Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ыбырай Алтынсарин
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Әдебиеттік оқу Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен Күні:28.09.2020 Сынып: 3-сынып |
Мектеп:Р.Тоқатаев атындағы орта мектеп Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: 0 |
||||
Сабақ тақырыбы |
Жақсылық жасау – борышың Баланың айласы. Ыбырай Алтынсарин |
||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.4 Тыңдарманның назарын аударту. 3.1.4.2 – сөйлеу барысында иллюстрациялар, көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану. |
||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: сөйлеу кезінде иллюстрацияны сәйкестендіре алады. Көптеген оқушылар: негізгі ойды анықтайды. Кейбір оқушылар: шығарма бойынша көрнекіліктер мен фотосуреттерді қолданып, дәлелдейді. |
||||
Бағалау критерийлері |
сөйлеу кезінде иллюстрацияны сәйкестендіре алады. негізгі ойды анықтайды. шығарма бойынша көрнекіліктер мен фотосуреттерді қолданып, дәлелдейді. |
||||
Құндылықтарды дарыту |
Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу. Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық. |
||||
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану, қазақ тілі. |
||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; |
||||
Ресурстар |
Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б |
||||
Бастапқы білім |
Жақсы деген немене, жаман деген немене? |
||||
Сабақтың барысы |
|||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
|||
Сабақтың басы |
Жаңа топ құру Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Сәлемдесу» ойыны: Қ азір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен… иекпен… өкшемен… арқамен. «Кітаптар» арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларды қалаған кіаптарын алып, 1,2,3 топтарға бөлініп отырады. Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) «Қарлы кесек» әдісі арқылы үй жұмысын сұрау. ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау. Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықтау Ойқозғау. 1) Жақсылық жасау дегенді қалай түсінесің? Отбасы, табиғат, мектеп үшін қандай жақсылық жасай алатыныңды тізіп жаз. 2) Жақсылыққа жамандық бар ма? Осы сұраққа жауап іздей отырып оқы. |
Сабақтың басы |
|||
Сабақтың ортасы |
Ширату тапсырмасы. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) 1-тапсырма. Тақырыпты болжау. Мақсатқа сәйкес оқушыларға бағалау критерийін шығарту. Оқылым.Жақсылыққа жамандық бар ма? Осы сұраққа жауап іздей отырып оқы. «Баланың айласы» Төре (төрелiк) – бұл жерде: шешiм. Жүгінді – бағынды, айтқанына көнді. Әйдік – үлкен. Жұптық жұмыс.. Оқулықта берілген мәліметті пайдаланып, әңгіменің авторы туралы әңгімеле. Жақсылыққа жамандық бар ма? Бұл сұраққа мәтін кейіпкерлері қалай жауап берген? Суретке қарап, әңгімеле. Дескриптор: сөйлеу кезінде иллюстрацияны сәйкестендіре алады. негізгі ойды анықтайды. шығарма бойынша көрнекіліктер мен фотосуреттерді қолданып, дәлелдейді. ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Сабақтың ортасы |
|||
Сабақтың соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану Суреттерді ретімен қолданып, «Баланың айласы» әңгімесін қысқаша мазмұндап шық. Бос орынға өз қалауыңмен сурет салып, ретін көрсет. ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. «Ойлан, Жұптас, Пікірлес» Оқушыларға қандай да болмасын сұрақ, тапсырма берілгенен кейін оларды тыңғылықты орындауға бағытталған интербелсенді тәсіл. Тақтада сұрақ/тапсырма жазылғаннан кейін әрбір оқушы жекеше өз ойлары мен пікірін берілген уақыт ішінде (2-3 минут) қағазға түсіреді. Содан кейін оқушы жұбымен жазғанын 3-4 минут талқылайды, пікірлеседі. Мұғалімнің екі-үш жұпқа өз пікірлерін бүкіл сыныпқа жариялауын сұрауына болады. Жұптық жұмыс. Мәтіндегі баланың іс- әрекетіне баға бер. – Өз бойыңда осындай тапқырлық сәт болды ма? Өмірден мысал келтір. Жақсылыққа жамандық: Жамандыққа жақсылық: Жақсылыққа жақсылық: (ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі. Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) Кері байланысы. |
Сабақтың соңы |
|||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
|||
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады. |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз |
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады. |
|||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
|
|||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |