Материалдар / Зертханалық жұмыс. «Әр түрлі ағзалардың қан жасушаларын зерттеу».

Зертханалық жұмыс. «Әр түрлі ағзалардың қан жасушаларын зерттеу».

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Желтоқсан 2018
1490
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.1.3.2.С Әр түрілі ағзалардың көп түрлілігі

Күні:12.11.2018 жыл

Сынып: 8 а,б
Мектеп: Шиен ОМ





Мұғалімнің аты-жөні: Арыкбаева Ж.О

Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы

Зертханалық жұмыс. «Әр түрлі ағзалардың қан жасушаларын зерттеу».
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасынасілтеме)8.1.3.2 Қан жасушаларын формасына, мөлшеріне, санына және ядросының болуына қарай салыстыру.
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар: Қан жасушаларын сурет арқылы түсіндіреді.Көпшілігі: Әр түрілі ағзадағы қан жасушаларын микроскоптағы дайын микропрепарат арқылы салыстырады.Кейбір оқушылар: Әр түрілі ағзадағы қан жасушасының формасын, мөлшерін, санын, элементін анықтап, ерекшеліктері мен ұқсастықтарын анықтайды әрі салыстырады.

Бағалау критерийі Дайын микропрепараттар және сурет арқылы әр түрлі ағзалардың қан жасушаларының құрылыс ерекшеліктерін зерттейді.

Тілдік мақсаттарОқушылар орындай алады:Микроскоп арқылы әр түрілі ағзадағы қанның барлық жасушасын көріп салыстыра алады..Пәнге қатысты лексика мен терминология:Лейкоциттер , Эритоциттер, Тромбоциттер.Диолог құру / жазылмаған қажетті сөздер топтамасы: Қан жасушасының санын, формасын.

Құндылықтарға баулу «Мәңгілік Ел» идеясының маңызды құрам бөліктері болып табылатын «Зайырлы қоғам және жоғары руханият құндылығы» денсаулықты сақтаудың, мәдениете табысты дамытудың ең маңызды шарттарының бірі.
Пәнаралық байланысЖаратылыстану, химия ,география,математика.
Алдыңғы білім Қан құрамымен қызметі
Сабақ барысы
СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы10 минут





































Сабақ ортасы



24 минут











































































2 минут

















Сабақ соңы3 минут













Үйгетапсырма1 минут
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесіп, оқушылардың көңіл күйін сұрап, егер «тамаша» болса бас бармақтарымен көрсетеді. Үй тапсырмасын тексеру: 1 тапсырма «Кестені толтыру» айна әдісін қолдануОқушылар толтырған кестелерін, тақтадағы дұрыс жауаппен, жанындағы жұбы тексереді. Барлығын дұрыс орындаған оқушылар орнынан тұрады, 1,2 қате жіберген оқушылар тұрады. Қ/Б «Отшашу» 2 тапсырма № 6 Зертханалық жұмысТүрлі ағзалардың қанының формалы элементтерін зерттеу.Жұмыс мақсаты: дайын микроперепараттары арқылы әр түрлі ағзалардың қанының формалы элементтерінің құрылысының ерекшеліктерін зерттеу.Құрал-жабдықтар: микроскоп адам, бақа, жылқы қанының дайын микроперепараттарын көру.Жұмыс барысы1. Дайын микроперепараттарды микроскоп арқылы қараңдар. Микроперепараттардан қанның барлық жасушалары көріне ме?2.Егер дайын микроперепараттар болмаса ,әр түрілі ағзалардың қанның жасушаларының суреттерін қараңдар.Мынандай тапсырма сұрақтарына жауап беріңдер.

  • Адам ,бақа және жылқы қанын микроперепаратпен қараңыз
  • Эритоцитін лейкоцитін тауыт суретін салыңыз
  • Бақаның қанын микроперепаратпен қараңыз эритоцитін және лейкоцитін тауып суретін салыңыз.
  • Эритоцит және лейкоцитін айырмашылығын қарап дәптерге кестені толтыру.












  • Дескриптор1 Ағзаладың эритроцит және лейкоцит қан жасушаларының нақты сипатын көрсетеді



    Қортынды



    Қ/Б «Кері байланыс»

    Рефлексия: Жасыл түс- түсіндімСары түс- білдім Қызыл түс- білгім келеді

    Әр түрлі ағзалардың қан жасушалары туралы интернеттен мәліметтер жинау.





















    Оқушыларға кесте арқылы көрсету















    Бейне көрілім

































    Микроскоп дайын перепараттар арқылы қарау
    Саралау – Сіз қандай тəсілменкөбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағандақабілетті оқушыларға қандайтапсырмалар бересіз?БағалауСізоқушылардыңматериалды игерудеңгейін қалай тексерудіжоспарлап отырсыз?



    Денсаулық жəнеқауіпсіздік техникасынсақтау
    (Ж)2 тапсырма Саралау тәсілі «Қорытынды»№ 6 Зертханалық жұмысҚортындысы әр түрілі..Айна әдісін қолдана отырып,отшашу және

    бас бармақ әдісімен бағалаймын.


    Қауіпсіздік техникасыережелерініңтармақтарыОқушыларға қауіпсіздік ережесіне қол қойдырып қауіпсіздік ережесімен таныстыру.


    Сабақ бойыншарефлексия
    Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз.Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауапберіңіз.
    Сабақ мақсаттары

    Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсегеназар аудару қажет?__























    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