Ұйымдастыру
кезеңі
|
Ой
шақыру:
Ш.Құдайбердіұлы,
М.Көпейұлы, Қ.Халидтің
суреттері көрсетіліп, тұлғалар және олардың өмір сүрген заманы мен
шығармалары туралы «үздіксіз сөйлеу» тапсырмасы
орындалады.
Зерттеу сұрағы: Ш.
Құдайбердіұлы, М. Көпейұлы, Қ. Халид еңбектерінің тарихи құндылығы
неде?
Оқушыларды сабақтың
тақырыбы және мақсатымен
таныстыру.
|
Оқушылар өз жауаптарын
ұсынады
|
мадақтау
|
http://www.youtube.com/watch?v=2gWZeee4rO8
Мұғалім
презентациясы
|
Жаңа
сабақ
|
Зерттеу мен
талдау
Бейнеролик
ұсынылады:
-Аталған зерттеушілер
еңбегінің құндылығы неде?
-Бүгінгі күні олардың
еңбектерінің маңызы қандай?
1 тапсырма: Кестемен
жұмыс.
Ағартушылар
|
Туған
жері
|
Еңбектері
|
Зерттеген
салалары
|
Жетістіктері
|
Шәкәрім
Құдайбердіұлы
|
|
|
|
|
Құрбанғали
Халид
|
|
|
|
|
Мәшһүр Жүсіп
Көпейұлы
|
|
|
|
|
Дескриптор:
1.Ағартушылардың
туған жерін анықтайды;
2.Ағартушылардың
еңбектерін көрсетеді;
3. зерттеген
салаларын атайды;
3. Ағартушылардың
еңбектерінің құндылығын
көрсетеді;
2 тапсырма:
«Тұлғаны таны»
(Төменде келтірілген
деректертің суреттегі қай тарихи тұлғаға қатысты екенін
анықтаңдар)
-
«Қазақ шежіресі»
еңбегінде қазақ шежіресінің басты ерекшелігі ауыздан ауызға
таралуындадеп көрсетеді.
-
Шежіресінде Орталық
Азия көшпелілерінің тарихи жолы тұтас көрсетілген жазбаша деректер
молынан пайдаланылған.
-
Шежіресінде шығыс
тарихшыларының дәстүріне де
сүйенеді.
Дескриптор: Ш.
Құдайбердіұлы, М. Көпейұлы, Қ. Халид
тарихи тұлғаларының
шығармаларын анықтайды;
3
тапсырма Мәтін
«пирамидасы»
(Қазақстан тарихы
хрестоматиясынан мәтіндік дерек ұсынылады, деректі оқып, пирамиданы
толтыру қажет)
1. Мәтін не
туралы
2. Орны мен
уақыты
3. Негізгі
оқиғалар
4. Негізгі
кейіпкерлер
5.
Ерекшеліктері
6.
Құндылығы
7. Қандай сұрақтар
бар?
8. Мәтін жайлы өз
пікіріңіз
|
Дескриптор:
Дескриптор:
1.Ағартушылардың
туған жерін анықтайды;
2.Ағартушылардың
еңбектерін көрсетеді;
3. зерттеген
салаларын атайды;
3. Ағартушылардың
еңбектерінің құндылығын
көрсетеді;
Дескриптор: Ш.
Құдайбердіұлы, М. Көпейұлы, Қ. Халид
тарихи тұлғаларының
шығармаларын анықтайды;
Дескриптор:
Қазақстан тарихы
хрестоматиясының ақпараттық деректеріне талдау
жасайды;
|
Өзін-өзі
бағалау
Мұғалімнің ауызша
бағалауы
|
Қосымша-1
Карточкалар
Оқулық
Қабылдинов З.Е.,
Қайыпбаева А.Т. Қазақстан тарихы Ж/ б/
б/м
Қазақстан тарихы
хрестоматиясы 91-93бб
|
Қорытынды
|
Ақиқат/жалған
тапсырмасы
№
|
Ағартушы
|
А
|
Ж
|
1
|
М.Ж.Көпеұлының әкесі: «Адамның
тірегі мал емес, білім» деп
айтқан.
|
|
|
2
|
«Тауарих хамса» шығармасының
авторы Ш.Құдайбердіұлы
|
|
|
3
|
Дастанда екі жастың кіршіксіз
махаббат, ел ішіндегі озбырлық пен қатыгездік суреттелген шығарма,
-Қалқаман-Мамыр шығармасы
|
|
|
4
|
Атақты балуан Қажымұқан
Ш.Құдайбердіұлымен кездесіп, кездескен сайын батасын алып
отырған.
|
|
|
«Білімді
стикер»
Кері
байланыс
« Білімді стикер». Мына
сұрақтар бойынша жауап
береді.
- Не
білдім?
- Не
білемін?
- Не білгім
келеді?
|
Тақырып бойынша не
білгенін жазады
|
ҚБ – сабақтағы өз
әрекетіне рефлексия жасау;
|
А4,
конспект
|