Нурекеева Роза Ерденовна
мұғалім портфолисы В1есебі
«Өрлеу» БАҰО» АҚ филалы ІІІ
деңгей ПҚ БАИ 3 -топ
Қызылорда қаласы
21. 04.2014 жыл
В1 есебі
Орта мерзімді жұмысты
жоспарлау туралы
жазба
Мұғалімдер тізбектелген
сабақтар топтамасын не үшін
жоспарлайды?
Орта білім беру жүйесінде
әлемдік жоғары деңгейге қол жеткізген анағұрлым танымал білім беру
әдістемелері арасында сындарлы (конструктивті) теориялық оқытуға
негізделген тәсіл кең тараған. Мұғалім өзінің іс-тәжірибесінің
негізінде жаңа оқу жылының басында белгіленген пән бойынша аталмыш
сыныпқа жылдық орта мерзімді жоспар жасайды. Осы орта мерзімді
жоспар негізінде күнделікті сабақ жоспарларын жазып, оқушыларға
белгіленген білім беріп,
тәрбиелейді.
Бағдарламаның барлық жеті
модулімен ықпалдастырып, орта мерзімді жоспарлауда жеті бағаннан
тұратын жоғарғы кестені, дәйекті, тізбектеліп ұйымдастырылуын
алдыма мақсат етіп алдым. Сол бойынша информатика 7 сыныбының
оқулығына Word мәтіндік редактор тарауындағы төрт тақырыпқа жоспар
жасадым. Сабақтың тақырыптарына мақсат қоюды жөн деп көрдім, сол
нәтижеге жету үшін бірнеше әдіс тәсілдерді
қолдандым.
Қалай оқу керектігін
басшылыққа ала отырып, сабақ жоспарларымдағы білім алудың
ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру арқылы бірнеше жаңа
тәсілдерді қолдануға
болады.
Миға шабуыл, жеке жұмыс,
жұптық жұмыс, топтық жұмыстар негізінде постер қорғау әдістерін,
кеңейтілген тапсырмалар, Блум таксономиясы әдістері
қолданамын.. Бағалау критерийі арқылы
топтар өз-өздерін «екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы бағалайды. Өзін
–өзі бағалау кеңейтілген тапсырма мен «бағдаршам» және мадақтау
әдісі арқылы
бағалайды.
Сыни тұрғыдан ойлауын дамытуда
инклюзивтік тәсілді қолдану арқылы талантты, дарынды және ерекше
оқуды қажет ететін оқушылармен құнды спектр әдісі, кеңейтілген
тапсырмалар, Блум таксаномиясы, тест, құзырылық тапсырмалары
алынады. Оқушылардың жас ерешеліктеріне сәйкес 7 сыныптың
электродық оқулығы және интернет сайттарын пайдалануды жөн
көрдім.
Орта мерзімді жоспарлау жеті
модульдың стратегияларын кіріктіріп, іс-тәжірибемізде соның тиімді,
ұтымды жақтарын бақылау және де келешекте өз өзіне сенімді,
дәлел-уәжді айта білетін, сыни көзқарасы қалыптасқан, өз білгенін
әрі қарай бүкіл өміріне қолдана алатын оқушыларды байқау мақсатында
сабағымның мақсатына жету деп
ойлаймын.