|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.1.3.2.С Әр түрілі ағзалардың көп түрлілігі Күні:12.11.2018 жыл Сынып: 8 а,б |
Мектеп: Шиен ОМ Мұғалімнің аты-жөні: Арыкбаева Ж.О Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Зертханалық жұмыс. «Әр түрлі ағзалардың қан жасушаларын зерттеу». |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.1.3.2 Қан жасушаларын формасына, мөлшеріне, санына және ядросының болуына қарай салыстыру. |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Қан жасушаларын сурет арқылы түсіндіреді. Көпшілігі: Әр түрілі ағзадағы қан жасушаларын микроскоптағы дайын микропрепарат арқылы салыстырады. Кейбір оқушылар: Әр түрілі ағзадағы қан жасушасының формасын, мөлшерін, санын, элементін анықтап, ерекшеліктері мен ұқсастықтарын анықтайды әрі салыстырады. |
|
Бағалау критерийі |
Дайын микропрепараттар және сурет арқылы әр түрлі ағзалардың қан жасушаларының құрылыс ерекшеліктерін зерттейді. |
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: Микроскоп арқылы әр түрілі ағзадағы қанның барлық жасушасын көріп салыстыра алады.. Пәнге қатысты лексика мен терминология: Лейкоциттер , Эритоциттер, Тромбоциттер. Диолог құру / жазылмаған қажетті сөздер топтамасы: Қан жасушасының санын, формасын. |
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік Ел» идеясының маңызды құрам бөліктері болып табылатын «Зайырлы қоғам және жоғары руханият құндылығы» денсаулықты сақтаудың, мәдениете табысты дамытудың ең маңызды шарттарының бірі. |
|
Пәнаралық байланыс |
Жаратылыстану, химия ,география,математика. |
|
Алдыңғы білім |
Қан құрамымен қызметі |
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 10 минут Сабақ ортасы 24 минут 2 минут Сабақ соңы 3 минут Үйге тапсырма 1 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесіп, оқушылардың көңіл күйін сұрап, егер «тамаша» болса бас бармақтарымен көрсетеді. Үй тапсырмасын тексеру: 1 тапсырма «Кестені толтыру» айна әдісін қолдану
Оқушылар толтырған кестелерін, тақтадағы дұрыс жауаппен, жанындағы жұбы тексереді. Барлығын дұрыс орындаған оқушылар орнынан тұрады, 1,2 қате жіберген оқушылар тұрады. Қ/Б «Отшашу» №2 тапсырма № 6 Зертханалық жұмыс Түрлі ағзалардың қанының формалы элементтерін зерттеу. Жұмыс мақсаты: дайын микроперепараттары арқылы әр түрлі ағзалардың қанының формалы элементтерінің құрылысының ерекшеліктерін зерттеу. Құрал-жабдықтар: микроскоп адам, бақа, жылқы қанының дайын микроперепараттарын көру. Жұмыс барысы 1. Дайын микроперепараттарды микроскоп арқылы қараңдар. Микроперепараттардан қанның барлық жасушалары көріне ме? 2.Егер дайын микроперепараттар болмаса ,әр түрілі ағзалардың қанның жасушаларының суреттерін қараңдар.Мынандай тапсырма сұрақтарына жауап беріңдер.
Дескриптор 1 Ағзаладың эритроцит және лейкоцит қан жасушаларының нақты сипатын көрсетеді
Қортынды
Қ/Б «Кері байланыс»
Рефлексия: Жасыл түс- түсіндім Сары түс- білдім Қызыл түс- білгім келеді
Әр түрлі ағзалардың қан жасушалары туралы интернеттен мәліметтер жинау.
|
Оқушыларға кесте арқылы көрсету
Бейне көрілім
Микроскоп дайын перепараттар арқылы қарау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
(Ж) №2 тапсырма Саралау тәсілі «Қорытынды» № 6 Зертханалық жұмыс |
. Айна әдісін қолдана отырып,отшашу және
бас бармақ әдісімен бағалаймын. |
Қауіпсіздік техникасы ережелерініңтармақтары Оқушыларға қауіпсіздік ережесіне қол қойдырып қауіпсіздік ережесімен таныстыру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?__
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Зертханалық жұмыс. «Әр түрлі ағзалардың қан жасушаларын зерттеу».
