Құндылықтарды
дарыту
|
Адалдық,
серіктестік, толеранттылық, үштілділік, денсаулық, құрмет,
жауапкершілік және үздіксіз
оқу.
Құндылықтарды дарыту
серіктестік, адалдық топтық жұмыс арқылы жүзеге асады (іс-әрекетті
немесе/және тақырытың мазмұнын
сипаттау).
Жаһандық
азаматтық
Жаһандық азамат
қауіпсіздігі.
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
Қызығушылықты ояту
кезеңі.
Оқушыларға тақырыпқа
қатысты суреттерді тақтадан көрсетіп, пікірлерін білеміз.
Проблемалық сұрақтар қоя отырып, тақырыппен байланысын
сұраймыз.
Сабақтың тақырыбы,
мақсаты, бағалау критерийлері
түсіндіріледі.
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
|
ҚБ «Мадақтау
сэндвичі»
|
Тақырыптық
суреттер
|
Жаңа
сабақ
|
Мағынаны тану
кезеңі.
«Құқық
дегеніміз?» Сұраққа топтастыру
жасаймыз.
Құқықтың ұғымы
мен белгілері.
-
Құқық
дегеніміз – мемлекет шығарған
немесе
-
ресми түрде
бекіткен, мемлекеттің
күшімен
-
қамтамасыз етілетін,
адам бостандығы өлшемін
-
білдіретін, жалпыға
бірдей міндетті, формальды анықталған
заң
-
нормаларының
(ережелерінің) жүйесі.
ҚР-сы
Конституциясында бекітілген
(Конституциясының 14-16 бабы):14-бап
1.
Заң мен сот алдындажұрттыңбәрітең.
2.
Тегіне, әлеуметтік,
лауазымдықжәнемүліктікжағдайына,
жынысына, нәсіліне,
ұлтына, тіліне, дінгекөзқарасына,
нанымына,тұрғылықтыжерінебайланыстынемесекезкелгенөзгежағдаяттар
бойыншаешкімдіешқандайкемсітугеболмайды.15-бап
1.
Әркімніңөмірсүругеқұқығы бар.16-бап
1.
Әркімөзініңжекебасыныңбостандығынақұқығы
бар.
Cұрақ: Құқықтыңқандайбелгілерікөріністабады? Деген сұрақ топтарға
қойылады.
Тапсырма-1 /Құқық белгілерін талдап, ҚР
конституциясынан нақты мысал
келтіріңіз
-
Құқықтың еріктік
сипаты
-
Құқықтың жалпыға
бірдей міндеттілігі
-
Құқықтың мемлекетпен
тығыз байланыста болуы
-
Құқықтың
нормативтілігі
-
Құқықтың
жүйелілігі
-
Құқықтың формальді
анықтылығы
Тапсырма-2 /
Құқықтыңмəнін талдап, нақты мысал келтіріңіз
/ берілген құралдарды пайдаланып, макет арқылы
түсіндіру
-
Құқықтыңтаптық
мəні
-
Құқықтыңəлеуметтікмəні
-
Құқықтыңдіни,
ұлттық мəні.
Тапсырма-3 /Қағидаттарды талдап, нақты
мысал келтіріңіз
-
əділеттілікқағидасы
-
ізгілікқағидасы
-
заңдылыққағидасы
-
демократизмқағидасы
-
азаматтардыңзаңменсоталдындағытеңдігіқағидасы
-
құқықтар мен
міндеттердіңбірлігіқағидасы
құқықтағысендіруменмəжбүрлеудіңүйлесімдігіқағидасы
|
Оқушылар ақпараттық
мәтінмен жұмыс
жасайды
Оқушылар өз
жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында
қорғайды.
Оқушылар бір-біріне
қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін
толықтырады.
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
ҚБ
«Алақан-жұлдыз»
ҚБ «Ең үздік
жауап»
ҚБ «Өзін-өзі
бағалау»
|
Ақпараттық
мәтін
Үлестірмелі
қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар
Кесте
Карта
ҚБ парағы
|
Қорытынды
|
Кері
байланыс
Оқушылар елдердің қандай озық
тәжірибесін Қазақстанға енгізуге болатыны туралы екі ұсыныс
жасайды.
ББҮ кестесін толтырып
бітіреді.
Білемін
|
Білгім
келеді
|
Үйрендім
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|