Материалдар / Ашық сабақ “Кешіре білуді үйренеміз”

Ашық сабақ “Кешіре білуді үйренеміз”

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2019
170
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: “ Кешіре білуді үйренеміз”

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: “ Кешіре білуді үйренеміз”

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: “ Кешіре білуді үйренеміз”

Құндылығы: дұрыс әрекет Қасиеттері: сыпайылық; ашуланбау; шыдамдылық;

2 слайд
Құндылығы: дұрыс әрекет Қасиеттері: сыпайылық; ашуланбау; шыдамдылық;

2 слайд

Құндылығы: дұрыс әрекет Қасиеттері: сыпайылық; ашуланбау; шыдамдылық;

Мақсаты: оқушыларды кешіре білуге үйрету арқылы, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларды

3 слайд
Мақсаты: оқушыларды кешіре білуге үйрету арқылы, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларды ашуланбауға үйрету 2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы шыдамдылық қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды сыпайылыққа тәрбиелеу.

3 слайд

Мақсаты: оқушыларды кешіре білуге үйрету арқылы, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларды ашуланбауға үйрету 2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы шыдамдылық қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды сыпайылыққа тәрбиелеу.

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

Үйге тапсырманы тексеру 1. №18 – сабақ. Өздері жасаған ізгіліктерін туралы жазып келу. 2. Келесі сабақ. №19, «Шіріген картоп» өс

6 слайд
Үйге тапсырманы тексеру 1. №18 – сабақ. Өздері жасаған ізгіліктерін туралы жазып келу. 2. Келесі сабақ. №19, «Шіріген картоп» өсиет әңгімені оқып келу. Сұрақтар: 1. Әкесі балаларына неліктен мұндай тапсырма берді деп ойлайсыңдар? 2. Балалар әкесінің тапсырмасынан қандай сабақ алды? 3. Өкпе-реніш неліктен сасыған картопқа ұқсайды? 4. Өздеріңнің басқаларға өкпе-реніштеріңнің себебіне үңіліп көрдіңдер ме? 5. Сендер өкпе-ренішті қалай жеңесіңдер? Әңгімелеп беріңдер.

6 слайд

Үйге тапсырманы тексеру 1. №18 – сабақ. Өздері жасаған ізгіліктерін туралы жазып келу. 2. Келесі сабақ. №19, «Шіріген картоп» өсиет әңгімені оқып келу. Сұрақтар: 1. Әкесі балаларына неліктен мұндай тапсырма берді деп ойлайсыңдар? 2. Балалар әкесінің тапсырмасынан қандай сабақ алды? 3. Өкпе-реніш неліктен сасыған картопқа ұқсайды? 4. Өздеріңнің басқаларға өкпе-реніштеріңнің себебіне үңіліп көрдіңдер ме? 5. Сендер өкпе-ренішті қалай жеңесіңдер? Әңгімелеп беріңдер.

Сабақтың дәйексөзі. (Оқушыларға 3 рет айтқызып, дәптерге жаздырту) Кешіре білген адам – күшті адам.

7 слайд
Сабақтың дәйексөзі. (Оқушыларға 3 рет айтқызып, дәптерге жаздырту) Кешіре білген адам – күшті адам. Нақыл сөз Сұрақтар: 1. «Кешірім», «кешірімділік», «кешірімді болу» дегенді қалай түсінесіздер? 2. Өкпелеп, ренжігенде өздеріңді қалай сезінесіңдер? 3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңдер?

7 слайд

Сабақтың дәйексөзі. (Оқушыларға 3 рет айтқызып, дәптерге жаздырту) Кешіре білген адам – күшті адам. Нақыл сөз Сұрақтар: 1. «Кешірім», «кешірімділік», «кешірімді болу» дегенді қалай түсінесіздер? 2. Өкпелеп, ренжігенде өздеріңді қалай сезінесіңдер? 3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңдер?

Мұғалім сыйы. “Мақтаншақ жолбарыс”

8 слайд
Мұғалім сыйы. “Мақтаншақ жолбарыс”

8 слайд

Мұғалім сыйы. “Мақтаншақ жолбарыс”

Сұрақтар: 1. Жаман әдетттерге кек сақтамай кешірім беру және кешірім сұрау сендердің қолдарыңнан келе ме? Өз өмірлеріңнен мыс

9 слайд
Сұрақтар: 1. Жаман әдетттерге кек сақтамай кешірім беру және кешірім сұрау сендердің қолдарыңнан келе ме? Өз өмірлеріңнен мысалдар айтып беріңдер. 2. Осыған ұқсас жағдаяттар туралы әңгімелеп бере аласыздар ма?

