Материалдар / Зейін жеткіліксіздік және гиперактивтілік

Зейін жеткіліксіздік және гиперактивтілік

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл слайдта баланың зейін жеткіліксіздігі мен гиперактивтілігі туралы жазылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Желтоқсан 2023
199
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы:
Зейін жеткіліксіздік және гиперактивтілік
синдромы

Орындаған:Жеткізгенқызы Райхан
Пимно Бастауыш 1 курс 101 топ

Жоспары:
01

Синдром тарихы

02

Сдвг түрлері

03

синдромның дамуына әсер ететін
себептер

04

Мектеп оқушыларындағы СДВГ белгілері

05

Қорытынды

Синдром тарихы

Зейін тапшылығының гиперактивтілігінің бұзылуына
ұқсайтын жағдайдың алғашқы сипаттамасы неміс психиатры
Генрих Хоффман-Доннердің 1846 жылғы жазбаларында
табылған. Бірақ ол ғылыми журналда емес, ғалымның ұлына
арналған балаларға арналған кітапта ғана жасалған.

Синдром тарихы
Бұл жағдай туралы алғашқы ресми ескертуді 1902 жылы
ағылшын педиатры Джордж Стил айтқан, ол мінез-құлық
проблемалары бар балаларды, соның ішінде шамадан
тыс қозғалғыштық пен деструктивті әрекеттерге
бейімділігін бақылаған. Бұл тәрбиенің нашарлығынан
емес, орталық жүйке жүйесінің жұмысының бұзылуынан
деп болжаған ол. Осы сәттен бастап СДВГ белсенді
зерттеу басталды.
Жиырмасыншы ғасырдың ортасына қарай шамадан тыс мобильді және немқұрайлы
балаларға «минималды ми дисфункциясы» диагнозы қойыла бастады, бірақ 80жылдардың басында «зейін тапшылығының бұзылуы» бұл өте кең ұғымнан бөлініп
шықты.

Назар аудармау.
Зейіннің жетіспеушілігі бар бала, оның аты
айтып тұрғандай, ұзақ уақыт бір іс-әрекетке
зейін қоя алмайды. Оған сабақ беру қиын, ол
әрдайым фильмді немесе бағдарламаны
аяғына дейін көре алмайды. Оны кез-келген
ұсақ-түйек нәрсеге алаңдатады, ол бірден
барлық назарын өзіне аударады. Маңызды
заттарды назарда ұстау мүмкіндігінің
болмауынан мұндай бала кейде санасыздық
пен ұмытшақтықты көрсетеді. Ол өзінің
құрдастарына қарағанда өзінің міндеттері
мен іс-қимыл жоспарлары туралы әлдеқайда
жиі еске салып отыруы керек.

Импульсивтілік.
Гиперактивтіліктің жеткіліксіздігі бар балалар үйлесімді
болмауы мүмкін. Олар өте шыдамсыз, бұл көптеген күнделікті
жағдайларда көрінеді. Оларға өз кезегін күту қиын, ыдыс
салқындаған кезде шыдай алмайды, олар кейбір жағдайларды
шешіп алмай, олардың жағдайларына терең үңілмей, әрекет ету
нұсқаулығын соңына дейін оқымай-ақ қояды. Бұл мінездің бір
бөлігі эмоционалды тұрақсыздық, көңіл-күйдің кенеттен өзгеруі
немесе «нөлден» қыңырлығынан тұрады. Әрине, барлық
балаларда бұл қасиеттер белгілі дәрежеде бар. Бірақ АДБ-мен
ауыратын нәрестелерде олар үнемі пайда болады.

Гиперактивтілік
Гиперактивтілік белгілері бар мектеп оқушылары
мұғалімдер мен сыныптастары үшін үлкен бас
ауруы болып табылады. Олардың энергиясы
әрдайым мінез-құлықтың ауытқушылығының
белгісі бола бермейді, бірақ барлық жағдайда
дерлік, баланың шектен тыс белсенділігі оның
сыныптағы мәселелерін толықтырады.
Мазасыздық, сөйлеушілік, гиперактивті
балалардың айналасында жүгіру, қолды сілтеу,
заттарды бұрау сияқты «қажетсіз
қозғалыстардың» көп болуы олардың жиі үйренуі
мен құрдастарымен қарым-қатынас жасауына
кедергі болатындығы көрінеді.

Патологияның дамуына
себеп болатын:
Ұрықты көтеру кезінде болашақ ананың темекі шегуі.
Жүктіліктің үзілу қаупінің болуы.
Жиі стресс.
Дұрыс үйлесімді тамақтанудың болмауы.

Мектеп оқушыларындағы
СДВГ - белгілері:
Шоғырланудың болмауы.
Үлкендерді тыңдау кезінде шыдамның болмауы.
Өзін-өзі төмендете бағалауы.
Әр түрлі фобиялардың пайда болуы және көрінісі.
Теңгерімсіздік.
Энурез.
Бас аурулары.
Белгілі бір уақыт ішінде 1-орында тыныш отыра
алмау.

Қорытынды
Қорытындылай келе, СДВГ синдромы импульсивті немесе
гиперактивті мінез-құлықты тудырады. СДВГ-мен ауыратын
адамдар эмоционалды жарылыстарға немесе зейін қоюға
қиындық тудырады. Олар ұмытшақ болады. Оларға назар аудару
немесе ұйымшылдықты сақтау қиынға соғуы мүмкін. Бұл мектепте
немесе жұмыста қиындықтар тудырады.Кіші мектеп жасындағы
балалардың зейінінің жетіспеушілігі - бұл олардың білімді табысты
меңгеруіне кедергі келтіреді. Бұл балалар импульсивті, үнемі
алаңдатады және бір тапсырмаға зейіндерін шоғырландыру олар
үшін өте үлкен мәселе.

Назарларыңызға
рахмет!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