Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ұзақ мерзімді жоспар қазақ әдебиеті 6 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: Қазақ әдебиеті
Стандарт:
Қазақстан
Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 Қаулысымен
бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта
білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті
стандарты
Типтік оқу
бағдарламасы: Қазақстан
Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3
сәуірдегі № 115 бұйрығымен (27-қосымша)
бекітілген негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптары
үшін «Қазақ әдебиеті» пәнінен типтік оқу
бағдарламасы
Әдістемелік нұсқау хат: 2014-2015 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында ғылым негіздерін оқытудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хаты
Оқу бағдарламасы: Қазақстан Республикасы Білім әжен ғылым министрлігі Ы.Алтынсарин атындағы ұлттық білім академиясы Қазақ тілі пәнінен жалпы білім беретін мектептің 5-9 сыныптарына
арналған оқу бағдарламасы, Авторлары: Жұмажанова Т.Қ., Мәмбетов Ж.О., Мәдиева А.Т., Омарханов Е.А., Рахымбаев М.Қ.
Оқулық: К.
Ісләмжанұлы, С.Тілешова, Б.Әрінова, Р.Баттал –Алматы: «Атамұра»
2015 Пәнді
оқыту мақсаты:
ұлттық
фольклор мұралары арқылы оның басты идеялық бағытын, тақырыптық,
мазмұндық мақсатын саралай білетін және өз халқының тарихын,
дәстүрін, әдебиеті мен мәдениетін ұлттық құндылық ретінде бағалай
алатын, ұлттық әдеби мұраны терең игеріп, сол негізде еліне қызмет
ете алатын, танымы жоғары, бiлiмі орнықты, шығармашылықпен ойлай
алатын, өркениеттi қоғамға сай парасатты тұлға
қалыптастыру.
Пәнді
оқыту міндеттері:
1) әдеби
көркем туынды арқылы оқушының ұлттық танымын қалыптастыру,
әдебиеттiң көркемөнердегi мән-маңызын таныту;
2) көркем әдебиетті оқытуда
шығарманың идеялық-тақырыптық мәнін меңгерту және рухани-мәдени
құндылықтар жөнінде пікір алмасуға үйрету;
3) оқушылардың әдеби-теориялық
бiлiмдерiн тереңдетiп, шығарманың мазмұндық, жанрлық-стильдiк
ерекшелiктерiн таныту;
4) көркем шығарманың
тақырыптық-идеялық мәнін және көркемдік-бейнелілік құрылымын талдай
білуге үйрету;
5) қазақ әдебиеті тарихындағы
қоғамдық-саяси мәселелерді, ұлттық сананы оятуға әсер еткен көркем
туындыларды меңгерту;
6) әдебиет тарихы бойынша тиісті
мәліметтер мен әдебиеттану ұғымдарын пайдалана отырып, көркем
шығармаларды оқу мен талдау дағдыларын меңгерту;
7) оқушыларды бейнелі ойлау мен
шығармашылық қиялдауды, оқырмандық мәдениет пен авторлық ұстанымды
түсінуге баулу;
8) көркем шығарманың мазмұнын
анықтай алуын, ауызша және жазбаша түрде өз түсініктерін жеткізе
біліп, қазақ әдеби тілін, сөздік қор мен сөз байлығын сауатты
пайдалануға баулу;
9) әдеби пәндер жүйесіне тән білім
мен іскерлік дағдыларды меңгерту, өздігінен жұмыс істеуге
бағытталған шығармашылық қабілетін жетілдіру, оларды тәжірибеде
қолдана білуге үйрету;
10) өнердің басқа түрлерінің
ішіндегі әдебиеттің өзіндік ерекшеліктері туралы түсініктерін
тереңдету.
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ДАЙЫНДЫҚ ДЕҢГЕЙІНЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР
Пәндік нәтижелер
6-сыныптың соңында оқушылар:
-
тілдің қызметін және қоғамдық мәнін;
-
түбір сөз бен туынды сөздің белгілерін;
-
тіркесті сөздердің ерекшеліктерін және емлесіне сай жаза алуы;
-
қос сөздер, біріккен сөздер, т.б. емлесін;
-
морфологияның тіл біліміндегі орны мен маңыздылығын;
-
атауыш, көмекші, одағай сөздердің белгілерін;
-
сөз таптарының өзіндік белгілерін және бір-бірінен ажыра білуі;
-
сөз таптарының мағыналық топтарын;
-
сөз құрамына қарай талдау жасай білуі;
-
сөйлемге морфологиялық талдау жасай алуы;
-
мәтіндегі сөздердің тізбекті, параллельді байланысын анықтай білуі;
-
мәтіннің құрылысын, тақырыбын, идеясын, т.б. дәйектей білуі;
-
сипаттау, суреттеу және түсіндіру мәтіндерін құрауда сөзжасам мен морфологиядан алған білімдерін еркін пайдалана білуі тиіс.
Қазақ әдебиеті, 6- сынып
Апталық-2 сағат, жылдық-68 сағат
Рет № |
Тоқсан бойынша сағат саны |
Мемлекеттік стандарт бойынша өтілетін тақырып |
Сағат |
Мерзімі |
Негізгі материалдар |
Көрнекі құралдар сабақта жүргізілетін жұмыс түрлері |
Оқушыға берілетін тапсырма |
Цифрлық білім ресурстары |
||||||
Негізгі материалдар |
Қайталау, материал беру |
|||||||||||||
6 |
|
|||||||||||||
І тоқсан 18 сағат |
||||||||||||||
1 |
1 |
Кіріспе. |
1 |
05.09 |
|
Көркем әдебиеттің адам өмірінде алатын орны. |
Әдебиеттің өнердің басқа түрлерімен (музыка, бейнелеу өнері, театр, кино) байланысы. |
оқулық |
«Өнер алды қызыл тіл» ойтолғау |
|
||||
ХАЛЫҚ АУЫЗ ӘДЕБИЕТІ |
||||||||||||||
2 |
2 |
Батырлар жыры туралы. «Қобыланды батыр» жыры |
1 |
07.09 |
|
Батырлар жырының тақырыбы мен идеясы. Батырлар жырының өзіндік ерекшеліктері. |
Ауыз әдебиеті және жазба әдебиеті |
«Батырлар жыры», М.Ғабдулин «Қазақ халық ауыз әдебиеті». |
6-7 бет оқу |
|
||||
3 |
3 |
«Қобыланды батыр» жырының тақырыбы мен мазмұны. |
1 |
12.09 |
|
Жырдағы халықтың тарихы мен салт-санасының көрініс табуы. Елдік идея мен ерлік сипаты. |
Эпостық жырлар |
Мәтіндік талдау |
8-32-бет оқу |
|
||||
4 |
4 |
Жырдың кейіпкерлері. |
1 |
14.09 |
|
Қобыланды бейнесі, оның ерлік істері мен адамгершілік тұлғасы. Жырдағы Құртқа бейнесі. Тайбурыл образы. |
Эпостық жырлар |
Мәтіндік талдау |
8-32 бет оқу |
|
||||
5 |
5 |
«Алпамыс батыр» жыры |
1 |
19.09 |
|
Жырдың мазмұны, құрылысы |
Эпостық жырлар |
«Батырлар жыры», М.Ғабдулин «Қазақ халық ауыз әдебиеті». |
32-56 бет оқу |
|
||||
6 |
6 |
Жырдың ерекшелігі, тақырыбы мен идеясы. |
1 |
21.09 |
|
Жыр тақырыбының ел бірлігін, тыныштығын, елді сыртқы жаудан қорғау. |
Эпостық жырлар |
Мәтіндік талдау |
32-56 бет оқу |
|
||||
7 |
7 |
Жырдағы кейіпкерлер |
1 |
26.09 |
|
Алпамыс бейнесі арқылы көрінуі. Ұлтан образының көркем жинақталуы. Жырдағы асыл жар бейнесі. Қарагөзайымның айнымас достығы, Байшұбар тұлпардың иесіне адалдығы |
Әдебиет теориясы. Әсірелеу, шендестіру. |
Венн диаграммасы |
32-56 бет оқу |
|
||||
8 |
8 |
Мазмұндама |
1 |
28.09 |
|
Мәтін мазмұны |
Ой тұжырым |
Мазмұндау |
Қайталау |
|
||||
XIX ҒАСЫР ӘДЕБИЕТІ |
|
|||||||||||||
9 |
9 |
Д.Бабатайұлы «О Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі |
1 |
03.10 |
|
Өмірі мен шығармашылығы туралы қысқаша мәлімет. Ақтамберді жырауды ұстаз тұтуы. |
Ақынның қазақ поэзиясындағы орны. |
Лирикалық талдау |
Өлеңді жаттау |
|
||||
10 |
10 |
С.Аронұлы. «Жақсы мен жаман адамның қасиеттері» өлеңі |
1 |
05.10 |
|
С.Аронұлы өмірі мен шығармашылығы |
Айтыс өнері туралы ұғым |
Талдап оқу, тірек сызба |
«Жақсы адамынң қасиеттері» ойтолғау |
|
||||
11 |
11 |
