ЗЕРТТЕУ ЖОБА ЖАЗУҒА
БАҒЫТТАУДА ЦИФРЛЫҚ МҮМКІНДІКТЕРДІ ҚОЛДАНУ
ТӘЖІРИБЕМ
Жөлекеш Мирамкүл
Жеткербайқызы
Педагогика ғылымдарының
магистрі
Б. К. Мергенбаев атындағы №226
мектеп-гимназия,
қазақ тілі мен әдебиеті пәні
мұғалімі, Әйтеке би кенті
mzholekesh@mail.ru
Қазіргі таңда қай салада болса
да цифрлық мүмкіндіктер кең қолданылуда. Күнделікті тұрмыста, киген
киіміміз бен қызығушылықтамыздың барлығында сандық мүмкіндікті
тұтынып жүрміз.
Осы
мақаланы зерделеп, зерттеп жазу барысында «Цифрлық Қазақстан»
мемлекеттік бағдарламасының
2017 жылғы қабылданғанын және «Цифрлық
Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасын іске асырудың бес негізгі
бағыты бар екенін анықтадым.
Мақсаты:
Нәтижеге бағытталған зерттеу жобаларын жазуға
оқушыны таңдау, зерттеу қадамдарын меңгерту, цифрлық мүмкіндіктерді
тиімді қолдану.
Мақсаттарды орындау барысында
жүзеге асу тиіс МІНДЕТТЕР:
-
Білім берудегі цифрлық
трансформациялау бағыты туралы ақпараттар
жинау, білу және
түсіну;
-
Тиімді цифрлық платформаларды
тізімдеу, қажеттісін қолдану;
-
Іске асыру
механизмдерін талқылау;
-
Зерттеу жоба жазуға
қызығушылығы бар орта құру, өзге орталармен
салыстыру;
-
Табысты жұмыс жүргізетін
әріптестерге қолдау
жасау;
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSffRt6id1hKmemwEg9RHfHSa-Bv1ygAs_VxDFXS0fUPbiU-FA/viewform
С ауалнаманы
толтырту арқылы оқушыларды тізімдеп, резерв қорын
жасақтаймыз.
Ғ ЫЛЫМИ жоба
жазуға тақырып табу және оқушыны таңдау
құпиясы
Бұл әдістемелік нұсқаулықта
оқушыны ғылыми жоба жазуға қалай таңдап, қызықтыра білу құпиясы
ұсынылады.
Зерттеу жұмысына қызығушылығы
бар оқушыларды қалай таба аламыз?
Сіз өзіңіз сабақ беретін
сыныптарыңызда :
-
Оқушы ерекше жаңалықтарды
ұнататын болса;
-
Өзің көрсете білуге деген
мақсатты армандары бар болса;
-
Қалған қасиеттер дағды үстінде
жетіле түседі.
-----Оқушыларды тізіп шығыңыз
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Сіздің қызығушылықты
арттыруыңыз да маңызды.
Сол оқушылармен жеке жұмыс
жасап көріңіз...
Оқушының өзі зерттеп, өзін
болашақ ҒАЛЫМ секілді сезінсе Нәтижелі жұмыс болады. Ол
үшін оқушыға қарапайым ғана бақылау, салыстыру, кестеге түсіру,
тізім жасау, ой түйгенін қағазға жазу міне осы секілді іс-әрекеттер
Ғылыми жоба жазудың Әдіс-тәсілдері екенін түсінуі
керек.
Мектеп оқушысы теориялық
тұрғыдан жаңалық аша алмайды деген жалаң түсінікті практикалық
жұмыс түрлерімен алмастырып қолдану жоба жазудың қадамдары екенін
түсуінуіне көмектесуіміз
керек.
Мысалы: тез өлең жаттау
үшін өзін 1 ай зерттеуге болады. Зерттеу кезінде оқушы бастапқы
деңгейін қағазға түсіреді, видеоға жазады. Одан соң жұмыстар
жасалғаннан кейін өзгерісті бастапқы деңгеймен
салыстырады.
ЖАҢАЛЫҚ ДЕП ОСЫНЫ АЙТА
АЛАМЫЗ.
Еген сіз дәрігерге барып ем
алсаңыз , белгілі бір мерзімде ем қабылдағаннан кейін оң нәтижені
көретініңіз рас қой. Сол сияқты Зерттеу жұмыстары да білгілі бір
мерзімде көрініс табады. Тек Ұмытпайық: Кішкене жұмыс болса да
баланың өзі жасауы қажет!
Ұсынылатын тақырыптардың
жобасы
Үйсіз жануарлардың
жай-күйі
Біздің отбасымыздағы кітап
қорының тарихы
Біздің өлкедегі фитоним
атулар
БІЗДІҢ АУЫЛДЫҢ ТАНЫМАЛ
АҒАШЫ
О сы
тақырыпта зерттеу жасасаңыз болады.
1-қадам
Ауылдағы ағаштарды тізімдеп,
суретке түсіру.
2-қадам
Тарихы бар Танымал ағаштарды
топтастыру
3-қадам
Тарихы туралы қызықты мәліметтер
жинастыру
4-қадам
Сұхбат жасау
Осылайша, қызықты зерттеуді бірге
жүргізсеңіз!
Инстапарақшаның жүргізілу
барысы
https://youtube.com/shorts/78-3T_kxswE?feature=share
Өзіндік тәжірибемді
зерделей келе ұсыныстарыммен бөліссем:
-
Әрбір педагог өз тәжірибесін
арттыруда цифрлық мүмкіндіктерді кеңінен қолданса нәтижелі жұмыстар
болады;
-
Заман сұранысына сай білім
алушылардың талабына жауап беретін ұстаз болу үшін міндетті түрде
цифрлық платформаларды ұтымды қолдана
білсек;