Материалдар / Зертханалық жұмыс. «Әр түрлі ағзалардың қан жасушаларын зерттеу».
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Зертханалық жұмыс. «Әр түрлі ағзалардың қан жасушаларын зерттеу».

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Желтоқсан 2018
1515
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.1.3.2.С Әр түрілі ағзалардың көп түрлілігі


Күні:12.11.2018 жыл


Сынып: 8 а,б

Мектеп: Шиен ОМ




Мұғалімнің аты-жөні: Арыкбаева Ж.О


Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы


Зертханалық жұмыс. «Әр түрлі ағзалардың қан жасушаларын зерттеу».

Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына

сілтеме)

8.1.3.2 Қан жасушаларын формасына, мөлшеріне, санына және ядросының болуына қарай салыстыру.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Қан жасушаларын сурет арқылы түсіндіреді.

Көпшілігі: Әр түрілі ағзадағы қан жасушаларын микроскоптағы дайын микропрепарат арқылы салыстырады.

Кейбір оқушылар: Әр түрілі ағзадағы қан жасушасының формасын, мөлшерін, санын, элементін анықтап, ерекшеліктері мен ұқсастықтарын анықтайды әрі салыстырады.


Бағалау критерийі

Дайын микропрепараттар және сурет арқылы әр түрлі ағзалардың қан жасушаларының құрылыс ерекшеліктерін зерттейді.


Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:

Микроскоп арқылы әр түрілі ағзадағы қанның барлық жасушасын көріп салыстыра алады..

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

Лейкоциттер , Эритоциттер, Тромбоциттер.

Диолог құру / жазылмаған қажетті сөздер топтамасы:

Қан жасушасының санын, формасын.


Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік Ел» идеясының маңызды құрам бөліктері болып табылатын «Зайырлы қоғам және жоғары руханият құндылығы» денсаулықты сақтаудың, мәдениете табысты дамытудың ең маңызды шарттарының бірі.

Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану, химия ,география,математика.

Алдыңғы білім

Қан құрамымен қызметі

Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут




















Сабақ ортасы



24 минут







































2 минут










Сабақ соңы

3 минут








Үйге

тапсырма

1 минут

Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесіп, оқушылардың көңіл күйін сұрап, егер «тамаша» болса бас бармақтарымен көрсетеді.

Үй тапсырмасын тексеру:

1 тапсырма «Кестені толтыру» айна әдісін қолдану

Қан жасушасы

Қызметі,түсі

эритоцит


лейкоцит


тромбоцит


Оқушылар толтырған кестелерін, тақтадағы дұрыс жауаппен, жанындағы жұбы тексереді. Барлығын дұрыс орындаған оқушылар орнынан тұрады, 1,2 қате жіберген оқушылар тұрады. Қ/Б «Отшашу»

2 тапсырма

6 Зертханалық жұмыс

Түрлі ағзалардың қанының формалы элементтерін зерттеу.

Жұмыс мақсаты: дайын микроперепараттары арқылы әр түрлі ағзалардың қанының формалы элементтерінің құрылысының ерекшеліктерін зерттеу.

Құрал-жабдықтар: микроскоп адам, бақа, жылқы қанының дайын микроперепараттарын көру.

Жұмыс барысы

1. Дайын микроперепараттарды микроскоп арқылы қараңдар. Микроперепараттардан қанның барлық жасушалары көріне ме?

2.Егер дайын микроперепараттар болмаса ,әр түрілі ағзалардың қанның жасушаларының суреттерін қараңдар.Мынандай тапсырма сұрақтарына жауап беріңдер.


Picture 5

  1. Адам ,бақа және жылқы қанын микроперепаратпен қараңыз

  2. Эритоцитін лейкоцитін тауыт суретін салыңыз

  3. Бақаның қанын микроперепаратпен қараңыз эритоцитін және лейкоцитін тауып суретін салыңыз.

  4. Эритоцит және лейкоцитін айырмашылығын қарап дәптерге кестені толтыру.







Ағзалар

Эритроцит

Лейкоцит


формасы

мөлшері

саны

ядросы

Формасы

Мөлшері

саны

ядросы

1 Адам









2 Бақа









3 Жылқы










Дескриптор

1 Ағзаладың эритроцит және лейкоцит қан жасушаларының нақты сипатын көрсетеді



Қортынды

Не істедік?

Не білдік?

Не түсіндік?






Қ/Б «Кері байланыс»


Рефлексия:

Жасыл түс- түсіндім

Сары түс- білдім

Қызыл түс- білгім келеді


Әр түрлі ағзалардың қан жасушалары туралы интернеттен мәліметтер жинау.












Оқушыларға кесте арқылы көрсету









Бейне көрілім


















Микроскоп дайын перепараттар арқылы қарау

Саралау – Сіз қандай тəсілмен

көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда

қабілетті оқушыларға қандай

тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз

оқушылардың

материалды игеру

деңгейін қалай тексеруді

жоспарлап отырсыз?



Денсаулық жəне

қауіпсіздік техникасын

сақтау

(Ж) 2 тапсырма Саралау тәсілі «Қорытынды»

6 Зертханалық жұмыс

Қортындысы әр түрілі.

.

Айна әдісін қолдана отырып,отшашу және


бас бармақ әдісімен бағалаймын.


Қауіпсіздік техникасы

ережелерініңтармақтары

Оқушыларға қауіпсіздік ережесіне қол қойдырып қауіпсіздік ережесімен таныстыру.


Сабақ бойынша

рефлексия

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз.

Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап

беріңіз.

Сабақ мақсаттары


Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге

назар аудару қажет?__













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!