Материалдар / vhfjhkjgjhyhj.jmbccyf
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

vhfjhkjgjhyhj.jmbccyf

Материал туралы қысқаша түсінік
khkjghffsjm,nbyjgn
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қаңтар 2023
266
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ортақ тақырып: Бөлімше

Менің мектебім

1.2 Мектеп және мектеп қоғамдастығы

Педагогтің аты-жөні:Туреханова М


Күні:4.10.21


Сынып: 1

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Мектеп – ортақ үйіміз

Оқу бағдарламасына

сәйкес оқыту мақсаттары

        1. 1.1.2.1 мектептің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру;

        2. 1.1.2.2 мектептегі функционалдық аймақтардың орналасқан жерін анықтау;

        3. 1.1.2.3 мектептегі тәртібіп ережелерін сақтау маңыздылығын түсіндіру.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

  • адам өміріндегі мектептің маңызын түсіндіретін болады;

  • мектептің аумағының орналасқан жерін анықтай алады.

Көптеген оқушылар:

  • мектеп ережелерін сақтаудың маңыздылығын түсіндіре алатын болады;

  • өз тәртібінің мектеп ережелеріне сәйкестігіне талдау жасайтын болады.

Кейбір оқушылар:

  • мектепте жұмыс істейтін адамдардың мамандықтарын атай алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың

кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

ФТ.ҚБ. Мұғалім жұмбақты шешуді ұсынады.

  • Сен өз мектебің туралы не білдің?

  • Қалай ойлайсыңдар, балалар не үшін мектепке барады?

  • Мектепте не үйренгілерің келеді?

  • Оқушылар не үшін мектепке барады?

  • Мектеп – екінші үйіміз. Әр үйдің орындалуға тиісті ережелері бар.

Мектептің де өз ережелері мен тәртібі бар.

Жұмбақты шешеді. Сұрақтарға жауап береді.


Жұмбақ




Бүгінгі сабақта мектеп және мектеп

ережелері туралы айтамыз.




Ортасы

ФТ. Мұғалім әңгіме ұйымдастырады.

  • Балалар, ойланайық, ереже дегеніміз не? («миға шабуыл»)

  • Ережелер қандай болады?

Оқулықпен жұмыс. Мұғалім мәтінді оқиды. Сұрақтар бойынша талқылау ұйымдастыру.

  • Мектеп ережелері бар ма? Қандай

ережелерді білесіңдер және оларды қалай сақтайсыңдар?

  • Сен мектеп әуежай емес, кешіккен ештеңе етпейді деп ойладың. Бірақ мектеп кешіккендерді күтіп тұрмайды. Сыныптың дөңгелегі болмаса да бір сағаттың өзінде алысқа ұзап кетеді деген сөз бар. Мұның мағынасы қандай? (Мектепке уақытында келу қажет. Кешігу мұғалімдер мен

сенімен оқитын оқушылардың назарын аударады, сабақ үрдісіне кедергі келтіреді. Күн тәртібін сақтау керек.)

  • Қоңырауға дейін келіп, сыныпты тәртіпке келтір! Қоңырау соғылғанда

барлық оқушы қатарға тұрып, мұғалімді күтеді.

(Түрегеліп тұрып мұғаліммен сәлемдесу).

  • Сабақта жауап күтіледі. Біреу білсе,

біреу білмейді. Мұғалім атаған бала жауап береді. Жауап бергің келсе дауыс көтерме, қолыңды көтер. (Жауап бергің немесе сұрағың келсе, қолыңды көтер.)

  • Парта төсек емес, онда жатуға болмайды. Партада бойды тік ұста, тәртібіңді дұрыста

Ойларымен бөліседі.



Сұрақтар бойынша мәтінді мұғалімнің көмегімен талқылайды.





Оқулық



(Партада дұрыс отыра білу керек).

«Сабақ қызық болды», – деді Жаңабекке Арман. Жаңабек үндемейді... Сабақ бойы қарға санап еді. (Сабақта белсенді жұмыс істеу керек).

Қоңырау міне соғылды – демалуға дайындал:

Досыңмен қыдыр немесе ойын ойна.

Ешкімді мазақтама, коридорда бір-біріңді итерме, жерге қоқыс тастама, кішіге дауыс көтерме! (Үзіліс кезінде шуламай, тазалық сақтау керек, сыныптастарыңды және

басқа оқушыларды сыйла!)


