Материалдар / Визуалды ритмикалық қатарды сабақ барысында қолданудың пайдасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Визуалды ритмикалық қатарды сабақ барысында қолданудың пайдасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Визуалды ритмикалық қатарды логопедиялық сабақ барысында қолданудың әдістері . Сабақ барысында қолдану арқылы балада қандай түсініктерді қалыптастыруға болады? Логопедиялық сабақтан бөлек осы тәсілді қандай балаларға қолдануға болады?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қараша 2022
377
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Визуалды ритмикалық қатарды пайдаланудың пайдасы

Елімізде мүмкіндігі шектеулі балалар саны жылдан – жылға артып келеді. Дамуы тежелген балаларды оқытуда стандарттардан бөлек , қосымша көмектер де болып жатады. Себебі , мұндай балаларда тіпті бір бұзылыс болғанымен ол әр балада әр түрлі көрінуі мүмкін. Сондықтан тек бір ғана әдістеме бойынша жұмыс жасау жеткіліксіз.

Сабақ барысында қолданатын әдіс – тәсілдің бірі ол визуалды – ритмикалық қатар. Бұл әдіс сөйлеу ырғағын ретке келтіріп, сөйлеу темпін қалыптастырады. Сөйлеу тілінің жетілмеуі, фонетикалық – ыонематикалық бұзылысы бар балалармен осы әдіс бойынша жұмыс жасау нәтижеге жеткізер қадам. Сабақ барысында визуалды – ритмикалық қатарды қолдану жолдары: Ең бірінші балаға дене мүшелерін айтып үйреткен тиімді. Мысалы : қол – аяқ – қол – аяқ .... , бас – дене –бас – дене ... .Баланы осылайша бірінші реттілікке үйретіп алғаннан кейін қатарды заттармен орындауға көшеміз. Ол үшін түрлі – түсті доптарды, таяқшаларды, кубиктарды қолдануға болады. Алғашында қатарды тек екі түсті затпен құрамыз. Мысалы, қызыл және көк түсті кубиктар. Балаға қатарды бастап беріп әрі қарай жалғастыру керектігін айтамыз. Бала осы тапсырмаға дағдыланғаннан кейін тапсырманы қиындата бастайсыз. Қатарды нейрожаттығу , дыбыс, буын, сөз үшін пайдалансақ та болады :

Сары – жасыл – сары - жасыл.... (визуалды – ритмикалық қатар)

А - О - А - О .....

БА - ЛА - БА - ЛА.....

Қатарды құруды бала үйренген кезде , сонымен бірге түстерді, пішіндерді қабылдап үйренеді. Бір қимылдан екінші қимылға ауысуы да жеңілдей бастайды. Саналы түрде балада реттілік қалыптасып отырады.

Бұл әдісті тек логопедиялық сабақта ғана емес, сонымен қатар мектеп , балабақша бағдарламаларында да қолдану тиімді болып саналады.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!