Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Күні: 24.11.2023 ж.


    Мұғалім: Асанова Г.Ж.


    Сыныбы: 4 «А,Ә»


    Сабақтың тақырыбы

    Ультрадыбыс датчигі

    Оқу мақсаты

    4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану;

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Lego Mindstorm роботында ультрадыбыс датчигін қолданумен танысып, программа құрастырады.

    Бағалау критерийлері

    Lego Mindstorm EV3 жиынтығының ультрадыбыс датчигінің қызметімен танысып, оған арналған программа құрастырады.

    Тілдік мақсаттар


    Пәндік лексика және терминология:

    • Ультрадыбыс - Ультразвуковой - Ultrasonic

    Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:

    • Қазақ халқының тұрмыс-салт ерекшеліктеріне, кәсіптік қажеттілігіне байланысты қалыптасқан қандай өлшем бірілктерді атай аласың (1-сурет)?

    • Техникада судың тереңдігін, медицинада адамның ішкі құры-лысын тексеретін құрылғылар жайлы не білесің (2-сурет)?

    • Робот айналасында тұрған заттарға дейінгі қашықтықты қалай анықтайды?

    Құндылықтарға баулу

    Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтайды.

    Пәнаралық байланыстар

    Ағылшын тілі, Орыс тілі.

    Алдыңғы білім

    Бағдаршам - робот

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар


    Сабақтың басы

    2 мин.





    5 мин.




    Ұйымдастыру. Сабақ бастамас бұрын оқушылар шеңбер жасап тұрып, сағат тілі бойымен бір-біріне мақтау, мадақтау сөздер айтады, әрі қарай көтеріңкі көңіл күймен 2 түрлі сурет қиындыларын таңдау арқылы 2 топқа бірігеді.

    (Ұ). Ой қозғау! «Ұшақ» әдісін қолдану.

    Оқушылар ұшақ жасап, ұшақтың бір қанатына интерактивті тақтада берілген сұрақтардың біреуін таңдап жазып, бір-біріне ұшырады. Тосып алған оқушы екінші қанатына жауабын жазады.

    Сұрақтар:

    1. Қазақ халқының тұрмыс-салт ерекшеліктеріне, кәсіптік қажеттілігіне байланысты қалыптасқан қандай өлшем бірілктерді атай аласың (1-сурет)?

    2. Техникада судың тереңдігін, медицинада адамның ішкі құры-лысын тексеретін құрылғылар жайлы не білесің (2-сурет)?

    3. Робот айналасында тұрған заттарға дейінгі қашықтықты қалай анықтайды?

    Берген жауаптарды оқып оқушылар бір-бірін «Жұлдызша» әдісі арқылы бағалайды.

    5-конечная звезда 3

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    ҚБ

    Ұшақта жазылған сұраққа дұрыс әрі толық жауап бере алады.

    • Сұраққа жартылай жауап береді.

    • Сұраққа дұрыс жауап береді.

    • Сұраққа толық әрі дұрыс жауап береді.

    5-конечная звезда 4



    5-конечная звезда 5






    Қағаз қималары

    Сабақтың ортасы

    2 мин.






    8 мин.

























    8 мин.

























    7 мин.








    (Ұ) Сөздікпен жұмыс: Түртіп алу.

    • Ультрадыбыс - Ультразвуковой - Ultrasonic

    Мақсаты: Жаңа сабақта кездесетін сөздіктермен танысады. Бұл үш тілділік білім беру жүйесіне өз септігін тигізеді. Тиімділігі: Балалар үш тілділікке дағдыланады.


    (Т) Оқулықпен жұмыс. Түртіп алу!

    Тапсырма:

    /Ультрадыбыс датчигінің роботқа бірге орнатып пайдалансақ, роботты қолдану аясы қаншалықты ұлғаяды? Екі датчикті бір роботта бірге қолданауға болатын робот жобасын жоспарлаңдар/

    Оқушылар оқулықта берілген ақпараттан, дереккөздерден мәлімет іздеп, берілген тапсырма бойынша жоба жоспарлайды. Дайын жұмысты топтар бір-бірімен алмасып, пікірлерін айтады.


    Мақсаты: Оқулықтағы мәліметтен хабардар болу, қосымша ақпараттармен танысу.

    Тиімділігі: Түрлі дереккөздерден мәлімет іздеп, топ ішінде бөліседі.

    Бағалау: Топ арасында құрылған жоспардың деңгейі бойынша топтар арасында бір-бірін «Күлегештер» әдісі арқылы бағалайды.

    Саралау: «Тапсырма» әдісі арқылы жүзеге асады.


    Дескриптор

    Қалыптастырушы бағалау

    -Робот жобасын жоспарлайды.

    «Күлегештер» әдісі



    (Д) Компьютермен жұмыс

    Тапсырма:

    /Түзу бойымен қозғалыстағы робот алдында тұрған қабырға немесе кедергі арасындағы қашықтық 10 см ден кіші болғанда тоқтатайтын программаны құрастырайық (9-сурет)/.


    Дескриптор

    Қалыптастырушы бағалау

    -Цикл ішіде Рулдік басқару блогы роботты түзу бойымен қозғалтады.

    -Қозғалыс кезінде Күту (Ожидание) блогындағы ультра-дыбыс датчигі қабырғаға (кедергі) дейінгі қашықтықты өлшеп тұрады. Қашықтық 10 см-ден кіші болғанда моторлар жұмысын тоқтатады.



    «Бас бармақ» әдісі





    (Ж) Практикалық жұмыс.

    Тапсырма:

    /10-суретте берілген программаның командалық блоктары орындалғанда қандай нәтиже алуға болады?/

    Мақсаты: Практикалық тапсырма орындау арқылы Ультрадыбыс датчигінің қызметімен терең танысады.

    Тиімділігі: Оқушылар жұптасып бірін-бірі жетелеп үйренеді.

    Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді.

    Кейбір оқушыларға ашық сұрақ қойылады:

    Көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    Бағалау: Жұптар арасында бір-бірін «Күлегештер» әдісі арқылы бағалайды.


    Дескриптор

    Қалыптастырушы бағалау

    -Программаның командалық блоктарын дұрыс байланыстырады.

    «Күлегештер» әдісі




    АКТ, Слайд№2





    Оқулық, жұмыс дәптері


















    Сабақтың соңы


    5 мин.













    3 мин.


    Сабақты бекіту:

    (Ұ) Оқушылар төменде берілген сұрақ бойынша өз ойларын жинаөтап, пікірлерін айтады.

    /Роботтың ультрадыбыс датчигімен таныстың. Мұндай датчигі бар роботтарды тұрмыста қандай қызметтерге пайдаланған тиімді? Өз жобаңды ұсын/

    Мақсаты: Жаңа сабаққа қорытынды жасау.

    Тиімділігі: Оқушылар ойын еркін айтуға, сыни ойлануға дағдыланады.

    Бағалау: «Көңілді шапалақ» әдісі бойынша оқушылардың жауаптарына сәйкес кері байланыс беремін.


    Рефлексия:

    «Рефлексивті нысан». Нысана арқылы өзінің, сыныптастарының, мұғалімнің іс-әрекетін бағалайды.


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Асанова Гулим Женисовна
    24 Мамыр 2023
    341
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ультрадыбыс датчигі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ультрадыбыс датчигі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Пәндік лексика және терминология:  Ультрадыбыс - Ультразвуковой - Ultrasonic Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:  Қазақ халқының тұрмыс-салт ерекшеліктеріне, кәсіптік қажеттілігіне байланысты қалыптасқан қандай өлшем бірілктерді атай аласың (1-сурет)?
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Күні: 24.11.2023 ж.


    Мұғалім: Асанова Г.Ж.


    Сыныбы: 4 «А,Ә»


    Сабақтың тақырыбы

    Ультрадыбыс датчигі

    Оқу мақсаты

    4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану;

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Lego Mindstorm роботында ультрадыбыс датчигін қолданумен танысып, программа құрастырады.

    Бағалау критерийлері

    Lego Mindstorm EV3 жиынтығының ультрадыбыс датчигінің қызметімен танысып, оған арналған программа құрастырады.

    Тілдік мақсаттар


    Пәндік лексика және терминология:

    • Ультрадыбыс - Ультразвуковой - Ultrasonic

    Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:

    • Қазақ халқының тұрмыс-салт ерекшеліктеріне, кәсіптік қажеттілігіне байланысты қалыптасқан қандай өлшем бірілктерді атай аласың (1-сурет)?

    • Техникада судың тереңдігін, медицинада адамның ішкі құры-лысын тексеретін құрылғылар жайлы не білесің (2-сурет)?

    • Робот айналасында тұрған заттарға дейінгі қашықтықты қалай анықтайды?

    Құндылықтарға баулу

    Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтайды.

    Пәнаралық байланыстар

    Ағылшын тілі, Орыс тілі.

    Алдыңғы білім

    Бағдаршам - робот

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар


    Сабақтың басы

    2 мин.





    5 мин.




    Ұйымдастыру. Сабақ бастамас бұрын оқушылар шеңбер жасап тұрып, сағат тілі бойымен бір-біріне мақтау, мадақтау сөздер айтады, әрі қарай көтеріңкі көңіл күймен 2 түрлі сурет қиындыларын таңдау арқылы 2 топқа бірігеді.

    (Ұ). Ой қозғау! «Ұшақ» әдісін қолдану.

    Оқушылар ұшақ жасап, ұшақтың бір қанатына интерактивті тақтада берілген сұрақтардың біреуін таңдап жазып, бір-біріне ұшырады. Тосып алған оқушы екінші қанатына жауабын жазады.

    Сұрақтар:

    1. Қазақ халқының тұрмыс-салт ерекшеліктеріне, кәсіптік қажеттілігіне байланысты қалыптасқан қандай өлшем бірілктерді атай аласың (1-сурет)?

    2. Техникада судың тереңдігін, медицинада адамның ішкі құры-лысын тексеретін құрылғылар жайлы не білесің (2-сурет)?

    3. Робот айналасында тұрған заттарға дейінгі қашықтықты қалай анықтайды?

    Берген жауаптарды оқып оқушылар бір-бірін «Жұлдызша» әдісі арқылы бағалайды.

    5-конечная звезда 3

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    ҚБ

    Ұшақта жазылған сұраққа дұрыс әрі толық жауап бере алады.

    • Сұраққа жартылай жауап береді.

    • Сұраққа дұрыс жауап береді.

    • Сұраққа толық әрі дұрыс жауап береді.

    5-конечная звезда 4



    5-конечная звезда 5






    Қағаз қималары

    Сабақтың ортасы

    2 мин.






    8 мин.

























    8 мин.

























    7 мин.








    (Ұ) Сөздікпен жұмыс: Түртіп алу.

    • Ультрадыбыс - Ультразвуковой - Ultrasonic

    Мақсаты: Жаңа сабақта кездесетін сөздіктермен танысады. Бұл үш тілділік білім беру жүйесіне өз септігін тигізеді. Тиімділігі: Балалар үш тілділікке дағдыланады.


    (Т) Оқулықпен жұмыс. Түртіп алу!

    Тапсырма:

    /Ультрадыбыс датчигінің роботқа бірге орнатып пайдалансақ, роботты қолдану аясы қаншалықты ұлғаяды? Екі датчикті бір роботта бірге қолданауға болатын робот жобасын жоспарлаңдар/

    Оқушылар оқулықта берілген ақпараттан, дереккөздерден мәлімет іздеп, берілген тапсырма бойынша жоба жоспарлайды. Дайын жұмысты топтар бір-бірімен алмасып, пікірлерін айтады.


    Мақсаты: Оқулықтағы мәліметтен хабардар болу, қосымша ақпараттармен танысу.

    Тиімділігі: Түрлі дереккөздерден мәлімет іздеп, топ ішінде бөліседі.

    Бағалау: Топ арасында құрылған жоспардың деңгейі бойынша топтар арасында бір-бірін «Күлегештер» әдісі арқылы бағалайды.

    Саралау: «Тапсырма» әдісі арқылы жүзеге асады.


    Дескриптор

    Қалыптастырушы бағалау

    -Робот жобасын жоспарлайды.

    «Күлегештер» әдісі



    (Д) Компьютермен жұмыс

    Тапсырма:

    /Түзу бойымен қозғалыстағы робот алдында тұрған қабырға немесе кедергі арасындағы қашықтық 10 см ден кіші болғанда тоқтатайтын программаны құрастырайық (9-сурет)/.


    Дескриптор

    Қалыптастырушы бағалау

    -Цикл ішіде Рулдік басқару блогы роботты түзу бойымен қозғалтады.

    -Қозғалыс кезінде Күту (Ожидание) блогындағы ультра-дыбыс датчигі қабырғаға (кедергі) дейінгі қашықтықты өлшеп тұрады. Қашықтық 10 см-ден кіші болғанда моторлар жұмысын тоқтатады.



    «Бас бармақ» әдісі





    (Ж) Практикалық жұмыс.

    Тапсырма:

    /10-суретте берілген программаның командалық блоктары орындалғанда қандай нәтиже алуға болады?/

    Мақсаты: Практикалық тапсырма орындау арқылы Ультрадыбыс датчигінің қызметімен терең танысады.

    Тиімділігі: Оқушылар жұптасып бірін-бірі жетелеп үйренеді.

    Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді.

    Кейбір оқушыларға ашық сұрақ қойылады:

    Көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    Бағалау: Жұптар арасында бір-бірін «Күлегештер» әдісі арқылы бағалайды.


    Дескриптор

    Қалыптастырушы бағалау

    -Программаның командалық блоктарын дұрыс байланыстырады.

    «Күлегештер» әдісі




    АКТ, Слайд№2





    Оқулық, жұмыс дәптері


















    Сабақтың соңы


    5 мин.













    3 мин.


    Сабақты бекіту:

    (Ұ) Оқушылар төменде берілген сұрақ бойынша өз ойларын жинаөтап, пікірлерін айтады.

    /Роботтың ультрадыбыс датчигімен таныстың. Мұндай датчигі бар роботтарды тұрмыста қандай қызметтерге пайдаланған тиімді? Өз жобаңды ұсын/

    Мақсаты: Жаңа сабаққа қорытынды жасау.

    Тиімділігі: Оқушылар ойын еркін айтуға, сыни ойлануға дағдыланады.

    Бағалау: «Көңілді шапалақ» әдісі бойынша оқушылардың жауаптарына сәйкес кері байланыс беремін.


    Рефлексия:

    «Рефлексивті нысан». Нысана арқылы өзінің, сыныптастарының, мұғалімнің іс-әрекетін бағалайды.


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Кітапханашылар Тест 5 сынып
    24.05.2023
    341
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Асанова Гулим Женисовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации