Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    САБАҚ:

    Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесі. Сейітқұл – еңбек адамы

    Мектеп: .Әуезов атындағы №96 жалпы орта білім беретін мектеп

    Күні:23.11.2020ж

    Мұғалімнің есімі: Ахметова Аигерим Азимхановна


    СЫНЫП: 5 «А»

    Қатысқандар саны:24

    Қатыспағандар:

    Сабақнегізделгеноқу

    мақсаты (мақсаттары)

    Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.(5.Т/Ж2)

    Сабақмақсаттары

    Барлықоқушылар:

    • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.

    Оқушылардыңбасымбөлігі:

    • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.

    Кейбіроқушылар:

    • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

    Бағалаукритерийі

    Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

    Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

    Тілдік құзіреттілік


    Жаңа білім

    Ресурстар

    Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

    Әдіс-тәсілдер

    Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

    Пәнаралық байланыс

    Музыка, қазақ тілі.

    Алдыңғытақырып

    Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесі

    Жоспарланған

    уақыт

    Жоспарланғанжаттығулар (төменде

    жоспарланғанжаттығуларменқатар,

    ескертпелердіжазыңыз)

    Ресурстар

    Басталуы 5 минут


    Топқа бөлу2 минут

    І топ «Қыпшақ Сейітқұл» ауылы

    ІІ топ «Әке мен бала» ауылы

    ІІІ топ «Таза бұлақ» ауылы


    Психологиялық ахуал қалыптастыру:

    «Бір тілек» тренингі арқылы балалар  бір-біріне бүгінгі күнге жақсы тілек білдіреді.



    Сурет арқылы

    Ортасы 20 минут

    1-тапсырма.«Топтастыру» стратегиясы

    Ыбырай Алтынсариннің өмірі мен шығармашылығын жинақтау мақсатында «топтастыру» әдісі қолданылады. XIX ғасырда қазақ даласына өрмелеп шығып күн болған, жұртына білім сыйлаған біртуар тұлға деп күннің суретін салдым. Оқушыларалғанбілімдерінжинақтап, түйіндейді.


    І топ «Қыпшақ Сейітқұл» ауылы





    ІІ топ «Әке мен бала» ауылы

    «Жылдар сөйлейді» әдісі

    Оқулықтағы тапсырмаларды топтарға бөлу

    Білім. Өмірі мен шығармашылығынан мағлұмат беру.
    1841жылы қазіргі Қостанай облысы Қостанай ауданында дүниеге келді.
    1850 жылы Орынбор қаласындағы мектепке алынады
    1857 жылы атасы Балғожа биге хатшы болады
    1859 жылы ғалым, профессор В. В. Григорьевпен танысады
    1860 жылы Торғайда мұғалім қызметін бастайды.
    1864 жылы мектеп ғимараты ашылады.
    1876 жылы Петербург, Қазан қалаларына барып, орыс ағартушыларының еңбектерімен танысады
    1879 жылы Торғай облысы мектептерінің инспекторы.
    1881жылы Омбыда тұңғыш рет мұғалімдер даярлайтын мектеп ашылды.
    1889 жылы дүние салды.


    ІІІ топ «Таза бұлақ» ауылы

    2 –тапсырма.«Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесін мазмұндау


    3–тапсырма. Деңгейлік тапсырмалар
    Бұл бөлімде оқушылар берілген тапсырманы қабілетіне қарай орындайды.
    І деңгей
    Әңгіме мазмұны бойынша оқушыларға сұрақ құрастыру тапсырылады.
    1. Қыпшақ Сейітқұл қандай ойға қалды?
    2. Елді байыту үшін қайда барды?
    3. Қабырғаның бойына келген Сейітқұл кедейлерге не берді?
    4. Кедейлер қалай еңбек етті?
    5. Егіннен шыққан өнімнің артығын қайда апарады?
    6. Қыпшақ Сейітқұл ел алдында қандай құрметке ие болды?

