Материалдар / What color is your cat?

What color is your cat?

Материал туралы қысқаша түсінік
Өтілген сабақ бойынша қатысқандардың пікірлерін ортаға салу және сабақты талдау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Маусым 2018
409
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Рахимова Алия Аменовна, Ағылшын тілі пәні мұғалімі К.Нұрбаев атындағы Ақсуат орта мектебі Тарбағатай ауданы Шығыс Қазақстан облысыҚысқа мерзімді жоспар Сыныбы : 5 А Пән атауы: Ағылшын тілі Сабақтың тақырыбы: What color is your cat? Сабақтың мақсаты: Оқушылардың сөздік қорын молайта отырып түстерге байланысты жаңа лексикалық сөздерді енгізу , айтылуын үйрету.Диалогтік қарым-қатынасқа түсіре отырып, жаңа сабақты меңгерту. Күтілетін нәтиже: Сөздік қоры молаяды, жаңа сөздерді дұрыс тыңдап, дыбыстап, сөйлеуде қолданып үйренеді. What colour is …? Сұрағын сөйлеу барысында қолдана алады.Өз ойларын жеткізе алады. Тақырып мазмұнына байланысты тапсырмалар орындайды. Кіріктірілген модульдер : Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, білім берудегі басқару мен көшбасшылық. Әдіс тәсілдер:Топтық жұмыс,«Кафель»», «Ой қозғау», миға шабуыл, «Бағдаршам».
Уақыт өлшеміЖоспар мазмұныМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекетіРесурстар
2 минКіріспе.Ұйымдастыру кезеңі.1.Good morning,children! Let`s begin our lesson. Who is on duty today? What date is it today? Who is absent ? 2. Фонетикалық жаттығу. Let’s read the rhyme. One- your head. Two-your arm. Three-your feet. Four-your shoes. Five-your hand.Good morning,teacher! I am on duty today. The 11 of March. All are present. To read Repeat: head, arm, feet, shoes, hand.



АКТ
2 минҮй тапсырмасын сұрау.Let’s chek up the homework.The homework is learn the new words. Өтілген сабақты «Қораптағы сөздер» әдісін пайдалану арқылы пысықтау.Оқушылар қораптан қазақша сөздерді алып аудармасын айтады.Қызыл, көк қағаз, қорап.
2 минТопқа бөлу.Қызыл, көк қағаз арқылы екі топқа бөлу.

Қызыл, көк қағаз.
2 минБағалау.Табыс критерий құрылады, соған оқушылар белгілейді. Табыс критерийлеріне назар аударта отырып, өз-өздерін бағалатамын. I can read the text. I can ask questions. I know colours. I can speak about domestic animals. Табыс критерий арқылы оқушылар өздерінің қай деңгейде тұрғанын анықтайды.Сабақта қандай мақсатқа жеткен, жетпегендерін оқиды.Форматив-ті бағалай-мын.Табыс критерий жазылған парақша-лар.
5 минЖаңа сабақ.Миға шабуыл. Балаларға жаңа сабақты таныстыру мақсатында видеоролик көрсету, түстермен танысады.Балалар видеороликті көріп, жаңа сабақтың мазмұнын айтып танысады.Интербелсенді тақта, видеоролик, дәпртер, қаламсап
2 минГрамматикалық тақырыпты кластер әдісі бойынша меңгертуTo be етістігінің жіктелуі What colour is your cat?It is black (It’s –қысқаша) What colour are your cats?They are black (They’re-қысқаша) Егер бір заттың қандай түсте екенін сұрасақ қолданамыз.Жаңа тақырып жайлы мағлұмат алады.Интербелсенді тақта
5 мин

To make a poster Match A and B is немесе areWhat colour … your car? What colour … your balls? What colour … your frog? What colour … your horses? What colour … your boxes? What colour … your pen? What colour … your house? What colour … your cats?

Посттер қорғатуПлакат, ақ қағаз
5 минОқулықпен жұмыс. «Кафель»әдісіА) Жеке оқуӘ) Жұппен талқылауБ)Топпен талқылау «Кафель» әдісі бойынша оқулықпен және сөздікпен жұмыс жасатады.Оқушылар оқулықты оқып жеке, жұппен, топпен талқылай отырып, әр топтан бір оқушы бір-бірінің ойын жалғастырады. Берілген түрлі-түсті қағаздарда жазылған жаттығу жұмыстарын орындап,кафель құрастырады.Оқулық. Топтық бағалау
2 минСергіту сәті.Видеоролик арқылы дене жаттығуын жасату.Оқушылар орнынан тұрып денелерін қозғау арқылы жаттығу жасайды.Интербелсенді тақта, видеоро-лик
10 минТоптарға тапсырма беру.Видеоролик көрсету. Екі топқа шығармашылық тапсырмалар беру.1-топ Сұрақтарды жазды.Түстерді аудармасымен айтады..2-топ Жауаптарды жазды. Екі топ постерлерін ауысады.Посттер қорғату.Екі топ өздеріне берілген тапсырма бойынша жұмыс жасайды. Жасаған жұмыстарын қорғайды.Интербелсенді тақта, видеоро-лик Плакат, ақ қағаз
3 минLet`s play the game «Plane".1. My sweater is red-Менің свитерім қызыл. 2. Му hair is black-Менің шашым қара. 3. I am tall-Менің бойым ұзын.Әр оқушы өзінің киімі,шашы қандай түс екенін жасырып жазып, ұшақ жасап лақтырады.

Ақ қағаз
1минҮйге тапсырма.Жаңа сөздерді жаттау. Диалог оқу. Оқушылар үй жұмысын күнделікке жазады.

2 минБағалау.Әр топтың жұлдызшаларын жинап, жиынтық бағаларын қою.Оқушылар тиісті бағасымен бағаланады.Бағалау парақшасы
2 минКері байланыс.«Бағдаршам» әдісі бойынша кері байланыс алу. Топтарға берілген стикерлерге кері байланыс жасатамын. -Не қиын соқты -Нені түсінбедің? -Не ұнады?Балалар үш сұрақтың көлемінде стикерлерге сұрақтар төңірегінде жауап жазып, кері байланыс жасайды.

Түрлі-түсті стикерлер






































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