Материалдар / Ыбырай Алтынсарин
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ыбырай Алтынсарин

Материал туралы қысқаша түсінік
Алғашқы ұстаз, ұлы ағартушы Ыбырай Алтынсариннің өмірімен, шығармаларымен оқушыларды таныстыру. Ыбырай Алтынсариннің әңгімелері арқылы оқушыларды имандылыққа, адамгершілікке, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қазан 2021
402
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

10 сынып

Құқық негіздері

Қысқа мерзімді жоспар 1

Бөлім:

Мемлекет және құқық

Мемлекет және құқық туралы негізгі ұғымдар

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Құқықтың негізгі белгілері мен функциясы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.1.1.1 - құқық белгілерін қорытындылай отырып ұғымын түсіндіру;

10.1.1.2 - құқықтың функционалдық маңызын нақты мысалдар арқылы ашу

Сабақтың мақсаты

  • Құқық белгілерін қорытындылау, ұғымын түсіндіру.

  • Құқықтың функционалдық маңызын нақты мысалдар арқылы ашу

Бағалау критерийлері


  • Құқық белгілерін анықтайды, нақты мысалдармен дәлелдейді.

  • Құқықтың мəнін талдайды.

  • Қағидаттарды жағдаяттармен түсіндіреді.


Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

  • Құқықтық нормалар жүйесінде құқықтың ұғымы мен ролін түсіндіреді (оқылым және айтылым дағдылары).

  • мораль

  • әлеуметтік норма

  • құқықтық норма

  • заң

құқықтық мәдениетҚұқық дегеніміз...

Мен...деп ойлаймын

Құқықтық норманың моральдық нормалардан айырмашылығы/ұқсастығы Құқықтық мәдениетті қалыптастыру маңызды, себебі...

Құндылықтарды дарыту

Адалдық, серіктестік, толеранттылық, үштілділік, денсаулық, құрмет, жауапкершілік және үздіксіз оқу.

Құндылықтарды дарыту серіктестік, адалдық топтық жұмыс арқылы жүзеге асады (іс-әрекетті немесе/және тақырытың мазмұнын сипаттау).

Жаһандық азаматтық

Жаһандық азамат қауіпсіздігі.

Пәнаралық байланыстар

Дүниежүзі тарихы

Бастапқы білім

Құқық негіздерінен түсінік бар

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

кезеңі


Қызығушылықты ояту кезеңі.

Оқушыларға тақырыпқа қатысты суреттерді тақтадан көрсетіп, пікірлерін білеміз. Проблемалық сұрақтар қоя отырып, тақырыппен байланысын сұраймыз.

Сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері түсіндіріледі.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.


ҚБ «Мадақтау сэндвичі»


Тақырыптық суреттер

Жаңа сабақ

Мағынаны тану кезеңі.

«Құқық дегеніміз?» Сұраққа топтастыру жасаймыз.

Құқықтың ұғымы мен белгілері.

  • Құқық дегеніміз – мемлекет шығарған немесе

  • ресми түрде бекіткен, мемлекеттің күшімен

  • қамтамасыз етілетін, адам бостандығы өлшемін

  • білдіретін, жалпыға бірдей міндетті, формальды анықталған заң

  • нормаларының (ережелерінің) жүйесі.

ҚР-сы Конституциясында бекітілген (Конституциясының 14-16 бабы):14-бап

      1. Заң мен сот алдындажұрттыңбәрітең.

      2. Тегіне, әлеуметтік, лауазымдықжәнемүліктікжағдайына,

жынысына, нәсіліне, ұлтына, тіліне, дінгекөзқарасына, нанымына,тұрғылықтыжерінебайланыстынемесекезкелгенөзгежағдаяттар

бойыншаешкімдіешқандайкемсітугеболмайды.15-бап

1. Әркімніңөмірсүругеқұқығы бар.16-бап

     1. Әркімөзініңжекебасыныңбостандығынақұқығы бар.

Cұрақ: Құқықтыңқандайбелгілерікөріністабады? Деген сұрақ топтарға қойылады.

Тапсырма-1 /Құқық белгілерін талдап, ҚР конституциясынан нақты мысал келтіріңіз

  1. Құқықтың еріктік сипаты

  2. Құқықтың жалпыға бірдей міндеттілігі

  3. Құқықтың мемлекетпен тығыз байланыста болуы

  4. Құқықтың нормативтілігі

  5. Құқықтың жүйелілігі

  6. Құқықтың формальді анықтылығы

Тапсырма-2 / Құқықтыңмəнін талдап, нақты мысал келтіріңіз / берілген құралдарды пайдаланып, макет арқылы түсіндіру

  1. Құқықтыңтаптық мəні

  2. Құқықтыңəлеуметтікмəні

  3. Құқықтыңдіни, ұлттық мəні.

Тапсырма-3 /Қағидаттарды талдап, нақты мысал келтіріңіз

  1. əділеттілікқағидасы

  2. ізгілікқағидасы

  3. заңдылыққағидасы

  4. демократизмқағидасы

  5. азаматтардыңзаңменсоталдындағытеңдігіқағидасы

  6. құқықтар мен міндеттердіңбірлігіқағидасы

құқықтағысендіруменмəжбүрлеудіңүйлесімдігіқағидасы






Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды





Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды.



Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.




ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады






ҚБ «Алақан-жұлдыз»





ҚБ «Ең үздік жауап»







ҚБ «Өзін-өзі бағалау»





Ақпараттық мәтін


Үлестірмелі қағаздар







Суреттер





Тірек-сызбалар

Кесте


Карта




ҚБ парағы

Қорытынды

Кері байланыс

Оқушылар елдердің қандай озық тәжірибесін Қазақстанға енгізуге болатыны туралы екі ұсыныс жасайды.



ББҮ кестесін толтырып бітіреді.

Білемін

Білгім келеді

Үйрендім











Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект


Үй тапсырмасы

Құқықтың негізгі белгілері мен функциясы




Қысқа мерзімді жоспар 2


Бөлім:

Құқықтық мемлекет, азаматтық қоғам

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Құқықтық мемлекет түсінігі және оның принциптері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.1.2.1 - құқықтық мемлекеттің принципте рін айқындау;

10.1.2.2 - әлемдік тәжірибедегі құқықтық мемлекеттің мәні мен функционалдық маңызы туралы білімін көрсету

Сабақтың мақсаты

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!