Психологиялық
ахуал
-Мынау менің
жүрегім,
-Бәрі осыдан
басталған.
-Мынау менің
басым,
-Бәрін осы
басқарған.
-Мынау менің сол
қолым, мынау менің оң қолым
-Барлық істі
атқарған
Топқа
бөлу: оң қанаттылар мен сол
қанаттылар деп топқа
бөлемін.
Ашық сұрақтар
қойылып, жауап аламын.
«Бес
қадам» әдісін қолданып білім
алушыларға заттарды ұзындығы , жасалған материалы, көлемі мен
пішіні бойынша салыстырғаны туралы естеріне
түсіріледі.
Заттардың бұдан да
басқа қасиеттері бар екені
айтылады.
Оқушыларға масса
туралы «Кинометафора» әдісімен бейне көрініс
жіберемін.
«Еркін
микрофон» әдісі арқылы оқушылар
бейнеден көрген салмақ пен масса туралы баяндап
өтеді.
Оқушыларға көлемдері
бірдей екі қорап беріледі.
Біреуінің ішінде
мақта, екіншісінің ішінде ұсақ тастар
салынған.
Оқушылар тапсырманы
орындау мақсатында түсіндіремін: екі қораптың ұқсастығы мен
айырмашылығын атап
салыстырады.
Критерий: Масса шамаларын ажыратады,
өлшеуге құралдарын пайдаланады, өлшем бірліктерін қолданып өлшейді,
амалдарды орындайды.
Дескриптор:
Ынталандыру:
Масса-
weight
Ауыр- тяжелый-
heavy
Жеңіл- легкий-
easy
Топтық
жұмыс
1-топ: «Кім ауыр?»,
«Кім жеңіл?» таразының көмегімен өздерінің массасын
анықтау.
2-топ:
«Қарлы
кесек» әдісі арқылы «Орындап көр»
тапсырмасы.
Таразының көмегінсіз
оқу құралдарының ішіндегі ең жеңіл мен ең ауыр затты
атау.
Дескриптор:
-
Өз массасын өлшеп,
бір-бірінің массасын салыстыра
алады;
-
Сынып ішіндегі
құралдарды массасына қарай
анықтайды.
Ынталандыру:
«Мен
таразымын» әдісін
қолданамын.
Оқушылар айтылған
нұсқауларға байланысты қимыл
жасайды.
Оқушалар қанаттарын
жайып оңға, солға қисайып және таразының басы тең дегенде екі қолын
да тең ұстап қимылдар
жасайды.
Дәптермен
жұмыс.
Жұмыс дәптеріндегі
тапсырмалар орындалады.
Дұрыс жауапты құс
белгімен белгіле.
Суреттегі жеңіл
затты қызыл түспен, ауыр затты көк түспен
бояйды.
Дескриптор:
Ынталандыру:
«Түйінді
сөздер» әдісі арқылы
қорытындылаймын.
Қалыптастырушы
бағалауда «Жетістік
баспалдағының» көмегімен
өткіземін.
Оқушылар стикерлерге өз
есімдерін жазып, бүгінгі сабақ бойынша алған білімдерін қандай
деңгейде екенін жетістік баспалдағына жабыстыру арқылы
көрсетеді.
|