Материалдар / Вирусқа қарсы қауіпсіздік

Вирусқа қарсы қауіпсіздік

Материал туралы қысқаша түсінік
информатика пән мұгалімдерге...
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қараша 2018
461
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Желілер және қауіпсіздікКүні: 07.11.2018Сынып: 7 "АБВ"Мектеп: А.Фердауси атындағы ЖОММұғалімнің аты-жөні: М. ИсмоиловЖұмабекқызы ЖансаяҚатысқандар: ____________________ Қатыспағандар: ____________________
Сабақтың тақырыбыВирусқа қарсы қауіпсіздік
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары7.4.2.1 – компьютерді зиянды программалардан қорғау
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар: Антивирустық қауіпсіздік бойынша терминдерді дұрыс жаза алады Оқушылардың көпшілігі: Зиянды программалардың түрлерін және олардан сақтану шараларын біледі.Кейбір оқушылар: Вирусқа қарсы программаларды салыстыра алады, саралап түсіндіре алады.
Бағалау критерийі
  • компьютерді зиянды программалардан қалай қорғауды біледі;
  • зиянды программалардың түрлерін және олардан сақтану шараларын біледі.;
  • вирусқа қарсы программаларды орната алады.
  • Тілдік мақсаттарПәнге тән лексика мен терминология:Вирус, Антивирус, Dr. Web, Kaspersky, Avast, Брандмауэр, қорғау.Диалог пен жазуға арналған фраза жиынтығы: вирус ..., вирус инфекциясының белгілері ..., антивирустық бағдарлама ..., белгілі антивирустық бағдарламалар ..., вирус жұқтырған компьютердің алдын-алу ережелері ....
    Құндылықтарға баулу
  • Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы;
  • Денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету.
  • Пәнаралық байланысАғылшын тілі, биология
    Алдыңғы білімКомпьютерлік желілер және олардың жіктелуі
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
    Сабақтың басы12 мин

    Психологиялық ахуал орналастыру үшін «Тілек айту» әдісі.Оқушыларды ширату мақсатында «Ойлану уақыты» тәсілі арқылы сұрақ қоя отырып, сабақтың мақсатын ашу.Сұрақ: Компьютерді зиянды бағдарламалардан қалай қорғаймыз?«Атом, молекула» әдісі арқылы оқушыларды 3 топқа бөлінеді. 1 – топ: Вирус2 – топ: Антивирус3 – топ: ҚорғанысҮй тапсырмасын сұрақтарға жауап беру арқылы тексереді.Сабақ соңында оқушылардан күтілетін нәтиже компьютерді зиянды программалардан қалай қорғай алатындығын түсіндіреді.

    Сабақтың ортасы23 мин

    Жаңа сабақ.Bilimland.kz сайтынан бейнематериал көрсету. «Түртіп алу» әдісі арқылы оқушылар дәптерлеріне керекті ақпаратты жазып алады.«Джигсо» тәсілі арқылы жаңа сабақты меңгеру. Әр топқа төмендегі тапсырмалар беріледі.Топтық жұмыс. 1 тапсырма:1 – топ: Компьютерлік вирустар2 – топ: Вирустардың жіктелуі3 – топ: Вирустан сақтану үшін қолданылатын программа түрлері.(Қалыптастырушы бағалау топтар бірін-бірі бағалайды)Тәжірибелік жұмыс (жеке жұмыс). 2 тапсырма: Компьютерді антивирусқа тексеру.Дескриптор:
  • Жұмыс үстелінде орналасқан антивирус жарлығын табады;
  • Компьютерді вирусқа тексеріп, табылған вирусты жояды.
  • (Қалыптастырушы бағалау, мадақтау)

    Сергіту сәті «Қыдырып қайтайық».

    3 тапсырма: Bilimland.kz сайтынан 2 тапсырманы орындау.Дескриптор:
  • Компьютерлік вирустар туралы біледі;
  • Вирустың түрлерін ажырата алады;
  • Компьютерді вирустардан қорғау программаларын біледі.
  • (ҚБ) «Бағдаршам» тәсілімен бағаланады.
    https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/6-synyp/lesson/virusqa-qarsy-bahdarlamalar













































































































    https://www.youtube.com/watch?v=SCvZLP26q0E



























    Сабақтың соңы5 минКері байланыс. «Ой қозғау» тәсілі арқылы жаңа сабақты қаншалықты түсінгендіктері анықталады.



    Үй тапсырмасы. «Вирусқа қарсы қауіпсіздік» тақырыбына эссе жазып келу.


    Үлестірмелі парақшалар
    СаралауСіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    «Тілек айту» әдісін оқушылардың сабаққа жақсы көңіл күйін орнату.«Ойлану уақыты» тәсілі арқылы үй тапсырмасы тексерілді. «Түртіп алу» әдісін қолдана отырып, оқушылар дәптерлеріне керекті мәліметті жазып алды. «Джигсо» әдісі арқылы оқушылар тақырыпты ашады. «Ой қозғау» әдісі арқылы сабақты қаншалықты түсінгендіктері анықталады.

    Қалыптастырушы бағалау сабақтың барысында жүргізіледі, топтағы оқушылардың жұмысын қадағалау арқылы жасалған жұмысқа бақылау жасау.
  • Қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау;
  • Дене жаттығулары жасалынады.
    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?
    Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.
    Жалпы бағалау

    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