Материалдар / . Растрлық кескіндерді құру және өңдеу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

. Растрлық кескіндерді құру және өңдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: 1.Компьютерлік графика және оның түрлері туралы мәлімет алады. 2. Біліп үйренгендерін қолданып практикалық түрде берілген тапсырмаларды орындайды. Оқушылардың басым бөлігі: Түсінеді,талдайды,білімін өзгертілген жағдайда қолданады:графикалық редакторды пайдалана отырып, сурет салып өңдеуді үйренеді. Кейбір оқушылар: Білімін жинақтайды, рефлексия жасайды: Оқып үйренгендерін практикада қолдана алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1109
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мұнайлы Қызылтөбе № 2 орта мектебінің информатика пәні мұғалімі Муринова айсулу Тайлекеновна 2.2 Ақпарат және оны өңдеу Жоба

1 слайд
Мұнайлы Қызылтөбе № 2 орта мектебінің информатика пәні мұғалімі Муринова айсулу Тайлекеновна 2.2 Ақпарат және оны өңдеу Жобалық жұмыс Модельдеудің мүмкіндігі туралы жеткізе білу (тілдік мақсат) Растрлық кескіндерді құру және өңдеу Растрлық кескінді құрады; Растрлық кескінді өңдейді;

1 слайд

Мұнайлы Қызылтөбе № 2 орта мектебінің информатика пәні мұғалімі Муринова айсулу Тайлекеновна 2.2 Ақпарат және оны өңдеу Жобалық жұмыс Модельдеудің мүмкіндігі туралы жеткізе білу (тілдік мақсат) Растрлық кескіндерді құру және өңдеу Растрлық кескінді құрады; Растрлық кескінді өңдейді;

Сабақтың жүрісі Са ба қ ты ң ба сы •Оқушыларды «Шаттық шеңберіне» орналастыру;(көңіл күй ахуалы) •- әртүрлі кескіндер

2 слайд
Сабақтың жүрісі Са ба қ ты ң ба сы •Оқушыларды «Шаттық шеңберіне» орналастыру;(көңіл күй ахуалы) •- әртүрлі кескіндер арқылы үш топқа бөлу; •І топ: «Төртбұрыш» •ІІ топ: «Үшбұрыш» •ІІІ топ: «Жұлдызша» -Оқушылармен бірге сабақ мақсатын анықтау мақсатында үш топқа әр түрлі сұрақ беріледі; - («Ортадағы қаламсап» әдісі арқылы жүргізіледі) Кескін дегеніміз не? Қандай түрлерін білесіңіздер? Күнделікті өмірдегі ақпараттың түрлеріне мысал келтіре білу? •Бейнефильм(Растрлық гарфика, артықшылығы кемшілігі)

2 слайд

Сабақтың жүрісі Са ба қ ты ң ба сы •Оқушыларды «Шаттық шеңберіне» орналастыру;(көңіл күй ахуалы) •- әртүрлі кескіндер арқылы үш топқа бөлу; •І топ: «Төртбұрыш» •ІІ топ: «Үшбұрыш» •ІІІ топ: «Жұлдызша» -Оқушылармен бірге сабақ мақсатын анықтау мақсатында үш топқа әр түрлі сұрақ беріледі; - («Ортадағы қаламсап» әдісі арқылы жүргізіледі) Кескін дегеніміз не? Қандай түрлерін білесіңіздер? Күнделікті өмірдегі ақпараттың түрлеріне мысал келтіре білу? •Бейнефильм(Растрлық гарфика, артықшылығы кемшілігі)

Сабақтың ортасы №1 тап (ТЖ): Ребусты шешіңдер ,, ,,, ,,,,,,,, Десприктор:Р

3 слайд
Сабақтың ортасы №1 тап (ТЖ): Ребусты шешіңдер ,, ,,, ,,,,,,,, Десприктор:Ребустың жауабы арқылы жаңа сабақтың тақырыбы анықталады. Компьютерлік графикадан түсінік алады;   №2 тапсырма(ТЖ): СТО «Т кестесі» Растырлық графика Артықшылығы Кемшілігі Дескриптор: Графиканың артықшылығы менкемшілігін жазады;

3 слайд

Сабақтың ортасы №1 тап (ТЖ): Ребусты шешіңдер ,, ,,, ,,,,,,,, Десприктор:Ребустың жауабы арқылы жаңа сабақтың тақырыбы анықталады. Компьютерлік графикадан түсінік алады;   №2 тапсырма(ТЖ): СТО «Т кестесі» Растырлық графика Артықшылығы Кемшілігі Дескриптор: Графиканың артықшылығы менкемшілігін жазады;

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

Назарларыңызға рахмет

7 слайд
Назарларыңызға рахмет

7 слайд

Назарларыңызға рахмет