Мерзімі:
|
Сынып: 6
|
Пән:
биология
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Зең
саңырауқұлақтар
|
Жалпы
мақсаты:
|
Оқушылар зең
саңырауқұлақтардың пайдасымен зияның ажырата білу. Оқушылар жұптық,
топтық жұмыстар барысында ынтымақтастық ортасын
қалыптастыру
|
Күтілетін
нәтиже:
|
Сыни ойлау арқылы
психологиялық сенімін қалыптасады. Уақытты тиімді пайдаланады және
матрицалық кестені пайдаланымыз бағалау арқылы іздемпаздыққа,
жауапкершілікке үйренеді.
|
Негізгі
идеялар:
|
Тақырып аяасында сын
тұрғысынан ойлап, түрлі жағдаятқа сәйкес өз пікірін еркін айтуына
пікірталасқа түсуіне жағдай жасай отырып оқыту, Блум таксаномиясы,
СТО стратегиясы.
|
Сабақ
барысы:
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-ірекеті
|
«Сәлемдесу» ойыны: Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз,
қимылды тез жасауымыз керек «Ба
стаймыз» деген белгі
беріледі мен қалай амандасу керек екенін айтам, сонда сендер
бір-біріңмен тез тез амандасасыңдар. Сонымен, көзбен... қолмен..
иықпен,, құлақпен... тіземен... өкшемен... келесі сәлемдесіп
болғанан кейін орындарына жайғасып
отырады
|
Оқушылар мұғалімнің
белгісі бойынша бір-бірімен
амандасады
|
І.
Білу
А) «Ой
қозғау»
(жеке
жұмыс)
|
Семантикалық
карта
Берілген
|
Бриология
|
Биология
|
Микология
|
Вирусология
|
Мүк
|
|
|
|
|
Тірі
ағза
|
|
|
|
|
Саңырауқұлақ
|
|
|
|
|
Вирус
|
|
|
|
|
Пластидттер
|
|
|
|
|
Гликоген
|
|
|
|
|
|
Алдарына берілген
тапсырма семантикалық карта беріледі онда +,- жауаптарын
белгілеу.
|
Ә) (Ұжымдық жұмыс
)
(Сандар сөйлейді
)
|
1665
|
90-160
|
9
|
1931
|
1892
|
1981
|
15*40
|
1996
|
1978
|
150-300
|
1927-1930
|
1865
|
|
Оқушылар кестемен
жұмыс жүргізеді
|
ІІ.
Түсіну
«Түсіндір» Топтық
жұмыс (шығармашылық
тапсырма)
|
А) Зең
саңырауқұлақтар
Ә) Пенцилл мен
аспергилл
Б) З.Ж №33 арнайы
дәптерде орындау
|
Оқушылар үйден оқып,
дайындалып келген білімдерін ортаға салып,
қорғайды
|
ІІІ.
Қолдану
«Мағнаны
таны»
жекелей
жұмыс
|
Биологиялық
дикатант
-
Зең
саңырауқұлақтарының ......................... олар
........................
шіртеді.
-
Хлорофилі
болмағандықтан, .............................. түзе
алмайды.
-
Пеницилдің
жіпшумақтарының шоғыры - .......................... , ал
........................................ шоғыры сарғыш-жасыл түсті
болады.
|
Оқушылар мәтін мен
жұмыс істеуді дағдыландыру
|
IV. Талдау
(жекелей жұмыс)
Тест құрастыру
|
Оқушыларға өзіндік жұмыс
|
Оқушылар жекелей
отырып тест құрастырады
|
V.
Жинақтау
Тұжырымда
(топтық
жұмыс)
Ақылды
портфель
|
|
Оқушылар ақылды
портфель
Мұқият кестеге
толтыру
|
VI.
Бағалау
(оқушылар сабақты
бағалайды)
|
Матрица кестесімен
бағалу тақтада сызылуы
тұрады
|
Оқушылардың әр кезеңде +; - белгілері
қойлады
|
Рефлексия
|
Оқушыларға кесте таратамын. Өз ойын кестеге
түсіреді.
|
Кестеге оқушылар
саққа дейінгі және сабақта, сабақтың соңындағы көңіл күйлерін
смайлк, ауа райы және т.б
толтырады
|
Үй
тапсырмасы
|
Осы тақырып бойынша
қосымша деректер дайындап
келу
|
Оқушылар үй жұмысын
күнделікке жазып алады және бағаларын
қою.
|