Материалдар / Ашық сабақ, Дәріс 7

Ашық сабақ, Дәріс 7

Материал туралы қысқаша түсінік
Блум таксономиясы арқылы әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, жеке тұлға тәрбиенің объектісі, субъектісі ретінде және оның дамуы мен қалыптасуының факторы бойынша білімдерін тереңдету Жеке тұлға тәрбиенің объектісі, субъектісі ретінде және оның дамуы мен қалыптасуының факторларын айқындау; Жеке тұлға тәрбиенің объектісі, субъектісі ретінде және оның дамуы мен қалыптасуының факторына сипаттама беру; Жеке тұлға тәрбиенің объектісі, субъектісі ретінде және оның дамуы мен қалыптасуының факторы ерекшеліктерін анықтап, ұсыныстар беру. Блум таксономия әдісі арқылы жеке тұлға тәрбиенің объектісі, субъектісі ретінде және оның дамуы мен қалыптасуының факторы бойынша студенттердің белсенділігі, өзіндік сана-сезімі мен пайымы дамиды; оқытушының кәсіби білімі артады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қазан 2021
577
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ АБАЙ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ ПЕДАГОГИК

1 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ   АБАЙ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ ИНСТИТУТЫ Алматы, 2021 PhD ., аға оқытушы М.Қ.Ибраева

1 слайд

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ   АБАЙ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ ИНСТИТУТЫ Алматы, 2021 PhD ., аға оқытушы М.Қ.Ибраева

Бенджамин Блум (1913-1999) – Америкалық оқыту әдістемесінің психологі, Блум таксономиясының авторы.

2 слайд
Бенджамин Блум (1913-1999) – Америкалық оқыту әдістемесінің психологі, Блум таксономиясының авторы.

2 слайд

Бенджамин Блум (1913-1999) – Америкалық оқыту әдістемесінің психологі, Блум таксономиясының авторы.

Блум таксаномиясы арқылы әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, жеке тұлға тәрбиенің объектісі, субъектісі ретінде және оның да

3 слайд
Блум таксаномиясы арқылы әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, жеке тұлға тәрбиенің объектісі, субъектісі ретінде және оның дамуы мен қалыптасуының факторы бойынша білімдерін тереңдету  Жеке тұлға тәрбиенің объектісі, субъектісі ретінде және оның дамуы мен қалыптасуының факторларын айқындау;  Жеке тұлға тәрбиенің объектісі, субъектісі ретінде және оның дамуы мен қалыптасуының факторына сипаттама беру;  Жеке тұлға тәрбиенің объектісі, субъектісі ретінде және оның дамуы мен қалыптасуының факторы ерекшеліктерін анықтап, ұсыныстар беру. Блум таксономия әдісі арқылы жеке тұлға тәрбиенің объектісі, субъектісі ретінде және оның дамуы мен қалыптасуының факторы бойынша студенттердің белсенділігі, өзіндік сана-сезімі мен пайымы дамиды; оқытушының кәсіби білімі артады. МАҚСАТЫ МІНДЕТТЕРІ КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ SWOT - талдау

3 слайд

Блум таксаномиясы арқылы әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, жеке тұлға тәрбиенің объектісі, субъектісі ретінде және оның дамуы мен қалыптасуының факторы бойынша білімдерін тереңдету  Жеке тұлға тәрбиенің объектісі, субъектісі ретінде және оның дамуы мен қалыптасуының факторларын айқындау;  Жеке тұлға тәрбиенің объектісі, субъектісі ретінде және оның дамуы мен қалыптасуының факторына сипаттама беру;  Жеке тұлға тәрбиенің объектісі, субъектісі ретінде және оның дамуы мен қалыптасуының факторы ерекшеліктерін анықтап, ұсыныстар беру. Блум таксономия әдісі арқылы жеке тұлға тәрбиенің объектісі, субъектісі ретінде және оның дамуы мен қалыптасуының факторы бойынша студенттердің белсенділігі, өзіндік сана-сезімі мен пайымы дамиды; оқытушының кәсіби білімі артады. МАҚСАТЫ МІНДЕТТЕРІ КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ SWOT - талдау

Ұйымдастыру кезеңінде Б.Блум таксономиясы бойынша “Деңгейлік тапсырма” стратегияларын қолдану арқылы өткен сабақтар бойынша біл

4 слайд
Ұйымдастыру кезеңінде Б.Блум таксономиясы бойынша “Деңгейлік тапсырма” стратегияларын қолдану арқылы өткен сабақтар бойынша білімдерін тексеру ( Педагогикалық зерттеудің әдіснамалық негіздері мен әдістері ) № № 1карточка1карточка Біліңіз Түсіндіріңіз

4 слайд

Ұйымдастыру кезеңінде Б.Блум таксономиясы бойынша “Деңгейлік тапсырма” стратегияларын қолдану арқылы өткен сабақтар бойынша білімдерін тексеру ( Педагогикалық зерттеудің әдіснамалық негіздері мен әдістері ) № № 1карточка1карточка Біліңіз Түсіндіріңіз

Кубик ла қтыру

5 слайд
Кубик ла қтыру

5 слайд

Кубик ла қтыру

Әдіснама деген іміз ??

6 слайд
Әдіснама деген іміз ??

6 слайд

Әдіснама деген іміз ??

№ № 2 карточка2 карточка Қолданыңыз Талқылаңыз

7 слайд
№ № 2 карточка2 карточка Қолданыңыз Талқылаңыз

7 слайд

№ № 2 карточка2 карточка Қолданыңыз Талқылаңыз

Кубик ла қтыру

8 слайд
Кубик ла қтыру

8 слайд

Кубик ла қтыру

Педагогикалық зерттеудің негізгі әдістері

9 слайд
Педагогикалық зерттеудің негізгі әдістері

9 слайд

Педагогикалық зерттеудің негізгі әдістері

№ № 3 карточка3 карточка Жинақтаңыз Салыстырыңыз

10 слайд
№ № 3 карточка3 карточка Жинақтаңыз Салыстырыңыз

10 слайд

№ № 3 карточка3 карточка Жинақтаңыз Салыстырыңыз

Кубик ла қтыру

11 слайд
Кубик ла қтыру

11 слайд

Кубик ла қтыру

Ғылыми зерттеудің негізгі компоненттеріҒылыми зерттеудің негізгі компоненттері

12 слайд
Ғылыми зерттеудің негізгі компоненттеріҒылыми зерттеудің негізгі компоненттері

12 слайд

Ғылыми зерттеудің негізгі компоненттеріҒылыми зерттеудің негізгі компоненттері

Жеке тұлға тәрбиенің объектісі, субъектісі ретінде және оның дамуы мен қалыптасуының факторы І. Қызығушылықты ояту кезеңі. 1.

13 слайд
Жеке тұлға тәрбиенің объектісі, субъектісі ретінде және оның дамуы мен қалыптасуының факторы І. Қызығушылықты ояту кезеңі. 1. Жаңа сабақ түсіндіру барысында ойын технологиясы арқылы “ Ой қозғау” стратегиясы 2. Жаңа сабақ барысындағы “Топпен жұмыс” жасау стратегиясы ІІ. Мағынаны тану кезеңі. “ Түсіну” стратегиясы ІІІ. Ой толғау кезеңі. “ Кубизм” стратегиясы ІҮ. Жаңа сабақты бекіту кезеңіндегі тапсырмалар Тест V . Қорытындылау кезеңі Инсерт әдісі

13 слайд

Жеке тұлға тәрбиенің объектісі, субъектісі ретінде және оның дамуы мен қалыптасуының факторы І. Қызығушылықты ояту кезеңі. 1. Жаңа сабақ түсіндіру барысында ойын технологиясы арқылы “ Ой қозғау” стратегиясы 2. Жаңа сабақ барысындағы “Топпен жұмыс” жасау стратегиясы ІІ. Мағынаны тану кезеңі. “ Түсіну” стратегиясы ІІІ. Ой толғау кезеңі. “ Кубизм” стратегиясы ІҮ. Жаңа сабақты бекіту кезеңіндегі тапсырмалар Тест V . Қорытындылау кезеңі Инсерт әдісі

І. Қызығушылықты ояту кезеңі. 1. Жаңа сабақ барысында ойын технологиясы арқылы “Ой қозғау” стратегиясы

14 слайд
І. Қызығушылықты ояту кезеңі. 1. Жаңа сабақ барысында ойын технологиясы арқылы “Ой қозғау” стратегиясы

14 слайд

І. Қызығушылықты ояту кезеңі. 1. Жаңа сабақ барысында ойын технологиясы арқылы “Ой қозғау” стратегиясы

№ 1 Тұлғаны дамыту, тәрбиелеу, қалыптастыру, әлеуметтендіру ұғымдарына және олардың арақатынасына сипаттама. № 4

15 слайд
№ 1 Тұлғаны дамыту, тәрбиелеу, қалыптастыру, әлеуметтендіру ұғымдарына және олардың арақатынасына сипаттама. № 4 Тұлға, адам, индивид, даралық ұғымдары және олардың арақатынасы. № 2 Мінез-құлықтағы ayытқушылық? № 3 Психология ғылымында темперамент типтері ?4 1 2 3

15 слайд

№ 1 Тұлғаны дамыту, тәрбиелеу, қалыптастыру, әлеуметтендіру ұғымдарына және олардың арақатынасына сипаттама. № 4 Тұлға, адам, индивид, даралық ұғымдары және олардың арақатынасы. № 2 Мінез-құлықтағы ayытқушылық? № 3 Психология ғылымында темперамент типтері ?4 1 2 3

№ 2 Дарындылық ? № 1 Қабілеттілік ? № 3 Акселерация ? № 4 Талант ?2 1 3 4

16 слайд
№ 2 Дарындылық ? № 1 Қабілеттілік ? № 3 Акселерация ? № 4 Талант ?2 1 3 4

16 слайд

№ 2 Дарындылық ? № 1 Қабілеттілік ? № 3 Акселерация ? № 4 Талант ?2 1 3 4

№ 3 Сангвиник ? № 4 Холерик ? № 2 Меланхолик ? № 1 Флегматик ?3 4 2 1

17 слайд
№ 3 Сангвиник ? № 4 Холерик ? № 2 Меланхолик ? № 1 Флегматик ?3 4 2 1

17 слайд

№ 3 Сангвиник ? № 4 Холерик ? № 2 Меланхолик ? № 1 Флегматик ?3 4 2 1

ІІ. Мағынаны тану кезеңі. “ Түсіну” стратегиясы (студенттер дәрісті өз беттерімен оқып, бір- біріне түсіндіреді).

18 слайд
ІІ. Мағынаны тану кезеңі. “ Түсіну” стратегиясы (студенттер дәрісті өз беттерімен оқып, бір- біріне түсіндіреді).

18 слайд

ІІ. Мағынаны тану кезеңі. “ Түсіну” стратегиясы (студенттер дәрісті өз беттерімен оқып, бір- біріне түсіндіреді).

19 слайд

19 слайд

ІІІ. Ой толғау кезеңі. “ Кубизм” стратегиясы. (Тақырыпқа сай 1,2,3 топтар бойынша сұрау). 1. Нақыл сөздер 2. Мақал-мәтелдер 3. Ж

20 слайд
ІІІ. Ой толғау кезеңі. “ Кубизм” стратегиясы. (Тақырыпқа сай 1,2,3 топтар бойынша сұрау). 1. Нақыл сөздер 2. Мақал-мәтелдер 3. Жұмбақтар

20 слайд

ІІІ. Ой толғау кезеңі. “ Кубизм” стратегиясы. (Тақырыпқа сай 1,2,3 топтар бойынша сұрау). 1. Нақыл сөздер 2. Мақал-мәтелдер 3. Жұмбақтар

1. Нақыл сөздер “ Адамның басына қонған бақыттың тұрақты болуы жақсы мінез - құлыққа байланысты” (Әл - Фараби)

21 слайд
1. Нақыл сөздер “ Адамның басына қонған бақыттың тұрақты болуы жақсы мінез - құлыққа байланысты” (Әл - Фараби) Балаға берілген дұрыс тәрбие - бұл бақытты кәрілік, қате тәрбие біздің келешектегі сорымыз, біздің көз жасымыз. (А.Макаренко) Тәрбиеші болу үшін, тәрбиеленген болуың керек. (А.Макаренко)

21 слайд

1. Нақыл сөздер “ Адамның басына қонған бақыттың тұрақты болуы жақсы мінез - құлыққа байланысты” (Әл - Фараби) Балаға берілген дұрыс тәрбие - бұл бақытты кәрілік, қате тәрбие біздің келешектегі сорымыз, біздің көз жасымыз. (А.Макаренко) Тәрбиеші болу үшін, тәрбиеленген болуың керек. (А.Макаренко)

2. Мақал-мәтелдер Қызың жақсы болса, Өрісің кеңейеді. Ұлың жақсы болса, Қонысың кеңейеді. Атадан жақсы ұл туса, Есіктегі басын

22 слайд
2. Мақал-мәтелдер Қызың жақсы болса, Өрісің кеңейеді. Ұлың жақсы болса, Қонысың кеңейеді. Атадан жақсы ұл туса, Есіктегі басын төрге сүйрер. Атадан жаман ұл туса, Төрдегі басын жерге сүйрер. Атасы тұрып, ұлы сөйлегеннен без, Анасы тұрып, қызы сөйлегеннен без. Жаманға айтқан ақылың — Далаға атқан оқпен тең. Талабы жоқ жас ұлың — Жалыны жоқ шоқпен тең.

22 слайд

2. Мақал-мәтелдер Қызың жақсы болса, Өрісің кеңейеді. Ұлың жақсы болса, Қонысың кеңейеді. Атадан жақсы ұл туса, Есіктегі басын төрге сүйрер. Атадан жаман ұл туса, Төрдегі басын жерге сүйрер. Атасы тұрып, ұлы сөйлегеннен без, Анасы тұрып, қызы сөйлегеннен без. Жаманға айтқан ақылың — Далаға атқан оқпен тең. Талабы жоқ жас ұлың — Жалыны жоқ шоқпен тең.

