Зертханалық жұмыс. «Әр түрлі ағзалардың қан жасушаларын зерттеу».

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Зертханалық жұмыс. «Әр түрлі ағзалардың қан жасушаларын зерттеу».

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.1.3.2.С Әр түрілі ағзалардың көп түрлілігі


Күні:12.11.2018 жыл


Сынып: 8 а,б

Мектеп: Шиен ОМ




Мұғалімнің аты-жөні: Арыкбаева Ж.О


Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы


Зертханалық жұмыс. «Әр түрлі ағзалардың қан жасушаларын зерттеу».

Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына

сілтеме)

8.1.3.2 Қан жасушаларын формасына, мөлшеріне, санына және ядросының болуына қарай салыстыру.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Қан жасушаларын сурет арқылы түсіндіреді.

Көпшілігі: Әр түрілі ағзадағы қан жасушаларын микроскоптағы дайын микропрепарат арқылы салыстырады.

Кейбір оқушылар: Әр түрілі ағзадағы қан жасушасының формасын, мөлшерін, санын, элементін анықтап, ерекшеліктері мен ұқсастықтарын анықтайды әрі салыстырады.


Бағалау критерийі

Дайын микропрепараттар және сурет арқылы әр түрлі ағзалардың қан жасушаларының құрылыс ерекшеліктерін зерттейді.


Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:

Микроскоп арқылы әр түрілі ағзадағы қанның барлық жасушасын көріп салыстыра алады..

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

Лейкоциттер , Эритоциттер, Тромбоциттер.

Диолог құру / жазылмаған қажетті сөздер топтамасы:

Қан жасушасының санын, формасын.


Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік Ел» идеясының маңызды құрам бөліктері болып табылатын «Зайырлы қоғам және жоғары руханият құндылығы» денсаулықты сақтаудың, мәдениете табысты дамытудың ең маңызды шарттарының бірі.

Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану, химия ,география,математика.

Алдыңғы білім

Қан құрамымен қызметі

Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут




















Сабақ ортасы



24 минут







































2 минут










Сабақ соңы

3 минут








Үйге

тапсырма

1 минут

Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесіп, оқушылардың көңіл күйін сұрап, егер «тамаша» болса бас бармақтарымен көрсетеді.

Үй тапсырмасын тексеру:

1 тапсырма «Кестені толтыру» айна әдісін қолдану

Қан жасушасы

Қызметі,түсі

эритоцит


лейкоцит


тромбоцит


Оқушылар толтырған кестелерін, тақтадағы дұрыс жауаппен, жанындағы жұбы тексереді. Барлығын дұрыс орындаған оқушылар орнынан тұрады, 1,2 қате жіберген оқушылар тұрады. Қ/Б «Отшашу»

2 тапсырма

6 Зертханалық жұмыс

Түрлі ағзалардың қанының формалы элементтерін зерттеу.

Жұмыс мақсаты: дайын микроперепараттары арқылы әр түрлі ағзалардың қанының формалы элементтерінің құрылысының ерекшеліктерін зерттеу.

Құрал-жабдықтар: микроскоп адам, бақа, жылқы қанының дайын микроперепараттарын көру.

Жұмыс барысы

1. Дайын микроперепараттарды микроскоп арқылы қараңдар. Микроперепараттардан қанның барлық жасушалары көріне ме?

2.Егер дайын микроперепараттар болмаса ,әр түрілі ағзалардың қанның жасушаларының суреттерін қараңдар.Мынандай тапсырма сұрақтарына жауап беріңдер.


Picture 5

  1. Адам ,бақа және жылқы қанын микроперепаратпен қараңыз

  2. Эритоцитін лейкоцитін тауыт суретін салыңыз

  3. Бақаның қанын микроперепаратпен қараңыз эритоцитін және лейкоцитін тауып суретін салыңыз.

  4. Эритоцит және лейкоцитін айырмашылығын қарап дәптерге кестені толтыру.







Ағзалар

Эритроцит

Лейкоцит


формасы

мөлшері

саны

ядросы

Формасы

Мөлшері

саны

ядросы

1 Адам









2 Бақа









3 Жылқы










Дескриптор

1 Ағзаладың эритроцит және лейкоцит қан жасушаларының нақты сипатын көрсетеді



Қортынды

Не істедік?

Не білдік?

Не түсіндік?






Қ/Б «Кері байланыс»


Рефлексия:

Жасыл түс- түсіндім

Сары түс- білдім

Қызыл түс- білгім келеді


Әр түрлі ағзалардың қан жасушалары туралы интернеттен мәліметтер жинау.












Оқушыларға кесте арқылы көрсету









Бейне көрілім


















Микроскоп дайын перепараттар арқылы қарау

Саралау – Сіз қандай тəсілмен

көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда

қабілетті оқушыларға қандай

тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз

оқушылардың

материалды игеру

деңгейін қалай тексеруді

жоспарлап отырсыз?



Денсаулық жəне

қауіпсіздік техникасын

сақтау

(Ж) 2 тапсырма Саралау тәсілі «Қорытынды»

6 Зертханалық жұмыс

Қортындысы әр түрілі.

.

Айна әдісін қолдана отырып,отшашу және


бас бармақ әдісімен бағалаймын.


Қауіпсіздік техникасы

ережелерініңтармақтары

Оқушыларға қауіпсіздік ережесіне қол қойдырып қауіпсіздік ережесімен таныстыру.


Сабақ бойынша

рефлексия

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз.

Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап

беріңіз.

Сабақ мақсаттары


Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге

назар аудару қажет?__













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.12.2018
1667
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі