|
|
Бақылаудағы А оқушы- Аружан
бүгінгі сабаққа белсене қатысады деп ойлаймын,тапсырмалардың бәрін
қатесіз, нақты орындап береді
|
Бақылаудағы В оқушы – Әнуар,
жақсы оқитын оқушылардың біреуі, бүгінгі сабақтағы тапсырмаларды
орындауға тырысады деп ойлаймын, бірақ қиындықтар туындауы
мүмкін.
|
Бақылаудағы С оқушы – Дәулет,
ағылшын тілі сабағын менгеруге оған қиынға түседі, сөйлем
құрастыруға көп қиналады, сөздік қоры да мүлдем кедей, сабаққа көп
қызықпайды.
|
Тізбектелген сабақтар
топтамасының кезеңі
|
А оқушы қалай жауап береді деп
күтесіз
|
Жауап беру кезінде ол қалай
бақыланды
|
В оқушы қалай жауап береді деп
күтесіз
|
Жауап беру кезінде ол қалай
бақыланды
|
С оқушы қалай жауап береді деп
күтесіз
|
Жауап беру кезінде ол қалай
бақыланды
|
Үй тапсырма-сөзжұмбақ
шешу
|
Тапсырманы толық қатесіз
орындай алады.
|
Жазып сөзжұмбақты
толықтырып белсенділік танытты, білімін көрсетіп отырды. Топ
мүшелеріне көмектесті.
|
Тапсырманы орындауға топпен
бірге жұмыс жасайды, бірақ бәрін толық шеше
алмайды.
|
Бірінші сұраққа жауапты өзі
жазды бірақ қателер болды. 2 рет дұрыс жауап берді, бірақ толық
орындай алмады.
|
Тапсырманы орындауға белсене
қатыспайды, сөз жұмбақты шешуге
қиналады.
|
Сөз жұмбақты шешуге араласқысы
келді, бірақ батылдығы жетпегені көрінді. Ол ойланып жауап бергенше
А оқушы жауап беріп қойды.
|
Үй тапсырма-аударма,сөздерді
толықтыру
|
Тапсырманы толық, қатесіз
орындай алады.
|
1.тез орындады 2.жұбының
жұмысын тексерді
3.тапсырманы толық, қатесіз
орындады және топты бағалап отырды
|
Тапсырманы орындауға шамасы
жетеді, бірақ қателер болады деп
ойлаймын.
|
5 тапсырманың ішінде 3 дұрыс
болды. Керекті әріптерді өзі тапты.
|
2 тапсырманың
25% ғана орындай
алады.
|
Тапсырманың мұғалімнің
көмегімен орындады, өзінде түсінісіздік болған
сияқты.
|
Үй тапсырма – жұмбақтар
шешу
|
Ойланады, бірақ орындап береді
тапсырманы.
|
Шапшаң тапсырманы орындап
берді, топ мүшелерін де бағалап
үлгерді.
|
Тапсырманы барлығын орындай
алмайды. 3ін шеше алады.
|
3ін шешті, 2ін шеше алмады,
мұғалімнің көмегіне жүгінді.
|
Тапсырманы орындауға қиналады,
1-2 шешуі мүмкін.
|
Мұғалімнің көмегімен жауабын
тауып, кейбір сөздерді дұрыс жаза
алды.
|
Жаңа материалмен
жұмыс-сөйлемдер құрастыру
|
Нақты,қатесіз тапсырманы
орындауға шамасы бар.
|
Жұмысқа батыл кірісті,
көршісіне көмектесті, уақыттан бұрын
орындады.
|
Тапсырманың 4 дұрыс орындауы
мүмкін, 2де қате жіберуі мүмкін.
|
Тапсырманы түгел дұрыс
орындады.
|
Тапсырманы орындау қиындық
тудырады. 1 сөйлем ғана құрастыруы
мүмкін.
|
Қимылы баяу, түсінігі
де.Мұғалім қатесін жөндеді. Соңғы сөйлемі толық
емес.
|
Жаңа материалмен жұмыс-there
is/are орналастыру
|
Тапсырма оған қиынға түспейді
деп ойлаймын.
|
Тапсырма қиынға түскен жоқ,
мұғалімнен кеңес сұрады, бірақ бәрін батыл орындап
берді.
|
2 тапсырманың
70% орындайды
қатесіз.
|
Өз бетінше қызығушылықпен
орындады. Сөйлем құрауда мұғалімнің көмегін қажет
етті.
|
1-2 тапсырманы орындауы
мүмкін.
|
Мұғалім түсіндіргені мен
тапсырманы орындай алмады.
|
|
Аружан өте белсенді оқушы.
Ағылшын тілі сабағына батыл кірісіп тапсырмалардың бәрін шапшаң
орындайды. Бүгінгі сабақта Аружан менің ойымнан шықты, бүкіл
тапсырмаларды нақты, қатесіз орындап берді. Аружанға келесі сабаққа
қүрделірек тапсырмалар беруге
болады.
|
Әнуар ағылшын тілі сабағында
өзін жақсы қырынан көрсетеді әрқашан. Өте ұқыпты, байсалды оқушы.
Бүгінгі сабақтада шамасы келгенше жақсы қатысты. Ойлаған болжамым
бойынша тапсырмаларды шешті. Әнуарға келесі сабаққа жеңіл және саны
көбірек тапсырмалар беруге болады.
|
Дәулет өте баяу. Сабақта
белсенділік көрсетпейді. Үнемі тапсырмалар орындағанда қиналады.
Дәулетке жеңілдеу тапсырмалар дайындауым қажет
екен.
|