Сабақ
кезеңі/
Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
|
Амандасу.
Оқушыларды түгелдеу.
Оқушылардың сабаққа дайындығын
тексеру.
|
Оқушылар қағаз қиындылары
арқылы
«Валенттілік», «Тұрақты»,
«Ауыспалы» топтарына
топтасады.
Өткен
сабақты қайталауға арналған
тапсырмалар
«Валенттілік» тобы «Киндер»
әдісі арқылы
сәйкестендіру,
«Тұрақты» тобы «Луллия»
шеңбері арқылы,
«Ауыспалы» тобы «Белгісіз
не?»
тапсырмаларын
орындайды.
|
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен
ынталандыру.
|
Валенттілік», «Тұрақты»,
«Ауыспалы» топ
атаулары
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
Мұғалім оқушыларға ребус
ұсынады, сабақтың тақырыбын жазып, мақсатымен таныстырады.
Мұғалімнің
түсіндірмесі.
|
Оқушылар ребус шешу арқылы
сабақтың тақырыбын
ашады.
|
Дескриптор:
-
Талдау жасап,өз ойларын
білдіреді
|
7 сынып оқулығы, жұмыс
дәптері
|
Сабақтың
ортасы
|
Тапсырмаларды
орындатыңыз.
|
“Валенттілік” терминін
Э.Франкленд 1853 ж енгізген. Валенттілік – химиялық элемент
атомының басқа химиялық элемент атомдарының белгілі бір санын қосып
алу қабілеті. «OnlineMektep-Bilimland» сайтын қолдана отырып
тақырыпқа байланысты бейне ролик
көрсету.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Слайд 6
қосымша
|
Топтық
жұмыс
|
Оқушыларға химиялық элементтердің таңбалары және
валенттіліктер жазылған кесте беріледі. Сәйкестендіру арқылы
табады.
|
Формулалары берілген заттардың
құрамындағы әр элементтің валенттілігін
анықтаңдар
CH4,
FeCl3,
CaF2,
PH3,
Na2S,
SO2,
NH3,
K2S
,
Химиялық қосылыстардың
формулаларын
құрастырыңыз
S(IV)
O,
Na
O,
P(V)
O,
Al
Br(I),
Mg Cl
(I),
C(IV)
O,
Zn
P(III) ,S(VI)
O,
«Ауыспалы»
Элемент
таңбалары
|
Валенттіліктер
|
H,O
|
III,II
|
Al,Cl
|
V,I
|
B,Zn
|
I,II
|
P,H
|
II,II
|
Ca,O
|
III,I
|
Mg,F
|
II,I
|
|
Дескриптор -валенттіліктің
ауыспалы және тұрақты екенін біледі -атауы бойынша элементтің
химиялық символын
көрсетеді
|
|
Жеке
жұмыс
|
Оқушылар шарөзекті моделдерден күрделі
заттардың модельдерін
құрастырады
Сәйкестендіру
|
«Модельдеу»
әдісі
Берілген қосылыстардың
модельдерін құрастырыңдар. «Валенттілік», H2O,
NH3,
«Тұрақты», HCI,
CH4,
«Ауыспалы» PH3,
Na2O
Wordwall платформасында
тапсырманы орындайды
|
Бағалау
критерийі Дескриптор -химиялық
қосылыстардың формулаларын және модельдерін
құрастырады
|
https://wordwall.net/ru/resource/69263277/%d0%b1%d0%b5%d0%b7%d1%8b%d0%bc%d1%8f%d0%bd%d0%bd%d1%8b%d0%b94
Шарөзекті моделдер
жиынтығы
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
|
Мақсаты:
Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады. Үйге
тапсырма
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын жазу арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
98-бет, 6-7
тапсырма
|
Ашық сабаққа қатысқаныңызға
рахмет!
Сіздің пікіріңіз______________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
Мұғалімге айтар
ұсыныңыз ____________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
|