Материалдар / Визуалды ортада ( мысалы: Lazarus) бағдарламаларды әзірлеу кезінде таңдау және қайталау операторларын қолдану
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Визуалды ортада ( мысалы: Lazarus) бағдарламаларды әзірлеу кезінде таңдау және қайталау операторларын қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
визуалды ортада ( мысалы: Lazarus) бағдарламаларды әзірлеу кезінде таңдау және қайталау операторларын қолдану. Оқушыларға қызықты әрі түсінікті тілмен жеткізу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2023
103
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Компьютерлік графика

Педагогтың аты-жөні

Есентай Нұрайым

Күні


Сынып: 8

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Параметрлі кезең

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.3.3.1 визуалды ортада ( мысалы: Lazarus) бағдарламаларды әзірлеу кезінде таңдау және қайталау операторларын қолдану

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Параметрлі кезең түсінеді, таңдау және қайталау операторларының қолдану ережелерін біледі.

Көптеген оқушылар:

Параметрлі кезеңге берілген математикалық есептеулердің блок сызбасын құра алады

Кейбіроқушылар:

Параметрлі кезеңге берілген есептерге программа құрып, нәтижесін шығара алады.


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырамын. Оқушыларды «Шаттық шеңбер» бойымен тұрғызып «Жүректен жүрекке» әдісі арқылы бір-біріне отан, еңбек, білім туралы мақал-мәтел айтқызамын.

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.



Үлестірме, оқулық, жұмыс дәптері, суреттер


Сабақтың ортасы

.Жаңа тақырып:Параметрлі кезең

Мақсаты: Оқушылар параметрлі кезеңде операторлармен жұмыс жасауын жүзеге асыру.

for циклінің жалпы форматы: for айнымалы in [1-мән, 2-мән, ... ] оператор, оператор ... оператор мұндағы 1-жол - for өрнегі , онда үтірлермен бөлінген мәндер беріледі, солардың әрқайсысы үшін шегініспен жазылған келесі операторлар қайталанып орындалады. Тік жақша ([…]) ішіндегі үтірмен бөлінген мәндер тізім деп аталады.

1-тапсырма


2-тапсырма


Сергіту:« Айырмашылықты тап » жаттығуы, суреттердің 10 айырмашылығын табады.Мақсаты : Оқушылардың логикалық ойлауын , көру арқылы есте сақтауын , ойша жұмыс істей білуін дамыту

3-тапсырма

1. Python тілінде for параметрлі цикл операторы қалай жазылады?

For < цикл параметрі > in < тізбек атауы

немесе range() функциясы >:

цикл денесі.

2. Ішкі цикл дегеніміз –

Басқа циклдің ішінде кездесетін цикл.

3. Ішкі циклдің ерекшелігі –

Кез келген цикл түрін басқа циклдің ішінде пайдалануға болатындығы.

4. Ішкі циклді аяқтағаннан кейін программа .....

Сыртқы циклдің басына оралады.

5. Ішкі цикл орындалады .......

Сыртқы циклдің бірінші итерациясында.


Мұғалімді тыңдайды



















Тапсырмаларды

орындайды


































Оқушылар ойлана отырып сұрақтарға жауап береді
























































Г.И.Салғараева

А.А.Бекжанова

Ж.Б.Базаева

Астана:

«Арман-ПВ» 2018. 119-124бет











































Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: «Ауа райы» әдісі

барлығын түсіндім

Бір нәрсе түсінемін, бірақ

бәрін емес

Түсінбедім, қайталап қарау қажет

Өзін-өзі бағалау.



Үй тапсырмасы

Үйге тапсырма: Бүгінгі тақырыпқа қатысты негізгі ұғымдарды жазу.







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!