Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Зертханада таза заттарды алудың әдістері.
Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
18 Қазан 2018
782
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.2С Заттардың түзілуі және алынуы. | Мектеп: | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: | |
Сынып: 5 | Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны: | |
Сабақ тақырыбы | Зертханада таза заттарды алудың әдістері. | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.3.3.1 кейбір табиғатта түзілген және жасанды жолмен алынған заттарға мысалдар келтіреді | |
Сабақ мақсаттары | Оқушылар:- «заттардың физикалық қасиеттері» түсінігін біледі; - «заттардың химиялық қасиеттері» түсінігін біледі; - зертханада таза заттарды бөліп алудың физикалық және химиялық әдістері арасында айырмашылықтарды түсінеді; - Зертханалық жағдайларда таза заттарды бөліп алғандағы бақылауларын негіздей алады. | |
Бағалау критерийлері | Оқушы мақсатқа жетеді, егер:- әр қоспаны ажырату қандай қасиеттеріне негізделгендігін біледі; - заттарды алудың химиялық әдістері неге негізделгендігін түсінеді;- зертханада таза заттарды алудың физикалық және химиялық жолдарының айырмашылығын түсінеді;- зертханалық жағдайларда таза заттарды бөліп алғандағы бақылауларын негіздей алады. | |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар:- табиғи және жасанды заттардың мысалдарын келтіре алады және олардың түзілуі физикалық және химиялық құбылыстардың нәтижесі екенін түсіндіре алады;- лабораторияда жұмыс жасағанда қауіпсіздік техникасын сипаттай алады Пәнге тән лексика мен терминология:Табиғи заттар, заттардың түзілуі, жасанды заттар, заттардың алынуы, физикалық құбылыстар, химиялық құбылыстар.Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Табиғи заттарға … жатадыФизикалық/химиялық құбылыстарының нәтижесінде заттар … Жасанды заттарды алу себебі …Синтетикалық талшықтардың артықшылықтары/кемшіліктері … | |
Құндылықтарды дарыту | Өмір бойы білім алу, ынтымақтастық | |
Пәнаралық байланыстар | Физика | |
АКТ қолдану дағдылары | Интернет-ресурстармен жұмыс жасау дағдыларын дамыту. | |
Бастапқы білім | 4.3.4.1. Пайдалы қазбалардың қолдану салаларын анықтау (бор, тұз, известь, саз, мұнай, гранит, көмір)5.3.2.1. Қоспалардан таза заттарды ажырата білу және қоспаларды бөлу әдістерін ұсыну. | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы 0-1 мин | Ұйымдастыру кезеңі. Мұғалім оқушылармен амандасады, кім бар-жоғын тексереді. | |
2-5 мин | ШақыруМұғалім:Қоспадан таза затты ажыратып, бөліп алу үшін біз не істеуіміз керек? Болжам бойынша оқушылардың жауабы:Қоспаны бөлу. Таза затты қоспадан бөліп шығару.Мұғалім:Дұрыс! Қоспалардың компоненттерін оның әрбір компонентінің ________________ әр түрлі болуына байланысты ажыратып алуға болады. Слайд 3Мұғалім слайдтағы сұрақты қояды.Болжам бойынша оқушылардың жауабы:Физикалық қасиеттері. Мұғалім:Дұрыс! Яғни қоспаларды бөлу әдістерінің барлығы тек заттардың физикалық қасиеттеріне негізделген бе? Таза заттарды тек қоспалардан ғана бөліп алу жолымен ғана жасап шығаруға боа ма?мысалдар келтіріңдер. Болжам бойынша оқушылардың жауабы:Жоқ, заттарды химиялық жолмен де алуға болады. Мысалы, көмірқышқыл газы көмірді жаққан кезде пайда болады. Мұғалім:Өздеріңнің менің сұрақтарыма берген жауаптарыңыздың негізінде бүгінгі сабақтың тақырыбын болжаңыздар. Болжам бойынша оқушылардың жауабы:Таза заттарды алу әдістері.Слайд 4 | Интерактивті тақта, презентация |
