Материалдар / Уақыт -алтын қазына. Антонимдер

Уақыт -алтын қазына. Антонимдер

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәжірибе алмасу мақсатында ұсынып отырмын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қазан 2018
1584
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақ:Уақыт – алтын қазына АнтонимдерМектеп: №264 мектеп-лицей
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Кубесова Жанымкуль

Сынып: 5Қатысқандар: 25Қатыспағандар: 0

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)О1. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау.Т/А5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру.Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып,жинақы мәтін жазу.ӘТН3. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.
Сабақтың мақсаты



Барлық оқушы орындай алады:Өлеңді түсініп оқиды, сұрақтарға жауап бередіАнтоним сөздерді ажыратады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Өлеңді оқып, идеясын табады.Омоним, синоним, антоним туралы біледі, өз бетінше мысал келтіре аладыКейбір оқушылар орындай алады:Мағыналары бір-біріне қарама-қарсы, бірақ антоним бола алмайтын сөздерді біледі Мәтіннен антонимдерді тауып, олардың орыс және ағылшын тілдеріндегі аудармасын таба алады.
Бағалау критерийіӨлеңді түсініп оқиды, сұрақтарға жауап бере алады.Мақал мен мәтелді ажыратады. Антоним бола алмайтын сөздер жайлы біледі, мысал келтіре алады.

Құндылықтарға баулуУақытты үнемді қолданып, өзгенің де, өзінің де уақытына құрметпен қарауға баулу.

Пәнаралық байланысҚазақ әдебиеті, орыс және ағылшын тілдері.
Тақырып бойынша алдыңғы білімАнтоним жайлы түсінік қалыптасқан. Сөздердің лексикалық мағыналарын біледі.
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар
Сабақтыңбасы

























































Сабақтың ортасы







































































































Сабақтың соңы





















Қосымша ақпарат



































I.Ұйымдастыру кезеңі1.Бір-біріне тілектер айту арқылы сыныпта жағымды ахуал туғызу.II. Үй тапсырмасын сұрау.«Ортадағы қаламсап»әдісі арқылы үйге берілген5-тапсырманы сұрау.Бағалау: Смайликарқылы бағалауІІІ. Сағаттың түрлері берілген суреттер арқылы топқа бөлу.

Күн сағаты.Су сағаты Құм сағаты.Ой қозғау. Сұрақтар арқылы суреттерде берілген тапсырмаларға байланысты ой қозғау. 1.Сағаттың суреті не үшін берілді, қандай түрлерін білесіңдер?2. Күнге қарап уақытты қалай ажыратуға болады?3.«Күн сағаты» деген қандай сағат?А.Темірбайдың «Уақыттың қадірі» өлеңін оқып, топта талқылайды.1-тапсырма.Топтық жұмыс. 1-топ: Сұрақтарға жауап беріңдер.1. “Уақытты пайдаға жарату” дегенді қалай түсінесіңдер? 2. Уақытты босқа жеп жатқан нәрселерге нелер жатады? 3. Адамға күнделік жазу керек пе, қалай ойлайсыңдар? 4. Өлеңге қандай ат қояр едіңдер?2-топ: Өлең мазмұнына сәйкес келмейтін жауапты көрсетіңдер. 1. Уақыт – адамның қолындағы билік. 2. Уақыт адамның істеген жұмысымен өлшенеді. 3. Сағатты да, уақытты да сатыпалуғаболады. 4. Уақытты дұрыс пайдалана білу – данышпандық. 3-топ: Уақыт туралы айтылған қанатты сөз бен мақал-мәтелдерді өлең мазмұнымен байланыстырыңдар. Ештен кеш жақсы. Бір күнге кішкентай өмір сияқты қарау керек. (М.Горький) Өткен күн – ұшқан құс, Шақырсаң да келмейді. Бағалау:Екі жұлдыз, бір тілек.Мағынаны тану.Электронды оқулықтан антонимнің анықтамасын тыңдап, мысал келтіру.2 -тапсырма. Жұптық жұмысҮлгіге қарап кестені толтырыңдар.

