Материалдар / Виртуалды лабиринттен шығуды табу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Виртуалды лабиринттен шығуды табу

Материал туралы қысқаша түсінік
информатика пәніне деген қызығушылықтарын арттыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Маусым 2018
331
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:

Сынып:

Сабақ 20


Мектеп:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Виртуалды лабиринттен шығуды табу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.3.2.3 - орындаушыларға және олардың командалар жүйесіне мысал келтіру

5.3.2.2 - алгоритмді сөз түрінде ұсыну

Сабақтың мақсаттары

Барлығы: информатика пәніне деген қызығушылықтарын арттырады ,.

Көбі: Ойлау қабілеттерін дамыту, сөз мәдениетін жетілдіру, шығармашылық ізденістерін арттырады.


Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді.

Жетістік критерийлері

Құпия сөздің қолданылу себебін талдайды.

Құжатқа құпия сөзді орнату әдісін сипаттайды Топта жұмыс істеу арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу;

Тақырып бойынша білім негізін қалау

..

Құндылықтарға баулу

- Заңсыз біреудің құжатын,компьютерін рұқсатсыз қолданбауға баулу;

- Интернеттен керексіз құжаттарды қабылдамауға біреудің, құпия сөзін бұзбауға, жауапкершілікке дағдыландыру;

Пәнаралық байланыс

сурет

АКТ қолдану дағдылары

Аудиожазба , таныстырылым.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

Сәлемдесу.

Топқа бөлемін : «Билеттер арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды кассадан билеттер алып, 1,2,3 вагондарға бөлініп отрады.



Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қызыл гүлім-ай» би

Сынып реттілігін қадағалау.

Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау.

Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!

Ұйымшыл боламыз десек 2 рет

Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!


Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.









Сабақтың ортасы

8 минут




1 минут





5 минут



3 минут

16 минут


Жаңа сабақты түсіндіру

«Ыстық орындық» орындық әдісі

(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.

Жаттығудың сипаттамасы:

Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.

«Түсін мені»

Топтағы бір оқушы берілген суретті ыммен түсіндереді де, қалған топ мүшелері оның не екенін табуы керек. Белсенді, жақсы ыммен түсіндіре біліп, жақсы таба білген топқа 10 ұпай қойылады.

  1. Кенгуру

  2. Тышқан

  3. Наушник

  4. Бантик

  5. Микрафон

  6. Пернетақта

  7. Диск

  8. Кітап

  9. Шаңғы

  10. Көзілдірік

  11. Қалам

  12. Планшет




Сергіту сәті

Сұрақ парақшалары.







Оқулық, дәптерлер.







Ойын ойнайық.

Сабақтың соңы

5 минут


Сабақты қорыту.

Сабақ соңында оқушыларға араб сандарын көрсетіп, оларға сол сандарды рим цифрмен көрсетуді сұрау (әр оқушыға рим цифрлары жазылған кеспе қағаздарды алдын ала дайындап қою)

Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.


Смайликтер

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?


Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?


Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.


Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)


Өнер, ана тілі сабағы

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!