Материалдар / Ұзындықты өлшеу

Ұзындықты өлшеу

Материал туралы қысқаша түсінік
1.1.3.1 ұзындық шамаларын ажырату; оларды өлшеу үшін құралдарды таңдау, өлшемдер жүргізу; Барлық оқушылар: Ұзындық өлшем бірліктерін біледі. Көптеген оқушылар: Ұзындық өлшем бірліктерін см, дм ажыратады. Кейбір оқушылар: Ұзындық өлшем бірліктерін бір-бірімен салыстырады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Желтоқсан 2017
382
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Күні:Мұғалімнің есімі : Арғымбаева Жамила
Пән:ЖаратылыстануСынып: 1Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:Жануарлардың түрлері қандай болады?
Сабақ негізделген оқу мақсаты1.2.2.2.Жабайы жануарларды үй жануарларынан ажырату
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: Жабайы жануарлардың үй жануарларынан айырмашылығын біледі.Көптеген оқушыла :Үй жануарларын қалай күту керек екендігін түсінеді.Кейбір оқушылар :Жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады.Жануарлар туралы сөзжұмбақты шешеді.
Бағалау критерийлеріЖануарлар түрлерімен танысады,айырмашылығын ажырытып айтады.1.Жануарлармен танысады.2.Үй жануарлары мен жабайы жануарларды ажыратады.3.Үй жануарлары және жабайы жануарларды топтастырады және бейнелейді.

Тілдік мақсаттар

Жабайы жануарлар, үй жануарлар,төл
Құндылықтарды дарытуЖабайы және үй жануарларына камқорлық жасайды және еңбекпен шығармашылыққа баулу.Жануарларды қорғауға жанашырлыққа тәрбиелеу.
Пәнаралық байланысДүниетану,бейнелеу.
АКТ қолдану дағдыларыСлайд. Интерактивті тақта
Бастапқы білімЖануарлар,өсімдіктерді салыстырады
Сабақ барысы

Топқа бөлу Белсенді оқытуНұсқау беру және айту
Сабақтың жоспарланған кезеңдері































































Саралау



























Бірлескен оқу
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басыПсихологиялық дайындық Жабайы жануарлар мен үй жануарларының дыбысын салу арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады .«Мозайка» әдісі Жабайы және үй жануарлардың суреттері арқылы топқа болемінД: Оқушылар жануарлардың суреттерінің қимасын жинау арқылы 3 топқа бөлінеді1- топ Балапандар2- топ Ботақандар3- топ Қошақандар















http://fr.seaicons.com/wp-content/uploads/2015/06/camel-icon.png













Сабақтың ортасы

«Поле чудес» әдісі «Төлін тап» ойыныДөңгелек шеңберге жануарлар суреттері бейнеленеді , шеңберді айналдыру арқылы нұсқау бағытындағы жануардың төлін атауДискриптор:1.Үй жануарларын және төлдерін сәйкестендіреді.2.Сиырдың төлі – бұзау.3.Қойдың төлі – қозы.4.Түйенің төлі – бота.



Кері байланыс « Қошеметпен» бағалау





Оқулықпен жұмыс:

Есте сақта!Табиғатта өз бетінше тіршілік ететін жануарларды жабайы жануарлар дейді. Адамдар күтіп-баптайтын жануарларды үй жануарлары деп атайды.

2-тапсырма:Жабайы және үй жануарлары

Топтық жұмыс: «Орныңды тап» әдісі берілген суреттер бойынша оқушылар жануарларды орман немесе қорага орналастыру керек.

ҚОРА ТОҒАЙ Дeскриптор:1.Үй жануарларын біледі.2.Жабайы жануарларды біледі.3.Кейбір түрлерімен танысады.Кері байланыс«Смайликтермен бағалау»Д:Оқушыларға смайликтер таратылады түсіндімтүсіндім , сұрағым бартүсінбедім

Постер қорғау Дайын суреттер арқылы жасауМысалы : Иттің үйшігі, орман, түлкі , арыстан,қой, қора,тауық қора, жұмыртқа, күн, жем, су, астау,шөп,қоян.1 топ Жабайы жануарлардың тіршілігі2 топ Үй жануарлардың тіршілігі3 топ Үй қүстарының тіршілігі Дескриптор:1.Дала , үй жануарларын және құстардың тіршілігі туралы біледі.2. Тиісті суреттерді табады , орналастырады

Кері байланыс «Алқалар» бағалау





4- тапсырма Кілтпен жұмыс

Д:Үй жануарларымен жабайы жануарларды ажыратадыТиісті белгілерді табады .





















































































































































































Кері байланыс «Бағдаршам әдісі» Жасыл түсті - Мен бүгін бәрін жақсы орындадым Қызыл түсті: - Мен тапсырманы жартылай орындадым. «Сары түсті:- Менің сұрағым бар.



Сабақтың соңыКері байланыс «Жарқыраған шамдар » әдісіД: Жанбаған шамдар таратыладыОқушылар меңгергеніне қарай бояйды Мен меңгердім маған көмек керекМаған қиын болды

Қосымша ақпарат
Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілетті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Жануарларға күтім жасағанда қауіпсіздік ережесін сақтау







«Поле чудес» әдісіҮй жануарларын және төлдерін сәйкестендіруге қолдау жасау .Жабайы және үй жануарларыЖануарларды орман немесе қорага орналастыруды білуге қолдау жасадым.Постер қорғауЖабайы жануарларды бейнелеуге қолдау жасадым .







  • «Қошемет»
  • «Смайликтер»
  • «Алқалар»
  • «Бағдаршам»
  • «Жарқыраған шамдар»














  • Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