Бағалау. Жұлдызшалар арқылы бағалау3-тапсырма. Жеке оқушымен жұмыс.Мақал мен мәтелді ажыратып, антоним сөздерді тауып, орыс және ағылшын тілдеріндегі аудармасын табыңдар. 1.Үлкеннің сөзі – майда, кішінің сөзі – найза.2.Дос басқа қарайды, дұшпан аяққа қарайды.3.Достың естісі жақсы, киімнің жаңасы жақсы.



«Күннің нұры түседі» әдісі арқылы жаңа сабақты бекіту.
  • Антоним дегеніміз не?
  • Кез келген мағынасы қарама-қарсы сөздер антоним бола ала ма?
  • Антоним болу үшін қандай шарт қояр едіңіз?
  • Үйге тапсырма:4– тапсырма бойынша берілген сөздердің қарама-қарсы сыңарларын тауып жазу.Қымбат, бай, артық, күн, жақсы, дұрыс.Кері байланыс: «Өрмекші торы» әдісі Оқушылар сабақтан алған әсерін айтады.Артық болмас білгенің. Бейнеролик көрсету. Сағат қолданысына қарай: • қалта сағаттары; • қол сағаттар; • күйме сағаттары; • үстелге қоятын сағаттар; • қабырға сағаттары; • жерде тұратын сағаттар; • мұнаралы сағаттар. Тетiгіне қарай: • күн сағаттары; • жалынды сағаттар; • құмсағаттар; • механикалық сағаттар; • камертон сағаттары;• кварц сағаттары; • электрондық сағаттар; • астрономиялық сағаттар; • атом сағаттары болып бөлінеді
    Оқулық «Қазақ тілі» 5-сынып





    Суреттер













    Плакат, маркер









































































    Бағалау парақшалары
    Саралау – Сіз қандай тәсілменкөбірек қолдау көрсетпексіз?Сізбасқаларғақарағандақабілетті оқушыларға қандайтапсырмаларбересіз? Бағалау – Сізоқушылардыңматериалды игерудеңгейін қалай тексерудіжоспарлапотырсыз?Денсаулық жәнеқауіпсіздік техникасынсақтау
    Белсенді оқушыларға тұғырлы үш тіл саясатына сәйкес жеке және деңгейлік тапсырмалар беремін.Топтық, жұптық, жеке жұмыс түрлерін қолданамын. Смайлик арқылы, жұлдызшалар арқылы, бағалау парақшасы және екі жұлдыз, бір тілек әдісі арқылы бағалаймынСабақта сергіту жаттығуларын орындап отырамын. Қауіпсіздік техникасы ережелерінің сақталуын бақылаймын.
    Сабақ бойыншарефлексияСабақ мақсаттары немесе оқумақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқумақсатына қолжеткізді ме? Егер оқушылар оқумақсатына жетпеген болса, неліктен депойлайсыз? Сабақта саралау дұрысжүргізілді ме? Сабақ кезеңдеріндеуақытты тиімді пайдаландыңыз ба?Сабақ жоспарынан ауытқулар болды мажәне неліктен?

    Сабақ жоспарланған мақсатына жетіп, жақсы деңгейде, ұйымшылдықпен өтті. Оқушылар өлең мазмұнымен таныса отырып, уақытты тиімді әрі жоспарлы түрде пайдалану қажет екенін ұғынды.
    Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1: Жеке оқушымен жұмыс жасау барысында оқушылар ағылшын және орыс тілдеріндегі аудармасын ғана тауып қоймай, өз беттерінше синонимдік, омонимдік қатарларын да тапты. 2: Топтық жұмыс жасау кезінде оқушылардың барлығы белсене араласты.Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:Деңгейлік тапсырмалар беру2: Жаңа сабақты меңгертуде әдіс-тәсілдерді түрлендіру.Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсегеназар аудару қажет?Жеке оқушымен жұмыс жасау барысында кейбір оқушылар тапсырмаларды толық орындап үлгермеді, сондықтан алдағы уақытта оқушылардың уақытты тиімді пайдалануын қадағалаймын.



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