Материалдар / Визуалды ритмикалық қатарды сабақ барысында қолданудың пайдасы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Визуалды ритмикалық қатарды сабақ барысында қолданудың пайдасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Визуалды ритмикалық қатарды логопедиялық сабақ барысында қолданудың әдістері . Сабақ барысында қолдану арқылы балада қандай түсініктерді қалыптастыруға болады? Логопедиялық сабақтан бөлек осы тәсілді қандай балаларға қолдануға болады?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қараша 2022
244
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Визуалды ритмикалық қатарды пайдаланудың пайдасы

Елімізде мүмкіндігі шектеулі балалар саны жылдан – жылға артып келеді. Дамуы тежелген балаларды оқытуда стандарттардан бөлек , қосымша көмектер де болып жатады. Себебі , мұндай балаларда тіпті бір бұзылыс болғанымен ол әр балада әр түрлі көрінуі мүмкін. Сондықтан тек бір ғана әдістеме бойынша жұмыс жасау жеткіліксіз.

Сабақ барысында қолданатын әдіс – тәсілдің бірі ол визуалды – ритмикалық қатар. Бұл әдіс сөйлеу ырғағын ретке келтіріп, сөйлеу темпін қалыптастырады. Сөйлеу тілінің жетілмеуі, фонетикалық – ыонематикалық бұзылысы бар балалармен осы әдіс бойынша жұмыс жасау нәтижеге жеткізер қадам. Сабақ барысында визуалды – ритмикалық қатарды қолдану жолдары: Ең бірінші балаға дене мүшелерін айтып үйреткен тиімді. Мысалы : қол – аяқ – қол – аяқ .... , бас – дене –бас – дене ... .Баланы осылайша бірінші реттілікке үйретіп алғаннан кейін қатарды заттармен орындауға көшеміз. Ол үшін түрлі – түсті доптарды, таяқшаларды, кубиктарды қолдануға болады. Алғашында қатарды тек екі түсті затпен құрамыз. Мысалы, қызыл және көк түсті кубиктар. Балаға қатарды бастап беріп әрі қарай жалғастыру керектігін айтамыз. Бала осы тапсырмаға дағдыланғаннан кейін тапсырманы қиындата бастайсыз. Қатарды нейрожаттығу , дыбыс, буын, сөз үшін пайдалансақ та болады :

Сары – жасыл – сары - жасыл.... (визуалды – ритмикалық қатар)

А - О - А - О .....

БА - ЛА - БА - ЛА.....

Қатарды құруды бала үйренген кезде , сонымен бірге түстерді, пішіндерді қабылдап үйренеді. Бір қимылдан екінші қимылға ауысуы да жеңілдей бастайды. Саналы түрде балада реттілік қалыптасып отырады.

Бұл әдісті тек логопедиялық сабақта ғана емес, сонымен қатар мектеп , балабақша бағдарламаларында да қолдану тиімді болып саналады.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!