Оқушы дәптеріндегі тапсырмалардың орындалуын тексереді.






Сергіту сәті.

Мұғалім балаларға тұруды ұсынады.

Қойылған сұраққа олар: «Бұл мен, бұл мен, бұл барлық менің достарым» деп өзін, содан соң қолын созып достарын ишаратпен көрсетеді.

Ал өлең олар туралы болмаса, бастарын шайқап, аяқтарын тақылдатып: «Бұл мен және менің достарым емес» – дейді.


Сыныпты бүгін тазалап, Жарқыратып қойған кім?














Оқушы дәптеріндегі тапсырмаларды орындайды.





Сергіту сәтінде мұғалім қойған сұраққа жауап

береді: «Бұл мен, бұл мен, бұл барлық менің достарым» деп, өзін, содан соң қолын созып достарын ишаратпен көрсетеді.

Ал өлең олар туралы болмаса, бастарын шайқап, аяқтарын тақылдатып: «Бұл мен














Тапсырма. Критерий А. Өзі

пайдаланған мектеп құралдарын белгілейді.


Дескриптор

  1. Қанатша белгімен өзі пайдаланған мектеп құралдарын белгілейді.

  2. Олардың көмегімен қандай тапсырмалар орындағанын айтып береді.














Мектептің фото- суреттері/

таныстырылым



Адалдық, достық, мейірім Қасиетке мойын бұрған кім? Кім жарыққа үнемі

Көңілді, бірге шығады? Қиындық болса кім саған Достық қолын созады?

Ауыз жаппай сабақта Көп сөйлеген кім еді? Жауап таппай сұраққа Есінеген кім еді?

Жауабы дайын үнемі, Кім «беске» оны біледі? Таза дәптер, кітабы,

Тәртіппен бәрі тұрады. Бұрымын тартып Дананы, Кім ренжітті баланы?


ФТ.ҚБ. Мұғалім оқулықтағы мәтін мен суреттер бойынша әңгіме ұйымдастырады. Біздің мектеп туралы не айтуға болатынын ойлан.

Сұрақтарға жауап беріңдер және жауаптарды фотоальбом түрінде көрсетіңдер:

  • Мектепте не бар?

  • Мектепте кімдер жұмыс істейді?

  • Балалар мектепте не істейді?

  • Мектепте жұмыс қай жерде өтеді?

  • Мектепте қандай кабинеттер бар? Олар не үшін қажет?

Аптаға алдын ала тапсырма: Мұғаліммен және сыныптастарыңмен бірге мектепке зерттеу жүргізу.

және менің достарым емес» дейді.















Сұрақтарға жауап беріп және жауаптарды

фотоальбом түрінде көрсетеді.
















Тапсырма. Критерий В. Мектепте

жұмыс істейтін

адамдарды атайды (сурет бойынша). Олардың еңбегі туралы айтып

береді.

Дескриптор

  1. Мектепте

жұмыс істейтін

адамдарды атайды (сурет бойынша).

  1. Олардың еңбегі туралы айтып

береді.
















Оқулық


Соңы

Сабақты қорытындылау.

«Сөз қосу» ойыны.

  1. Сабақта ынталы, байсалды және ... (зейінді) бол.

  2. Қалмай бәрін және ... (бөлмей) тыңда.

  3. Барлығы ... (түсінікті) болу үшін, анық, ашық сөйле.

  4. Жауап бергің келсе, қолыңды ... (көтеру) керек.

  5. Досың жауап берген кезде, ... (сөзін бөлуге) асықпа.

  6. Ал досыңа көмектескің келсе, жайлап ... (қолыңды көтер).

  7. (Қоңыраудың) ... соғылғаны естілсе, сабақ аяқталды деп біл.

  8. Қоңырау қайта соғылса, сабаққа ... (дайын) бол.

«Оқушы дәптеріндегі» жаңа тақырыпты түсінгенге сәйкес келетін суретті белгілеу. ҚБ. Мұғалім: – Жарайсыңдар, балалар!

Барлықтарыңа сабақтағы жұмыс үшін алғыс айтамын!

«Сөз қосу» ойынында сөздерге сөз қосып, ойды, яғни сөйлемді аяқтайды.













«Оқушы дәптеріндегі» тапсырманы орындап, жаңа тақырыпты

түсінгенге сәйкес келетін суретті белгілейді.

Мадақтау, алғыс айту.

Оқушы дәптері




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!