Материалдар / Зең саңырауқұлақтар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Зең саңырауқұлақтар

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың зең саңырауқұлақтардың пайдасымен зияның ажырата білу және күнделікті өмірлерінде кездесетін жайын білу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қаңтар 2018
775
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мерзімі:

Сынып: 6

Пән: биология

Сабақтың тақырыбы:

Зең саңырауқұлақтар

Жалпы мақсаты:

Оқушылар зең саңырауқұлақтардың пайдасымен зияның ажырата білу. Оқушылар жұптық, топтық жұмыстар барысында ынтымақтастық ортасын қалыптастыру

Күтілетін нәтиже:

Сыни ойлау арқылы психологиялық сенімін қалыптасады. Уақытты тиімді пайдаланады және матрицалық кестені пайдаланымыз бағалау арқылы іздемпаздыққа, жауапкершілікке үйренеді.

Негізгі идеялар:

Тақырып аяасында сын тұрғысынан ойлап, түрлі жағдаятқа сәйкес өз пікірін еркін айтуына пікірталасқа түсуіне жағдай жасай отырып оқыту, Блум таксаномиясы, СТО стратегиясы.

Сабақ барысы:

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-ірекеті

«Сәлемдесу» ойыны: Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауымыз керек «Ба

стаймыз» деген белгі беріледі мен қалай амандасу керек екенін айтам, сонда сендер бір-біріңмен тез тез амандасасыңдар. Сонымен, көзбен... қолмен.. иықпен,, құлақпен... тіземен... өкшемен... келесі сәлемдесіп болғанан кейін орындарына жайғасып отырады

Оқушылар мұғалімнің белгісі бойынша бір-бірімен амандасады

І. Білу

А) «Ой қозғау»

(жеке жұмыс)



Семантикалық карта

Берілген

Бриология

Биология

Микология

Вирусология

Мүк





Тірі ағза





Саңырауқұлақ





Вирус





Пластидттер





Гликоген






Алдарына берілген тапсырма семантикалық карта беріледі онда +,- жауаптарын белгілеу.

Ә) (Ұжымдық жұмыс )

(Сандар сөйлейді )

1665

90-160

9

1931

1892

1981

15*40

1996

1978

150-300

1927-1930

1865


Оқушылар кестемен жұмыс жүргізеді

ІІ. Түсіну

«Түсіндір» Топтық жұмыс (шығармашылық тапсырма)


А) Зең саңырауқұлақтар

Ә) Пенцилл мен аспергиллРисунок 2

Б) З.Ж №33 арнайы дәптерде орындау

Оқушылар үйден оқып, дайындалып келген білімдерін ортаға салып, қорғайды

ІІІ. Қолдану

«Мағнаны таны»

жекелей жұмыс


Биологиялық дикатант

  1. Зең саңырауқұлақтарының ......................... олар ........................ шіртеді.

  2. Хлорофилі болмағандықтан, .............................. түзе алмайды.

  3. Пеницилдің жіпшумақтарының шоғыры - .......................... , ал ........................................ шоғыры сарғыш-жасыл түсті болады.

Оқушылар мәтін мен жұмыс істеуді дағдыландыру

IV. Талдау

(жекелей жұмыс)

Тест құрастыру

Оқушыларға өзіндік жұмыс


Оқушылар жекелей отырып тест құрастырады

V. Жинақтау

Тұжырымда

(топтық жұмыс)

Ақылды портфель

Рисунок 4

Оқушылар ақылды портфель

Мұқият кестеге толтыру

VI. Бағалау

(оқушылар сабақты бағалайды)

Матрица кестесімен бағалу тақтада сызылуы тұрады

А1

В1

С1

А2

В2

С2


Оқушылардың әр кезеңде +; - белгілері қойлады


Рефлексия


Оқушыларға кесте таратамын. Өз ойын кестеге түсіреді.

Кестеге оқушылар саққа дейінгі және сабақта, сабақтың соңындағы көңіл күйлерін смайлк, ауа райы және т.б толтырады

Үй тапсырмасы

Осы тақырып бойынша қосымша деректер дайындап келу

Оқушылар үй жұмысын күнделікке жазып алады және бағаларын қою.




































Раушангүлділер



Алқатұқымдастары

Бактериялар

Саңырауқұлақтар










































































Семантикалық карта

Берілген

Бриология

Биология

Микология

Вирусология

Мүк






Тірі ағза






Саңырауқұлақ






Вирус






Пластидттер






Гликоген






Семантикалық карта

Берілген

Бриология

Биология

Микология

Вирусология

Мүк






Тірі ағза






Саңырауқұлақ






Вирус






Пластидттер






Гликоген






Семантикалық карта

Берілген

Бриология

Биология

Микология

Вирусология

Мүк






Тірі ағза






Саңырауқұлақ






Вирус






Пластидттер






Гликоген







Биологиялық дикатант

  1. Зең саңырауқұлақтарының ......................... олар ........................ шіртеді.

  2. Хлорофилі болмағандықтан, .............................. түзе алмайды.

  3. Пеницилдің жіпшумақтарының шоғыры - .......................... , ал ........................................ шоғыры сарғыш-жасыл түсті болады.

Биологиялық дикатант
  1. Зең саңырауқұлақтарының ......................... олар ........................ шіртеді.

  2. Хлорофилі болмағандықтан, .............................. түзе алмайды.

  3. Пеницилдің жіпшумақтарының шоғыры - .......................... , ал ........................................ шоғыры сарғыш-жасыл түсті болады.

Биологиялық дикатант

  1. Зең саңырауқұлақтарының ......................... олар ........................ шіртеді.

  2. Хлорофилі болмағандықтан, .............................. түзе алмайды.

  3. Пеницилдің жіпшумақтарының шоғыры - .......................... , ал ........................................ шоғыры сарғыш-жасыл түсті болады.

Биологиялық дикатант

  1. Зең саңырауқұлақтарының ......................... олар ........................ шіртеді.

  2. Хлорофилі болмағандықтан, .............................. түзе алмайды.

  3. Пеницилдің жіпшумақтарының шоғыры - .......................... , ал ........................................ шоғыры сарғыш-жасыл түсті болады.

Биологиялық дикатант

  1. Зең саңырауқұлақтарының ......................... олар ........................ шіртеді.

  2. Хлорофилі болмағандықтан, .............................. түзе алмайды.

  3. Пеницилдің жіпшумақтарының шоғыры - .......................... , ал ........................................ шоғыры сарғыш-жасыл түсті болады.


Биологиялық дикатант

  1. Зең саңырауқұлақтарының ......................... олар ........................ шіртеді.

  2. Хлорофилі болмағандықтан, .............................. түзе алмайды.

  3. Пеницилдің жіпшумақтарының шоғыры - .......................... , ал ........................................ шоғыры сарғыш-жасыл түсті болады.





Биологиялық дикатант

  1. Зең саңырауқұлақтарының ......................... олар ........................ шіртеді.

  2. Хлорофилі болмағандықтан, .............................. түзе алмайды.

  3. Пеницилдің жіпшумақтарының шоғыры - .......................... , ал ........................................ шоғыры сарғыш-жасыл түсті болады.















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!