Абай Құнанбайұлы. «Шоқпардай кекілі бар қамыс құлақ» |
1 |
10.10 |
|
Абай – ұлы тұлға, кемеңгер ақын. Абайдың қазақ әдебиеті мен мәдениетіндегі орны. |
Өлеңіндегі жүйрік аттың портреті. Ақынның жылқы малын ұлттық таным тұрғысынан бағалауы. |
Электронды оқулық, Абайдың шығармалар жинағы.Сурет, буклет, |
Өлеңді жаттау |
|
||||
12 |
12 |
«Құлақтан кіріп бойды алар» |
1 |
12.10 |
|
«Абайдың ән мен күй, жалпы өнер құдіреті туралы толғанысы. |
Ән мен күйдің жанға ләззат беретін, көкейге ой салатын эстетикалық мәні.. |
Талдап оқу, тірек сызба |
Өлеңді жаттау |
|
||||
13 |
13 |
«Әсемпаз болма әрнеге» |
1 |
17.10 |
|
Өлеңдегі жастарды өнер, білім үйрену арқылы өмірде өз орнын табуға үндеуі. |
Өлең құрлысы |
Шығарманы талдау |
Өлеңді жаттау |
|
||||
14 |
14 |
Отыз бірінші қара сөзі |
1 |
19.10 |
|
Абайдың прозалық үлгіде жазылған шығармалары туралы түсінік. |
Абайдың прозалық үлгіде жазылған шығармалары туралы түсінік. |
Мәтіндік жұмыс |
71-бет, 1-3 сұрақ |
|
||||
15 |
15 |
Мазмұндама |
1 |
24.10 |
|
Шығарма жазуға қойылатын талаптар |
Жоспарлау |
Қосымша материалдар |
Қайталау |
|
||||
16 |
16 |
Сыныптан тыс оқу |
1 |
26.10 |
|
ХІХ ғасыр әдебиеті. |
Көркем шығармалар. |
Ақын жазушылардың шығармалары. |
Деңгейлік тапсырма |
|
||||
XX ҒАСЫР ӘДЕБИЕТІ II-тоқсан (16 сағат) |
|
|||||||||||||
16 |
1 |
Ш.Құдайбердіұлы. «Адамдық борышың» |
1 |
07.11 |
|
Шәкәрім – Абайдың рухани ізбасары.. |
Ұйқас,буын, тармақ өлшемі туралы |
Талдап оқу, тірек сызба |
«Менің борышым» ойтолғау |
|
||||
17 |
2 |
С.Торайғыров. «Шығамын тірі болсам адам болып», «Мен қазақ» өлеңдері. |
1 |
09.11 |
|
С.Торайғыров өмірі мен шығармашылығы |
Проза туралы ұғым. Өлең құрылысы |
Лирикалық талдау |
80-бет тапсырма |
|
||||
19 |
3 |
А.Байтұрсынұлы. «Анама хат», «Қара бұлт» өлеңдері |
1 |
14.11 |
|
А.Байтұрсынов өмірі мен шығармашылығы |
Ұйқас түрлері |
Лирикалық талдау |
Өлеңді жаттау |
|
||||
20 |
4 |
М.Жұмабаев. «Мен кім?», «Қазақ тілі» өлеңдері |
1 |
16.11 |
|
М.Жұмабаев өмірі мен шығармашылығы |
Ұйқас,буын, тармақ өлшемі туралы |
Лирикалық талдау |
«Менің тілім» ойтолғау |
|
||||
21 |
5 |
С.Дөнентаев шығармалары. «Заман кімдікі?» өлеңдері |
1 |
21.11 |
|
С. Дөнентаев шығармалары. «Заман кімдікі» шығармасы |
Ұйқас, буын, тармақ |
Лирикалық талдау |
өлеңді жаттау |
|
||||
22 |
6 |
«Бозторғай» өлеңі. «Ой» фельетоны |
1 |
23.11 |
|
«Бозторғай» ығармасы |
Ұйқас, буын, тармақ |
Лирикалық талдау |
өлеңді жаттау |
|
||||
23 |
7 |
С.Сейфуллин. «Далада» өлеңі |
1 |
28.11 |
|
С.Сейфулин өмірі мен шығармасы |
Дамыта суреттеу |
Лирикалық талдау |
88-бет, тапсырма |
|
||||
24 |
8 |
Мазмұндама |
1 |
30.11 |
|
Мәтін мазмұны |
Ой тұжырым |
Мазмұндау |
Қайталау |
|
||||
25 |
