Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Мозайка арқылы екі топқа
бөлу.
І топ.
«Білім»
ІІ - топ.
«Ғылым»
Б. ОЙ ШАҚЫРУ.
ТАҚЫРЫПҚА ШЫҒУ
- Кеңестік білім
беру саласындағы реформалар мен бүгінгі білім реформасына
дейінгі Қазақстан көрінісі бейнеленген слайдты көрсете отырып,
оқушыларға сұрақтар қою:
1. Суреттен не
байқап тұрсыздар?
2. Екі суреттің
бір-бірімен қандай байланысы
бар?
3. Суреттен қандай
ақпарат аламыз?
4. Екі суреттің
бір-бірімен тарихи сабақтастығы неде деп
ойлайсыздар?
- Осы қойылған
сұрақтар арқылы оқу мақсатын оқушыларға
болжату және жаңа тақырыпқа шығу, бағалау
критерийлерімен таныстыру.
- Осыдан кейін
сыныпқа өздерінің топ аттарының мәні мен мағынасын таныстыру
тапсырылады. Оқушылар алдыңғы сабақтарда алған білімдерін
қолданады.
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
«Білімге құштар мектеп» қоржынына оқулық
жинақтау
|
Қазақстан тарихы (көне
заманнан бүгінге дейін). Бес томдық. 4-том. – Алматы,
2010.
|
Жаңа
білім
|
Сынып оқушылары бейнебаянды
тыңдай отырып, қазіргі білім жүйесін кеңестік дәуірдегі білім
жүйесімен салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын
анықтайды.
Осыдан кейін зерттеу жүргізу
жұмыстарына келесі «уақыт сызығы» кестесін дұрыс құрастыру
ұсынылады:
1947
жыл
|
«Қазақ КСР-інде
жоғары және орта білім беруді одан әрі жетілдіру шаралары
туралы»қаулы қабылданды.
|
1949
жыл
|
Жалпыға бірдей
міндетті 7 жылдық білім беру қолға
алынды.
|
1959
жыл
|
«Мектептің өмірмен
байланысын нығайту және халыққа білім беру жүйесін одан әрі дамыту
туралы» заң қабылданды.
|
1962-1963 оқу
жылынан бастап
|
Жалпыға бірдей
міндетті 8 жылдық білім беруге
көшу
|
1966
жыл
|
«Жалпы білім беретін
орта мектептің жұмысын одан әрі жақсарту шаралары туралы»қаулы
қабылданды.
|
1970
жыл
|
«Жалпыға бірдей орта
білім беруге көшу» туралы қаулы
қабылданды.
|
1984
жыл
|
Кезекті мектеп реформасы
жүрді. Реформада:баланы 6 жастан бастап оқыту,10 жылдықты енгізу
қарастырылды.
|
1999
жыл
|
«Білім туралы Заң»
қабылданды. Жаңа заң бойынша негізгі мектеп -9-сынып,орта мектеп
-10-11-сыныппен аяқталды.
|
«Мәтінмен жұмыс»
әдісі
Жұптық
жұмыс
2.
Тапсырма:
Мәтіндегі көп
нүктенің орнына керекті сандық деректерді
жаз
Республикада 500 мың студент білім алатын
арнайы 246 оқу орны болды. Соның
ішінде 30
мамандық бойынша дайындайтын
С.М. Киров атындағы Қазақ мемлекеттік университеті республикадағы
ең ірі оқу орны болды. Осылайша елімізде мамандар
даярларлау 11
есе өсті. Қазақстанда орта
мектептер ақпараттық және есептеу техникасының негіздері
курсын 99 пайыз қамтыды,
тек 1
пайызы ғана электронды есептеу
техникаларымен жабдықталды.
Керекті сандық
деректер: 246, 1, 500, 99, 30, 11.
«Сәйкестендіру»
әдісі
Жеке
жұмыс
3.
Тапсырма
ІІ топ: Берілген
жоғарғы оқу орындарының қай
қалаларда
ашылғанын
сәйкестендір
|
Медициналық және тау-кен
институты
|
|
|
|
2
|
Медициналық және мал дәрігерлік
институты
|
|
|
3
|
Ауылшаруашылық
институты
|
|
|
4
|
Педагогикалық және құрылыс-жол
институты
|
|
|
5
|
Медицина
институты
|
|
|
Жұптық
жұмыс
«Арқан тартыс»
әдісі
Қазақ тілінде білім
беретін мектептердің жабылуының себептерін айтады. Мүмкін болатын
жауаптар:
1. КСРО-да кеңес
ұлтын қалыптастыру;
2. Жоғарғы оқу
орындарында орыс тілінде
оқыту;
3. Қызметке тек орыс
тілін білетіндерді алу;
4. Жоғарғы оқу
орындарында оқулықтардың орыс тілінде
болуы;
5. Орыс тілінің
артықшылыққа ие болуы
6. Қазақ ұлты
санының аздығы;
7. Ауылдық
жерлердегі «болашағы жоқ» мектептердің
жабылуы;
8. Қазақ тілінің
10-ақ функция атқаруы;
9. Ақпарат
құралдарының басым көпшілігі орыс тілінде
болуы.
Қосымша оқушылар бір
–бірлеріне сұрақтар қояды.
|
Бейнебаяндағы
мәтіннен негізгі идеяны
анықтайды.
Бағалау
критерий-
лері:
Реформалардың
қабылданған мерзімдерін дұрыс
атайды,
зерттеу жүргізу
жұмыстары
на келесі «уақыт
сызығы» кестесін дұрыс
құрастыра
ды.
Дескриптор:
Дескриптор:
Берілген
жоғарғы оқу орындарды қай қалаларда ашылғанын
сәйкестен
діре
алады.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Оқулық
жинау»
әдісі
|
Қазақстан тарихы.
Алматы. Атамұра. 2010ж. 4
том.
Қазақстан тарихы
(көне заманнан бүгінге дейін). Бес томдық. 4-том. – Алматы,
2010.
С. Сабырұлы.
Қазақстан тарихы. – Алматы: Жеті жарғы,
2012.
Г.В. Кан,
Н.У.Шаяхметов. Қазақстан тарихы. – Алматы: Алматыкітап,
2012
|
Кері
байла
ныс
|
1.Маған бүгінгі
сабақтан ұнаған жағдай...
2.Мені бүгінгі
сабақта ойландырған
жағдай...
3.Менің бір
ұсынысым...немесе сұрағым...
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушы
лар бағалай
критерийлерімен өз деңгей
лерін
бағалай
ды
|
А4,
конспект
|