Материалдар / Векторлық бейнелелерді құру

Векторлық бейнелелерді құру

Материал туралы қысқаша түсінік
материал бір - бірімен пікір алмасуға керек, көп көмегін тигізеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Желтоқсан 2018
418
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Компьютер және қауіпсіздікМектеп: №59 жомПән: Информатика
Күн: 05.12.18ж.Мұғалім: Камалов Ж.Б.
Сынып:6 «В»

Сабаққа қатыскан саны: 15Қатыспағандар: 1
Ашық сабақтың такырыбыВекторлық бейнелелерді құру
Осы сабақта жететін мақсаттар6,1.2.2 компьютерлік графика туралы білімдері қалыптасады. Векторлық графиктерді құру және өңдеу программаларын біледі. 
Оқу мақсаттарывекторлық графиктерді құру және өңдеу бойынша программаларды көрсетіп, бағыт - бағдар беру. Өз бетімен қорытынды шығарып, ойларын ашық айту және ойлау қабілеттерін дамыту
Жетістік критерийлері- Жаңа тақырыпты пайдалана отырып тапсырманы орындайды ;- Векторлық жән графиканың артықшылықтарымен кемшіліктерін біледі.
Тілдік мақсаттар

Оқушылар істей алады:- Әлемді өзгерткен жаңалықтар мәселесін талқылайды- Жоба тақырыбын таңдау себептерін атайды- өз жобасына қажетті кілтті сөздерді сипаттайды- жобанын таңдалған критерийлерге сәйкестігін анықтайдыПәндік лексика және терминология-жоба, ақпаратты іздеу, зерттеу, критерийлер Диалог/жазылым үшін қажетті сөз тіркестері Интернеттен пайдаланылған ақпараттардын сілтемесін көрсету қажет
  • Өзгенін ойын көшіріп алу ….. деп атайды
  • Академиялық адалды сақтау бұл …
  • Құндылықтар



    Академиялық адалдықӨзін және қоршаған ортаны сыйлауӘріптестік
    Пән-аралық байланысХимия, физика, биология

    Алдынғы білім

    Қай жерде компьютерді қолдануға болатынын біледі

    Сабақ барысы
    Жоспарланған кезеңдеріСыныпта жоспарланған іс-шараларРесурстар
    Сабақ басы1 минут













    Мұғалім: Оқушылар, осы суреттер қандай жаңалықтарды бейнелейді?Анаграмманы шешу. Сабақтың тақырыбын болжайды және мұғаліммен бірлесе отырып сабақтың мақсатын анықтайды.





    1-слайд





    2-слайд





    Сабақтын ортасы





    Бағалау үшін критерийлерін таңдау және толықтыру3 мин

















    Мағынаны тану3 мин





    Практикалық дағдыларды қалыптастыру3 мин

    3 мин
     Өңдеу редакторлары: AdobePhotoshop, CorelPhотоВекторлық кескіндер, бұл - сызық, доға, шеңбер және тікбұрыш сияқты геометриялық объектілер жинағынан тұратын кескіндер. Бұл жерде вектор дегеніміз - осы объектілерді сипаттайтын мәліметтер жиынтығы. СorelDRAW, Adobeillustrator секілді векторлық графикалық редакторларда жасалады. Фракталды графиканың жасалу әдісі сурет салуғанемесе безендіруге емес,програмалауға негізделеді. Егер растрлық графикада растр (пиксель), ал векторлық графикада сызық базалық элемент болып табылса, фракталдық графикада математикалық формуланың өзі базалық элемент болып табылады, бұл компьютердің жадында ешқандай объект сақталмайды, кескін тек қана теңдік бойынша салынады деген сөз . Сұрақ: «Компьютерлік графика» /талдау/



    Презентация_ИсследованиеСлайд 4

















    Слайд 5Оқулық 5 сб.. 22 бет















    Слайд 6



    Серік ету сәті1 минутаОрнымыздан тұрайық,Шеңбер жасап алайық.Иіліп оңға бір,Иіліп солға бір.Алға қарай бір адым,Артқа қарай бір адым, Жоғары төмен қарайық.Орнымызға барайық.

    Оқушылардын ізденуі

    15 мин

    Компьютерлік практикумТапсырмалар мен сұрақтар:
  • Экранның мәтіндік режимінен графикалық режімге қалай көшуге болады? Графикалық экраннан қалай шығады?
  • Экранда сызық салатын қандай процедуралар бар? Олардың ұқсастығы мен айырмашылығы?
  • Геометриялық фигуралар сызуға арналған қандай процедуралар бар?
  • Тапсырма №1 Программа нәтижесінде әр түрлі стильмен сызылған 2 төртбұрыш экранда пайда болатын программа құру.Program tortbyrish;Uses graph;Var d,m:integer;BeginD:=detect; initgraph(d,m,’’);Setbkcolor(1);Rectangle(150,150,300,320);Setfillstyle(8,6);Floodfill(160,200,15);Setfillstyle(1,3);Bar(350,150,500,320);Readln;Closegraph;End.



    Рефлексия

    6 мин

























    Мұғалімі жазбаша үш сұраққа жауап беріндер деп сұрайды, оқушылар жапсырмада сабақтың нәтижесін жазады. - Біз қалай авторлық құқықты сақтау тиіспіз?- Ортақ қалта бізге қандай мүмкіндік береді?- Сабақ бойынша өзіңізге қандай баға бересіз? Өз стикеріңізді тандаңызМенде сұрақтар қалдыБарлығын түсіндімЖұмысыма қанағат емеспінҮй жұмысы- Қандай суреттерді өз жобанызда қолданасыздар.- Табылған ақпаратты слайдта қалай көрсетесіз.

    Дифференциация – Сізоқушыларға көбірекқолдау көрсету үшін неістейсіз? Қабілеті жоғарыоқушыларға қандайтапсырма беруді көздепотырсыз?Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?Қауіпсіздік ережесін сақтау
    Дифференциация тапсырманы таңдаған кезде көрінеді Іздеу жұмысы смайликтер арқылы бағаланады , бірақта презентация критерийлері мұғаліммен бекітілгенБілімді рефлексия арқылы бекітеді

    Деңсаулықты сақтайтын технологияларСерік ету сәті





    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