Зертханалық жұмыс. «Әр түрлі ағзалардың қан жасушаларын зерттеу».
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.1.3.2.С Әр түрілі ағзалардың көп түрлілігі Күні:12.11.2018 жыл Сынып: 8 а,б |
Мектеп: Шиен ОМ Мұғалімнің аты-жөні: Арыкбаева Ж.О Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Зертханалық жұмыс. «Әр түрлі ағзалардың қан жасушаларын зерттеу». |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.1.3.2 Қан жасушаларын формасына, мөлшеріне, санына және ядросының болуына қарай салыстыру. |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Қан жасушаларын сурет арқылы түсіндіреді. Көпшілігі: Әр түрілі ағзадағы қан жасушаларын микроскоптағы дайын микропрепарат арқылы салыстырады. Кейбір оқушылар: Әр түрілі ағзадағы қан жасушасының формасын, мөлшерін, санын, элементін анықтап, ерекшеліктері мен ұқсастықтарын анықтайды әрі салыстырады. |
|
Бағалау критерийі |
Дайын микропрепараттар және сурет арқылы әр түрлі ағзалардың қан жасушаларының құрылыс ерекшеліктерін зерттейді. |
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: Микроскоп арқылы әр түрілі ағзадағы қанның барлық жасушасын көріп салыстыра алады.. Пәнге қатысты лексика мен терминология: Лейкоциттер , Эритоциттер, Тромбоциттер. Диолог құру / жазылмаған қажетті сөздер топтамасы: Қан жасушасының санын, формасын. |
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік Ел» идеясының маңызды құрам бөліктері болып табылатын «Зайырлы қоғам және жоғары руханият құндылығы» денсаулықты сақтаудың, мәдениете табысты дамытудың ең маңызды шарттарының бірі. |
|
Пәнаралық байланыс |
Жаратылыстану, химия ,география,математика. |
|
Алдыңғы білім |
Қан құрамымен қызметі |
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 10 минут Сабақ ортасы 24 минут 2 минут Сабақ соңы 3 минут Үйге тапсырма 1 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесіп, оқушылардың көңіл күйін сұрап, егер «тамаша» болса бас бармақтарымен көрсетеді. Үй тапсырмасын тексеру: 1 тапсырма «Кестені толтыру» айна әдісін қолдану
Оқушылар толтырған кестелерін, тақтадағы дұрыс жауаппен, жанындағы жұбы тексереді. Барлығын дұрыс орындаған оқушылар орнынан тұрады, 1,2 қате жіберген оқушылар тұрады. Қ/Б «Отшашу» №2 тапсырма № 6 Зертханалық жұмыс Түрлі ағзалардың қанының формалы элементтерін зерттеу. Жұмыс мақсаты: дайын микроперепараттары арқылы әр түрлі ағзалардың қанының формалы элементтерінің құрылысының ерекшеліктерін зерттеу. Құрал-жабдықтар: микроскоп адам, бақа, жылқы қанының дайын микроперепараттарын көру. Жұмыс барысы 1. Дайын микроперепараттарды микроскоп арқылы қараңдар. Микроперепараттардан қанның барлық жасушалары көріне ме? 2.Егер дайын микроперепараттар болмаса ,әр түрілі ағзалардың қанның жасушаларының суреттерін қараңдар.Мынандай тапсырма сұрақтарына жауап беріңдер.
Дескриптор 1 Ағзаладың эритроцит және лейкоцит қан жасушаларының нақты сипатын көрсетеді
Қортынды
Қ/Б «Кері байланыс»
Рефлексия: Жасыл түс- түсіндім Сары түс- білдім Қызыл түс- білгім келеді
Әр түрлі ағзалардың қан жасушалары туралы интернеттен мәліметтер жинау.
|
Оқушыларға кесте арқылы көрсету
Бейне көрілім
Микроскоп дайын перепараттар арқылы қарау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
(Ж) №2 тапсырма Саралау тәсілі «Қорытынды» № 6 Зертханалық жұмыс |
. Айна әдісін қолдана отырып,отшашу және
бас бармақ әдісімен бағалаймын. |
Қауіпсіздік техникасы ережелерініңтармақтары Оқушыларға қауіпсіздік ережесіне қол қойдырып қауіпсіздік ережесімен таныстыру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?__
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















