Уақыт өлшемі | Жоспар мазмұны | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | Ресурстар |
2 мин | Кіріспе.Ұйымдастыру кезеңі. | 1.Good morning,children! Let`s begin our lesson. Who is on duty today? What date is it today? Who is absent ? 2. Фонетикалық жаттығу. Let’s read the rhyme. One- your head. Two-your arm. Three-your feet. Four-your shoes. Five-your hand. | Good morning,teacher! I am on duty today. The 11 of March. All are present. To read Repeat: head, arm, feet, shoes, hand. |
АКТ |
2 мин | Үй тапсырмасын сұрау. | Let’s chek up the homework.The homework is learn the new words. Өтілген сабақты «Қораптағы сөздер» әдісін пайдалану арқылы пысықтау. | Оқушылар қораптан қазақша сөздерді алып аудармасын айтады. | Қызыл, көк қағаз, қорап. |
2 мин | Топқа бөлу. | Қызыл, көк қағаз арқылы екі топқа бөлу. |
| Қызыл, көк қағаз. |
2 мин | Бағалау. | Табыс критерий құрылады, соған оқушылар белгілейді. Табыс критерийлеріне назар аударта отырып, өз-өздерін бағалатамын. I can read the text. I can ask questions. I know colours. I can speak about domestic animals. | Табыс критерий арқылы оқушылар өздерінің қай деңгейде тұрғанын анықтайды.Сабақта қандай мақсатқа жеткен, жетпегендерін оқиды. | Форматив-ті бағалай-мын.Табыс критерий жазылған парақша-лар. |
5 мин | Жаңа сабақ. | Миға шабуыл. Балаларға жаңа сабақты таныстыру мақсатында видеоролик көрсету, түстермен танысады. | Балалар видеороликті көріп, жаңа сабақтың мазмұнын айтып танысады. | Интербелсенді тақта, видеоролик, дәпртер, қаламсап |
2 мин | Грамматикалық тақырыпты кластер әдісі бойынша меңгерту | To be етістігінің жіктелуі What colour is your cat?It is black (It’s –қысқаша) What colour are your cats?They are black (They’re-қысқаша) Егер бір заттың қандай түсте екенін сұрасақ қолданамыз. | Жаңа тақырып жайлы мағлұмат алады. | Интербелсенді тақта |
5 мин |
| To make a poster Match A and B is немесе areWhat colour … your car? What colour … your balls? What colour … your frog? What colour … your horses? What colour … your boxes? What colour … your pen? What colour … your house? What colour … your cats?
| Посттер қорғату | Плакат, ақ қағаз |
5 мин | Оқулықпен жұмыс. «Кафель»әдісі | А) Жеке оқуӘ) Жұппен талқылауБ)Топпен талқылау «Кафель» әдісі бойынша оқулықпен және сөздікпен жұмыс жасатады. | Оқушылар оқулықты оқып жеке, жұппен, топпен талқылай отырып, әр топтан бір оқушы бір-бірінің ойын жалғастырады. Берілген түрлі-түсті қағаздарда жазылған жаттығу жұмыстарын орындап,кафель құрастырады. | Оқулық. Топтық бағалау |
2 мин | Сергіту сәті. | Видеоролик арқылы дене жаттығуын жасату. | Оқушылар орнынан тұрып денелерін қозғау арқылы жаттығу жасайды. | Интербелсенді тақта, видеоро-лик |
10 мин | Топтарға тапсырма беру. | Видеоролик көрсету. Екі топқа шығармашылық тапсырмалар беру.1-топ Сұрақтарды жазды.Түстерді аудармасымен айтады..2-топ Жауаптарды жазды. Екі топ постерлерін ауысады. | Посттер қорғату.Екі топ өздеріне берілген тапсырма бойынша жұмыс жасайды. Жасаған жұмыстарын қорғайды. | Интербелсенді тақта, видеоро-лик Плакат, ақ қағаз |
3 мин | Let`s play the game «Plane". | 1. My sweater is red-Менің свитерім қызыл. 2. Му hair is black-Менің шашым қара. 3. I am tall-Менің бойым ұзын. | Әр оқушы өзінің киімі,шашы қандай түс екенін жасырып жазып, ұшақ жасап лақтырады.
| Ақ қағаз |
1мин | Үйге тапсырма. | Жаңа сөздерді жаттау. Диалог оқу. | Оқушылар үй жұмысын күнделікке жазады. |
|
2 мин | Бағалау. | Әр топтың жұлдызшаларын жинап, жиынтық бағаларын қою. | Оқушылар тиісті бағасымен бағаланады. | Бағалау парақшасы |
2 мин | Кері байланыс. | «Бағдаршам» әдісі бойынша кері байланыс алу. Топтарға берілген стикерлерге кері байланыс жасатамын. -Не қиын соқты -Нені түсінбедің? -Не ұнады? | Балалар үш сұрақтың көлемінде стикерлерге сұрақтар төңірегінде жауап жазып, кері байланыс жасайды.
| Түрлі-түсті стикерлер |