Материалдар / Ы.Алтынсарин Қыпшақ Сейітқұл Жамандық пен сараңдық
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ы.Алтынсарин Қыпшақ Сейітқұл Жамандық пен сараңдық

Материал туралы қысқаша түсінік
қмж жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қаңтар 2024
196
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
2-бөлім. Тәрбиенің қайнар бұлағы



Мектебі:№37

Күні: 07.12.2023

Мұғалім: Разғалиева А.С


Сынып: 5 Б

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Ы.Алтынсарин «Атымтай Жомарт» Жомарттық пен сараңдық

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

5.1.2.1 әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау;

5.2.1.1 әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу;


Бағалау критерийлері



Шығарма тақырыбы мен идеясын таба алады, әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді таба алады

Құндылықтарға баулу

Еңбекке шақыру,адамгершілікке баулу,жомарттық қасиетті дәріптеу.

Алдыңғы оқу


Атымтай Жомарт әңгімесінің мазмұнын біледі.

Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру бөлімі

1.Сәлемдесу.

2.Оқушыларды түгелдеу.

3.Сабаққа әзірлеу.

4.Ынтымақтастық орнату.Сыныпта жақсы психологиялық ахуал қалыптастыру мақсатында көршіңнің бойындағы жақсы қасиеттерін айту.

«Бағалау»кестесі әр оқушыға таратылады. Смарт сағат

АКТ арқылы суреттер көрсетіледі.Әр топқа бір суреттен беріледі.Суреттегі бейнені мәтін ішінен табады,әңгімелейді.





Еңбекке деген құрметті қалыптастырады



«Көңілді күн» тренингі






«Суретпен жұмыс»



«Күн шуағы» бағалау

Сабақтың ортасы
























































Сабақтың соңы

1-тапсырма ТЖ

«Фишбоун» әдісі Дәлел

Түйінді ой



Тақырыбы







Себеп

Балық қаңқасының басына «Атымтай Жомарт»әңгімесі

Оқушыдан күтілетін жауаптар.

Денесінің жоғарғы жағына-дәлел келтіру.

1-дәлел.Өзімнен терезі төмен кедейлерді менсінбей кетемін бе деп қорқады.

2-дәлел.бар бола тұра жұмыс істесем,кейінгілер үлгі алсын деймін.

3-дәлел.маңдай терімен тапқан тамақ бойыма сіңімді болады.

4-дәлел.Алланың берген дәулетін тиісті орындарына жаратпасам мал берген иесіне күнәлі боламын дейді.

Денесінің төменгі жағына –себептер жазу.

Сабырлы,қайырымды,қанағатшыл,еңбекқор адал,Аллаға шексіз сенуші.

Түйінді ой.

Адамға деген қайырымдылығы,еңбекке деген сүйіспеншілігі-оның басты қасиеті.Жомарт болуы осыдан.

2-тапсырма ЖЖ

Венн диаграммасы

Жомарттық


Ұқсастығы

.


Сараңдық









Жомарттық пен сараңдыққа сипаттама бере отырып,екеуіне ортақ қасиетті тауып дәлелде-деген ой төңірегінде пікірлерін ортаға салады.

Шығармадағы екі қасиетті салыстыра отырып,адамгершілік құндылықтарға ынталандырып өзін-өзі тану пәнімен байланыстырамын.

3-тапсырма «Жомарт пен сараң» ертегісі бойынша жақсы мен жаманды ажырата алу. Оқушыларға видеоролик көрсетіледі. «Жомарт пен сараң» ертегісі

сөз

Мақал

жомарттық


сараңдық


Береген қолым алаған.

Жомарт бергенін айтпас.

Берген жомарт емес,
Алған – жомарт.

Атым шықсын десең, жомарт бол.

Байлыққа жомарттық жарасады

Сыпайы, киімді киіп тоздырады,
Сараң, киімді жиып тоздырады.

Іші тарлық — сараңның ісі,
Жалақорлық — жаманның ісі

«Төрт сөйлем»әдісі

1.Пікір. Әңгіме кейіпкері туралы өзіндік пікірлеріңді бір сөйлеммен айтыңдар немесе жазыңдар.

2.Дәлел.Пікірлеріңді бір сөйлеммен дәлелдеңдер.

3.Мысал.Пікірлеріңді өмірмен байланыстырып,мысалдар келтіріңдер.

4.Қорытынды. Әңгіме кейіпкері туралы қорытынды шығарыңдар.


(Еңбегің егіз болса,байлығың сегіз болады.

Еңбегің қатты болса,татқаның тәтті болады.)


Үйге тапсырма:Ы.Алтынсарин әңгімелерін оқу

Жомарттық әлемді өзгерте ала ма? Эссе жазу

Дескриптор:
-
сурет желісі бойынша кейіпкердің іс-әрекетін анықтайды;
- әңгіме желісін баяндайды;
-әңгімеден дәлелдер келтіреді;
-кейіпкер бойындағы қасиеттерді жазады;
- қарама-қарсы және ортақ қасиетті ажыратады;

-әңгімеге қорытынды жасап,өмірмен байланыстырады.




«Фишбоун» әдісі















ҚБ

«Күн шуағы»
















Венн диаграммасы


ҚБ

«Күн шуағы»











ҚБ

«Күн шуағы»












































































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!