Маған да, саған да, Жақын туыс бес адам. Үш әріптен тұратын. Онға оқы, солға оқы Өзгермейді еш одан. Бәрі-де өз жұртың Айтады, қ

23 слайд
Маған да, саған да, Жақын туыс бес адам. Үш әріптен тұратын. Онға оқы, солға оқы Өзгермейді еш одан. Бәрі-де өз жұртың Айтады, қане кім атын? (ата, апа, ана, аға, іні) Бала бала, бала деп, Түнде шошып оянған Түн ұйқысын төрт бөліп Түнде бесік таянған. Қолын қатты тигізбей, Кірлі көйлек кигізбей. Иісін жұпар аңқытқан. Бұл кім? (ана)3. Жұмбақтар

23 слайд

Маған да, саған да, Жақын туыс бес адам. Үш әріптен тұратын. Онға оқы, солға оқы Өзгермейді еш одан. Бәрі-де өз жұртың Айтады, қане кім атын? (ата, апа, ана, аға, іні) Бала бала, бала деп, Түнде шошып оянған Түн ұйқысын төрт бөліп Түнде бесік таянған. Қолын қатты тигізбей, Кірлі көйлек кигізбей. Иісін жұпар аңқытқан. Бұл кім? (ана)3. Жұмбақтар

ІҮ. Жаңа сабақты бекіту кезеңіндегі тапсырмалар ТЕСТ Kahoot тест https://create.kahoot.it/my-library/kahoots/8299f84d-d1eb-4a

24 слайд
ІҮ. Жаңа сабақты бекіту кезеңіндегі тапсырмалар ТЕСТ Kahoot тест https://create.kahoot.it/my-library/kahoots/8299f84d-d1eb-4a3f-b816-e8d582657caa

24 слайд

ІҮ. Жаңа сабақты бекіту кезеңіндегі тапсырмалар ТЕСТ Kahoot тест https://create.kahoot.it/my-library/kahoots/8299f84d-d1eb-4a3f-b816-e8d582657caa

“ Инсерт” әдісі бойынша “Не білдім?”, “Не білгім келеді?” сұрақтары негізінде сабақты қорытындылау Не білдім? Не білгім келеді

25 слайд
“ Инсерт” әдісі бойынша “Не білдім?”, “Не білгім келеді?” сұрақтары негізінде сабақты қорытындылау Не білдім? Не білгім келеді? Padlet тақтасы https://padlet.com/ibraevamk/lxsbqmreeldb2old

25 слайд

“ Инсерт” әдісі бойынша “Не білдім?”, “Не білгім келеді?” сұрақтары негізінде сабақты қорытындылау Не білдім? Не білгім келеді? Padlet тақтасы https://padlet.com/ibraevamk/lxsbqmreeldb2old

Ұнады Қанағаттанарлық Ұнамады

26 слайд
Ұнады Қанағаттанарлық Ұнамады

26 слайд

Ұнады Қанағаттанарлық Ұнамады

Үйге тапсырма беру 1 деңгей Глоссарий жазып, жаттап келу 2 деңгей Сабақта қаралмаған ғалымдардың теорияларын қарастырып, конспек

27 слайд
Үйге тапсырма беру 1 деңгей Глоссарий жазып, жаттап келу 2 деңгей Сабақта қаралмаған ғалымдардың теорияларын қарастырып, конспект жазып келу 3 деңгей Рефлекциялық эссе жазу:  Алдымен біз былай деп ойладық.....  Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық......  Проблеманы шешу үшін біз.....жасадық.  Бұдан біз.......көрдік.  Демек, бұл мынаны білдіреді........  Сонымен біз.......деген шешімге келдік.

27 слайд

Үйге тапсырма беру 1 деңгей Глоссарий жазып, жаттап келу 2 деңгей Сабақта қаралмаған ғалымдардың теорияларын қарастырып, конспект жазып келу 3 деңгей Рефлекциялық эссе жазу:  Алдымен біз былай деп ойладық.....  Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық......  Проблеманы шешу үшін біз.....жасадық.  Бұдан біз.......көрдік.  Демек, бұл мынаны білдіреді........  Сонымен біз.......деген шешімге келдік.

" Мектептің басты мақсаты - жалғыз білім үйрету емес, біліммен бірге жақсы тәрбиені қоса беру"

28 слайд
" Мектептің басты мақсаты - жалғыз білім үйрету емес, біліммен бірге жақсы тәрбиені қоса беру" М. Дулатов

28 слайд

" Мектептің басты мақсаты - жалғыз білім үйрету емес, біліммен бірге жақсы тәрбиені қоса беру" М. Дулатов

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