1-тапсырма
ТЖ
«Фишбоун» әдісі
Дәлел
Түйінді
ой
Тақырыбы
Себеп
Балық қаңқасының басына
«Атымтай
Жомарт»әңгімесі
Оқушыдан күтілетін
жауаптар.
Денесінің жоғарғы
жағына-дәлел
келтіру.
1-дәлел.Өзімнен терезі төмен
кедейлерді менсінбей кетемін бе деп
қорқады.
2-дәлел.бар бола тұра жұмыс
істесем,кейінгілер үлгі алсын
деймін.
3-дәлел.маңдай терімен тапқан
тамақ бойыма сіңімді
болады.
4-дәлел.Алланың берген
дәулетін тиісті орындарына жаратпасам мал берген иесіне күнәлі
боламын дейді.
Денесінің төменгі жағына
–себептер жазу.
Сабырлы,қайырымды,қанағатшыл,еңбекқор адал,Аллаға шексіз
сенуші.
Түйінді
ой.
Адамға деген
қайырымдылығы,еңбекке деген сүйіспеншілігі-оның басты
қасиеті.Жомарт болуы
осыдан.
2-тапсырма
ЖЖ
Венн
диаграммасы
Жомарттық
Ұқсастығы
.
Сараңдық
Жомарттық пен сараңдыққа
сипаттама бере отырып,екеуіне ортақ қасиетті тауып дәлелде-деген ой
төңірегінде пікірлерін ортаға
салады.
Шығармадағы екі қасиетті
салыстыра отырып,адамгершілік құндылықтарға ынталандырып өзін-өзі
тану пәнімен
байланыстырамын.
3-тапсырма «Жомарт пен
сараң» ертегісі бойынша жақсы мен жаманды ажырата алу. Оқушыларға
видеоролик көрсетіледі. «Жомарт пен сараң»
ертегісі
сөз
|
Мақал
|
жомарттық
|
|
сараңдық
|
|
Береген қолым
алаған.
Жомарт
бергенін айтпас.
Берген жомарт
емес,
Алған – жомарт.
Атым шықсын
десең, жомарт бол.
Байлыққа
жомарттық жарасады
Сыпайы,
киімді киіп тоздырады,
Сараң, киімді жиып
тоздырады.
Іші тарлық —
сараңның ісі,
Жалақорлық — жаманның
ісі
«Төрт
сөйлем»әдісі
1.Пікір. Әңгіме кейіпкері
туралы өзіндік пікірлеріңді бір сөйлеммен айтыңдар немесе
жазыңдар.
2.Дәлел.Пікірлеріңді бір
сөйлеммен
дәлелдеңдер.
3.Мысал.Пікірлеріңді өмірмен
байланыстырып,мысалдар
келтіріңдер.
4.Қорытынды. Әңгіме кейіпкері
туралы қорытынды
шығарыңдар.
(Еңбегің егіз болса,байлығың
сегіз болады.
Еңбегің қатты болса,татқаның
тәтті болады.)
Үйге тапсырма:Ы.Алтынсарин
әңгімелерін оқу
Жомарттық әлемді өзгерте
ала ма? Эссе
жазу
Дескриптор:
-сурет желісі
бойынша кейіпкердің іс-әрекетін
анықтайды;
- әңгіме желісін баяндайды;
-әңгімеден дәлелдер келтіреді;
-кейіпкер бойындағы қасиеттерді жазады;
- қарама-қарсы және ортақ қасиетті
ажыратады;
-әңгімеге қорытынды
жасап,өмірмен
байланыстырады.
|