Ашық сабақ. Тынымбай Нұрмағанбетов "Анасын сағынған бала" 5-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
L/O/G/OАлматы облысы,
Кербұлақ ауданы,
Жаңалық орта мектебі, МДШО МКМ.
Ұстаздық еткен жалықпас,
үйретуден балаға... қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Жақсыбаева Бибигуль Сейсекқызы.
1 слайд
L/O/G/OАлматы облысы, Кербұлақ ауданы, Жаңалық орта мектебі, МДШО МКМ. Ұстаздық еткен жалықпас, үйретуден балаға... қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Жақсыбаева Бибигуль Сейсекқызы.
2 слайд
5-сынып, қазақ әдебиеті
Тынымбай Нұрмағамбетов “Анасын сағынған бала”әңгімесі
Click to add title in here Ұзақ мерзімді жоспарлау бөлімі Отбасы құндылықтары
Тақырып: Тынымбай Нұрмағанбетов. “Анасын
сағынған бала ”
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын
оқу мақсаттары: 5.Т/Ж2.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын
анықтау
5.Б/С3 Шығармадағы кейіпкерді өзіндік
құндылығы тұрғысынан талдап , әдеби эссе жазу.
Бағалау критерийлері Шығарманың мазмұны мен тақырыбын меңгереді,
идеясын анықтайды.
Шығарманың құндылығын талдап, әдеби эссе
жазады.
Құндылықтар Зайырлы қоғам және жоғары руханият
Ынтымақ бастауы- отбасы құндылығы. Отбасы
мүшелерінің бірін-бірі құрметтеуге үйрету.
Ана мен бала арасындағы махаббат.
2 слайд
5-сынып, қазақ әдебиеті Тынымбай Нұрмағамбетов “Анасын сағынған бала”әңгімесі Click to add title in here Ұзақ мерзімді жоспарлау бөлімі Отбасы құндылықтары Тақырып: Тынымбай Нұрмағанбетов. “Анасын сағынған бала ” Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 5.Т/Ж2.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау 5.Б/С3 Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап , әдеби эссе жазу. Бағалау критерийлері Шығарманың мазмұны мен тақырыбын меңгереді, идеясын анықтайды. Шығарманың құндылығын талдап, әдеби эссе жазады. Құндылықтар Зайырлы қоғам және жоғары руханият Ынтымақ бастауы- отбасы құндылығы. Отбасы мүшелерінің бірін-бірі құрметтеуге үйрету. Ана мен бала арасындағы махаббат.
3 слайд
ж“ Жүрек жылуы”әдісі
3 слайд
ж“ Жүрек жылуы”әдісі
4 слайд
Тынымбай Нұрмағамбетов
4 слайд
Тынымбай Нұрмағамбетов
5 слайд
“ Анасын сағынған бала” әңгімесін оқу
\ ресурс: 5-сынып қазақ әдебиеті оқулығы,124-133 бет \
5 слайд
“ Анасын сағынған бала” әңгімесін оқу \ ресурс: 5-сынып қазақ әдебиеті оқулығы,124-133 бет \
6 слайд
Шығарманың өн бойында қандай Сержанды кездістіреміз?
«Оқиға тізбегі» әдісі арқылы мәтінді түсініп оқып, шығармадағы мәселелерді өз
сөздеріңізбен тұжырымдаңыз
6 слайд
Шығарманың өн бойында қандай Сержанды кездістіреміз? «Оқиға тізбегі» әдісі арқылы мәтінді түсініп оқып, шығармадағы мәселелерді өз сөздеріңізбен тұжырымдаңыз
7 слайд
“ Егжей-тегжейлі білуге (түсінуге) арналған оқылым сканерлеу” әдісі
бойынша әңгіме мәтінінен негізгі кейіпкерлердің образын таңдап, өз
сөздеріңмен сипаттап,сызбаға ретімен орналастырыңыздар
кейіпкер жас мөлшері іс-әрекеті мінезі көңіл-күйі
Сержан
кейіпкер жас мөлшері іс-әрекеті мінезі көңіл күйі
Ана
кейіпкер жас мөлшері іс-әрекеті мінезі көңіл күйі
Есмағанбет
Дескриптор:
-кейіпкерлерді салыстырады.
-іс-әрекеті мен мінезін сипаттап жазады.
