Уақыт
өлшемі
|
Жоспар
мазмұны
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушылардың
іс-әрекеті
|
Ресурстар
|
2
мин
|
Кіріспе.
Ұйымдастыру
кезеңі.
|
1.Good
morning,children! Let`s begin our lesson. Who is
on duty today? What date is it today? Who is absent
? 2.
Фонетикалық
жаттығу.
Let’s read the rhyme. One-
your head. Two-your arm. Three-your feet. Four-your shoes.
Five-your hand.
|
Good
morning,teacher!
I am on duty
today. The
11
of March. All are
present.
To
read
Repeat: head, arm, feet,
shoes, hand.
|
АКТ
|
2
мин
|
Үй тапсырмасын
сұрау.
|
Let’s chek up the homework.The
homework is learn the new words. Өтілген сабақты «Қораптағы
сөздер» әдісін пайдалану арқылы пысықтау.
|
Оқушылар қораптан
қазақша сөздерді алып аудармасын айтады.
|
Қызыл, көк қағаз,
қорап.
|
2
мин
|
Топқа
бөлу.
|
Қызыл, көк қағаз
арқылы екі топқа бөлу.
|
|
Қызыл, көк
қағаз.
|
2
мин
|
Бағалау.
|
Табыс критерий құрылады, соған
оқушылар белгілейді. Табыс критерийлеріне назар
аударта отырып, өз-өздерін бағалатамын.
I can read the text. I can ask
questions. I know colours. I can speak about domestic
animals.
|
Табыс критерий
арқылы оқушылар өздерінің қай деңгейде тұрғанын анықтайды.Сабақта
қандай мақсатқа жеткен, жетпегендерін
оқиды.
|
Форматив-ті
бағалай-мын.Табыс критерий жазылған
парақша-лар.
|
5
мин
|
Жаңа
сабақ.
|
Миға шабуыл.
Балаларға жаңа сабақты таныстыру мақсатында видеоролик көрсету,
түстермен танысады.
|
Балалар видеороликті
көріп, жаңа сабақтың мазмұнын айтып
танысады.
|
Интербелсенді тақта,
видеоролик, дәпртер, қаламсап
|
2
мин
|
Грамматикалық
тақырыпты кластер әдісі бойынша меңгерту
|
To
be етістігінің
жіктелуі What colour is your cat?
It is black (It’s
–қысқаша)
What colour are your cats?
They are black (They’re-қысқаша) Егер бір заттың
қандай түсте екенін сұрасақ қолданамыз.
|
Жаңа тақырып жайлы
мағлұмат алады.
|
Интербелсенді
тақта
|
5
мин
|
|
To make a poster Match A and
B is немесе
are
What colour … your
car? What colour … your
balls? What colour … your
frog? What colour … your horses?
What colour … your boxes? What colour … your pen? What colour …
your house? What colour … your cats?
|
Посттер
қорғату
|
Плакат, ақ
қағаз
|
5
мин
|
Оқулықпен жұмыс.
«Кафель»әдісі
|
А) Жеке
оқу
Ә) Жұппен
талқылау
Б)Топпен талқылау
«Кафель» әдісі бойынша оқулықпен және сөздікпен жұмыс
жасатады.
|
Оқушылар оқулықты
оқып жеке, жұппен, топпен талқылай отырып, әр топтан бір оқушы
бір-бірінің ойын жалғастырады. Берілген түрлі-түсті қағаздарда
жазылған жаттығу жұмыстарын орындап,кафель
құрастырады.
|
Оқулық. Топтық
бағалау
|
2
мин
|
Сергіту
сәті.
|
Видеоролик арқылы
дене жаттығуын жасату.
|
Оқушылар орнынан тұрып
денелерін қозғау арқылы жаттығу жасайды.
|
Интербелсенді тақта,
видеоро-лик
|
10
мин
|
Топтарға тапсырма
беру.
|
Видеоролик көрсету. Екі топқа
шығармашылық тапсырмалар беру.
1-топ Сұрақтарды
жазды.Түстерді аудармасымен айтады..
2-топ Жауаптарды
жазды. Екі топ постерлерін ауысады.
|
Посттер қорғату.Екі топ
өздеріне берілген тапсырма бойынша жұмыс
жасайды.
Жасаған жұмыстарын
қорғайды.
|
Интербелсенді тақта,
видеоро-лик Плакат, ақ қағаз
|
3
мин
|
Let`s play the game
«Plane".
|
1. My sweater is red-Менің
свитерім қызыл. 2. Му hair is black-Менің шашым қара. 3. I am
tall-Менің бойым ұзын.
|
Әр оқушы өзінің киімі,шашы
қандай түс екенін жасырып жазып, ұшақ жасап
лақтырады.
|
Ақ
қағаз
|
1мин
|
Үйге
тапсырма.
|
Жаңа сөздерді
жаттау. Диалог оқу.
|
Оқушылар үй жұмысын
күнделікке жазады.
|
|
2
мин
|
Бағалау.
|
Әр топтың
жұлдызшаларын жинап, жиынтық бағаларын
қою.
|
Оқушылар тиісті
бағасымен бағаланады.
|
Бағалау
парақшасы
|
2
мин
|
Кері
байланыс.
|
«Бағдаршам» әдісі бойынша кері
байланыс алу. Топтарға берілген стикерлерге кері байланыс
жасатамын. -Не қиын соқты -Нені түсінбедің? -Не
ұнады?
|
Балалар үш сұрақтың көлемінде
стикерлерге сұрақтар төңірегінде жауап жазып, кері байланыс
жасайды.
|
Түрлі-түсті
стикерлер
|