Материалдар / Үздік Тоқсандық Жиынтық Бағалау тапсырмасы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Үздік Тоқсандық Жиынтық Бағалау тапсырмасы

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сынып химия пәніне арналған жиын ық бағалау тапсырмасы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Мамыр 2021
418
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бейісова Гүлжайна Серікқызы Тыңдаушының портфолиосы В бөлімі

Қызылорда қ.ЖМ «ПШО» филиалы «Бағалауға арналған тапсырмалары

әзірлеу және сараптау»

В Бөлім


1-ТОҚСАННЫҢ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ

9 СЫНЫП

1-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу

Жиынтық бағалаудың өткізілу уақыты - 40 минут

Балл саны - 25


Тапсырма түрлері:

КДЖ Көп дұрыс жауапты таңдауды қажет ететін тапсырмалар;

ҚЖ Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;

ТЖ Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.


Жиынтық бағалаудың құрылымы


Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әртүрлі тапсырмалар: көп жауапты таңдауы бар сұрақтар, қысқа/толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.

Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.

Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушылар орындаушылық және шығармашылық дағдыларын көрсетеді.

Нұсқа: 13 тапсырмадан тұрады: соның ішінде бірнеше жауап нұсқаларынан тұратын сұрақтар, қысқаша жауапты қажет ететін сұрақтар, толық жауапты қажет ететін тапсырмалар берілген.

Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы 1-тоқсан




Бөлім



Тексерілетін мақсат


Ойлау дағдыларын ың деңгейі


Тапсыр ма саны*


тапсыр ма*


Тапсыр ма түрі*


Орындау уақыты, мин*



Балл*

Бөлі м бойы нша

балл

9.1А

Электролиттік диссоциация

9.4.1.4 -иондық және коваленттік полюсті байланысы бар заттардың электролиттік диссоциациялану

механизмін түсіндіру


Қолдану


2


1

4


ҚЖ


3


1

1











12

9.4.1.6 -қышқыл, сілті, орта және қышқылдық тұздардың электролиттік диссоциациялану теңдеулерін

құрастыру


Қолдану


1


5


ТЖ


5


4

9.4.1.7 -күшті және әлсіз электролиттерге мысал келтіру және оларды ажырату, диссоциациялану

дәрежесін анықтай білу


Қолдану


1


6


ҚЖ


2


2

9.3.4.1 -қышқылдар, еритін және ерімейтін негіздер, орта тұздардың химиялық қасиеттерін көрсететін реакция теңдеулерін молекулалық

және иондық түрде құрастыру



Қолдану




1




8




ТЖ





6





4

9.3.4.5 -орта тұз ерітіндіcінің реакция ортасын болжау

Жоғары деңгей дағдылары

9.1В

Бейорганика- лық қосылыстар- дың сапалық талдауы

9.4.1.9 -Fe2+, Fe3+, Cu2+ катиондарын

анықтау үшін сапалық реакция жүргізу

Қолдану

3

2,

9

ҚЖ

4

1

2






7

9.4.1.10 -хлорид-, бромид-, йодид-,

сульфат, карбонат-, фосфат-, нитрат-, силикат- иондарына сапалық реакцияларды тәжірибе жүзінде жүргізу және ион алмасу реакцияларын бақылап нәтижесін сипаттау

Қолдану



2



3,

7



ТЖ/ҚЖ



1



1

1

9.2.3.1 -әрекеттесуші заттардың біреуі

артық берілген реакция теңдеулері бойынша есептеулер жүргізу


Қолдану


1


10


ТЖ, КДЖ


6


2

9.1С

Химиялық реакция жылдамдығы

9.3.2.2 -реакция жылдамдығына әсер

ететін факторларды анықтау және оны бөлшектердің кинетикалық теориясы тұрғысынан түсіндіру

Жоғары деңгей дағдылары


1


11 (a)


ҚЖ


1


1




2

9.3.2.3 -катализатордың реагенттен

айырмашылығын және реакция жылдамдығына әсерін түсіндіру


Қолдану



1



11 (ә)



ТЖ


3


1

9.3.2.4 -реакция жылдамдығына

ингибитордың әсерін түсіндіру

Білу және

түсіну

9.1D

Қайтымды реакциялар

9.3.3.2 - тепе-теңдікті динамикалық

үдеріс ретінде сипаттау және Ле- Шателье-Браун принципі бойынша химиялық тепе-теңдіктің ығысуын болжау


Жоғары деңгей дағдылары



2


12,

13




КДЖ /ТЖ



9



2

2




4


Барлығы






25

25




«Химия» пәнінен 1 - тоқсанға арналған

жиынтық бағалаудың тапсырмаларының үлгісі

1. Электролиттік диссоциация дегеніміз:

A) иондар және атомдар түзілу процесі.

B) заттардың суда ерігенде немесе балқығанда иондарға ыдырау процесі.

C) электролиттердің жеке атомдарға ыдырау процесі.

D) иондардың қосылып молекула түзу процесі.

E) заттардың өз бетімен жеке молекулаларға ыдырауы.

2. Диссоциация кезінде сутектің катионын (Н+) және қышқыл қалдығы анионын түзетін заттар:

A) қышқылдар.

B) оксидтер.

C) негіздер.

D) негіздік оксидтер.

E) тұздар.

3.Диссоциация кезінде катион ретінде сутек пен металл иондары түзілетін заттардың аты:

A) негізгі тұздар. B) сілтілер. C) қышқылдар. D) орта тұздар. E) қышқыл тұздар.


4. Иондық байланысы бар заттардың диссоциялану механизмін ретімен орналастыр:

А) электролиттің иондарға диссоциациялануы

Ә) су малекулаларының электролиттік иондарына қарай бағытталуы

Б) электролит иондарының су малекулаларымен гидраттануы


1_______ 2_______ 3______


5. Мына заттардың диссоциациялану теңдеулерін құрыңдар

а) HBr ә) NaNO3 б) Ba(OH) 2 в) ZnSO4

Shape1




578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!