Материалдар / . Растрлық кескіндерді құру және өңдеу

. Растрлық кескіндерді құру және өңдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: 1.Компьютерлік графика және оның түрлері туралы мәлімет алады. 2. Біліп үйренгендерін қолданып практикалық түрде берілген тапсырмаларды орындайды. Оқушылардың басым бөлігі: Түсінеді,талдайды,білімін өзгертілген жағдайда қолданады:графикалық редакторды пайдалана отырып, сурет салып өңдеуді үйренеді. Кейбір оқушылар: Білімін жинақтайды, рефлексия жасайды: Оқып үйренгендерін практикада қолдана алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1093
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мұнайлы Қызылтөбе № 2 орта мектебінің информатика пәні мұғалімі Муринова айсулу Тайлекеновна 2.2 Ақпарат және оны өңдеу Жоб

1 слайд
Мұнайлы Қызылтөбе № 2 орта мектебінің информатика пәні мұғалімі Муринова айсулу Тайлекеновна 2.2 Ақпарат және оны өңдеу Жобалық жұмыс Модельдеудің мүмкіндігі туралы жеткізе білу (тілдік мақсат) Растрлық кескіндерді құру және өңдеу Растрлық кескінді құрады ; Растрлық кескінді өңдейді ;

1 слайд

Мұнайлы Қызылтөбе № 2 орта мектебінің информатика пәні мұғалімі Муринова айсулу Тайлекеновна 2.2 Ақпарат және оны өңдеу Жобалық жұмыс Модельдеудің мүмкіндігі туралы жеткізе білу (тілдік мақсат) Растрлық кескіндерді құру және өңдеу Растрлық кескінді құрады ; Растрлық кескінді өңдейді ;

Сабақтың жүрісі Сабақтың ба сы • Оқушыларды «Шаттық шеңберіне» орналастыру;(көңіл күй ахуалы) • - әртүрлі кескіндер

2 слайд
Сабақтың жүрісі Сабақтың ба сы • Оқушыларды «Шаттық шеңберіне» орналастыру;(көңіл күй ахуалы) • - әртүрлі кескіндер арқылы үш топқа бөлу; • І топ: «Төртбұрыш» • ІІ топ: «Үшбұрыш» • ІІІ топ: «Жұлдызша» - Оқушылармен бірге сабақ мақсатын анықтау мақсатында үш топқа әр түрлі сұрақ беріледі; - («Ортадағы қаламсап» әдісі арқылы жүргізіледі )  Кескін дегеніміз не?  Қандай түрлерін білесіңіздер?  Күнделікті өмірдегі ақпараттың түрлеріне мысал келтіре білу? • Бейнефильм(Растрлық гарфика, артықшылығы кемшілігі)

2 слайд

Сабақтың жүрісі Сабақтың ба сы • Оқушыларды «Шаттық шеңберіне» орналастыру;(көңіл күй ахуалы) • - әртүрлі кескіндер арқылы үш топқа бөлу; • І топ: «Төртбұрыш» • ІІ топ: «Үшбұрыш» • ІІІ топ: «Жұлдызша» - Оқушылармен бірге сабақ мақсатын анықтау мақсатында үш топқа әр түрлі сұрақ беріледі; - («Ортадағы қаламсап» әдісі арқылы жүргізіледі )  Кескін дегеніміз не?  Қандай түрлерін білесіңіздер?  Күнделікті өмірдегі ақпараттың түрлеріне мысал келтіре білу? • Бейнефильм(Растрлық гарфика, артықшылығы кемшілігі)

Сабақтың ортасы№ 1 тап (ТЖ): Ребусты шешіңдер ,, ,,, ,,,,,,,, Десприк

3 слайд
Сабақтың ортасы№ 1 тап (ТЖ): Ребусты шешіңдер ,, ,,, ,,,,,,,, Десприктор :Ребустың жауабы арқылы жаңа сабақтың тақырыбы анықталады. Компьютерлік графикадан түсінік алады; № 2 тапсырма(ТЖ): СТО «Т кестесі» Растырлық графика Арты қшылығы Кемшілігі Дескриптор: Графиканың артықшылығы менкемшілігін жазады;

3 слайд

Сабақтың ортасы№ 1 тап (ТЖ): Ребусты шешіңдер ,, ,,, ,,,,,,,, Десприктор :Ребустың жауабы арқылы жаңа сабақтың тақырыбы анықталады. Компьютерлік графикадан түсінік алады; № 2 тапсырма(ТЖ): СТО «Т кестесі» Растырлық графика Арты қшылығы Кемшілігі Дескриптор: Графиканың артықшылығы менкемшілігін жазады;

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

Назарларыңызға рахмет

7 слайд
Назарларыңызға рахмет

7 слайд

Назарларыңызға рахмет

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