Мерзімі: | Сынып: 6 | Пән: биология |
Сабақтың тақырыбы: | Зең саңырауқұлақтар |
Жалпы мақсаты: | Оқушылар зең саңырауқұлақтардың пайдасымен зияның ажырата білу. Оқушылар жұптық, топтық жұмыстар барысында ынтымақтастық ортасын қалыптастыру |
Күтілетін нәтиже: | Сыни ойлау арқылы психологиялық сенімін қалыптасады. Уақытты тиімді пайдаланады және матрицалық кестені пайдаланымыз бағалау арқылы іздемпаздыққа, жауапкершілікке үйренеді. |
Негізгі идеялар: | Тақырып аяасында сын тұрғысынан ойлап, түрлі жағдаятқа сәйкес өз пікірін еркін айтуына пікірталасқа түсуіне жағдай жасай отырып оқыту, Блум таксаномиясы, СТО стратегиясы. |
Сабақ барысы: |
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-ірекеті |
«Сәлемдесу» ойыны: Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауымыз керек «Бастаймыз» деген белгі беріледі мен қалай амандасу керек екенін айтам, сонда сендер бір-біріңмен тез тез амандасасыңдар. Сонымен, көзбен... қолмен.. иықпен,, құлақпен... тіземен... өкшемен... келесі сәлемдесіп болғанан кейін орындарына жайғасып отырады | Оқушылар мұғалімнің белгісі бойынша бір-бірімен амандасады |
І. Білу А) «Ой қозғау» (жеке жұмыс)
| Семантикалық карта
| Алдарына берілген тапсырма семантикалық карта беріледі онда +,- жауаптарын белгілеу. |
Ә) (Ұжымдық жұмыс )(Сандар сөйлейді ) |
| Оқушылар кестемен жұмыс жүргізеді |
ІІ. Түсіну«Түсіндір» Топтық жұмыс (шығармашылық тапсырма)
| А) Зең саңырауқұлақтар Ә) Пенцилл мен аспергиллБ) З.Ж №33 арнайы дәптерде орындау | Оқушылар үйден оқып, дайындалып келген білімдерін ортаға салып, қорғайды |
ІІІ. Қолдану«Мағнаны таны»жекелей жұмыс
| Биологиялық дикатантЗең саңырауқұлақтарының ......................... олар ........................ шіртеді.Хлорофилі болмағандықтан, .............................. түзе алмайды.Пеницилдің жіпшумақтарының шоғыры - .......................... , ал ........................................ шоғыры сарғыш-жасыл түсті болады. | Оқушылар мәтін мен жұмыс істеуді дағдыландыру |
IV. Талдау(жекелей жұмыс)Тест құрастыру | Оқушыларға өзіндік жұмыс
| Оқушылар жекелей отырып тест құрастырады |
V. ЖинақтауТұжырымда (топтық жұмыс)Ақылды портфель | | Оқушылар ақылды портфель Мұқият кестеге толтыру |
VI. Бағалау(оқушылар сабақты бағалайды) | Матрица кестесімен бағалу тақтада сызылуы тұрады
| Оқушылардың әр кезеңде +; - белгілері қойлады |
Рефлексия |
Оқушыларға кесте таратамын. Өз ойын кестеге түсіреді. | Кестеге оқушылар саққа дейінгі және сабақта, сабақтың соңындағы көңіл күйлерін смайлк, ауа райы және т.б толтырады |
Үй тапсырмасы | Осы тақырып бойынша қосымша деректер дайындап келу | Оқушылар үй жұмысын күнделікке жазып алады және бағаларын қою. |