|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.4.А. ХІХ-ХХ ғасырлардың басындағы Қазақстанның мәдениеті (14 сағат) |
Мектеп: «А.Қарсақбаев орта мектебі» КММ |
|||||||||||||||||||
|
Күні: 07.06.2018 |
Мұғалімнің есімі: Байшева Асел Умиржановна |
|||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 8 «А» |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ы. Алтынсариннің халық ағарту саласындағы жаңашылдығы неден байқалады |
|||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
7.2.3.3. Ы. Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесін бағалау |
|||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Ыбырай Алтынсариннің өмірі және қызметін түсінеді. Оқушылардың басым бөлігі: Ыбырай Алтынсариннің педогогикалық қызметінің маңызын талдау. Кейбір оқушы: Ыбырай Алтынсариннің шығармаларының тәрбиелік мәні мен құндылығын, Қазақ тарихында алатын орнын дәлелдейді. |
|||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Ыбырай Алтынсариннің өмірі мен қызметін анықтайды. Ыбырай Алтынсариннің шығармаларының тәрбиелік мәні мен құндылығын сипаттайды. Ыбырай Алтынсариннің қазақ тарихында алатын орнын дәлелдеу. |
|||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Пәнге қатысты лексика мен терминология Көрнекті педагог,жазушы,фольклоршы,этнограф, орыс-қазақ мектептері , қазақ балаларына арналаған интернат, тұңғыш қыздар мектебі,халық ағарту ісі,училищелер, ғылыми және әдеби қызметі,ведомоство, хрестоматия, аудармашы. |
|||||||||||||||||||
|
Оқу дағдылары |
Білу, түсіну, қолдану. |
|||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ әдебиеті, 5 сынып Қазақстан тарихы |
|||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
|
|||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу. |
«Мәңгілік- ел» Жалпы ұлттық идеясының құндылықтарын негізге ала отырып,өзара жағымды қарым-қатынас орнату. |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
2мин 7 мин |
Ұйымдастыру Психологиялық ахуал туғызу. Үй тапсырмасын сұрау.
Топқа бөлу Азамат” тобы, “Педогог” тобы, “Зият”тобы, “Қайраткер”тобы «Қоржынан шыққан сұрақтар» Балалар, бүгінгі жаңа сабақты бастауымыз мына өлеңнің жалғасын тауып, авторын анықтауымызға байланысты: Таулардан өзен ағар сарқыраған, Айнадай сәуле беріп жарқыраған.. Өлеңнін жалғасын кім айтады? Өлеңнің тақырыбы мен авторын ата? Олай болса біздің ббүгінгі сабағымыз ұлы ағартушы, педагог,ғалым,Ыбырай Алтынсарұлыға арналады. Бейнетаспадан Ыбырай
Алтынсарұлы туралы
көрсету. |
Оқулық Қазақстан тарихы 8-сынып Карта Bilim.lend сайты |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
Талқылауға арналған тармақтар: 1- Азамат” тобы. Ы. Алтынсариннің балалық және жастық шағы мен қызметі 2- “Педогог” тобы. ЫбырайАлтынсариннің ашқан мектептері 3- “Зият”тобы. Шығармаларының құндылығы 4. “Қайраткер”тобы. Қазақ тарихында алатын орны. Дескриптор
2-тапсырма «Ойашар» сәйкестендіру
3-тапсырма |
Үлестірмелер
|
||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс.
Үй тапсырмасы Бағалау парағы
|
|
||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат
|
||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
|
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Кері байланыс Оқушылардың бір бірін бағалауы Мұғалім мен оқушы арасындағы кері байланыс.
|
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||||||||||||||||
|
Тексерілді :
|
||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ыбырай Алтынсарин 8 сынып
Ыбырай Алтынсарин 8 сынып
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.4.А. ХІХ-ХХ ғасырлардың басындағы Қазақстанның мәдениеті (14 сағат) |
Мектеп: «А.Қарсақбаев орта мектебі» КММ |
|||||||||||||||||||
|
Күні: 07.06.2018 |
Мұғалімнің есімі: Байшева Асел Умиржановна |
|||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 8 «А» |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ы. Алтынсариннің халық ағарту саласындағы жаңашылдығы неден байқалады |
|||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
7.2.3.3. Ы. Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесін бағалау |
|||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Ыбырай Алтынсариннің өмірі және қызметін түсінеді. Оқушылардың басым бөлігі: Ыбырай Алтынсариннің педогогикалық қызметінің маңызын талдау. Кейбір оқушы: Ыбырай Алтынсариннің шығармаларының тәрбиелік мәні мен құндылығын, Қазақ тарихында алатын орнын дәлелдейді. |
|||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Ыбырай Алтынсариннің өмірі мен қызметін анықтайды. Ыбырай Алтынсариннің шығармаларының тәрбиелік мәні мен құндылығын сипаттайды. Ыбырай Алтынсариннің қазақ тарихында алатын орнын дәлелдеу. |
|||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Пәнге қатысты лексика мен терминология Көрнекті педагог,жазушы,фольклоршы,этнограф, орыс-қазақ мектептері , қазақ балаларына арналаған интернат, тұңғыш қыздар мектебі,халық ағарту ісі,училищелер, ғылыми және әдеби қызметі,ведомоство, хрестоматия, аудармашы. |
|||||||||||||||||||
|
Оқу дағдылары |
Білу, түсіну, қолдану. |
|||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ әдебиеті, 5 сынып Қазақстан тарихы |
|||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
|
|||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу. |
«Мәңгілік- ел» Жалпы ұлттық идеясының құндылықтарын негізге ала отырып,өзара жағымды қарым-қатынас орнату. |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
2мин 7 мин |
Ұйымдастыру Психологиялық ахуал туғызу. Үй тапсырмасын сұрау.
Топқа бөлу Азамат” тобы, “Педогог” тобы, “Зият”тобы, “Қайраткер”тобы «Қоржынан шыққан сұрақтар» Балалар, бүгінгі жаңа сабақты бастауымыз мына өлеңнің жалғасын тауып, авторын анықтауымызға байланысты: Таулардан өзен ағар сарқыраған, Айнадай сәуле беріп жарқыраған.. Өлеңнін жалғасын кім айтады? Өлеңнің тақырыбы мен авторын ата? Олай болса біздің ббүгінгі сабағымыз ұлы ағартушы, педагог,ғалым,Ыбырай Алтынсарұлыға арналады. Бейнетаспадан Ыбырай
Алтынсарұлы туралы
көрсету. |
Оқулық Қазақстан тарихы 8-сынып Карта Bilim.lend сайты |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
Талқылауға арналған тармақтар: 1- Азамат” тобы. Ы. Алтынсариннің балалық және жастық шағы мен қызметі 2- “Педогог” тобы. ЫбырайАлтынсариннің ашқан мектептері 3- “Зият”тобы. Шығармаларының құндылығы 4. “Қайраткер”тобы. Қазақ тарихында алатын орны. Дескриптор
2-тапсырма «Ойашар» сәйкестендіру
3-тапсырма |
Үлестірмелер
|
||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс.
Үй тапсырмасы Бағалау парағы
|
|
||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат
|
||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
|
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Кері байланыс Оқушылардың бір бірін бағалауы Мұғалім мен оқушы арасындағы кері байланыс.
|
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||||||||||||||||
|
Тексерілді :
|
||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














