I.Ұйымдастыру
кезеңі
1.Бір-біріне
тілектер айту арқылы сыныпта жағымды ахуал
туғызу.
II. Үй
тапсырмасын сұрау.
«Ортадағы
қаламсап»әдісі арқылы үйге берілген5-тапсырманы
сұрау.
Бағалау:
Смайликарқылы бағалау
ІІІ.
Сағаттың түрлері берілген
суреттер арқылы топқа
бөлу.
Күн сағаты.Су сағаты
Құм сағаты.
Ой қозғау.
Сұрақтар арқылы суреттерде берілген тапсырмаларға байланысты ой
қозғау.
1.Сағаттың суреті не
үшін берілді, қандай түрлерін
білесіңдер?
2. Күнге қарап
уақытты қалай ажыратуға
болады?
3.«Күн сағаты» деген
қандай сағат?
А.Темірбайдың
«Уақыттың қадірі» өлеңін оқып, топта
талқылайды.
1-тапсырма.Топтық
жұмыс.
1-топ:
Сұрақтарға жауап
беріңдер.
1. “Уақытты пайдаға
жарату” дегенді қалай
түсінесіңдер?
2. Уақытты босқа жеп
жатқан нәрселерге нелер
жатады?
3. Адамға күнделік
жазу керек пе, қалай
ойлайсыңдар?
4. Өлеңге қандай ат
қояр едіңдер?
2-топ: Өлең мазмұнына сәйкес
келмейтін жауапты
көрсетіңдер.
1. Уақыт – адамның
қолындағы билік.
2. Уақыт адамның
істеген жұмысымен өлшенеді.
3. Сағатты да, уақытты да
сатыпалуғаболады.
4. Уақытты дұрыс
пайдалана білу –
данышпандық.
3-топ:
Уақыт туралы айтылған қанатты
сөз бен мақал-мәтелдерді өлең мазмұнымен
байланыстырыңдар.
Ештен кеш жақсы. Бір
күнге кішкентай өмір сияқты қарау керек.
(М.Горький)
Өткен күн – ұшқан
құс, Шақырсаң да келмейді.
Бағалау:Екі
жұлдыз, бір тілек.
Мағынаны
тану.
Электронды оқулықтан
антонимнің анықтамасын тыңдап, мысал
келтіру.
2 -тапсырма.
Жұптық жұмыс
Үлгіге қарап кестені
толтырыңдар.
Сөз
|
Омоним
|
Синоним
|
Антоним
|
Бас
|
|
|
|
Алыс
|
|
|
|
Қара
|
|
|
|
Бағалау.
Жұлдызшалар арқылы
бағалау
3-тапсырма. Жеке
оқушымен жұмыс.
Мақал мен мәтелді
ажыратып, антоним сөздерді тауып, орыс және ағылшын тілдеріндегі
аудармасын табыңдар.
1.Үлкеннің сөзі –
майда, кішінің сөзі – найза.
2.Дос басқа қарайды,
дұшпан аяққа қарайды.
3.Достың естісі
жақсы, киімнің жаңасы жақсы.
Дескрипторлар
|
Балл
|
1
|
Мақал мен мәтелді
ажыратады
|
1
|
2
|
Антоним сөздерді теріп
алады
|
1
|
3
|
Орыс тіліндегі аудармасын
айтады.
|
1
|
4
|
Ағылшын тіліндегі аудармасын
айтады.
|
1
|
«Күннің нұры түседі» әдісі
арқылы жаңа сабақты
бекіту.
-
Антоним дегеніміз
не?
-
Кез келген мағынасы
қарама-қарсы сөздер антоним бола ала
ма?
-
Антоним болу үшін
қандай шарт қояр едіңіз?
Үйге
тапсырма:
4– тапсырма бойынша
берілген сөздердің қарама-қарсы сыңарларын тауып
жазу.
Қымбат, бай,
артық, күн, жақсы,
дұрыс.
Кері байланыс:
«Өрмекші торы» әдісі
Оқушылар сабақтан
алған әсерін айтады.
Артық болмас
білгенің. Бейнеролик
көрсету.
Сағат қолданысына
қарай:
•
қалта
сағаттары;
•
қол
сағаттар;
•
күйме
сағаттары;
•
үстелге қоятын
сағаттар;
•
қабырға
сағаттары;
•
жерде тұратын
сағаттар;
•
мұнаралы
сағаттар.
Тетiгіне
қарай:
•
күн
сағаттары;
•
жалынды
сағаттар;
•
құмсағаттар;
•
механикалық
сағаттар;
•
камертон
сағаттары;
•
кварц
сағаттары;
•
электрондық
сағаттар;
•
астрономиялық
сағаттар;
•
атом сағаттары
болып
бөлінеді
|