Сабақтың
басы
Психологиялық ахуал
тудыру.
|
-
«Жүректен
жүрекке» тренингін
өткізу.
-
Мұғалім: Балалар, бүгінгі күн қандай
тамаша! Ендеше, сіздердің көңіл- күйлеріңіз қандай екен,
бір-бірімізге жылы лебізімізді білдіру арқылы
көрсетейік.
-
Қызығушылықты
ояту:
арқылы жаңа тақырыпты анықтау,
оқушыларды топқа бөлу. Көпбұрыштың 3түрі жазылған стикерлерді
оқушылар таңдайды. Таңдаған түрлері бойынша топтастырылады.
Төртбұрыш түрін таңдаған оқушылар бір топ, бесбұрыш түрін таңдаған
оқушылар бір топ, алтыбұрыш түрін таңдаған оқушылар бір топ. Сынып
3 топқа бөлінеді.
Үй тапсырмасын
тексеру
-
«Миға шабуыл»
әдісі
- Вектор дегеніміз не?
-Бағыттас, коллинеар,
нөлдік, перпендикуляр, қарама-қарсы бағытталған, тең, параллель
вектор дегеніміз не?
-Векторларды қосу және
азайтудың қасиеттері
-Векторларды санға
көбейту
-Коллинеар векторлардың
критерийі
-
|
Мақсаты: Оқушылар арасында жағымды қарым – қатынас
орнату, мейірімділікке, достыққа, адамгершілікке,
әдептілікке тәрбиелеу, сұлулықты сезіне білуге баулу,
дүниетанымдарын кеңейту.
-
( Оқушылар көңілді. Оқушылар
шаттық шеңберін құрып, (жасыл, сары, қызыл) гүлдер беріп, бір –
біріне тілек айтады).
-
( Оқушылар көңілді. Оқушылар
шаттық шеңберін құрып, (жасыл, сары, қызыл) гүлдер беріп, бір –
біріне тілек айтады).
Оқушылар берілген сұрақтарға
жауап береді
|
|
Сабақтың
ортасы
Білу
түсіну
Қолдану
бағалау
Сабақты
соңы
Кері
байланыс
|
«Стоп
кадр» әдісі бейне баян
көрсету
Постер
құрастыру.
А) Орттар немесе базистік
векторлар дегеніміз не?
В) Векторларды қосқанда,
азайтқанда, немесе көбейткенде координаталары қалай есептеледі? С)
Радиус вектор деген не?
Д) Екі нүктенің ара қашықтығы
немесе модулі қалай есептеледі?
Қызыл түске тапсырма:(А
тобынан түзілген тапсырмалар)
1. . Болғанда
, =?
2. .
3. .
4.
Сары түске тапсырма(В
тобынан алып түзілген тапсырмалар)
1. А(3;-5),
В(1;7)
2.
ның ұзындығын
табыңыз
3.А(7;-2), В(11;1). АВ ның
ұзындығын табыңыз.
4.C(6;-5) .L(2;-1) болса ,
А=2C+L мәнін табыңыз.
Жасыл түске тапсырма(С
тобынан алынған есептер)
-
,
болғанда
-
А(11,7) вектордың басы, В
ұшы. (-2,8) В ұшының координатасын
табыңыздар.
-
АВCD параллелограмының D
төбесін тап, егер А(-2;2), В(4;2), С(5;-1)
болса.
-
АВС үшбұрышының төбелері
А(-2;-2), В(2;6), С(5;-3) болса
АА1
медиана болса,
АА1
дің координаталарын
тап.
ҚБ
«Бас
бармақ»
2 тапсырма. «Ойлан,
топтас, бөліс» әдісі арқылы
№1
-
-
-
1-есеп. [1] m векторының қандай
мәнінде және векторлары перпендикуляр
болады?
2-есеп. [1] және векторларының арасындағы бұрыштың косинусын
табыңдар, егер және .
Шешуі:
=(3; 1; 1), =(-1; 3; 1), , | ,
. Жауабы: .
3-есеп. және коллинеар векторлар. Осы векторлардың белгісіз
координаталары
p және q –дің сан мәндерін табыңдар, егер
және
Шешуі: || болса, онда теңдігі орындалады, мұнда векторлардың
координаталарының ешқайсысы нөлге тең емес.
, бұдан p=-0,3; q=0,25 шығады. Жауабы: p=-0,3; q=0,25.
4-есеп. Егер және болса, онда табыңыз.
Шешуі: формуласын қолданамыз.
, бұдан , онда .
Жауабы: 18.
ҚБ
«Екі жұлдыз, бір
тілек»
3
–тапсырма.
Жаңа сабақты бекіту Түсіндірілген тақырып
бойынша сұрақтар қоямыз: Кеңістіктегі екі вектордың қосындысы
дегеніміз не? Вектордың қосындысының негізгі қасиеттері; Қосындысы
нольдік векторды беретін вектор қалай аталады? Вектордың k санына
көбейтіндісі дегеніміз
не?
Бағалау: смаилик
арқылы
«Рефлексиялық нысана»
техникасы
Үй
тапсырмасы:
Қорытынды
Бағалайды, пікірлеседі,
таңдайды
|
Топтың ішінен бір немесе екі
оқушы шығып қорғайды.
Жаңа тақырыптың түсіндіру
жолын талдау. Әр топқа жеке тақырып
беріледі.
|
|