Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесі. Сейітқұл – еңбек адамы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
САБАҚ: Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесі. Сейітқұл – еңбек адамы |
Мектеп: .Әуезов атындағы №96 жалпы орта білім беретін мектеп |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні:23.11.2020ж |
Мұғалімнің есімі: Ахметова Аигерим Азимхановна |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 5 «А» |
Қатысқандар саны:24 |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақнегізделгеноқу мақсаты (мақсаттары) |
Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.(5.Т/Ж2) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақмақсаттары |
Барлықоқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардыңбасымбөлігі: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейбіроқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалаукритерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік құзіреттілік |
Жаңа білім |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғытақырып |
Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланғанжаттығулар (төменде жоспарланғанжаттығуларменқатар, ескертпелердіжазыңыз) |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басталуы 5 минут |
Топқа бөлу2 минут І топ «Қыпшақ Сейітқұл» ауылы ІІ топ «Әке мен бала» ауылы ІІІ топ «Таза бұлақ» ауылы Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Бір тілек» тренингі арқылы балалар бір-біріне бүгінгі күнге жақсы тілек білдіреді.
|
Сурет арқылы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы 20 минут |
1-тапсырма.«Топтастыру» стратегиясы Ыбырай Алтынсариннің өмірі мен шығармашылығын жинақтау мақсатында «топтастыру» әдісі қолданылады. XIX ғасырда қазақ даласына өрмелеп шығып күн болған, жұртына білім сыйлаған біртуар тұлға деп күннің суретін салдым. Оқушыларалғанбілімдерінжинақтап, түйіндейді. І топ «Қыпшақ Сейітқұл» ауылы
ІІ топ «Әке мен бала» ауылы «Жылдар сөйлейді» әдісі Оқулықтағы тапсырмаларды топтарға бөлу
Білім. Өмірі мен
шығармашылығынан мағлұмат беру. ІІІ топ «Таза бұлақ» ауылы 2 –тапсырма.«Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесін мазмұндау
3–тапсырма. Деңгейлік
тапсырмалар
2.Сейітқұлдың
ағасының іс-әрекеті 6.Сейітқұл елінің 400 үйге жетуі. 7.Қауіпсіздік шаралары 8.Базар ашуы. 9.Малы көбейіп, бай болу. 10.Сейітқұлдың жұрт ағасы атануы. 11.Сейітқұлдың ағасының тағдыры
4- тапсырма. «Кім көп біледі?» ойыны Мақал – мәтелдердің жалғасын тап.
2. Еңбек етпей елге өкпелеме, ... 3. Еңбек етсең емерсің, ... 4. Еңбегіне қарай - құрмет, ... 5. Еңбек адамның ... 6. Еңбек – ата, ... 7. Еңбек ет те мақтан, ... 8. Еңбекке жастан, ... 9. Еңбектің наны тәтті, ... |
«Топтастыру» әдісі арқылы түсіндіріледі. . Постер қорғау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті 3 минут |
«Әке мен бала» әңгімесінен көрініс |
«Әке мен бала» әңгімесінен көрініс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Аяқталуы 7 минут |
« Ыстық орындық» орындық әдісі (Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады. Жаттығудың сипаттамасы: Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, о қушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады. Бағалау парақшасы. Дұрыс жауапқа 1 балл.
|
«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымшаақпарат
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сізқосымша көмеккөрсетудіқалай жоспарлайсыз? Сіз қабілетіжоғары оқушыларғатапсырманы күрделендірудіқалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенінтексеруді қалайжоспарлайсыз? |
Пəнаралықбайланыс Қауіпсіздікжəнееңбекті қорғауережелері АКТ-менбайланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайыма? Бүгіноқушылар не білді? Сыныптағыахуал қандайболды? Мен жоспарлаған саралаушаралары тиімдіболдыма? Мен берілген уақытішінде үлгердімбе? Мен өзжоспарыма қандайтүзетулер енгіздімжəне неліктен? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |