Сабақтың
басы
|
Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарын
сабаққа аудару
Жағымды психологиялық ахуал орнату.
Оқу
мақсаттарымен таныстыру.
Ұйымдастыру кезеңі.
Үй
жұмысын тексеру.
|
Жинақтала
ды,сабаққа
ынталанады.
|
|
Оқулық.
|
Сабақтың
ортасы
|
Өткен сабақты
пысықтау.
Тұжырым.
{a1, a2, a3} және {b1, b2, b3} векторлары арасындағы
бұрыш
формуласымен
анықталады.
және векторлары арасындағы бұрыш сүйір (доғал) болуы үшін
олардың скаляр көбейтіндісі оң (теріс) сан болуы қажет және
жеткілікті.
{a1, a2, a3} және {b1, b2, b3}
векторлары перпендикуляр болуы
үшін
a1 ∙ b1 + a2 ∙ b2 + a3 ∙ b3 =
0
теңдігі орындалуы қажет және
жеткілікті.
Тапсырмалар орындау. Топтық
жұмыс
№1.
Егер
{2;
– 2; 0} және {3; 0; – 3} болса,
онда және
векторларының арасындағы бұрышты
тап.
№2.
Егер
{3; 0; 1} және
{3;
; 1} болса,
онда және
векторларының арасындағы бұрышты
тап.
№3.
Егер
{1; 2; 1} және
{2;
– 1 ; 0} болса, онда
және векторларының арасындағы
бұрыш косинусын тап.
№4.
x-тің кез келген
мәндерінде {–1; 2x; x2} және
{5; a; a} векторларының арасындағы бұрыш доғал
болатындай a параметрінің мәндер аралығын
тап.
№5.
A (3; – 2; 1), B (3; 0; 2)
және C (1; 2; 5) нүктелері үшбұрыштың төбелері болсын, онда
үшбұрыштың BD медианасы
мен AC қабырғасының арасындағы бұрышты
тап.
№6.
{{1;
–2; 4} және {3; 1;
–1} векторлары берілсін. Онда
және олардың арасындағы бұрышты
тап.
|
Алдыңғы сабақта алған
білімдерін еске түсіреді
Тапсырманы топтасып
орындайды
Дескрипторды
пайдаланады
|
Балл дескриптор бойынша
беріледі.
әр топ 3 ұпаймен
бағаланады.
|
bilimland.kz
|