Сабақтың
ортасы
15
мин
8
мин
3-мин
4-мин
5
мин
|
«Матрица» фильмінен үзінді
көрсету арқылы жаңа сабақтың тақырыбын
ашу.
1.Көрсетілген фильм не
туралы?
2. Біздің жаңа сабағымыздың
тақырыбы қандай деп ойлайсыздар?
Оқушыларды пазлдар арқылы 2
топқа бөлу.
«Кинометафора»
әдісі арқылы
бейнематериал
көрсету.
1-тапсырма
«Венн
диаграммасы» әдісі
арқылы
VR және AR шындықтардың тиімді
тұстарын, артықшылықтарын, кемшіліктерін және ұқсастықтарын
жазу.
Дескриптор:
2-тапсырма (ЖЖ)
(1-қосымша)
Берілген тізімдегі
құрылғылардың ішінен VR және AR шындыққа тиісті құрылғыларды
ажыратып, кестені толтырыңыздар.
-
Смартфон
-
Ақылды
көзілдіріктер
-
Джойстик
-
Планшеттер
-
Үстелүсті
дулығалар
-
Мамандандырылған
көзілдірік
-
Мобильды
гарнитуралар
-
Аяқ
платформасы
-
Ақпараттық
қолғаптар
VR
|
AR
|
Джостик
Үстелүсті
дулығалар
Аяқ
платформасы
|
Смартфон
Планшет
Ақылды
көзілдіріктер
|
Дескриптор:
-
1-құрылғыны дұрыс
ажыратады;
-
2-құрылғыны дұрыс
ажыратады;
-
3-құрылғыны дұрыс
ажыратады;
(барлығы -3
балл)
Сергіту
сәті. Виртуалды көзілдірік
арқылы әлем елдеріне саяхат.
(https://qarmaqshy-tany.kz/uploads/posts/2021-03/1615359794_virtual.jpg-сурет)
3-тапсырма
(2-қосымша)
«INSERT»
әдісі
Оқулықта берілген
мәтінді пайдаланып, виртуалды және кеңейтілген шындықтардың
қолданылу салалары туралы мысал
келтіре,әңгімелеңіз.
Дескриптор:
-Мысал
келтіреді;
-Қолдану салалары
туралы әңгімелейді.
|
Фильмнен үзінді көру
арқылы жаңа тақырыпты болжайды.
Бейнематериал арқылы
VR және AR туралы толық мәлімет
алады.
Екі топ оқушылары
виртауалды және кеңейтілген шындықтардың артықшылықтарын,
кемшіліктерін және ұқсастықтарын
жазады.
Берілген тізімдегі
құрылғыларды ажыратып, кестені қима қағазға
толтырады.
Виртуалды көзілдірік
арқылы әлем елдеріне саяхат
жасайды.
Оқулықта берілген
мәтінді пайдаланып, қолдану салалары туралы
әңгімелейді.
|
Жаңа тақырыпты
болжайды.
VR және AR туралы
толық мәлімет алады.
Видеокөрсетілімді
көреді.
Топпен жұмыс
жасайды
(1.1-қосымша)
«Артығын тап»
әдісі арқылы берілген тізімдегі
құрылғылардың артығын тауып астын
сызады.
Принтер, смартфон, джостик,
үстелүсті дулығалар, аяқ платформасы, ақылды
көзілдіріктер, планшеттер,3Д ойындар, кітап,
фильмдер.
Виртуалды көзілдірік
арқылы әлем елдеріне саяхат
жасайды.
2.1-қосымша «Адасқан әріптер»
әдісі
Пашлетн, сармфтон
,досжикт, ақя плтафорамсы
|
Бірін-бірі басбармақ
арқылы бағалайды.
«Бағдаршам»
ЕБҚ баланы ескере отырып,
бағдаршам арқылы бағалайды.
Толық орандалған
жұмыс- жасыл,
Қате жіберілген
жұмыс- сары,
Мүлдем орындалмаған
жұмыс- қызыл.
«Жақсы!»,
«Жарайсың!»,
«Керемет!» деген мадақтау сөздерімен
бағалау жүргізіледі
|
Видеоролик,
слайд
https://www.youtube.com/watch?v=EtW1UNimcVM
https://www.youtube.com/watch?v=FK8hrbE-edM
Кеспе
қағаздар
Оқулық,кеспе
қағаздар,плакаттар, маркерлер
|
Қортындылау.
3-мин
Сабақтың
соңы
2-
мин
|
4-тапсырма
«Дизайнер
жұмысы»
Тапсырыс беруші дизайнерге
өзінің бөлмесін қазақи нақышта өзгертуге тапсырыс берді. Бөлменің
төбесі шаңырақ тәріздес күмбезбен көмкерілген және қабырғаларында
табиғат көрінісі бейнеленген суреттердің, сонымен қатар жиһаздардың
заманауи көрініс табуын өтінді.
Дизайнер тапсырыс берушінің
өтініші бойынша бөлмені қазақи нақышта өзгерту үшін алдын-ала
сызбасын дайындауға кірісті.
Мәтінді танысып, дизайнер
бөлмені өзгерту үшін шындықтың қандай түрін пайдаланатынын
түсіндір.
https://i.ytimg.com/vi/DUYzn5Fo90s/maxresdefault.jpg
Кері
байланыс. «Шеринг»
әдісі.
Бағалау. Күнделік.kz-ке
оқушылардың бағаларын қою
Үйге тапсырма. Виртуалды және
кеңейтілген шындықтар туралы қосымша мәлімет
қарау.
|
Оқу сауаттылығына
арналған тапсырманы орындайды
Барлығы шеңберде
отырады, жүргізуші бастап, кезекпен барлығы тақырып бойынша түйінді
ойды қорытындылайды. Идеялар қайталанбау
керек.
|
Кері байланыс
береді
|
«Жақсы!»,
«Жарайсың!»,
«Керемет!» деген мадақтау сөздерімен
бағалау жүргізіледі
|
Күнделік
|