|
Тілдік
мақсаттары
|
Оқушылар физикалық және химиялық құбылыстар
туралы бейнефильм көреді, сұрақтарға жауап береді, талдайды,
тұжырымды ойларын
айтады.
Пәнге қатысты тән лексика мен
терминология:
•
Физикалық
құбылыс
•
Химиялық
құбылыс
•
Химиялық
реакция
•
Химиялық реакция
белгілері
•
Экзотермиялық
реакция
• Эндотермиялық
реакция
Диалог пен жазу үшін
пайдалы сөздер мен
тіркестер:
Сыныптағы
диалог: құбылыс
дегеніміз.....себебі
-құбылыс қаншаға
............... жіктеледі.
-неліктен ............,
............... құбылысқа
жатқызады.
|
|
|
Сабақтың
басы
3минут
|
Амандасу.
Оқушыларды
түгендеу.
Топқа
бөлу. 3 топқа физикалық , химиялық
құбылыстарды, химиялық реакцияны бейнелейтін
(көрнекілік
символдар)суреттерге байланысты
бөлемін.
І-топ. Физикалық
құбылыстар
ІІ-топ. Химиялық
құбылыстар
ІІІ-топ. Химиялық
реакцияның белгілері.
Қызығушылықты
ояту (видеокөрсетім
көрсету)
физикалы , химиялық
құбылыстарды, химиялық реакцияны бейнелейтін видеокөрсетілім
көрсету арқылы. (судың булануы, тұнбаның түсуі, жарықтың,жылудың
бөлінуін) осы бейнелерге қарап табиғатта болатын өзгерістерді
(құбылыстарды) айтып, бүгінгі тақырыптың физикалық және химиялық
құбылыстар екені айтылады.
|
(көрнекілік
символдар)
Қағаз
қиындылары
Бейнефильм
Bilim
Land
|
|
|
Сабақтың
ортасы
(3минут)
(2
минут)
Топтық жұмыс
жасайды
(15
минут)
(5
минут)
10
минут
|
Жаңа материалды
игерту.
Тапсырма
1. « Ойлан, жұптас, бөліс »
әдісін қолдану. «Оқулықпен
жұмыс».
Топта
талқылау.
І
топ "Физикалық
құбылыс",
ІІ
топ "Химиялық
құбылыс",
ІІІ
топ "Химиялық реакцияның
белгілері" туралы топтық жұмыс жасап, жазып
қорғайды.
Дескриптор
|
Балы
|
1.Физикалық және химиялық
құбылыстарды ажырата алды.
|
1
|
2.Анықтамасын
айтады
|
1
|
3.Мысалдар келтіре алады
.
|
1
|
1балл-
қанағаттанарлық;
2балл-жақсы;
3 балл-өте
жақсы;
Оқушыларды оқулықпен жұмыс
істеуге және оқулықтан анықтаманы таба білуді дағдыландыру үшін
оқулықтан физикалық және химиялық құбылыстардың анықтамасын табуды
тапсыру керек. Химиялық құбылыстың
химиялық
реакция деп аталатындығын, химиялық
реакциялардын өз белгілері болатындығы
айтылып, дәптерлеріне анықтамасын
жазғызу..
Тапсырма 2 «Жұптық» жұмыс.
«Ойды түйінде... » әдісін қолдану арқылы мына
құбылыстарды анықтап, белгілерін
түсіндіреді.
1.Мұздың
еруі
2.Түсінің
өзгеруі
3.Шәйнектегі судың
қайнауы
4.Қанттың суда
еруі
5.Тұнбаның
түсуі.
6..Сүттің
ашуы
7..Темір шегенің
таттануы
8..Балауыз шамның
жануы
9. Газдың
бөлінуі
10. Жаңбырдың
жануы
11. Күміс қасықтың
қараюы
12.Жылудың
бөлінуі
13..Қорғасынның
балқуы
14.Жапырақтың
шіруі
Тапсырманы кестеге
толтыр: Бұл қандай құбылыс?
Неліктен?
Физикалық
құбылыс
|
Химиялық
құбылыс
|
Химиялық реакцияның
белгілері
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дескриптор
|
Балл
|
1.Физикалық құбылыстарды толық
анықтайды.
2.Физикалық құбылыстарды жартылай
анықтайды.
3.
Химиялық
құбылыстарды
анықтайды
4.
Химиялық құбылыстарды
анықтайды
5.Химиялық реакцияның
белгілерін толық
ажыратады
. 5.Химиялық реакцияның
белгілерін жартылай
ажыратады
|
2
1
2
1
2
1
|
1-2 балл
қанағаттанарлық,
2-4 балл
жақсы,
5-6 өте
жақсы
Жеке жұмыс. №3
зертханалық жұмыс
орындау.
«Химиялық
реакциялардың белгілері» «Эксперимент»
әдісі(тәжірибе жасау, төмендегі
кестені толтырады.)
Т.Қ. ережесі бойынша
әңгімелесу.
Қауіпсіздік
техникасы. Қыздырғыш аспаптармен,
қышқылдармен жұмыс істеу ережесін
сақтау.
Жұмыс барысы
|
Бақылау
|
Қорытынды
|
1.Көмірді немесе қантты
жағу
|
|
|
2.Табақшаға ас содасының
ұнтағын салып, үстіне 1 мл
сірке
қышқылының ерітіндісін
құйыңдар.
|
|
|
3. Сынауыққа 1 мл мыс сульфатының (ІІ)
ерітіндісін құйып, үстіне
2
мл натрий гидроксидінің ерітіндісін
қосыңдар.
|
|
|
Дескриптор
|
Балл
|
1.Химиялық құбылыс
жүру кезіндегі өзгерістерді толық
анықтайды.
2.Химиялық құбылыс жүру
кезіндегі өзгерістерді жартылай
анықтайды;
|
2
1
|
1. Өзгерістерді
кестеге толық толтырады
2. Өзгерістерді
кестеге жартылай толтырады
|
2
1
|
1.Жұмыстың
қорытындысын кестеге толық
жазады
2 Жұмыстың
қорытындысын кестеге жартылай
жазады
|
2
1
|
1 Қауіпсіздік
ережесін толық сақтайды.
2 Қауіпсіздік
ережесін сақтамайды
|
2
1
|
1-2
қанағаттанарлық;
3-5балл
жақсы;
6-8 балл өте
жақсы
Қалыптастырушы
бағалау
|
Power
Point
Презентациясы
Жеке
жұмыс
Жұппен
жұмыс
Жеке
жұмыс
ТҚЕ
Қант, ас содасы,
сірке қышқылы, сүт, айран спиртшам, шырпы, кәрлен табақша,
стақан
|
|
|
Саралау – Сіз
қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға
қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар
бересіз?
|
Бағалау – Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын
сақталу
|
|