Ашық зертханалық
сабақ
Өндірістік оқыту шебері:
Тушумова Л.Т
Жұмыстың тақырыбы: Word-тың
графикалық мүмкіндіктері.
Жұмыстың
мақсаты:
-
Қарапайым графикалық
элементтерді салу
-
Автофигураны
енгізу
-
Жақтау ішіне мәтін
енгізу
-
Мәтінге салынған суретті
форматтау (бұру, түзету, толықтыру,топқа біріктіру, топтан шығару)
іс-әрекеттерін орындап үйрену.
Білімгерлерге қойылатын
талаптар:
Білу
керек:
Word мәтіндік процессорының
графикалық мүмкіндіктерін , мәтіндік құжатқа суретті қалай
кірістіруді.
Білімгерлердің меңгеруі
тиіс:
Сабақтың
барысы:
І. Ұйымдастыру
кезеңі
А) Білімгерлермен
амандасу
Б) Білімгерлерді
түгендеу
В) Сабаққа дайындығын
тексеру
ІІ. Кіріспе
нұсқама.
А) ЕТ кабинетіндегі
қауіпсіздік ережесін қайталап өту.
Б) Тапсырмамен
таныстыру.
В) Алдыңғы тақырыпты
қайталау.
Оқытушының кіріспе
сөзі:
Бүгін біз сіздермен Word
бағдарламасының графикалық мүмкіндіктері, мәтіндік құжатқа
графикалық бейне кірістіру № 6 зертханалық жұмысын
орындаймыз.
Жұмысты орындамас бұрын, сабақ
барысымен таныстырайын. Сабағымыз баға мониторингі арқылы
бағаланады. Баға мониторингінде бүгінгі сабақтың кезеңдері жазылып
тұр.Алдарыңда өз – өзін бағалау парақтары жатыр, сол парақтарға
алған балдарыңызды жазып отырасыздар,әр кезеңнің соңында, маған
балдарыңызды айтасыздар, мен баға мониторингіне қойып шығамын. ХХІ
ғасыр көшбасшысы интеллектуалды ойынының бір, екі кезеңін
ойнаймыз.
І.
« Бәйге »
кезеңі. Жасырылған сұрақтарға жауап беру,өткен тақырыпты
қайталау.
ІІ.
« Графити
» кезеңі. Лабораториялық жұмыстың мазмұнымен
таныстыру.
ІІІ.
« Жас
талант » кезеңі.№6 Лабораториялық жұмысты
орындау.
ІҮ.
« Керемет
жетілік » 10.20.30. баллдық сұрақтар.
Сабағымызды бастайық.
Сіздерге сәттілік тілеймін.
І.
–
кезең « Бәйге » (Өткен №5 зертханалық жұмысты есімізге түсіре
кетейік)
1.Word – редакторында кестені
қалай кірістіреміз?
Таблица – Вставка –
Таблица
2.Кесте қандай элементтерден
тұрады?
Ұяшық , баған,
жол.
3.Кестені форматтау әрекеттері
қандай командалардың көмегімен іске асырылады?
Таблица- авто формат. Формат
мәзір командаларымен.
4.Ұяшықтарды қалай
біріктіреміз?
Біріктіретін ұяшықтарды
белгілеп алып , Таблица-объединить ячейки.
5.Бір торды бірнеше торларға
қалай бөлеміз?
Сол торға курсорды қоямыз,
таблица – разбить ячейки –торлар санын
көрсетеміз.
6. Word редакторында суреттер
салуға болама?
Сурет салуға
болады.
Вид-панель инструментов-
рисование-белгішесін шертеміз.
7.Кесте мәтіндерін тік бағытта
жазуға болады ма?
Ия.
8.Кесте ішіне ұяшықтарды қалай
қосуға болады.
Ұяшық орналастырылатын орын
белгілеп Вставить-ячейки.
9.Бағананың енін қалай
өзгертуге болады?
Курсор
арқылы
10.Кесте ішіндегі мәтінің
көшірмесін алуға болама?
Ия болады
11.Кесте бағандарымен
қатарлары қалай номерленеді?
(Формат-список-нумерованный-список? Ком-р тізбегін
орындаймыз.
12.Кестені бірнеше бөлікке
қалай бөлеміз ?
(Курсорды бөліну сызығынан
кейінгі қатарға орналастырып алып , кесте-кестені бөлу ком-н
орындау қажет.)
13.Кесте торлары ішіндегі
сөздерді жақтаумен қоршауға бола ма?
(шекаралар және ішін бояу
ком-н орындаймыз)
14.Кесте ұяшықтарын біріктіру
үшін не істейміз?
(таблица --- объеденить
ячейки)
15. Кестеде есептеулер жасауға
болама?
(кесте—формула---функцияны
енгізу)
ІІІ. Негізгі
нұсқама
ІІ.
« Графити
» кезеңі. Word-тың графикалық мүмкіндіктері.
№6 Лабороториялық жұмыс
мазмұнымен таныстыру.
Қарапайым элементтерді салу
үшін (түзу сызық, қисық сызық ,дөңгелектер, іші боялған, боялмаған
көп бұрыштар т.б.геометриялық фигуралар)
Word құрамындағы графикалық
редактордың көмегімен салуға болады.
О сы саймандар
тақтасын экранға шығару үшін Түр Сурет командасын орындаймыз немесе
стандартты саймандар тақтасындағы сурет батырмасын
шертеміз.
