Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.4.А. ХІХ-ХХ ғасырлардың басындағы Қазақстанның мәдениеті (14 сағат) | Мектеп: «А.Қарсақбаев орта мектебі» КММ
|
Күні: 07.06.2018 | Мұғалімнің есімі: Байшева Асел Умиржановна
|
СЫНЫП: 8 «А» | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | Ы. Алтынсариннің халық ағарту саласындағы жаңашылдығы неден байқалады |
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары) | 7.2.3.3. Ы. Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесін бағалау |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: Ыбырай Алтынсариннің өмірі және қызметін түсінеді.Оқушылардың басым бөлігі: Ыбырай Алтынсариннің педогогикалық қызметінің маңызын талдау.Кейбір оқушы: Ыбырай Алтынсариннің шығармаларының тәрбиелік мәні мен құндылығын, Қазақ тарихында алатын орнын дәлелдейді. |
Бағалау критерийі | Ыбырай Алтынсариннің өмірі мен қызметін анықтайды.Ыбырай Алтынсариннің шығармаларының тәрбиелік мәні мен құндылығын сипаттайды.Ыбырай Алтынсариннің қазақ тарихында алатын орнын дәлелдеу. |
Тілдік мақсат | Пәнге қатысты лексика мен терминологияКөрнекті педагог,жазушы,фольклоршы,этнограф, орыс-қазақ мектептері , қазақ балаларына арналаған интернат, тұңғыш қыздар мектебі,халық ағарту ісі,училищелер, ғылыми және әдеби қызметі,ведомоство, хрестоматия, аудармашы.
|
Оқу дағдылары |
Білу, түсіну, қолдану. |
Пәнаралық байланыс | Қазақ әдебиеті, 5 сынып Қазақстан тарихы |
Бастапқы білім |
|
Құндылықтарға баулу. | «Мәңгілік- ел» Жалпы ұлттық идеясының құндылықтарын негізге ала отырып,өзара жағымды қарым-қатынас орнату. |
Сабақтың басы
2мин
7 мин
| ҰйымдастыруПсихологиялық ахуал туғызу.Үй тапсырмасын сұрау. Ш.Уәлиханов деген кім?Ш. Уәлихановтың ғалым,саяхатшы ретінде қалыптасуына орыс мәдениеті қалай әсер етті?Ноғайлар мен қазақтарды «Екі туысқан бауыр» деп атаған ғалым.Шоқанды әлемге әйгілі еткен сапары.Этнос сөзінің мағынасы? Топқа бөлу Азамат” тобы, “Педогог” тобы, “Зият”тобы, “Қайраткер”тобы «Қоржынан шыққан сұрақтар»Балалар, бүгінгі жаңа сабақты бастауымыз мына өлеңнің жалғасын тауып, авторын анықтауымызға байланысты:Таулардан өзен ағар сарқыраған,Айнадай сәуле беріп жарқыраған..Өлеңнін жалғасын кім айтады?Өлеңнің тақырыбы мен авторын ата?Олай болса біздің ббүгінгі сабағымыз ұлы ағартушы, педагог,ғалым,Ыбырай Алтынсарұлыға арналады.Бейнетаспадан Ыбырай Алтынсарұлы туралы көрсету. |
Оқулық Қазақстан тарихы 8-сыныпКарта
Bilim.lendсайты |
Сабақтың ортасы
| Тапсырма Мәтінмен жұмыс Талқылауға арналған тармақтар:1- Азамат” тобы. Ы. Алтынсариннің балалық және жастық шағы мен қызметі2- “Педогог” тобы. ЫбырайАлтынсариннің ашқан мектептері3- “Зият”тобы. Шығармаларының құндылығы4. “Қайраткер”тобы. Қазақ тарихында алатын орны.ДескрипторЫ. Алтынсариннің балалық және жастық шағы қызметін анықтайды.Ы. Алтынсариннің ашқан мектептерін атайды.Шығармаларын талқылайды.Тарихта қандай орын алатынын сипаттайды.2-тапсырма «Ойашар» сәйкестендіру3-тапсырма Жылдары ---------------------------- Болған оқиғалар.1841ж1857ж1864ж1879ж1887ж1889ж |
Үлестірмелер
|
Сабақтың соңы | Кері байланыс. Үй тапсырмасы Бағалау парағы
|
|
Қосымша ақпарат
|
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?
| Бағалау – Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Кері байланыс Оқушылардың бір бірін бағалауы Мұғалім мен оқушы арасындағы кері байланыс.
| Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Тексерілді :
|