    ІІ деңгей
    Әңгімені мазмұндау үшін жоспар құрастыру.
    1. Отыз үйлі тобырдың қамын ойлаған - Қыпшақ Сейітқұл.

    2.Сейітқұлдың ағасының іс-әрекеті
    3. Торғай жеріндегі Қабырға өзенінің бойына орналасуы.
    4. Отыз үйлі кедейлермен бірге егін егу.
    5.
    Артық астықты малға айырбастауы.

    6.Сейітқұл елінің 400 үйге жетуі.

    7.Қауіпсіздік шаралары

    8.Базар ашуы.

    9.Малы көбейіп, бай болу.

    10.Сейітқұлдың жұрт ағасы атануы.

    11.Сейітқұлдың ағасының тағдыры


    III деңгей
    III. Ой толғау.
    Адам өмірі тіршілігінің мәні де, сәні де - еңбек. Еңбек адамның ойлау қабілетін дамытады. «Еңбек етсең ерінбей, тояды қарның тіленбей» дегендей әр адам қаншалықты еңбек етсе, соншалықты соның жемісін көреді. Адам еңбекпен есейіп, оның өмірге деген танымдық көзқарасы қалыптасады. «Еңбектің наны - тәтті, жалқаудың жаны - тәтті» дегендей адамның өз еңбегімен тапқан «наны», «асы» адал болады.

    4- тапсырма. «Кім көп біледі?» ойыны

    Мақал – мәтелдердің жалғасын тап.


    1. Еңбек ерлікке жеткізер, ...

    2. Еңбек етпей елге өкпелеме, ...

    3. Еңбек етсең емерсің, ...

    4. Еңбегіне қарай - құрмет, ...

    5. Еңбек адамның ...

    6. Еңбек – ата, ...

    7. Еңбек ет те мақтан, ...

    8. Еңбекке жастан, ...

    9. Еңбектің наны тәтті, ...



    «Топтастыру» әдісі арқылы түсіндіріледі.

    . Постер қорғау

    Сергіту сәті

    3 минут

    «Әке мен бала» әңгімесінен көрініс




    «Әке мен бала» әңгімесінен көрініс


    Аяқталуы 7 минут

    « Ыстық орындық» орындық әдісі









    (Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.

    Жаттығудың сипаттамасы:


    Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, о

    қушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.




    Бағалау парақшасы. Дұрыс жауапқа 1 балл.


    Оқушының аты-жөні

    1-тапсы

    рма. «Топтас


    тыру» стратегиясы

    2 –тапсырма. «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесін мазмұндау

    3 –тапсырма. Деңгейлік тапсырмалар

    4- тапсырма Мақал –мәтелдің жалғасын тап


    Балл







































    «Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.

    Қосымшаақпарат


    Саралау – Сізқосымша

    көмеккөрсетудіқалай

    жоспарлайсыз? Сіз

    қабілетіжоғары

    оқушыларғатапсырманы

    күрделендірудіқалай

    жоспарлайсыз?

    Бағалау - Оқушылардың

    үйренгенінтексеруді

    қалайжоспарлайсыз?

    Пəнаралықбайланыс

    Қауіпсіздікжəнееңбекті

    қорғауережелері

    АКТ-менбайланыс

    Құндылықтардағы

    байланыс

    Рефлексия

    Сабақ / оқу

    мақсаттары

    шынайыма?

    Бүгіноқушылар

    не білді?

    Сыныптағыахуал

    қандайболды?

    Мен жоспарлаған

    саралаушаралары

    тиімдіболдыма?

    Мен берілген

    уақытішінде

    үлгердімбе? Мен

    өзжоспарыма

    қандайтүзетулер

    енгіздімжəне

    неліктен?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ахметова Аигерим Азимхановна
    13 Қараша 2020
    607
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесі. Сейітқұл – еңбек адамы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесі. Сейітқұл – еңбек адамы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    САБАҚ:

    Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесі. Сейітқұл – еңбек адамы

    Мектеп: .Әуезов атындағы №96 жалпы орта білім беретін мектеп

    Күні:23.11.2020ж

    Мұғалімнің есімі: Ахметова Аигерим Азимхановна


    СЫНЫП: 5 «А»

    Қатысқандар саны:24

    Қатыспағандар:

    Сабақнегізделгеноқу

    мақсаты (мақсаттары)

    Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.(5.Т/Ж2)

    Сабақмақсаттары

    Барлықоқушылар:

    • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.

    Оқушылардыңбасымбөлігі:

    • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.

    Кейбіроқушылар:

    • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

    Бағалаукритерийі

    Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

    Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

    Тілдік құзіреттілік


    Жаңа білім

    Ресурстар

    Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

    Әдіс-тәсілдер

    Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

    Пәнаралық байланыс

    Музыка, қазақ тілі.

    Алдыңғытақырып

    Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесі

    Жоспарланған

    уақыт

    Жоспарланғанжаттығулар (төменде

    жоспарланғанжаттығуларменқатар,

    ескертпелердіжазыңыз)

    Ресурстар

    Басталуы 5 минут


    Топқа бөлу2 минут

    І топ «Қыпшақ Сейітқұл» ауылы

    ІІ топ «Әке мен бала» ауылы

    ІІІ топ «Таза бұлақ» ауылы


    Психологиялық ахуал қалыптастыру:

    «Бір тілек» тренингі арқылы балалар  бір-біріне бүгінгі күнге жақсы тілек білдіреді.



    Сурет арқылы

    Ортасы 20 минут

    1-тапсырма.«Топтастыру» стратегиясы

    Ыбырай Алтынсариннің өмірі мен шығармашылығын жинақтау мақсатында «топтастыру» әдісі қолданылады. XIX ғасырда қазақ даласына өрмелеп шығып күн болған, жұртына білім сыйлаған біртуар тұлға деп күннің суретін салдым. Оқушыларалғанбілімдерінжинақтап, түйіндейді.


    І топ «Қыпшақ Сейітқұл» ауылы





    ІІ топ «Әке мен бала» ауылы

    «Жылдар сөйлейді» әдісі

    Оқулықтағы тапсырмаларды топтарға бөлу

    Білім. Өмірі мен шығармашылығынан мағлұмат беру.
    1841жылы қазіргі Қостанай облысы Қостанай ауданында дүниеге келді.
    1850 жылы Орынбор қаласындағы мектепке алынады
    1857 жылы атасы Балғожа биге хатшы болады
    1859 жылы ғалым, профессор В. В. Григорьевпен танысады
    1860 жылы Торғайда мұғалім қызметін бастайды.
    1864 жылы мектеп ғимараты ашылады.
    1876 жылы Петербург, Қазан қалаларына барып, орыс ағартушыларының еңбектерімен танысады
    1879 жылы Торғай облысы мектептерінің инспекторы.
    1881жылы Омбыда тұңғыш рет мұғалімдер даярлайтын мектеп ашылды.
    1889 жылы дүние салды.


    ІІІ топ «Таза бұлақ» ауылы

    2 –тапсырма.«Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесін мазмұндау


    3–тапсырма. Деңгейлік тапсырмалар
    Бұл бөлімде оқушылар берілген тапсырманы қабілетіне қарай орындайды.
    І деңгей
    Әңгіме мазмұны бойынша оқушыларға сұрақ құрастыру тапсырылады.
    1. Қыпшақ Сейітқұл қандай ойға қалды?
    2. Елді байыту үшін қайда барды?
    3. Қабырғаның бойына келген Сейітқұл кедейлерге не берді?
    4. Кедейлер қалай еңбек етті?
    5. Егіннен шыққан өнімнің артығын қайда апарады?
    6. Қыпшақ Сейітқұл ел алдында қандай құрметке ие болды?

    ІІ деңгей
    Әңгімені мазмұндау үшін жоспар құрастыру.
    1. Отыз үйлі тобырдың қамын ойлаған - Қыпшақ Сейітқұл.

    2.Сейітқұлдың ағасының іс-әрекеті
    3. Торғай жеріндегі Қабырға өзенінің бойына орналасуы.
    4. Отыз үйлі кедейлермен бірге егін егу.
    5.
    Артық астықты малға айырбастауы.

    6.Сейітқұл елінің 400 үйге жетуі.

    7.Қауіпсіздік шаралары

    8.Базар ашуы.

    9.Малы көбейіп, бай болу.

    10.Сейітқұлдың жұрт ағасы атануы.

    11.Сейітқұлдың ағасының тағдыры


    III деңгей
    III. Ой толғау.
    Адам өмірі тіршілігінің мәні де, сәні де - еңбек. Еңбек адамның ойлау қабілетін дамытады. «Еңбек етсең ерінбей, тояды қарның тіленбей» дегендей әр адам қаншалықты еңбек етсе, соншалықты соның жемісін көреді. Адам еңбекпен есейіп, оның өмірге деген танымдық көзқарасы қалыптасады. «Еңбектің наны - тәтті, жалқаудың жаны - тәтті» дегендей адамның өз еңбегімен тапқан «наны», «асы» адал болады.

    4- тапсырма. «Кім көп біледі?» ойыны

    Мақал – мәтелдердің жалғасын тап.


    1. Еңбек ерлікке жеткізер, ...

    2. Еңбек етпей елге өкпелеме, ...

    3. Еңбек етсең емерсің, ...

    4. Еңбегіне қарай - құрмет, ...

    5. Еңбек адамның ...

    6. Еңбек – ата, ...

    7. Еңбек ет те мақтан, ...

    8. Еңбекке жастан, ...

    9. Еңбектің наны тәтті, ...



    «Топтастыру» әдісі арқылы түсіндіріледі.

    . Постер қорғау

    Сергіту сәті

    3 минут

    «Әке мен бала» әңгімесінен көрініс




    «Әке мен бала» әңгімесінен көрініс


    Аяқталуы 7 минут

    « Ыстық орындық» орындық әдісі









    (Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.

    Жаттығудың сипаттамасы:


    Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, о

    қушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.




    Бағалау парақшасы. Дұрыс жауапқа 1 балл.


    Оқушының аты-жөні

    1-тапсы

    рма. «Топтас


    тыру» стратегиясы

    2 –тапсырма. «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесін мазмұндау

    3 –тапсырма. Деңгейлік тапсырмалар

    4- тапсырма Мақал –мәтелдің жалғасын тап


    Балл







































    «Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.

    Қосымшаақпарат


    Саралау – Сізқосымша

    көмеккөрсетудіқалай

    жоспарлайсыз? Сіз

    қабілетіжоғары

    оқушыларғатапсырманы

    күрделендірудіқалай

    жоспарлайсыз?

    Бағалау - Оқушылардың

    үйренгенінтексеруді

    қалайжоспарлайсыз?

    Пəнаралықбайланыс

    Қауіпсіздікжəнееңбекті

    қорғауережелері

    АКТ-менбайланыс

    Құндылықтардағы

    байланыс

    Рефлексия

    Сабақ / оқу

    мақсаттары

    шынайыма?

    Бүгіноқушылар

    не білді?

    Сыныптағыахуал

    қандайболды?

    Мен жоспарлаған

    саралаушаралары

    тиімдіболдыма?

    Мен берілген

    уақытішінде

    үлгердімбе? Мен

    өзжоспарыма

    қандайтүзетулер

    енгіздімжəне

    неліктен?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 5 сынып
    13.11.2020
    607
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ахметова Аигерим Азимхановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации