Тілдік
мақсаттар
|
Шежірешілер
туындыларын тарихи дереккөз ретінде
құндылығын зерттейді (оқылым мен жазылым
дағдылары)
Пәнге қатысты лексика мен
терминология
Шежіре,
түп-тамыры, даланың ауызша
тарихнамасы
Диалог пен жазылымға
пайдалы сөз тіркестері:
Шежірешілер
шығармашылығындағы негізгі
ой...
Деректерге сүйене
отырып...
Деректерге сүйене отырып,
қандай нәтиже шығаруға болады?
|
Сабақтың
басы
5 мин
|
(Б) Ұйымдастыру
сәті.
БЫМ . Ой
шақыру.
-
Суретке қарап, Сізге қандай
ой келді?
-Ойыңызды
түсіндіріңіз
-Бүгінгі тақырып мазмұны не
туралы болмақ?
(М) Оқушылардың жауаптары
толықтырылып, сабақтың тақырыбы, мақсаттары
мен бағалау критерийлері таныстырылады. Тарихи концепт
пен зерттеу
сұрағына назар
аударылады.
Зерттеу
сұрағы: Ш.Құдайбердіұлы,
М.Көпейұлы, Қ.Халид еңбектерінің тарихи құндылығы
неде?
|
Презентация
Қазақстан тарихы (көне
заманнан бүгінге дейін)
3-том. – Алматы,
2010.
|
Сабақтың
ортасы
5 мин
7 мин
10
мин
10
мин
|
(Б) Жаңа ұғымдармен
жұмыс.
«Жұптарды сәйкестендір»
тапсырмасы ұйымдастырылады. Әр топ берілген ақпарат бойынша тақтада
көрсетілген ұғымдардың біреуін, оның мағынасымен
сәйкестендіреді.
Әр жұп
«шежіре», «шежіретанушы»,
«түп-тамыр»,
«даланың ауызша
тарихнамасы» ұғымдарын мағынасына қарай
сәйкестендіреді. Әр жұп жаңа сөздің мағынасын сынып оқушыларына
түсіндіреді.
Зерттеу мен
талдау
1-қадам. Мәтінмен
жұмыс.
Оқушыларға шешіре туралы мәтін
ұсынылып, төмендегі сұрақтарға жауап
алынады.
-Шежіренің қандай түрлері
тарих пәні үшін маңыздырақ? -Қазақ шежіресі қаншалықты
зерттелген?
-Шежіретанушылардың
еңбектерінен қандай құнды мәлімет алуға
болады?
-Мәтіннен ХІХ ғасырдағы
шежіре құрастырушылардың мақсатын
түсіндір
2-қадам. Мәтінмен
жұмыс.
Топтарға Ш.Құдайбердіұлы,
М.Көпейұлы, Қ.Халид еңбектерінен үзінді-мәтін
таратылады. Белгіленген уақытта топ
оқушылары жинақтаған ақпаратты бірге оқып, мазмұнын талқылап,
зерттеу жүргізеді.
Сонан соң сынып алдында әр топ
тұлғалар туралы ақпаратты сынып алдында
жариялайды. Қалған топ оқушылары өздеріне қажетті мәліметтерді дәптерге
жазып алып отырады.
1-топ.
Ш.
Құдайбердіұлы
2-топ.
М.
Көпейұлы
3-топ.
Қ.
Халид
Дескриптор:
-Тұлғалар шығармаларындағы
негізі тақырыпты анықтайды;
-Тұлғалар
шығармаларындағы кемінде тарихи оқиғаны
бейнелейтін 1-2 дәйек келтіреді;
-
Тұлғалардың
қоғамдағы орнына баға береді.
Кері
байланыс. Топтардың бірін-бірі бағалауы.
«Екі жұлдыз, бір тілек»
Интерпретация
(Т) Оқушылар алған білімдерімен алмасу үшін
«Ағаш» тапсырмасын орындатылады.Топтар өз ағаш діңгегіне
шежірешілердің атын жазады, бұтақтарына сұрақ жазады. Сағат тілімен
топ тапсырмаларымен (ағаштарымен) алмасады. Оқушылар сұрақтың
жауабын жапырағына жазып қайтарады. Топтар жапырақтарындағы жауапты
оқып, басқа топтардың жауабын бағалайды.
Жауаптарының деңгейіне қарай смайлик
ұсынады.
Дескриптор:
-Сұрақ құрылымын сауатты
құрады;
-Дәйекпен дәлелдеп, жуаапты
дұрыс береді
Кері
байланыс. Мұғалімнің бағалауы. «Смайлик
сыйлау»
|
Қосымша-1
Карточкалар
Оқулық
Қабылдинов З.Е.,
Қайыпбаева А.Т. Қазақстан тарихы Ж/ б/ б/м 8-сыныбына арналған
оқулық. Алматы: Атамұра, 2012.
Хрестоматия Атамұра,
2012.
Қосымша-1
Мәтін
таратпалар
"Қазақстан" ұлттық
энциклопедиясы, Алматы, "Қазақ энциклопедиясы", 1998 ж.
4-том
«Ағаш»
макеті.,
Түрлі-түсті
стикерлер
|