Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ультрадыбыс датчигі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
|
|||||||||||||||
Мұғалім: Асанова Г.Ж. |
|
||||||||||||||
Сыныбы: 4 «А,Ә» |
|
||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Ультрадыбыс датчигі |
||||||||||||||
Оқу мақсаты |
4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану; |
||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Lego Mindstorm роботында ультрадыбыс датчигін қолданумен танысып, программа құрастырады. |
||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Lego Mindstorm EV3 жиынтығының ультрадыбыс датчигінің қызметімен танысып, оған арналған программа құрастырады. |
||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминология:
Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:
|
||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтайды. |
||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Ағылшын тілі, Орыс тілі. |
||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Бағдаршам - робот |
||||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||
Сабақтың басы 2 мин. 5 мин. |
Ұйымдастыру. Сабақ бастамас бұрын оқушылар шеңбер жасап тұрып, сағат тілі бойымен бір-біріне мақтау, мадақтау сөздер айтады, әрі қарай көтеріңкі көңіл күймен 2 түрлі сурет қиындыларын таңдау арқылы 2 топқа бірігеді. (Ұ). Ой қозғау! «Ұшақ» әдісін қолдану. Оқушылар ұшақ жасап, ұшақтың бір қанатына интерактивті тақтада берілген сұрақтардың біреуін таңдап жазып, бір-біріне ұшырады. Тосып алған оқушы екінші қанатына жауабын жазады. Сұрақтар:
Берген жауаптарды оқып оқушылар бір-бірін «Жұлдызша» әдісі арқылы бағалайды.
|
Қағаз қималары |
|||||||||||||
Сабақтың ортасы 2 мин. 8 мин. 8 мин. 7 мин. |
(Ұ) Сөздікпен жұмыс: Түртіп алу.
Мақсаты: Жаңа сабақта кездесетін сөздіктермен танысады. Бұл үш тілділік білім беру жүйесіне өз септігін тигізеді. Тиімділігі: Балалар үш тілділікке дағдыланады. (Т) Оқулықпен жұмыс. Түртіп алу! Тапсырма: /Ультрадыбыс датчигінің роботқа бірге орнатып пайдалансақ, роботты қолдану аясы қаншалықты ұлғаяды? Екі датчикті бір роботта бірге қолданауға болатын робот жобасын жоспарлаңдар/ Оқушылар оқулықта берілген ақпараттан, дереккөздерден мәлімет іздеп, берілген тапсырма бойынша жоба жоспарлайды. Дайын жұмысты топтар бір-бірімен алмасып, пікірлерін айтады.
Мақсаты: Оқулықтағы мәліметтен хабардар болу, қосымша ақпараттармен танысу. Тиімділігі: Түрлі дереккөздерден мәлімет іздеп, топ ішінде бөліседі. Бағалау: Топ арасында құрылған жоспардың деңгейі бойынша топтар арасында бір-бірін «Күлегештер» әдісі арқылы бағалайды. Саралау: «Тапсырма» әдісі арқылы жүзеге асады.
(Д) Компьютермен жұмыс Тапсырма: /Түзу бойымен қозғалыстағы робот алдында тұрған қабырға немесе кедергі арасындағы қашықтық 10 см ден кіші болғанда тоқтатайтын программаны құрастырайық (9-сурет)/.
(Ж) Практикалық жұмыс. Тапсырма: /10-суретте берілген программаның командалық блоктары орындалғанда қандай нәтиже алуға болады?/ Мақсаты: Практикалық тапсырма орындау арқылы Ультрадыбыс датчигінің қызметімен терең танысады. Тиімділігі: Оқушылар жұптасып бірін-бірі жетелеп үйренеді. Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Кейбір оқушыларға ашық сұрақ қойылады: Көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. Бағалау: Жұптар арасында бір-бірін «Күлегештер» әдісі арқылы бағалайды.
|
АКТ, Слайд№2 Оқулық, жұмыс дәптері |
|||||||||||||
Сабақтың соңы 5 мин. 3 мин. |
Сабақты бекіту: (Ұ) Оқушылар төменде берілген сұрақ бойынша өз ойларын жинаөтап, пікірлерін айтады. /Роботтың ультрадыбыс датчигімен таныстың. Мұндай датчигі бар роботтарды тұрмыста қандай қызметтерге пайдаланған тиімді? Өз жобаңды ұсын/ Мақсаты: Жаңа сабаққа қорытынды жасау. Тиімділігі: Оқушылар ойын еркін айтуға, сыни ойлануға дағдыланады. Бағалау: «Көңілді шапалақ» әдісі бойынша оқушылардың жауаптарына сәйкес кері байланыс беремін. Рефлексия: «Рефлексивті нысан». Нысана арқылы өзінің, сыныптастарының, мұғалімнің іс-әрекетін бағалайды.
Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |