Сабақтың
басы
10
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Білім алушылардың зейінін
шоғырландыру үшін шаттық шеңберін
ұйымдастыру:
Қызығушылықты
ояту
Интерактивті тақтадан фото суреттер мен
«Жер бедерін суреттеу
тәсілдері»
бейнефильм көрсету арқылы жаңа
тақырыпты ашу.
«Миға
шабуыл» тәсілі
1.Бейнефильмнен не көрдік жаңа тақырыпқа
қандай қатысы бар? 2. Сабақтың тақырыбы қандай деп
ойлайсыңдар?
Мұғалім бүгінгі сабақтың
мақсаты және бағалау критерийлерімен
таныстырады.
Бағалау парағымен
таныстырады
|
Оқушылар бір -біріне тілек
білдіреді, Castlots бағдарламасы арқылы топқа
бөлінеді
Бейнефильм не жайлы екенін
айтады
Сұрақтарға жауап беру арқылы
сабақтың тақырыбын ашады.
Сабақтың тақырыбын
ашып,
Тақырыпқа мақсат
қояды
Бағалау парағы бойынша
сұрақтар қояды(түсінбесе)
|
ҚБ
Жігерлі сөздер
айту
ҚБ
Білім алушыларға қошемет
сөздерін айтып, бағыт бағдар береді
Бағалау парағының
критерийі
|
Ұялы
телефон
http://castlots.org/
https://twig-bilim.kz/kz/film/ways-of-looking-at-the-world
Жер бедерін суреттеу
тәсілдері
Google
презентация
https://docs.google.com/presentation/d/1Vvm7UZ0-TjFGjbUGvKYCgUlNLOqkvXPs-lN3c7IByTA/edit#slide=id.p
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
сабақ
50
минут
|
Жаңа сабақты
меңгеру.
Түсіндірме
жұмыс. Мұғалім білім алушыларға
Картография жайында қысқаша ақпарат ереді
Миға
шабуыл?
1.Ежелгі кезеңдегі алғашқы
карталар туралы не білесіңдер?
2. Нешінші ғасырлардан бастап
карталар жаңа сипатқа ие бола бастады?
3. Қазіргі заманғы карталар
ненің көмегімен жасалады?
1 тапсырма: Топтық жұмыс. Тақырыпқа сай
мәтіндерді оқу, талдау.
(мәтінмен
жұмыс)
"Ойлан, жұптас,
бөліс" стратегиясы бойынша топтарға тапсырма
беремін
ҚОСЫМША ақпарат
таратылады.
Мәтіннен қажетті ақпараттты
жазып алу. Тапсырманың орындалуын бақылау, қажетіне
қарай кері байланыс беру.
Топта мәтінді оқиды, жұптарына түсіндіреді,
топта талдайды постер арқылы әр топ өз
ретімен қорғайды
Мәтінмен
жұмыс. Қосымша А -ны оқу
танысу,қорыту ,түсіндіру
Сергіту
сәті
Видеобейне
көру
2 тапсырма: Топтық
жұмыс.
Білім алушылар ғаламтордан
өздері қалаулары бойынша картаны алады (дайын) Сол картаны жасау
үшін қандай картографиялық әдісті қолданғанына шағын зерттеу
жұмысын жүргізеді, jamboard.google тақтасында
жүргізіледі.
Критерийлері
|
Дескрипторлар
|
Білу
түсіну
Картографиялық әдістерді
біледі
Қолдану
Зерттеу тақырыбына сәйкес
картографиялық әдістерді қолдана алады.
|
Заманауи және дәстүрлі
картографиялық әдістерді ажырата алады, түрлерін біледі 10
балл
|
Зерттеу тақырыбына сәйкес
картографиялық әдістердің кемінде 1 түрін қолдана
алады
1 әдіске 25
балл
|
Тапсырма
№3:
Жеке
жұмыс
Google
Earth немесе
Google
maps арқылы таңдау бойынша келесі
қалаларға бейнетур жасаңыз.
-
Астана
-
Қарағанды
-
Алматы
-
Тараз
-
Атырау
-
Семей
-
Шымкент
Дескриптор
Білім алушы
:
Тапсырма
№4 Жұппен
жұмыс
«МАЙНДМЭППИНГ»
Менталды карта құрастыр.
Негізгі сөз «картаграфия әдістері».
Дескриптор
Білім алушы
:
|
Арнайы ресурстар арқылы жаңа
тақырыпты талдайды
Берілген тапсырманы
орындайды.
Топпен жұмыс
жасайды
Жеке, өзара тақырыпты
түсінгендерін топпен постер арқылы
қорғайды
Білім алушылар тақырыпқа сай
видеобейнені тамашалайды, өз ойларымен
бөліседі
Білім алушылар ғаламтордан бір
картаны таңдайды, топпен оның қандай картаграфиялық әдіс екенін
анықтап, дәлелдейді.
jamboard.google тақтасында
орындайды
бағалау парағына балдарын
қойып отырады
Білім алушылар ұялы
телефондарын пайдалана отырып Google
Earth немесе
Google
maps арқылы таңдау бойынша келесі
қалаларға бейнетур жасайды және фото немесе видеоға түсіріп
группаластарымен бөліседі.
Білім алушылар ғаламторды
пайдалана отырып Майндмэпинг дегеніміз не екенін табады, оның
картаграфиямен байланысын ашады.
«Картаграфия
әдісі»
сөзіне ментальды карта жасап
қорғайды
тапсырманы жұппен
орындайды
|
ҚБ
Оқытушы әр топты аралап
түсіндірме жұмыстарын жүргізеді,
көмектеседі.
Дескриптор 1.Мәтінмен
танысады
2.Топпен жұмыс
жасайды
3. Постер құрап
қорғайды
Бағалау парағына тиісті
бағаларын қойып отырады
20бал
ҚБ
Ой
бөлісу
Дескрипторлар
|
Заманауи және дәстүрлі
картографиялық әдістерді ажырата алады, түрлерін
біледі
|
Зерттеу тақырыбына сәйкес
картографиялық әдістердің кемінде 1 түрін қолдана
алады
|
ҚБ
Тапсырмаларды орындау кезінде
көмекке мұқтаж оқушыларға қолдау көрсетеді, кеңес
береді
Бағалау парағына 3 тапсырма
бойынша дескрипторды қарай отырып баға
қояды
Дескриптор
Білім алушы
:
Google
Earth немесе
Google
maps арқылы таңдау бойынша келесі
қалаларға бейнетур жасайды.
Фото суретке немесе видеога
түсіріп группаластарымен бөліседі
15
балл
|
Ашық
сұрап-жауаптар
А4 форматты
қағаздар,
Түрлі түсті
карандаштар
фото
суреттер,
Желім
Презентация
https://twig-bilim.kz/kz/film/mapping-the-sea
Теңізді картаға түсіру
jamboard.google
https://jamboard.google.com/d/1Dj35MDbLJbtq0xmqXmokzO366C9AAu2iwK525Uuvuyg/edit?usp=sharing
Google
Earth
Google
maps
Ғаламтор, А4 форматты қағаз
қалам, карандаштар
|
Сабақтың
соңы
Қорытынды
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин
|
Қорытынды
шығару.
Мұғалім бүгінгі сабақты
қорытындылау үшін, оқушылардың жұмысын
тыңдайды.
Дескрипторлар бойынша әр білім
алушы бағалау жұмысын жүзеге асырады
«Екі жұлдыз бір тілек» кері
байланыс
|
Тақырып бойынша не білетінін,
не білгісі келетінін, не білгенін жазады
Білім алушылар бүгінгі
сабақтары бойынша кері байланыс береді
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
ҚБ
Қошеметтеу.
|
Google
презентаци
https://docs.google.com/presentation/d/1qRWws5gs835vLnz70ONtqE9RcOnqzd93vQl3eBBAm9g/edit?usp=sharing
|