Материалдар / Уақыт -алтын қазына. Антонимдер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Уақыт -алтын қазына. Антонимдер

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәжірибе алмасу мақсатында ұсынып отырмын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қазан 2018
1642
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақ:Уақыт – алтын қазына Антонимдер

Мектеп: №264 мектеп-лицей

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Кубесова Жанымкуль


Сынып: 5

Қатысқандар: 25

Қатыспағандар: 0


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

О1. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау.

Т/А5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру.

Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып,жинақы мәтін жазу.

ӘТН3. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.

Сабақтың мақсаты



Барлық оқушы орындай алады:

Өлеңді түсініп оқиды, сұрақтарға жауап береді

Антоним сөздерді ажыратады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Өлеңді оқып, идеясын табады.

Омоним, синоним, антоним туралы біледі, өз бетінше мысал келтіре алады

Кейбір оқушылар орындай алады:

Мағыналары бір-біріне қарама-қарсы, бірақ антоним бола алмайтын сөздерді біледі

Мәтіннен антонимдерді тауып, олардың орыс және ағылшын тілдеріндегі аудармасын таба алады.

Бағалау критерийі

Өлеңді түсініп оқиды, сұрақтарға жауап бере алады.

Мақал мен мәтелді ажыратады.

Антоним бола алмайтын сөздер жайлы біледі, мысал келтіре алады.


Құндылықтарға баулу

Уақытты үнемді қолданып, өзгенің де, өзінің де уақытына құрметпен қарауға баулу.


Пәнаралық байланыс

Қазақ әдебиеті, орыс және ағылшын тілдері.

Тақырып бойынша алдыңғы білім

Антоним жайлы түсінік қалыптасқан. Сөздердің лексикалық мағыналарын біледі.

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтыңбасы






























Сабақтың ортасы





















































Сабақтың соңы












Қосымша ақпарат



















I.Ұйымдастыру кезеңі

1.Бір-біріне тілектер айту арқылы сыныпта жағымды ахуал туғызу.

II. Үй тапсырмасын сұрау.

«Ортадағы қаламсап»әдісі арқылы үйге берілген5-тапсырманы сұрау.

Бағалау: Смайликарқылы бағалау

ІІІ. Сағаттың түрлері берілген суреттер арқылы топқа бөлу.


Күн сағаты.Су сағаты Құм сағаты.

Ой қозғау. Сұрақтар арқылы суреттерде берілген тапсырмаларға байланысты ой қозғау.

1.Сағаттың суреті не үшін берілді, қандай түрлерін білесіңдер?

2. Күнге қарап уақытты қалай ажыратуға болады?

3.«Күн сағаты» деген қандай сағат?

А.Темірбайдың «Уақыттың қадірі» өлеңін оқып, топта талқылайды.

1-тапсырма.Топтық жұмыс.

1-топ: Сұрақтарға жауап беріңдер.

1. “Уақытты пайдаға жарату” дегенді қалай түсінесіңдер?

2. Уақытты босқа жеп жатқан нәрселерге нелер жатады?

3. Адамға күнделік жазу керек пе, қалай ойлайсыңдар?

4. Өлеңге қандай ат қояр едіңдер?

2-топ: Өлең мазмұнына сәйкес келмейтін жауапты көрсетіңдер.

1. Уақыт – адамның қолындағы билік.

2. Уақыт адамның істеген жұмысымен өлшенеді.

3. Сағатты да, уақытты да сатыпалуғаболады.

4. Уақытты дұрыс пайдалана білу – данышпандық.

3-топ: Уақыт туралы айтылған қанатты сөз бен мақал-мәтелдерді өлең мазмұ­нымен байланыстырыңдар.

Ештен кеш жақсы. Бір күнге кішкентай өмір сияқты қарау керек. (М.Горький)

Өткен күн – ұшқан құс, Шақырсаң да келмейді.

Бағалау:Екі жұлдыз, бір тілек.

Мағынаны тану.

Электронды оқулықтан антонимнің анықтамасын тыңдап, мысал келтіру.

2 -тапсырма. Жұптық жұмыс

Үлгіге қарап кестені толтырыңдар.

Сөз

Омоним

Синоним

Антоним

Бас




Алыс




Қара





Бағалау. Жұлдызшалар арқылы бағалау

3-тапсырма. Жеке оқушымен жұмыс.

Мақал мен мәтелді ажыратып, антоним сөздерді тауып, орыс және ағылшын тілдеріндегі аудармасын табыңдар.

1.Үлкеннің сөзі – майда, кішінің сөзі – найза.

2.Дос басқа қарайды, дұшпан аяққа қарайды.

3.Достың естісі жақсы, киімнің жаңасы жақсы.


Дескрипторлар

Балл

1

Мақал мен мәтелді ажыратады

1

2

Антоним сөздерді теріп алады

1

3

Орыс тіліндегі аудармасын айтады.

1

4

Ағылшын тіліндегі аудармасын айтады.

1


«Күннің нұры түседі» әдісі арқылы жаңа сабақты бекіту.

  1. Антоним дегеніміз не?

  2. Кез келген мағынасы қарама-қарсы сөздер антоним бола ала ма?

  3. Антоним болу үшін қандай шарт қояр едіңіз?

Үйге тапсырма:

4– тапсырма бойынша берілген сөздердің қарама-қарсы сыңарларын тауып жазу.

Қымбат, бай, артық, күн, жақсы, дұрыс.

Кері байланыс: «Өрмекші торы» әдісі

Оқушылар сабақтан алған әсерін айтады.

Артық болмас білгенің. Бейнеролик көрсету.

Сағат қолданысына қарай:

қалта сағаттары;

қол сағаттар;

күйме сағаттары;

үстелге қоятын сағаттар;

қабырға сағаттары;

жерде тұратын сағаттар;

мұнаралы сағаттар.

Тетiгіне қарай:

күн сағаттары;

жалынды сағаттар;

құмсағаттар;

механикалық сағаттар;

камертон сағаттары;

кварц сағаттары;

электрондық сағаттар;

астрономиялық сағаттар;

атом сағаттары болып

бөлінеді

Оқулық «Қазақ тілі» 5-сынып




Суреттер








Плакат, маркер






































Бағалау парақшалары

Саралау – Сіз қандай тәсілмен

көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сізбасқаларғақарағанда

қабілетті оқушыларға қандай

тапсырмаларбересіз?

Бағалау – Сіз

оқушылардың

материалды игеру

деңгейін қалай тексеруді

жоспарлапотырсыз?

Денсаулық жәнеқауіпсіздік техникасынсақтау

Белсенді оқушыларға тұғырлы үш тіл саясатына сәйкес жеке және деңгейлік тапсырмалар беремін.

Топтық, жұптық, жеке жұмыс түрлерін қолданамын.

Смайлик арқылы, жұлдызшалар арқылы, бағалау парақшасы және екі жұлдыз, бір тілек әдісі арқылы бағалаймын

Сабақта сергіту жаттығуларын орындап отырамын. Қауіпсіздік техникасы ережелерінің сақталуын бақылаймын.

Сабақ бойынша

рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу

мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқумақсатына қол

жеткізді ме? Егер оқушылар оқу

мақсатына жетпеген болса, неліктен депойлайсыз? Сабақта саралау дұрысжүргізілді ме? Сабақ кезеңдеріндеуақытты тиімді пайдаландыңыз ба?

Сабақ жоспарынан ауытқулар болды мажәне неліктен?


Сабақ жоспарланған мақсатына жетіп, жақсы деңгейде, ұйымшылдықпен өтті. Оқушылар өлең мазмұнымен таныса отырып, уақытты тиімді әрі жоспарлы түрде пайдалану қажет екенін ұғынды.

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1: Жеке оқушымен жұмыс жасау барысында оқушылар ағылшын және орыс тілдеріндегі аудармасын ғана тауып қоймай, өз беттерінше синонимдік, омонимдік қатарларын да тапты.

2: Топтық жұмыс жасау кезінде оқушылардың барлығы белсене араласты.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:Деңгейлік тапсырмалар беру

2: Жаңа сабақты меңгертуде әдіс-тәсілдерді түрлендіру.

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсегеназар аудару қажет?

Жеке оқушымен жұмыс жасау барысында кейбір оқушылар тапсырмаларды толық орындап үлгермеді, сондықтан алдағы уақытта оқушылардың уақытты тиімді пайдалануын қадағалаймын.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!