Материалдар / XIX ғасырдың соңы – XX ғасырдың басындағы Қазақтардың ауызша тарихи дәстүрлерінің дамуы.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

XIX ғасырдың соңы – XX ғасырдың басындағы Қазақтардың ауызша тарихи дәстүрлерінің дамуы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан тарихы пәнінен 7 сыныпқа арналған XIX ғасырдың соңы – XX ғасырдың басындағы Қазақтардың ауызша тарихи дәстүрлерінің дамуы. ашық сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қараша 2024
59
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар-13

     

Бөлім:

7.4 XIХ ғасыр -XX ғасырдың басындағы Қазақстанның мәдениеті


Педагогтің аты-жөні

Сундеткалиева И.Е.

Күні:

10.05.2024ж

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

XIX ғасырдың соңы – XX ғасырдың басындағы Қазақтардың ауызша тарихи дәстүрлерінің дамуы.

Зерттеу сұрағы: Ш. Құдайбердіұлы, М. Көпейұлы, Қ. Халид еңбектерінің тарихи құндылығы неде?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.2.3.4 Шәкәрім Құдайбердіұлы, Мәшһүр Жүсіп Көпейұлы, Қ.Халид еңбектерін тарихи дерек ретіндегі маңызын айқындау

Сабақтың мақсаты

XIX ғ. соңы мен XX ғ. басында пайда болған шежірелерді тарихи дереккөз ретінде құндылығын анықтау

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

кезеңі


Ой шақыру:

Ш.Құдайбердіұлы,

М.Көпейұлы, Қ.Халидтің суреттері көрсетіліп, тұлғалар және олардың өмір сүрген заманы мен шығармалары туралы «үздіксіз сөйлеу» тапсырмасы орындалады.

Зерттеу сұрағы: Ш. Құдайбердіұлы, М. Көпейұлы, Қ. Халид еңбектерінің тарихи құндылығы неде?

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

Оқушылар өз жауаптарын ұсынады

мадақтау

http://www.youtube.com/watch?v=2gWZeee4rO8

Мұғалім презентациясы



Жаңа сабақ

Зерттеу мен талдау

Бейнеролик ұсынылады:

-Аталған зерттеушілер еңбегінің құндылығы неде?

-Бүгінгі күні олардың еңбектерінің маңызы қандай?

1 тапсырма: Кестемен жұмыс.

Ағартушылар

Туған жері

Еңбектері

Зерттеген салалары

Жетістіктері

Шәкәрім Құдайбердіұлы





Құрбанғали Халид





Мәшһүр Жүсіп Көпейұлы





Дескриптор:

1.Ағартушылардың туған жерін анықтайды;

2.Ағартушылардың еңбектерін көрсетеді;

3. зерттеген салаларын атайды;

3. Ағартушылардың еңбектерінің құндылығын көрсетеді;


2 тапсырма: «Тұлғаны таны»

(Төменде келтірілген деректертің суреттегі қай тарихи тұлғаға қатысты екенін анықтаңдар)

  1. «Қазақ шежіресі» еңбегінде қазақ шежіресінің басты ерекшелігі ауыздан ауызға таралуындадеп көрсетеді.

  2. Шежіресінде Орталық Азия көшпелілерінің тарихи жолы тұтас көрсетілген жазбаша деректер молынан пайдаланылған.

  3. Шежіресінде шығыс тарихшыларының дәстүріне де сүйенеді.


Дескриптор: Ш. Құдайбердіұлы, М. Көпейұлы, Қ. Халид тарихи тұлғаларының шығармаларын анықтайды;

3 тапсырма Мәтін «пирамидасы»

(Қазақстан тарихы хрестоматиясынан мәтіндік дерек ұсынылады, деректі оқып, пирамиданы толтыру қажет)

1. Мәтін не туралы

2. Орны мен уақыты

3. Негізгі оқиғалар

4. Негізгі кейіпкерлер

5. Ерекшеліктері

6. Құндылығы

7. Қандай сұрақтар бар?

8. Мәтін жайлы өз пікіріңіз


Shape1







Дескриптор:

Дескриптор:

1.Ағартушылардың туған жерін анықтайды;

2.Ағартушылардың еңбектерін көрсетеді;

3. зерттеген салаларын атайды;

3. Ағартушылардың еңбектерінің құндылығын көрсетеді;







Дескриптор: Ш. Құдайбердіұлы, М. Көпейұлы, Қ. Халид тарихи тұлғаларының шығармаларын анықтайды;













Дескриптор:

Қазақстан тарихы хрестоматиясының ақпараттық деректеріне талдау жасайды;



Өзін-өзі бағалау





Мұғалімнің ауызша бағалауы









Қосымша-1

Карточкалар



Оқулық

Қабылдинов З.Е., Қайыпбаева А.Т. Қазақстан тарихы Ж/ б/ б/м




































Қазақстан тарихы хрестоматиясы 91-93бб

Қорытынды

Ақиқат/жалған тапсырмасы

Ағартушы

А

Ж

1

М.Ж.Көпеұлының әкесі: «Адамның тірегі мал емес, білім» деп айтқан.



2

«Тауарих хамса» шығармасының авторы Ш.Құдайбердіұлы



3

Дастанда екі жастың кіршіксіз махаббат, ел ішіндегі озбырлық пен қатыгездік суреттелген шығарма, -Қалқаман-Мамыр шығармасы



4

Атақты балуан Қажымұқан Ш.Құдайбердіұлымен кездесіп, кездескен сайын батасын алып отырған.





«Білімді стикер»

Кері байланыс

« Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап береді.

- Не білдім?

- Не білемін?

- Не білгім келеді?

Тақырып бойынша не білгенін жазады

ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне рефлексия жасау;



А4, конспект


Үй тапсырмасы

Қазақтардың ауызша тарихи дәстүрлерінің дамуы. 7 сұрақ тест тапсырмасын құрастыру






























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!