Материалдар / Ұзақ мерзімді жоспар қазақ әдебиеті 6 сынып

Ұзақ мерзімді жоспар қазақ әдебиеті 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
2017-2018 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында ғылым негіздерін оқытудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хатына сай,Стандарт: Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 Қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты Типтік оқу бағдарламасы: Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен (27-қосымша) бекітілген негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптары үшін «Қазақ әдебиеті» пәнінен типтік оқу бағдарламасына құрылған ұзақ мерзімі жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Ақпан 2018
3411
10 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Қазақ әдебиеті

Стандарт: Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 Қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты
Типтік оқу бағдарламасы: Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен  (27-қосымша) бекітілген негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптары үшін «Қазақ әдебиеті» пәнінен типтік оқу бағдарламасы

Әдістемелік нұсқау хат: 2014-2015 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында ғылым негіздерін оқытудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хаты

Оқу бағдарламасы: Қазақстан Республикасы Білім әжен ғылым министрлігі Ы.Алтынсарин атындағы ұлттық білім академиясы Қазақ тілі пәнінен жалпы білім беретін мектептің 5-9 сыныптарына

арналған оқу бағдарламасы, Авторлары: Жұмажанова Т.Қ., Мәмбетов Ж.О., Мәдиева А.Т., Омарханов Е.А., Рахымбаев М.Қ.

Оқулық: К. Ісләмжанұлы, С.Тілешова, Б.Әрінова, Р.Баттал –Алматы: «Атамұра» 2015 Пәнді оқыту мақсаты: 
      ұлттық фольклор мұралары арқылы оның басты идеялық бағытын, тақырыптық, мазмұндық мақсатын саралай білетін және өз халқының тарихын, дәстүрін, әдебиеті мен мәдениетін ұлттық құндылық ретінде бағалай алатын, ұлттық әдеби мұраны терең игеріп, сол негізде еліне қызмет ете алатын, танымы жоғары, бiлiмі орнықты, шығармашылықпен ойлай алатын, өркениеттi қоғамға сай парасатты тұлға қалыптастыру. 
      Пәнді оқыту міндеттері: 
      1) әдеби көркем туынды арқылы оқушының ұлттық танымын қалыптастыру, әдебиеттiң көркемөнердегi мән-маңызын таныту; 
      2) көркем әдебиетті оқытуда шығарманың идеялық-тақырыптық мәнін меңгерту және рухани-мәдени құндылықтар жөнінде пікір алмасуға үйрету; 
      3) оқушылардың әдеби-теориялық бiлiмдерiн тереңдетiп, шығарманың мазмұндық, жанрлық-стильдiк ерекшелiктерiн таныту; 
      4) көркем шығарманың тақырыптық-идеялық мәнін және көркемдік-бейнелілік құрылымын талдай білуге үйрету; 
      5) қазақ әдебиеті тарихындағы қоғамдық-саяси мәселелерді, ұлттық сананы оятуға әсер еткен көркем туындыларды меңгерту; 
      6) әдебиет тарихы бойынша тиісті мәліметтер мен әдебиеттану ұғымдарын пайдалана отырып, көркем шығармаларды оқу мен талдау дағдыларын меңгерту; 
      7) оқушыларды бейнелі ойлау мен шығармашылық қиялдауды, оқырмандық мәдениет пен авторлық ұстанымды түсінуге баулу; 
      8) көркем шығарманың мазмұнын анықтай алуын, ауызша және жазбаша түрде өз түсініктерін жеткізе біліп, қазақ әдеби тілін, сөздік қор мен сөз байлығын сауатты пайдалануға баулу; 
      9) әдеби пәндер жүйесіне тән білім мен іскерлік дағдыларды меңгерту, өздігінен жұмыс істеуге бағытталған шығармашылық қабілетін жетілдіру, оларды тәжірибеде қолдана білуге үйрету; 
      10) өнердің басқа түрлерінің ішіндегі әдебиеттің өзіндік ерекшеліктері туралы түсініктерін тереңдету. 









БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ДАЙЫНДЫҚ ДЕҢГЕЙІНЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР

Пәндік нәтижелер

6-сыныптың соңында оқушылар:

  • тілдің қызметін және қоғамдық мәнін;

  • түбір сөз бен туынды сөздің белгілерін;

  • тіркесті сөздердің ерекшеліктерін және емлесіне сай жаза алуы;

  • қос сөздер, біріккен сөздер, т.б. емлесін;

  • морфологияның тіл біліміндегі орны мен маңыздылығын;

  • атауыш, көмекші, одағай сөздердің белгілерін;

  • сөз таптарының өзіндік белгілерін және бір-бірінен ажыра білуі;

  • сөз таптарының мағыналық топтарын;

  • сөз құрамына қарай талдау жасай білуі;

  • сөйлемге морфологиялық талдау жасай алуы;

  • мәтіндегі сөздердің тізбекті, параллельді байланысын анықтай білуі;

  • мәтіннің құрылысын, тақырыбын, идеясын, т.б. дәйектей білуі;

  • сипаттау, суреттеу және түсіндіру мәтіндерін құрауда сөзжасам мен морфологиядан алған білімдерін еркін пайдалана білуі тиіс.



























Қазақ әдебиеті, 6- сынып

Апталық-2 сағат, жылдық-68 сағат



Рет №


Тоқсан бойынша сағат саны



Мемлекеттік стандарт бойынша

өтілетін тақырып



Сағат




Мерзімі


Негізгі материалдар


Көрнекі құралдар сабақта жүргізілетін жұмыс түрлері



Оқушыға берілетін тапсырма

Цифрлық білім ресурстары

Негізгі материалдар

Қайталау,

материал беру

6


І тоқсан 18 сағат

1

1

Кіріспе.

1

05.09


Көркем әдебиеттің адам өмірінде алатын орны.


Әдебиеттің өнердің басқа түрлерімен (музыка, бейнелеу өнері, театр, кино) байланысы.

оқулық

«Өнер алды қызыл тіл» ойтолғау


ХАЛЫҚ АУЫЗ ӘДЕБИЕТІ

2

2

Батырлар жыры туралы. «Қобыланды батыр» жыры

1

07.09


Батырлар жырының тақырыбы мен идеясы. Батырлар жырының өзіндік ерекшеліктері.

Ауыз әдебиеті және жазба әдебиеті

«Батырлар жыры», М.Ғабдулин «Қазақ халық ауыз әдебиеті».

6-7 бет оқу


3

3

«Қобыланды батыр» жырының тақырыбы мен мазмұны.

1

12.09


Жырдағы халықтың тарихы мен салт-санасының көрініс табуы. Елдік идея мен ерлік сипаты.

Эпостық жырлар

Мәтіндік талдау

8-32-бет оқу


4

4

Жырдың кейіпкерлері.

1

14.09


Қобыланды бейнесі, оның ерлік істері мен адамгершілік тұлғасы. Жырдағы Құртқа бейнесі. Тайбурыл образы.


Эпостық жырлар

Мәтіндік талдау

8-32 бет оқу


5

5

«Алпамыс батыр» жыры

1

19.09


Жырдың мазмұны, құрылысы

Эпостық жырлар

«Батырлар жыры», М.Ғабдулин «Қазақ халық ауыз әдебиеті».

32-56 бет оқу


6

6

Жырдың ерекшелігі, тақырыбы мен идеясы.

1

21.09


Жыр тақырыбының ел бірлігін, тыныштығын, елді сыртқы жаудан қорғау.

Эпостық жырлар

Мәтіндік талдау

32-56 бет оқу


7

7

Жырдағы кейіпкерлер

1

26.09


Алпамыс бейнесі арқылы көрінуі. Ұлтан образының көркем жинақталуы. Жырдағы асыл жар бейнесі. Қарагөзайымның айнымас достығы, Байшұбар тұлпардың иесіне адалдығы

Әдебиет теориясы. Әсірелеу, шендестіру.

Венн диаграммасы

32-56 бет оқу


8

8

Мазмұндама

1

28.09


Мәтін мазмұны

Ой тұжырым

Мазмұндау

Қайталау



XIX ҒАСЫР ӘДЕБИЕТІ


9

9

Д.Бабатайұлы «О Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі

1

03.10


Өмірі мен шығармашылығы туралы қысқаша мәлімет. Ақтамберді жырауды ұстаз тұтуы.

Ақынның қазақ поэзиясындағы орны.


Лирикалық талдау

Өлеңді жаттау


10

10

С.Аронұлы. «Жақсы мен жаман адамның қасиеттері» өлеңі

1

05.10


С.Аронұлы өмірі мен шығармашылығы

Айтыс өнері туралы ұғым

Талдап оқу, тірек сызба

«Жақсы адамынң қасиеттері» ойтолғау


11

11

Абай Құнанбайұлы. «Шоқпардай кекілі бар қамыс құлақ»

1

10.10


Абай – ұлы тұлға, кемеңгер ақын. Абайдың қазақ әдебиеті мен мәдениетіндегі орны.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