9 слайд

Сұрақтар: 1. Жаман әдетттерге кек сақтамай кешірім беру және кешірім сұрау сендердің қолдарыңнан келе ме? Өз өмірлеріңнен мысалдар айтып беріңдер. 2. Осыған ұқсас жағдаяттар туралы әңгімелеп бере аласыздар ма?

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Тапсырма: Төменде берілген рөлдер бойынша жаңалықтар бағдарламасын дұрыс әрекетке негіздеп

10 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Тапсырма: Төменде берілген рөлдер бойынша жаңалықтар бағдарламасын дұрыс әрекетке негіздеп жасаңдар. а) Зерттеуші тілші. Тәулік бойы кешірімділік жайлы орын алған оқиғалар туралы хабарлайды. ә)Теледидар жүргізушісі. Кешірімділік жайлы оқиға орнынан жиынтық ақпараттар ұсынады. б) Сұхбат алушы тілші. Әлемдегі барлық адамдар кешірімді болса, онда...

10 слайд

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Тапсырма: Төменде берілген рөлдер бойынша жаңалықтар бағдарламасын дұрыс әрекетке негіздеп жасаңдар. а) Зерттеуші тілші. Тәулік бойы кешірімділік жайлы орын алған оқиғалар туралы хабарлайды. ә)Теледидар жүргізушісі. Кешірімділік жайлы оқиға орнынан жиынтық ақпараттар ұсынады. б) Сұхбат алушы тілші. Әлемдегі барлық адамдар кешірімді болса, онда...

Топпен ән айту. Күн күледі әні Өлеңін жазған: Қосжан Мүсірепов Әнін жазған: Ибрагим Нүсіп

11 слайд
Топпен ән айту. Күн күледі әні Өлеңін жазған: Қосжан Мүсірепов Әнін жазған: Ибрагим Нүсіпбаев Біз көңілді ұланбыз, Ән шырқаймыз, сайраңдап. Бақытты елде туғанбыз, Жаз гүліндей жайраңдап. Бөбектерді қуантып, Құрметтейміз қарттарды. Өнерге біз құмартып, Өсіреміз бақтарды. Шынығамыз, ойнаймыз, Жас ұрпақпыз талапты. Жаз қызығын тойлаймыз, Жақсы оқимыз сабақты.

11 слайд

Топпен ән айту. Күн күледі әні Өлеңін жазған: Қосжан Мүсірепов Әнін жазған: Ибрагим Нүсіпбаев Біз көңілді ұланбыз, Ән шырқаймыз, сайраңдап. Бақытты елде туғанбыз, Жаз гүліндей жайраңдап. Бөбектерді қуантып, Құрметтейміз қарттарды. Өнерге біз құмартып, Өсіреміз бақтарды. Шынығамыз, ойнаймыз, Жас ұрпақпыз талапты. Жаз қызығын тойлаймыз, Жақсы оқимыз сабақты.

Үй тапсырмасы. 1. №19 – сабақ. Кешіре білудің жолдарын жасаңдар. Дәптерге жазыңдар. 2. Келесі сабақ. №20, Иван Василенконың «Ө

12 слайд
Үй тапсырмасы. 1. №19 – сабақ. Кешіре білудің жолдарын жасаңдар. Дәптерге жазыңдар. 2. Келесі сабақ. №20, Иван Василенконың «Өткел» әнгімесін оқып келу

12 слайд

Үй тапсырмасы. 1. №19 – сабақ. Кешіре білудің жолдарын жасаңдар. Дәптерге жазыңдар. 2. Келесі сабақ. №20, Иван Василенконың «Өткел» әнгімесін оқып келу

Сабақтың қорытынды сәті. Мұғалім: Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық. Сабақ аяқ

13 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Мұғалім: Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық. Сабақ аяқталды. Бүгінгі күндерің қуаныш әкелсін! Бағалау: “Бесбармақ “ әдісі.

13 слайд

Сабақтың қорытынды сәті. Мұғалім: Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық. Сабақ аяқталды. Бүгінгі күндерің қуаныш әкелсін! Бағалау: “Бесбармақ “ әдісі.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