Кәдімгі түзу сызықты сызу үшін
Сурет саймандар тақтасындағы Сызық батырмасын шерту
керек.
С урет саймандар
тақтасындағы автофигуралар батырмасын қолдана отырып , әртүрлі
фигураларды енгізуге болады.Кез келген фигураны автофигуралар
батырмасын шертіп, қажетті фигураны таңдаған соң, экранда тышқан
батырмасын басулы күйінде жылжыту арқылы сала
аламыз.
Жақтау ішіне мәтін енгізу
үшін: 1.Енгізу (Вставка)менюінің Жақтаудағы Жазба
(Надпись)командасын орындау немесе Сурет саймандар
тақтасындағы батырмасын шерту
қажет:
2.Тышқан курсорын жақтау
тұратын жерге орналастырып, тышқан батырмасын басулы күйінде
жылжыта отырып, тік төртбұрышты жақтауды салғаннан кейін қажетті
мәтінді теріп жазамыз.Бірнеше элементтерден тұратын топты құру
үшін, алдымен оларды белгілеп алып, жанама менюдегі немесе ісәрекет
батырмасын шерткенде ашылған менюдің Топтау
( Группировать)
командасын орындау керек.
Т оптан шығару үшін сол
біріктірілген топты таңдап алып, жанама менюдегі немесе Іс-әрекет
батырмасын шерткенде ашылған менюдің Топты жіктеу (Разгруппировать)
командасын орындау қажет.
ІІІ. « Жас талант »
кезеңі. №6 Зертханалық жұмысты
орындау.
ІҮ.
«
Керемет жетілік » 10.20.30. баллдық
сұрақтар.
10-баллдық
сұрақтар
1
.
- мына сурет қай жерде
? Сурет салу саймандар
тақтасында
Автофигура –негізгі
фигураларда
2. -
мына
сурет қай жерде?
Автофигура---жұлдыздар мен ленталар
3.
- мына
сурет қай жерде? Автофигура---негізгі
фигураларда
20-баллдық
сұрақтар
-
1. С урет салу саймандар
тақтасын экранға қалай
шығарамыз.( вид панель инструментов
рисование )
-
Г еометриялық
фигураларды қалай бұрамыз ?Действия
повернуть
/ отразить.
-
Автофигуралардың
көлемін өзгертуге болама? Автофигураны тышқанмен
шертіп нүктелерімен созу командасын орындаймыз.
30-баллдық
сұрақтар.
-
Ж ақтау ішіне мәтін
жазу әрекеті қалай орындалады? Вставка фигуры
надпись
-
Салынған
суреттерді немесе автофигураларды топқа біріктіру деген не
? Қажетті элементті тышқанмен
шертіп, одан кейін Shift пернесін жібермей ұстап тұрып, келесі
элементтерді белгілеп « Группировать » ком – н орындау
керек.
-
Топқа
біріктірілген объектілерді қайтадан топтан шығаруға бола
ма?Біріктірілген топты таңдап
алып, Действия ( Разгруппировать ) командасын орындау
керек.
ІІІ. Қорытынды
нұсқама.
1.Орындаған жұмыстарын тексеру,
бағалау.
Үйге тапсырма: №7
Зертханалық жұмысқа дайындық.
№8 Мойынқұм
колледжі
Өткізген:
Өндірістік оқыту шебері:
Тушумова Л.Т
Аты –
жөні-------------------------------------------------------------------------------
«Бәйге»кезеңі.
|
«Графити»кезеңі.
|
«Жас талант»
кезеңі.
|
«Керемет
жетілік»
кезеңі
|
Қорытынды
|
|
|
|
|
|
80-100 балл
«5»
60-70 балл
«4»
40-50 балл
«3»
Аты –
жөні-------------------------------------------------------------------------------
«Бәйге»кезеңі.
|
«Графити»кезеңі.
|
«Жас талант»
кезеңі.
|
«Керемет
жетілік»
кезеңі
|
Қорытынды
|
|
|
|
|
|
80-100 балл
«5»
60-70 балл
«4»
40-50 балл
«3»
Аты –
жөні-------------------------------------------------------------------------------
«Бәйге»кезеңі.
|
«Графити»кезеңі.
|
«Жас талант»
кезеңі.
|
«Керемет
жетілік»
кезеңі
|
Қорытынды
|
|
|
|
|
|
80-100 балл
«5»
60-70 балл
«4»
40-50 балл
«3»
10-баллдық
сұрақтар
1
- мына сурет қай жерде
2
-
3
-
20-баллдық
сұрақтар
1.Тік төртбұрышты
қалай тұрғызамыз?
2. Жақтау ішіне
мәтін қалай орналастырамыз?
3. Геометриялық
элементтерді қалай құрамыз?
30-баллдық
сұрақтар.
-
Элементтер тобын
қалай құрамыз?
-
Геометриялық
элементті оңға қалай бұрамыз?
-
Геометриялық
элементті (суретті) мәтін артына қалай
орналастырамыз?
10-баллдық
сұрақтар
1
- мына сурет қай жерде
2
-
3
-
20-баллдық
сұрақтар
1.Тік төртбұрышты
қалай тұрғызамыз?
2. Жақтау ішіне
мәтін қалай орналастырамыз?
3. Геометриялық
элементтерді қалай құрамыз?
30-баллдық
сұрақтар.
-
Элементтер тобын
қалай құрамыз?
-
Геометриялық
элементті оңға қалай бұрамыз?
-
Геометриялық
элементті (суретті) мәтін артына қалай
орналастырамыз?