Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.1В Заттардың агрегаттық күйінің өзгеруі
| Мектеп: №96 М. Әуезов атындағы ЖОМ
|
Күні: 09.10.2018ж | Мұғалімнің аты-жөні: Ергешова Дилдора Махмуджановна |
СЫНЫП: 7 «В» | Қатысқандар саны: 25 | Қатыспағандар саны: 0 |
Сабақтың тақырыбы: | Заттардың агрегаттық күйлері |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме) | 7.1.1.4 -заттардың әртүрлі агрегаттық күйлерін білу және бөлшектердің кинетикалық теориясы тұрғысынан қатты, сұйық, газ тәріздес заттардың құрылымын түсіндіру |
Сабақ мақсаты: | Барлық оқушылар: Заттардың 3 түрлі агрегаттық күйін біледі.Басым көпшілігі:заттардың агрегаттық күйі бір күйден екінші күйге өтуін біледіКейбір оқушылар: Бөлшектердің кинетикалық теориясы тұрғысынан қатты, сұйық, газ тәріздес заттардың құрылымын түсідіреді, сұрыптайды, зерттейді.
|
Бағалау критерийі | заттардың әртүрлі агрегаттық күйлерін анықтайды.қатты, сұйық, газ тәріздес заттардың құрылымын түсіндіреді.бөлшектердің кинетикалық теориясы тұрғысынан кейбір заттарды агрегаттық күйлерін синтездейді саралайды. |
Тілдік мақсаттар | Тірек сөздерАгрегаттық күйлер Балқу Қайнау Булану Кристалдық Аморфтық Кристалдық тор Конденсация Сублимация Десублимация Химиялық диктантҚатты, сүйық және газ күйлері заттардың ....................... деп аталады. Заттың қатты күйден, сұйық күйге ауысу процессі ......................... деп аталады. Сұйықтық бір неше минут қайнатылған процессті ..................... деп атаймыз. Суды ыдысқа құйып қалдырсақ ол қайнамай-ақ буға айналады. Бұл процесс ....................... деп аталады. Су кәдімгі жағдайда ..........., .................және ...................... бір уақытта бола алады. Қатты заттар ............... және ..................... болады. Газдың сұйықтыққа өту процесі ................................ деп аталады. Қатты күйден газтәрізді күйге өту прцесі ....................... деп аталады.Сублимацияға кері процесс .................... деп аталады.
|
Құндылықтарға баулу | Топтарға бөлу арқылы жақсы қарым-қатынас орнату; денсаулық, достық, қамқорлық құндылықтарын дамыту
|
Пәнаралық байланыс | Физика, жаратылыстану |
Алдыңғы білім | 5.2A Заттардың құрылысы мен қасиеттері (Жаратылыстану 5-сынып) Физикалық және химиялық құбылыстар.«Химиялық реакциялардың белгілері» |
Сабақтың барысы |
Сабақтың жоспарланған кезектері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы12мин | Ұйымдастыру кезеңі:СәлемдесуОқушыларды түгелдеу«Шаттық шеңбер» әдісі бойынша сыныпта ынтымақтастық көңіл күй орнату.Топқа бөлу: Оқушыларды заттың агрегаттық күйлері (қатты денелер, сұйық, газ тәрізді, плазма) арқылы 3 топқа бөлу. Әр оқушыға қима қағаздар таратылады. Әр қағазда Алюминий, Мұз, Темір; Бензин, Керосин, Сүт; Азот, Ауа, Оттегі; Гелий, Сутек, Литий; заттардың төрт күйінде болатын денелер жазылған, сол жазулар арқылы 3 топқа бөлінеді.І топ “ Қатты денелер”ІІ топ “ Сұйықтар”ІІІ топ “Газдар”Өз топтарының анықтамаларын айтып, еске түсіреді. Топ ережесін айтады.Топ басшысы сайланады.Әр топтың топ басшысына критериалды бағалау парағы үлестіріледі .Ребус пайдалана отырып топтардың атын шығару.1.
2.
3.
« Өзара тексеріс » әдісі бойынша балалар дәптерін алмастырып, бірін-бірі тексеріп, баға қояды. «ойлан да тап» әдісі бойынша оқушылармен өткен сабақты қайталау:Құбылыстар дегеніміз не?Физикалақ құбылыс дегеніміз не?Химиялық құбылыс дегеніміз не?Экзотермиялық реакция.Эндотермиялық реакцияХимиялық реакциялардың белгілері. | Кеспе қағазТүрлі түсті қаламдарРебустар
ПлакатСтикерИнтерактивті тақтаАКТ
АКТ қолдану (Power Point бағдарламасы) |
Сабақтың ортасы25 мин | 1-тапсырма«Бірге ойлаймыз» әдісі. Әр топқа сүреттер бейнеленген постырлар таратылады.Заттарда молекулалардың орналасуыа) қатты ә) сұйық б)газтәрізді
Дескриптор:Сүрет саладыСүретте молекулалар орналасу тәртібін анықтайды.Сүреттерді талқылап анализ жасайды.2-тапсырмаКөрсетілім : «Заттардың агрегаттық күйлері».Дескриптор:Заттардың агрегаттық күйін температураға тәуелділігін біледі.3-тапсырмаКестемен жұмысЗаттардың балқу және қайнау температурасыДескриптор:Кестеде оқушылар заттардың балқу, қайнау температурасы және затты жазады | Постер
https:youtu.be/96TQ5-phjY4
Химия оқулығы. 7 сыныпқа арналған«Мектеп» 2017ж 32-бетАвторлары: Оспанова М.Қ Белоусова П.Г Аухадиева Қ.С |
Сабақтың соңы8 мин | «Тазалық» әдісі: қатысушылырға бір парақ беріледі. Онда үш сүрет салынған болады.ЧемоданҚоқыс жәшігіЕттартқышҚұрметті оқушылар, бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар. Бүгінгі керек емес болған артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар. Ал бүгінгі ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса еттертқышқа салыңдар(жазыңдар)Үйге тапсырма:Сұрақтарға жауап беруСублимация дегеніміз не?Десублимация деп нені айтамыз?Балқу және қайнауға мысал келтір?Су қатты күйге қанша температурада өтеді? |
|
Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
| Бағалау- Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
Дарынды оқушыларға күрделі дереккөздермен жұмыс істеуі үшін қосымша тапсырмалар беремін.Қабылдауы төмен оқушылардың қажеттілігіне қарай түрлі тапсырмалар және кестелер беріп отырамын. | «Сөзді тап» әдісі арқылы оқушыларды бағалаймын, рефлексия жасаймын. Оқушылар топтағы бірлескен жұмыстарын қорытындылау, бағалау үшін бағалау шкаласын түземін. Оқушылар бағалау парағын толтырып отырады. | 2-тапсырманы орындау барысында АКТ (видеокөрсетілім) пайдаландым. Сабақтың ортасында сергіту сәтін өткіздім. Сабақ барысында интерактивті тақтадан пайдаланған кезде техника қауіпсіздік ережелерін сақтауын қадағалаймын.
|