Материалдар / Заттардың агрегаттық күйлерінің өзгеруі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Заттардың агрегаттық күйлерінің өзгеруі

Материал туралы қысқаша түсінік
8-сынып қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2018
465
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

7.1B Заттардың агрегаттық

күйінің өзгеруі.

Мектеп: «Маралды орта мектебі»КММ




Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Дюсупова А.К



Сынып: 7

Қатысқандар: Қатыспағандар:



Сабақтың тақырыбы:

7.1.1.4 Физикалық және химиялық құбылыстар

3 зертханалық тәжірибе «Химиялық реакциялардың белгілері»




Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.1.1.3 -физикалық және химиялық құбылыстарды ажырату.



Сабақ мақсаты

Қолдану

Барлық оқушылар:

Физикалық және химиялық құбылыстарды ажыратады;

Көптеген оқушылар:

Табиғатта болып жатқан құбылыстарды ажыратады, Мысал келтіреді.

Кейбір оқушылар:

Химиялық құбылыстардың химиялық реакция айта алады.



Бағалау критерийі:

-Физикалық және химиялық құбылысты ажыратады.

- Физикалық және химиялық құбылысты көрсетеді.

химиялық реакцияның белгілерін айта алады.

-Физикалық және химиялық құбылысқа мысал келтіреді.



Тілдік мақсаттары

Оқушылар физикалық және химиялық құбылыстар туралы бейнефильм көреді, сұрақтарға жауап береді, талдайды, тұжырымды ойларын айтады.

Пәнге қатысты тән лексика мен терминология:

Физикалық құбылыс

Химиялық құбылыс

Химиялық реакция

Химиялық реакция белгілері

Экзотермиялық реакция

Эндотермиялық реакция

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Сыныптағы диалог: құбылыс дегеніміз.....себебі

-құбылыс қаншаға ............... жіктеледі.

-неліктен ............, ............... құбылысқа жатқызады.



Құндылықтарға баулу

-Индустрияландыру мен иновацияларға негізделген экономикалық өсу




Пәнаралық байланыс:

Жаратылыстану



Алдыңғы білім

5.3.1.4 физикалық және химиялық құбылыстарды ажырату



Сабақ барысы




Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар



Сабақтың басы



3минут

Амандасу.

Оқушыларды түгендеу.

Топқа бөлу. 3 топқа физикалық , химиялық құбылыстарды, химиялық реакцияны бейнелейтін (көрнекілік символдар)суреттерге байланысты бөлемін.


І-топ. Физикалық құбылыстар

ІІ-топ. Химиялық құбылыстар

ІІІ-топ. Химиялық реакцияның белгілері.

Қызығушылықты ояту (видеокөрсетім көрсету)

физикалы , химиялық құбылыстарды, химиялық реакцияны бейнелейтін видеокөрсетілім көрсету арқылы. (судың булануы, тұнбаның түсуі, жарықтың,жылудың бөлінуін) осы бейнелерге қарап табиғатта болатын өзгерістерді (құбылыстарды) айтып, бүгінгі тақырыптың физикалық және химиялық құбылыстар екені айтылады.








(көрнекілік символдар)

Қағаз қиындылары





Бейнефильм

Bilim Land



Сабақтың ортасы



(3минут)

(2 минут)







Топтық жұмыс жасайды

(15 минут)



























(5 минут)









































































10 минут

Жаңа материалды игерту.

Тапсырма 1. « Ойлан, жұптас, бөліс » әдісін қолдану. «Оқулықпен жұмыс».

Топта талқылау.

І топ "Физикалық құбылыс",

ІІ топ "Химиялық құбылыс",

ІІІ топ "Химиялық реакцияның белгілері" туралы топтық жұмыс жасап, жазып қорғайды.

Дескриптор

Балы

1.Физикалық және химиялық құбылыстарды ажырата алды.

1

2.Анықтамасын айтады

1

3.Мысалдар келтіре алады .

1

1балл- қанағаттанарлық;

2балл-жақсы;

3 балл-өте жақсы;

Оқушыларды оқулықпен жұмыс істеуге және оқулықтан анықтаманы таба білуді дағдыландыру үшін оқулықтан физикалық және химиялық құбылыстардың анықтамасын табуды тапсыру керек. Химиялық құбылыстың химиялық реакция деп аталатындығын, химиялық реакциялардын өз белгілері болатындығы айтылып, дәптерлеріне анықтамасын жазғызу..


Тапсырма 2 «Жұптық» жұмыс. «Ойды түйінде... » әдісін қолдану арқылы мына құбылыстарды анықтап, белгілерін түсіндіреді.

1.Мұздың еруі

2.Түсінің өзгеруі

3.Шәйнектегі судың қайнауы

4.Қанттың суда еруі

5.Тұнбаның түсуі.

6..Сүттің ашуы

7..Темір шегенің таттануы

8..Балауыз шамның жануы

9. Газдың бөлінуі

10. Жаңбырдың жануы

11. Күміс қасықтың қараюы

12.Жылудың бөлінуі

13..Қорғасынның балқуы

14.Жапырақтың шіруі

Тапсырманы кестеге толтыр: Бұл қандай құбылыс? Неліктен?

Физикалық құбылыс

Химиялық құбылыс

Химиялық реакцияның белгілері




















Дескриптор

Балл

1.Физикалық құбылыстарды толық анықтайды.

2.Физикалық құбылыстарды жартылай анықтайды.

3. Химиялық құбылыстарды анықтайды

4. Химиялық құбылыстарды анықтайды

5.Химиялық реакцияның белгілерін толық ажыратады

. 5.Химиялық реакцияның белгілерін жартылай ажыратады

2


1


2

1

2


1

1-2 балл қанағаттанарлық,

2-4 балл жақсы,

5-6 өте жақсы

Жеке жұмыс. №3 зертханалық жұмыс орындау.

«Химиялық реакциялардың белгілері» «Эксперимент» әдісі(тәжірибе жасау, төмендегі кестені толтырады.)

Т.Қ. ережесі бойынша әңгімелесу.

Қауіпсіздік техникасы. Қыздырғыш аспаптармен, қышқылдармен жұмыс істеу ережесін сақтау.


Жұмыс барысы

Бақылау

Қорытынды

1.Көмірді немесе қантты жағу



2.Табақшаға ас содасының ұнтағын салып, үстіне 1 мл сірке

қышқылының ерітіндісін құйыңдар.



3. Сынауыққа 1 мл мыс сульфатының (ІІ) ерітіндісін құйып, үстіне

2 мл натрий гидроксидінің ерітіндісін қосыңдар.




Дескриптор

Балл

1.Химиялық құбылыс жүру кезіндегі өзгерістерді толық анықтайды.

2.Химиялық құбылыс жүру кезіндегі өзгерістерді жартылай анықтайды;

2


1

1. Өзгерістерді кестеге толық толтырады

2. Өзгерістерді кестеге жартылай толтырады


2


1

1.Жұмыстың қорытындысын кестеге толық жазады

2 Жұмыстың қорытындысын кестеге жартылай жазады


2

1

1 Қауіпсіздік ережесін толық сақтайды.

2 Қауіпсіздік ережесін сақтамайды


2

1

1-2 қанағаттанарлық;

3-5балл жақсы;

6-8 балл өте жақсы

Қалыптастырушы бағалау

Power Point

Презентациясы










Жеке жұмыс







Жұппен жұмыс


























Жеке жұмыс

ТҚЕ


Қант, ас содасы, сірке қышқылы, сүт, айран спиртшам, шырпы, кәрлен табақша, стақан







Сабақтың соңы

(7 минут)















 Үйге тапсырма беру 28 бет №7 7. сызбанұсқаны дәптеріңе сызып, толтыр:

Бағалау

Оқушылардың рефлекциясы. «БББ»кестесі

Оқушылардан сабақтан алған әсерлері туралы пікрлерін ортаға салуға шақырады


Білемін

Нені білдім?

Нені білгім келеді?















«БББ» кестесі



Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақталу


Физикалық химиялық құбылыстар тапсырмаларын орындау барысында кейбір жазу дағдысы қалыптасқан оқушылар физикалық, химиялық құбылысты түсіндіре және бағалай алады, жазу дағдысы төмен оқушыларға физикалық, химиялық құбылыстарды ажыратып сипаттап жазуға көмектесу.Кейбір оқушылар зертханалық жұмысты орындап, дәлелдейді, талдау, қорытынды жасау, сондай-ақ шығармашылық ойлауды талап ететін қиындығы жоғары тапсырмаларды шешу кезінде берілген мәселенің бірегей шешімдерін табу.

*Оқушылардың сабақ барысында физикалық,химиялық құбылыстарды кестеге сала алатындарын бақылау арқылы бағалау.

Физикалық, химиялық құбылыстарды анықтап, жазып немесе белгілерін айта алу қабілеттерін атап, мадақтау.

*Жеке бақылау жүргізеді.

*Оқушылар өзара бақылайды.

Химия кабинетіндегі қауіпсіздік техникасының сақталуы

жағу,қыздыру,

желпіп иіскеу


Сабақ бойынша рефлекция








Жалпы бағалау

Сабақта өткен ең жақсы нәрсе

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етеді ( оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!