9 |
Б.Майлин. «Түйебай» әңгімесі |
1 |
05.12 |
|
Б.Майлин өмірі мен шығармашылығы |
Қосымша дерек |
«Қазақ әдебиеті» энциклопедиясы, слайд материал Мәтіндік талдау |
88-100 бет оқу |
|
||||
26 |
10 |
Шығарманың көркемдік ерекшелігі |
1 |
07.12 |
|
«Түйебай» әңгімесінің тақырыбы мен идеясы. |
Әңгімедегі Түйебай образы. Әңгіменің реалистік сипаты, көркемдік ерекшелігі |
Шығарма құрылысына талдау |
100-бет тапсырма |
|
||||
27 |
11 |
І.Жансүгіров «Анам тілі», «Домбыра» өлеңдері |
1 |
12.12 |
|
І.Жансүгіров өмірі мен шығармашылығы |
Градация туралы ұғым |
Лирикалық талдау |
Өлеңді жаттау |
|
||||
28 |
12 |
М.Әуезов «Біржан сал Абай ауылында» («Абай жолы» романынан үзінді) |
1 |
14.12 |
|
Абай Құнанбаев және Біржан сал |
Кейіпкер |
Слайд материал Шығарма құрылысына талдау |
108-115 бет оқу |
|
||||
29 |
13 |
Абай мен Біржан арасындағы сыйластық |
1 |
19.12 |
|
Ән құдіреті |
Типтік образ туралы ұғым |
Шығарма құрылысына талдау |
119-бет 1-4 тапсырма |
|
||||
30 |
14 |
Жазушының өнер құдіретін суреттеу шеберлігі |
1 |
21.12 |
|
Өнер құдіретін суретте |
Қосымша дерек |
Шығарманы құрлысына талдау |
Кейіпкерге мінездеме |
|
||||
31 |
15 |
Мазмұндама |
1 |
26.12 |
|
Шығарма жазуға қойылатын талаптар |
Жоспарлау |
Қосымша материалдар |
Қайталау |
|
||||
32 |
16 |
Сыныптан тыс оқу |
1 |
28.12 |
|
ХХ ғасыр әдебиеті. |
Көркем шығармалар. |
Ақын жазушылардың шығармалары. |
Деңгейлік тапсырма |
|
||||
ІІІ тоқсан /20 сағат/ |
|
|||||||||||||
33 |
1 |
Ғ.Мүсірепов. Автобиографиялық әңгіме |
1 |
09.01 |
|
Ғ.Мүсірепов өмірі мен шығармашылығ |
Автобиография туралы ұғым. Бекет Өтетілеуов туралы |
«Қазақ әдебиеті» энциклопедиясы, слайд материал Лирикалық талдау |
«Менің сүйікті ұстазым» эссе жазу |
|
||||
34 |
2 |
Ә.Сәрсенбаев «Туған жер», «Сен құрметте оны, қарағым» өлеңдері |
1 |
11.01 |
|
Ә.Сәрсенбаев өмірі мен шығармашылығы |
Ұлы Отан соғысы |
Слайд материал. Өлең құрылысына талдау |
Өлеңді жаттау |
|
||||
35 |
3 |
Б.Момышұлы «Жауынгердің тұлғасы» әңгімесі |
1 |
16.01 |
|
Б.Момышұлы өмірі мен шығармашылығы |
Деректі шығарма туралы ұғым |
Композициялық талдау |
147- бет тпасырма |
|
||||
36 |
4 |
Бауыржанның батырлық тұлғасы |
1 |
18.01 |
|
Шығармадағы образдар жүйесі. |
Тақырып, сюжет. |
Б.Момышұлының шығармалар жинағы. |
Кейіпкерге мінездеме. |
|
||||
37 |
5 |
С.Сарғасқаев «Тәмпіш қара» повесінен үзінді |
1 |
23.01 |
|
С.Сарғасқаевтың өмірі мен шығармашылығы |
Соғыстан кейінгі жылдардағы ауыл тұрмысы, ондағы балалар өмірі. |
С.Сарғасқаевтың шығармалар жинағы. |
Кейіпкерге мінездеме. |
|
||||
38 |
6 |
М.Әлімбаев «Ана тілім ғажап деп айта аламын», «Биіктер» өлеңдері |
1 |
25.01 |
|
М.Әлімбаев «Биіктер» өлеңдері |
Қосымша дерек |
Композициялық талдау |
Өлеңді жаттау |
|
||||
39 |
7 |
Шығарма |
1 |
30.01 |
|
Шығарма жазуға қойылатын талаптар |
Жоспарлау |
Қосымша материалдар |
Қайталау |
|
||||
40 |
8 |
Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесі |
1 |
01.02 |
|
Б.Соқпақбаев өмірі мен шығармашылығы |
Хикаят, повесть туралы |
«Қазақ әдебиеті» энциклопедиясы, |
168-174- бет оқу |
|
||||
41 |
9 |
Ағаттықтың азабы |
1 |
06.02 |
|
Жазушының өмірі мен шығармашылығы |
Деректі шығарма туралы ұғым |
Композициялық талдау |
147- бет тпасырма |
|
||||
42 |
10 |
«Түбінде адам болатын бала» |
1 |
08.02 |
|
Тәрбие мәселесінің көтеріліуі |
Диалект пен кірме сөздер туралы ұғым |
Мәтіндік талдау |
183-бет тапсырма |
|
||||
43 |
11 |
М.Мақатаев «Қара өлең», «Қайырлы түн», «Елім барда», «Анау – аспан, мынау – бақ» өлеңдері |
1 |
13.02 |
|
М.Мақатаев өмірі мен шығармашылығы |
Қара өлең ұйқасы туралы |
Слайд материал Өлең құрылысына талдау |
Өлеңді жаттау |
|
||||
44 |
12 |
Ш.Мұртаза «Қызыл жебе» романынан үзінді |
1 |
15.02 |
|
Өлең тілі. Арнау, оның поэзиядағы орны |
Пейзаж туралы түсінік |
Абай өлеңдерімен салыстыру |
188-208 бет оқу |
|
||||
45 |
13 |
Бала Тұрардың бейнесі |
1 |
20.02 |
|
Ш.Мұртаза өмірі мен шығармашылығы |
Тұрар Рысқұлов өмірі |
Композициялық талдау |
188-208 бет оқу |
|
||||
46 |
14 |
Әке мен бала арасындағы сүйіспеншілік |
1 |
22.02 |
|
Тұрардың қайсарлығы . Оқиға және характер. |
Тарих пен шындық . Кейіпкер бейнесі туралы ұғым |
Тарихи шындық пен көркем әдеби шындықты салыстыру . |
208 -бет, 1-3 тапсырма |
|
||||
47 |
15 |
С.Мұратбеков «Қылау» әңгімесі |
1 |
27.02 |
|
С.Мұратбеков өмірі мен шығармашылығы |
Кейіпкер туралы. Тақырып, сюжет. |
Мәтіндік талдау. |
221-234 бет оқу |
|
||||
48 |
16 |
Шығарманың көркемдік ерекшелігі |
1 |
01.03 |
|
Шығармадағы образдар жүйесі. |
Тақырып, сюжет. |
С.Мұратбековтың шығармалар жинағы. |
Кейіпкерге мінездеме. |
|
||||
49 |
17 |
Шығарма |
1 |
06.03 |
|
Мәтін мазмұны |
Ой тұжырым |
Мазмұндау |
Қайталау |
|
||||
50 |
18 |
Ә.Марқабаев «Ғарыштағы қымыз» әңгімесі |
|
13.03 |
|
Жазушының өмірі мен шығармашылық жолы туралы қысқаша мәлімет. |
Қосымша дерек |
Жазушының шығармалар жинағы. |
Кейіпкерге мінездеме. |
|
||||
51 |
19 |
Шығарманың тақырыбы мен идеясы. |
1 |
15.03 |
|
шығармада қазақтың ұлттық сусыны қымыздың қасиетін сипаттауы. |
Фантастикалық әңгіменің жанрлық сипаты, образ жасаудағы ерекшеліктері. |
Жазушының шығармалар жинағы. |
Кейіпкерге мінездеме. |
|
||||
52 |
20 |
Сыныптан тыс оқу |
1 |
20.03 |
|
ХХ ғасыр әдебиеті. |
Көркем шығармалар. |
Ақын, жазушылардың шығармалары. |
Деңгейлік тапсырма |
|
||||
IV тоқсан- 16 сағат |
|
|||||||||||||
53 |
1 |
М.Мағауин шығармалары туралы. «Бір атаның балалары» хикаяты |
1 |
03.04 |
|
Жазушының өмірі туралы қысқаша мәлімет. |
Кейіпкер бейнесі туралы ұғым |
Композициялық талдау |
244-259 бет оқу |
|
||||
54 |
2 |
Шығармадағы кейіпкерлер |
1 |
05.04 |
|
Шығармадағы образдар жүйесі. |
Тақырып, сюжет. |
М.Мағауиннің шығармалар жинағы. |
Кейіпкерге мінездеме. |
|
||||
55 |
3 |
Ахмет пен Зекен бойындағы өнегелі қасиеттер |
1 |
10.04 |
|
Әңгіме негізіндегі шындық, тарихи деректілік. |
Кейіпкер туралы |
Мәтіндік талдау |
244-259 бет оқу |
|
||||
56 |
4 |
Шығарма |
1 |
12.04 |
|
Шығарма жазуға қойылатын талаптар |
Жоспарлау |
Қосымша материалдар |
Қайталау |
|
||||
57 |
5 |
Ә.Кекілбай «Шыңырау» повесінен үзінді |
1 |
17.04 |
|
Ә.Кекілбайдың өмір жолы мен шығармашылығы. |
Дерек, мәлімет. Әңгіме құрылысы. |
Ә.Кекілбайдың шығармалар жинағы. |
Әңгімені оқу. |
|
||||
58 |
6 |
Енсептің ата кәсібі – құдық қазу |
1 |
19.04 |
|
Шығармадағы образдар жүйесі. |
Тақырып, сюжет. |
Ә.Кекілбайдың шығармалар жинағы. |
Кейіпкерге мінездеме. |
|
||||
59 |
7 |
Әңгіменің композициялық құрылымы |
1 |
24.04 |
|
Қазақ әдебиеті тарихы |
Ой тұжырым |
Деңгейлік тапсырма |
Тест |
|
||||
60 |
8 |
Д.Исабеков «Ата үміті» повесінен үзінді |
1 |
26.04 |
|
Д.Исабеков өмірі мен шығармашылығы |
Әңгіме құрылысы |
Слайд материал Шығарма құрылысына талдау |
259-282 бет оқу |
|
||||
61 |
9 |
Соғыс қасіретінің ауыл тіршілігіндегі көрінісі |
1 |
03.05 |
|
Повестегі табиғатқа қиянат жасаған Омаш қылықтары. |
Проза туралы ұғым |
Композициялық талдау |
259-282 бет оқу |
|
||||
62 |
10 |
Шығарма |
1 |
03.05 |
|
Мәтін мазмұны |
Ой тұжырым |
Мазмұндау |
Қайталау |
|
||||
ӘЛЕМ ӘДЕБИЕТІ |
|
|||||||||||||
63 |
11 |
«Манас жыры» |
1 |
08.05 |
|
Жырдың мазмұны |
Қосымша дерек |
Композициялық талдау |
282-294 бет оқу |
|
||||
64 |
12 |
Манас жырын қазақ жырларымен салыстыру |
1 |
10.05 |
|
Жырдағы Манас бейнесі |
Кейіпкерге мінездеме |
Шығарманы талдау |
282-294 бет оқу |
|
||||
65 |
13 |
Д.Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі |
1 |
15.05 |
|
Джек Лондон шығармашылығы |
Шығарма мен өмір байланысы тураыл |
«Жекпе-жек» әңгімесімен салыстыру |
294-бет |
|
||||
66 |
14 |
Ривера мен Дэнниге салыстырмалы мінездеме |
1 |
17.05 |
|
Шығармадағы образдар жүйесі. |
Тақырып, сюжет. |
Д.Лондонның шығармалар жинағы. |
Кейіпкерге мінездеме. |
|
||||
67 |
15 |
Сыныптан тыс оқу |
1 |
22.05 |
|
ХХ ғасыр әдебиеті. |
Көркем шығармалар. |
Ақын жазушылардың шығармалары. |
Деңгейлік тапсырма |
|
||||
68 |
16 |
Қорытынды сабақ |
1 |
24.05 |
|
Жылдық қайталау. Тест. |
Көркем шығармалар. |
Ақын жазушылардың шығармалары. |
Деңгейлік тапсырма |
|
||||
БАРЛЫҒЫ - 68 сағат |