Сабақтың ортасы 6-29 мин 30-38 мин | Мұғалім оқушыларды 2 топқа бөледі де зертханада физикалық және химиялық әдістері арқылы таза заттарды бөлудің тапсырмаларын таратады. Оқушылар үшін интернет қолжетімді болады. (1 топқа 1-2 ноутбук беріледі). Бірінші топ үшін эксперименталдық тапсырма:1. Сіздерде темір жоңқалары мен күкірт ұнтағынан тұратын қоспа бар. Қоспадан күкіртті қалай бөліп алуға болатынын болжаңыз. Жұмысты орындаңыз. 2. Сіздерде ас тұзының ерітіндісі бар. Таза ас тұзын қалалай бөліп алуға болады? Жұмысты орындаңыз. 3. Сіздерде өсімдік майы мен су қоспасы бар. Қалай таза суды бөліп алуға болады? Жұмысты орындаңыз. Топтық жұмыстың бағалау критерийлері:1. Қоспаларды бөлудің алгоритмдерін құрастырды. 2. Әр қоспаны ажырату қандай қасиеттеріне негізделгендігін түсіндірді. 3. Практикада қоспадан қажетті таза затты ала алды. 4. Тапсырманы белгіленген уақыт аралығында орындады. 5. ҚТЕ сақтады. Слайд 5 Екінші топ үшін эксперименталдық тапсырма:1) Темір тақташасын 1-2 минутке мыс купоросы ерітіндісіне салыңыз. Бақылауларыңызды суреттеңіз. Таза зат, мысты алғандығыңызды дәлелдеңіз.2) Сусыз мыс (ІІ) сульфатына бірнеше тамшы су қосыңыз. Бақылауларыңызды суреттеңіз. Жаңа зат, мыс купоросын алғандығыңызды дәлелдеңіз. 3) Мыс сымын спирт шамының жалынында 1 минут қыздырыңыз. Бақылауларыңызды суреттеңіз. Жаңа зат, мыс оксидін алғандығыңызды дәлелдеңіз. Топтық жұмыстың бағалау критерийлері:1. Бақылауларын суреттеді. 2. Жаңа зат түзілгендігін түсіндіре (дәлелдей) алды.3. Қажетті заттарды практикада ала алды. 4. Тапсырманы белгіленген уақыт аралығында орындады. 5. ҚТЕ сақтады. Слайд 6 Оқушылардың топтары өздерінің шешімдерін ұсынады. Әрбір топ мүшелері басқа топқа сұрақтар қояды және олардың жалпы жауаптарын алдын ала берілген критерийлер бойынша бағалайды. | Ноутбуктер Күкірт ұнтағы, темір жоңқалары, магнит, дистилденген су, натрий хлориді ерітіндісі, құрғақ спирт, буландыруға қажетті табақша, өсімдік майы, бөлгіш құйғы, мыс (ІІ) сульфаты ерітіндісі, темір тақташасы, мыс (ІІ) сульфаты ұнтағы,мыс сымы. |
Сабақтың соңы39-40 мин | Мұғалім:Біздің сабақ аяқталуға жақындады. Бүгінгі сабақтың қорытындысын шығарайық. Бүгінгі сабақта өз жұмыстарыңызды қалай бағалайсыз? Сіздер үшін не жаңалық болды және өзіңізге пайдалы білім алдыңыз ба? Мұғалім оқушыларға рефлевсивті парақтарды таратады. Оқушылар парақтарды толтырады да, мұғалімге тапсырады.Оқушылар кейбіреулері сабақтың бағасын ауызша береді. Слайд 7Мұғалім:Осымен сабақ аяқталды. Үй жұмысы edmodo сайтына салынады. Сабақ үшін рахмет, сау болыңыздар! | Рефлевсивті парақПрезентация,Edmodo.com сайты |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Оқушы мақсатқа жетеді, егер:- әр қоспаны ажырату қандай қасиеттеріне негізделгендігін біледі; - заттарды алудың химиялық әдістері неге негізделгендігін түсінеді;- зертханада таза заттарды алудың физикалық және химиялық жолдарының айырмашылығын түсінеді;- зертханалық жағдайларда таза заттарды бөліп алғандағы бақылауларын негіздей алады. | Топтық жұмыстың бағалау критерийлері:1. Қоспаларды бөлудің алгоритмдерін құрастырды. 2. Әр қоспаны ажырату қандай қасиеттеріне негізделгендігін түсіндірді. 3. Практикада қоспадан қажетті таза затты ала алды. 4. Тапсырманы белгіленген уақыт аралығында орындады. 5. ҚТЕ сақтады. Топтық жұмыстың бағалау критерийлері:1. Бақылауларын суреттеді. 2. Жаңа зат түзілгендігін түсіндіре (дәлелдей) алды.3. Қажетті заттарды практикада ала алды. 4. Тапсырманы белгіленген уақыт аралығында орындады. 5. ҚТЕ сақтады. | Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |