Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
8
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыруда шаттық
шеңбері жүзеге
асырылады.
3. Оқушыларды топтарға
біріктіру.
|
Топқа кітап, дәптер және
қаламсап оқу құралдарының суреттері бар қима қағаздар беріледі. Әр
оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа
бірігеді.
1 топ:
Кітап
2 топ:
Дәптер
3 топ:
Қаламсап
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Кітап, дәптер, қалам суреттері
бейнеленген қима қағаздар топтамасы
(Қазіргі
жағдайда) ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу
түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен
бөліседі.
Өзгенің пікірін
толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
1.Амеба жасушасында қоректік
заттардың қозғалуы қалай жүзеге асады?
2.
Заттардың тасымалдануының бұл
түрін қалай атайды?
3.
Өсімдіктердің өткізгіш
элементтерін атаңдар.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада
жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар,
ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар
қойылады.
|
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
29
мин.
|
Оқулықтағы жаңа сабақтың
мәтінін оқуға тапсырма береді
|
Оқулықты оқып танысып
шығады. Тірек сөздермен танысып, өз
дәптерлеріне жазып алады.
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
1.Тәжірибе жүргізеді: Сабақ
түтіктерімен судың қозғалуының нәтижесін
байқайды.
|
Презентация
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 1-
тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
1....қысым-тамырдың өркенге
дейін біржақты ылғал беруде туындайтын
күш.
2. Тамырлар және сүзгілі
түтікшелер...ұлпа түзеді.
3.Тамыр түтіктері топырақтансу
және онда еріген ...тұздардысііріп алады
4.Организмдегі заттар
тасымалыбарлық...және жасушаларарасындағыбайланысты қамтамасыз
етеді
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
1. Түсіп қалған сөздерді қойып
сөйлемді толықтырып дәптерге жазады.
2. « Тірі организмдегі
заттардың тасымалдануы» тақырыбына презентация
дайындайды
|
ДК
экраны
7-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 2-
тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
1.Қантамырлар жүйесі
баржануарлардақоректік заттардыңорын ауыстырылуы тамырлар арқылы
жүзеге асады
2.Қан қызыл және ақ
жасушалардан тұрады
3.Өсімдіктерде қоректік
заттардың заттардың жылжуы өткізгіш ұлпалар арқылы жүзеге
асады.
4.Тамыр қысымы тамырдан өркенге
дейін судың қозғалысын қамтамасыз етеді.
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
1.Дұрыс тұжырымды таңдайды (ия
немесе жоқ ).
2.Өсімдіктер мен жоғарғы
сатыдағы жануарлардағы заттардың тасымалдауын
сипаттайды
|
ДК
экраны
7-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
8
мин.
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін,
пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен
қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігі бойынша бағаланады.
|
|