Тілдік
мақсаттар
|
Оқушылар:
Заттардың агрегаттық күйлерін
түсінеді
Пәндік лексика және
терминология:
бөлшек,
агерагаттық күй, газ, сұйық,
қатты,су, бу, мұз
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік
бірліктер:
Су буға айналады, себебі,
.......
Бу сұйықтыққа айналады себебі,
....
Заттың үш агрегаттық күйі болады, себебі
.......
|
|
Сабақтың басы
5 мин
3 мин
|
І.Ұйымдастыру
«Тілек гүлі» арқылы оқушылар бір-біріне тілек
айтады.
Топқа бөлу.
Оқушыларды бу, су, мұз суреті
салынған қима қағаздар бойынша «Газ», «Сұйық», «Қатты» деп үш топқа
бөлу
ІІ.Қызығушылықты ояту.
«Ой қозғау»
Сын тұрғысынан ойлау әдісі
қолданылады
Партанын үстіне темір , су,
шар қойылады.
1.Су қандай зат?
2.Темір қандай
зат?
3.Шардың ішіне не
толтырылған?
|
|
|
Сабақтың ортасы
8 мин
5 мин
8 мин
4 мин
6 мин
|
1.тапсырма : Жұптық
жұмыс.
«Мұғалімнің сыйы» деп
аталатын сабаққа байланысты бейне ролик көрсетіледі , оқушылар
«Ойлан», « Жұптас», «Бөліс» әдісі бойынша
талқылайды.
Ұжыммен жұмыс «Химиялық
диктант»
1.Зат үш күйде болады: қатты, сұйық және газ
тәрізді. Бұл күйлерді заттың ....... деп атайды.
2. Бір заттың өзі жағдайларға байланысты .......
агрегаттық күйде болады.
3. Заттың сұйық күйден қатты
күйге процесін ...... немесе .......
дейді.
4. Заттың қатты күйден сұйық күйге айналу процесі
........ деп аталады.
5. Заттың молекулалары
........., .......... және ...... тәрізді күйлерде бірдей
болады.
6.
Заттың әр түрлі күйлері ........ орналасуымен, қозғалыс сипатымен
және өзара әрекеттесуімен ғана анықталады.
Дескриптор
|
Балл
|
А.Берілген заттардың күйін
біледі
|
1
|
Ә.
Әр күйдегі бөлшектердің қозғалысын сипаттай алады
|
1
|
Б.
Судың табиғаттағы айналымы суреттеп бейнелейді
|
1
|
ІІ-тапсырма:
Топтық жұмыс (бейне ролик
арқылы)
А.Тәжірибе көрсету: судың
әр түрлі күйге ауысуы
І.
Топ :Су қайнағанда молекулалары
қандай қозғалыста болады?
ІІ.Топ: Су молекулалары мұзға
айналғанда қандай өзгеріке ұшырайды?
ІІІ.Топ: Мұз ерігенде молекулалар
қандай қозғалыста болады?
Ә. Берілген заттарды
агрегаттық күйіне байланысты топтастыр:
су,тас, мұз, бу, сүт, шай, кірпіш, пропан, алтын, бензин, мұнай,
табиғи газ.
Дескриптор
|
Балл
|
Бөлшек күйінің температураға байланысты өзгеруін
біледі
|
1
|
Заттардың физикалық қасиеттерін
ажыратады
|
1
|
Берілген заттарды агрегаттық күйіне байланысты
кестеге толтырады
|
1
|
ІІІ-тапсырма:
Жеке жұмыс.
1.Судың агрегаттық күйлері
табиғатта қалай айналымға түсуін түсіндір,суреттеп бейнеле, қайда
қолданамыз?
Дескриптор
|
Балл
|
Су
күйінің табиғатта айналымын біледі
|
1
|
Судың агрегаттық күйінің қолданылуын
айтады
|
1
|
Б.
Судың табиғаттағы айналымы суреттеп бейнелейді
|
1
|
|
Бейне ролик
Интер белсенді тақта
Су,
мұз, стакан, спирт шам
|
|