-сызбаға жазып, түсіндіреді.
7 слайд
“ Егжей-тегжейлі білуге (түсінуге) арналған оқылым сканерлеу” әдісі бойынша әңгіме мәтінінен негізгі кейіпкерлердің образын таңдап, өз сөздеріңмен сипаттап,сызбаға ретімен орналастырыңыздар кейіпкер жас мөлшері іс-әрекеті мінезі көңіл-күйі Сержан кейіпкер жас мөлшері іс-әрекеті мінезі көңіл күйі Ана кейіпкер жас мөлшері іс-әрекеті мінезі көңіл күйі Есмағанбет Дескриптор: -кейіпкерлерді салыстырады. -іс-әрекеті мен мінезін сипаттап жазады. -сызбаға жазып, түсіндіреді.
8 слайд
Тапсырма «Крест -нөл» әдісі
Өмірмен байланыстыра отырып, әркім өз қажеттілігіне қарай
шығармадағы кейіпкер мен өзіңізді салыстыра сипаттаңдар.
1.Өзіңіз және басты кейіпкер
жайлы өлең жазыңыз , сіз бен
кейіпкердің (Сержанның)
ұқсастықтарын табыңыз 2.Шығарманың түйінді
тақырыбына сурет салыңыз 3.Шығарманың тақырыбына сәйкес
келетін , оны бейнелейтін ән
айтыңыз
4.Шығармадағы кейіпкердің
болашағы қандай болатынын өз
ойыңызбен сипаттаңыз 5. Шығармадағы басты
кейіпкердің (Сержанның)
проблемасын шешу үшін сіз
қандай амалдарды
қолданатыныңызды жазыңыз 6.«Асыл ана»
«Менің анам»
«Әлемдегі әйгілі адамдардың анасы»
«Менің досымның анасы»
Осы тақырыптардың бірін
таңдап,әдеби эссе жазыңыз
7. Сіз « суретшісіз»
шығармадағы қызықты көріністі
өз сөзіңізбен суреттеп жазыңыз. 8.Сержанға сіз де қолдау
білдіріп, оған деген тілегіңіз
мен ұсынысыңызды жазыңыз. 9. АКТ бағдарламаларын пайдалана
отырып,Сержанның көңіл -күйін
диаграммаға салыңыз.
8 слайд
Тапсырма «Крест -нөл» әдісі Өмірмен байланыстыра отырып, әркім өз қажеттілігіне қарай шығармадағы кейіпкер мен өзіңізді салыстыра сипаттаңдар. 1.Өзіңіз және басты кейіпкер жайлы өлең жазыңыз , сіз бен кейіпкердің (Сержанның) ұқсастықтарын табыңыз 2.Шығарманың түйінді тақырыбына сурет салыңыз 3.Шығарманың тақырыбына сәйкес келетін , оны бейнелейтін ән айтыңыз 4.Шығармадағы кейіпкердің болашағы қандай болатынын өз ойыңызбен сипаттаңыз 5. Шығармадағы басты кейіпкердің (Сержанның) проблемасын шешу үшін сіз қандай амалдарды қолданатыныңызды жазыңыз 6.«Асыл ана» «Менің анам» «Әлемдегі әйгілі адамдардың анасы» «Менің досымның анасы» Осы тақырыптардың бірін таңдап,әдеби эссе жазыңыз 7. Сіз « суретшісіз» шығармадағы қызықты көріністі өз сөзіңізбен суреттеп жазыңыз. 8.Сержанға сіз де қолдау білдіріп, оған деген тілегіңіз мен ұсынысыңызды жазыңыз. 9. АКТ бағдарламаларын пайдалана отырып,Сержанның көңіл -күйін диаграммаға салыңыз.
9 слайд
www.themegallery.com“ Күн,ай,жұлдыз”кері байланыс
түсіндім
түсініп
келемін
түсінбедім
9 слайд
www.themegallery.com“ Күн,ай,жұлдыз”кері байланыс түсіндім түсініп келемін түсінбедім
10 слайд
www.themegallery.com L/O/G/OҮйге тапсырма: “Менің анам”тақырыбында эссе
жазу
10 слайд
www.themegallery.com L/O/G/OҮйге тапсырма: “Менің анам”тақырыбында эссе жазу