Материалдар / Зиятында жеңіл ауытқушылығы бар жоғарғы сынып оқушыларына кәсіптік оқытуда (тігінде) оқу- әдістемелік және технологиялық карталармен жұмыс істеу кезінде анықтамалық сигналдарды пайдалану
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Зиятында жеңіл ауытқушылығы бар жоғарғы сынып оқушыларына кәсіптік оқытуда (тігінде) оқу- әдістемелік және технологиялық карталармен жұмыс істеу кезінде анықтамалық сигналдарды пайдалану

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл мақала зиятында жеңіл ауытқушылығы бар оқушылардың кәсіп сабағын оқыту арқылы анықтамалық сигналарды пайдалану арқылы мінез-құлық нормасын қалыптастырудағы маңызы мен жолдары туралы айтылған.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университетінің

Олигофренопедагогика мамандығының студенттері:

Берік Ақжүніс, Асхарқызы Жаннұр, Абдувахапова Сандуғаш



Зиятында жеңіл ауытқушылығы бар жоғарғы сынып оқушыларына кәсіптік оқытуда (тігінде) оқу- әдістемелік және технологиялық карталармен жұмыс істеу кезінде анықтамалық сигналдарды пайдалану



Аннотация:Бұл мақала зиятында жеңіл ауытқушылығы бар оқушылардың кәсіп сабағын оқыту арқылы анықтамалық сигналарды пайдалану арқылы мінез-құлық нормасын қалыптастырудағы маңызы мен жолдары туралы айтылған.

Кілт сөздер: сигнал, карталар, анықтамалық белгі.



Қазіргі оқу үрдісінде дамуында ауытқуы бар балаларды оқытуға ерекше көңіл бөлінеді. Білім мен дағдыны табысты меңгеруге ықпал ететін тиімді әдістер мен технологияларды әзірлеу және қолдану маңызды міндеттердің бірі болып табылады. Бұл рефератта дамуында ауытқуы бар балаларға кәсіптік оқытуда нұсқау-технологиялық карталармен жұмыс істеу кезінде тірек сигналдарын қолдану қарастырылады.

«Анықтамалық сигналдардың» анықтамасы:

Кілттер – дамуында ауытқуы бар балаларға ақпаратты құрылымдауға, жүйелеуге және есте сақтауға көмектесетін көру, есту немесе басқа арнайы жасалған сигналдар. Олар тапсырмаларды түсінуді және орындауды жеңілдететін нұсқаулық ретінде қызмет етеді.

Кәсіптік оқытудағы оқу-технологиялық карталардың рөлі:

Оқыту технологиясының карталары дамуында ауытқуы бар балаларды оқытудың қуатты құралы болып табылады. Олар ақпаратты құрылымдауға, оны қолжетімді және ыңғайлы форматта ұсынуға, сондай-ақ тапсырмаларды жоспарлауға және дәйекті түрде орындауға үйренуге мүмкіндік береді. Карточкалар оқытылатын нақты дағдыларға байланысты кәсіптік оқытудың әртүрлі салаларында қолданылуы мүмкін.

Нұсқаулық және технологиялық карталармен жұмыс істеу кезінде анықтамалық сигналдарды қолданудың артықшылықтары:

1. Ақпаратты құрылымдауды жеңілдету: анықтамалық сигналдар дамуында ауытқуы бар балаларға алатын ақпаратты жүйелеуге және оның логикалық жүйелілігін жақсырақ түсінуге көмектеседі.

2. Көрнекі қолдау: суреттер, таңбалар немесе түстер түріндегі анықтамалық белгілерді пайдалану нұсқаулардың көрнекі тартымдылығын және анықтығын арттырып, оларды орындауды жеңілдетеді.

3. Дербестікті арттыру: Анықтамалық белгілер дамуында ауытқуы бар балаларға тапсырмаларды орындауда тәуелсіз болуға мүмкіндік береді, өйткені олар қажетті қадамдарды көрнекі түрде еске салады.

4. Жадты жақсартады: Анықтамалық белгілер нұсқаулар мен ережелерді сақтауға көмектеседі, себебі көрнекі немесе есту сигналдарын оңайырақ есте сақтауға және нақты әрекеттермен байланыстыруға болады.

Нұсқаулық және технологиялық карталармен жұмыс істеу кезінде анықтамалық сигналдарды қолдану мысалдары:

1. Түстерді пайдалану: Тапсырманың әртүрлі кезеңдерін немесе әрекеттер тізбегін көрсету үшін әртүрлі түстерді пайдалануға болады.

2. Таңбалар мен белгішелер: Көрнекі белгілер мен белгішелер картада белгілі бір әрекеттерді немесе белгілі бір ақпараттың болуын сипаттайтын анықтамалық сигнал ретінде қызмет ете алады.

3. Аудио немесе дауыстық жазбалар: Карталармен жұмыс істегенде, аудиожазбаларды көрнекі нұсқауларды толықтыру және ақпаратты байыту үшін пайдалануға болады.



Қорытынды:

Дамуында ауытқуы бар балаларды кәсіптік оқытуда оқу-әдістемелік және технологиялық карталармен жұмыс істеу кезінде тірек сигналдарын пайдалану олардың оқу процесін жақсартуға көмектесетін тиімді құрал болып табылады. Анықтамалық белгілер ақпараттың құрылымын жеңілдетеді, нұсқауларды визуализациялауға көмектеседі, тәуелсіздікті арттырады және есте сақтауды жақсартады. Оқытуда тірек сигналдарын қолдану дамуында ауытқуы бар балалардың кәсіби дағдыларды табысты меңгеруіне және өзін-өзі бағалауының артуына ықпал етеді.



Қолданылған әдебиеттер:

  1. https://emirsaba.org/ziyati-zaimdalfan-balalardi-jalpi-bilim-beru-rdisine-osu-jospa.html

  2. https://stud.kz/referat/show/101318?ysclid=lq3xnaccoi154558063

  3. Кәсіптік педагогика «Г. А. Мұратбаева





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!