"Биология сабақтарында оқушылар білімін қалыптастыру тапсырмалары" әдістемелік құрал презентациясы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Солтүстік Қазақстан облысы
Шал ақын ауданы
Қазақ орта мектебі
«Биология сабақтарында
оқушылар білімін қалыптастыруға
арналған тапсырмалар жинағы»
(Оқушылар мен мұғалімдерге арналған
әдістемелік құрал)
Естаева Кульшат Таурбековна –биология мұғалімі
1 слайд
Солтүстік Қазақстан облысы Шал ақын ауданы Қазақ орта мектебі «Биология сабақтарында оқушылар білімін қалыптастыруға арналған тапсырмалар жинағы» (Оқушылар мен мұғалімдерге арналған әдістемелік құрал) Естаева Кульшат Таурбековна –биология мұғалімі
2 слайд
Оқушылар білімін
қалыптастырудың 3
принциптік бағыттары
2 слайд
Оқушылар білімін қалыптастырудың 3 принциптік бағыттары
3 слайд
3 слайд
4 слайд
Мазмұны
Биология
ғылымы
Тірі
табиғат
туралы
ғылым
Биология
ғылымын
зерттеу
әдістері
Жануарлар
бөлімі
Ішекқуысты
лар және
құрттар,,
қосмекенділе
р, сәйкестікті
тап
тапсырма
лары.
Анатомия
бөлімі
Онтогенз
тарауына
тест,
асқорыту
мүшелерін
қайталауға
деңгейлік
тапсырма
лар
Саңырауқұл
ақтар мен
бактериялар
бөлімі
Биологиялық
диктант түрінде
тиісті сөздерді
қою, олардың
тіршілігін
сипаттайтын
тапсырмалар
Өсімдіктер
бөлімі
Жасуша , ұлпа,
гүлдің құрылысы,
жемістер мен
тұқымдар,
сәйкестікті тап
тапсырмалары,
дара ,қосжарнақты
класс өсімдіктерін
салыстыру.
4 слайд
Мазмұны Биология ғылымы Тірі табиғат туралы ғылым Биология ғылымын зерттеу әдістері Жануарлар бөлімі Ішекқуысты лар және құрттар,, қосмекенділе р, сәйкестікті тап тапсырма лары. Анатомия бөлімі Онтогенз тарауына тест, асқорыту мүшелерін қайталауға деңгейлік тапсырма лар Саңырауқұл ақтар мен бактериялар бөлімі Биологиялық диктант түрінде тиісті сөздерді қою, олардың тіршілігін сипаттайтын тапсырмалар Өсімдіктер бөлімі Жасуша , ұлпа, гүлдің құрылысы, жемістер мен тұқымдар, сәйкестікті тап тапсырмалары, дара ,қосжарнақты класс өсімдіктерін салыстыру.
5 слайд
•Миға шабуыл
•Қосымша деректер іздеу;
•Суреттер арқылы зерттеу;
•Қосымша оқулықтарды пайдалану;
•Орындау арқылы білімді зерделеу;
•Сыни тұрғыдан ойлау;
•Деңгейлік тапсырмалар, жас
ерекшеліктеріне сай оқыту;
•Сәйкестендіру тестері;
•салыстыру.
5 слайд
•Миға шабуыл •Қосымша деректер іздеу; •Суреттер арқылы зерттеу; •Қосымша оқулықтарды пайдалану; •Орындау арқылы білімді зерделеу; •Сыни тұрғыдан ойлау; •Деңгейлік тапсырмалар, жас ерекшеліктеріне сай оқыту; •Сәйкестендіру тестері; •салыстыру.
6 слайд
БИОЛОГИЯ ҒЫЛЫМЫ БӨЛІМІНДЕ
I. Қай ғылым туралы айтылып тұр?
1. Ағзалардың сыртқы құрылысын
зерттейтін ғылым.
2. Тұқым қуалаушылық пен
өзгергіштікті зерттейтін ғылым.
3. Жануарлар туралы ғылым.
II./Бақылау әдісі дегеніміз не,
оның тәжірибе жасаудан
айырмашылығы неде?
6 слайд
БИОЛОГИЯ ҒЫЛЫМЫ БӨЛІМІНДЕ I. Қай ғылым туралы айтылып тұр? 1. Ағзалардың сыртқы құрылысын зерттейтін ғылым. 2. Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштікті зерттейтін ғылым. 3. Жануарлар туралы ғылым. II./Бақылау әдісі дегеніміз не, оның тәжірибе жасаудан айырмашылығы неде?
7 слайд
ӨСІМДІКТЕР БӨЛІМІНДЕ
А. Алқа тұқымдастар
Ә.Күрделігүлділер тұқымдасы
1.Тамыр жүйесі шашақ
2.Күлтелері тұтасқан
3.Гүлшоғыры себетгүл
4.Жапырағы қатар жүйкелі
5.Жапырақтары кезектесіп орналасқан
6.Гүлдерінде тостағанша болмайды
7.Гүлінің формуласы Т(5)К(5)А5Ж(2)
8.Жемісі- жидек немесе қауашақ
9.Гүлінің формуласы Т0К(5)А(5)Ж(2)
10.Жемісі- тұқымша
11.Тамыр жүйесі кіндік
7 слайд
ӨСІМДІКТЕР БӨЛІМІНДЕ А. Алқа тұқымдастар Ә.Күрделігүлділер тұқымдасы 1.Тамыр жүйесі шашақ 2.Күлтелері тұтасқан 3.Гүлшоғыры себетгүл 4.Жапырағы қатар жүйкелі 5.Жапырақтары кезектесіп орналасқан 6.Гүлдерінде тостағанша болмайды 7.Гүлінің формуласы Т(5)К(5)А5Ж(2) 8.Жемісі- жидек немесе қауашақ 9.Гүлінің формуласы Т0К(5)А(5)Ж(2) 10.Жемісі- тұқымша 11.Тамыр жүйесі кіндік
8 слайд
ЖАНУАРЛАР БӨЛІМІНДЕ
БӨЛІМІНДЕ
Суретті пайдаланып бақаның дамуын сипатта.
•Суретте ақ сұламаның ішкі құрылысы берілен, санмен белгіленген
• қай мүшелері, атап жаз.
8 слайд
ЖАНУАРЛАР БӨЛІМІНДЕ БӨЛІМІНДЕ Суретті пайдаланып бақаның дамуын сипатта. •Суретте ақ сұламаның ішкі құрылысы берілен, санмен белгіленген • қай мүшелері, атап жаз.
9 слайд
БАКТЕРИЯЛАР,
САҢЫРАУҚҰЛАҚТАР
салыстыру кестесі
Ерекшеліктері Бактерия Саңырауқұлақтар
Қоректенуі
Құрылысы
Көбеюі
Өсіп-дмуы
Тынысалуы
Пайдасы
Кездесетін жері
Қандай ағза
берілген, тіршілігін сипатта
9 слайд
БАКТЕРИЯЛАР, САҢЫРАУҚҰЛАҚТАР салыстыру кестесі Ерекшеліктері Бактерия Саңырауқұлақтар Қоректенуі Құрылысы Көбеюі Өсіп-дмуы Тынысалуы Пайдасы Кездесетін жері Қандай ағза берілген, тіршілігін сипатта
10 слайд
АНАТОМИЯ БӨЛІМІ
2.Сөйлемді аяқта
1. Асқорыту орталығы ______ орналасқан.
2. шартсыз тежелу пайда болады, егер
_______________
3. Тойым сезімі пайда болады _______________
3. Дұрыс жауабын таңда
1. Майлар ыдырайды:
а) ауыз қуысында;
б) қарын мен аш ішекте;
в) тек қарында;
г) тек аш ішекте
2. Ең негізгі энергия көзі:
а) нәруыздар;
б) майлар;
в) көмірсулар.
3. Асқазанның негізгі ферменті:
а) пепсин;
б) трипсин;
в) птиалин
10 слайд
АНАТОМИЯ БӨЛІМІ 2.Сөйлемді аяқта 1. Асқорыту орталығы ______ орналасқан. 2. шартсыз тежелу пайда болады, егер _______________ 3. Тойым сезімі пайда болады _______________ 3. Дұрыс жауабын таңда 1. Майлар ыдырайды: а) ауыз қуысында; б) қарын мен аш ішекте; в) тек қарында; г) тек аш ішекте 2. Ең негізгі энергия көзі: а) нәруыздар; б) майлар; в) көмірсулар. 3. Асқазанның негізгі ферменті: а) пепсин; б) трипсин; в) птиалин
11 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ
Бүгінгі күні білім беру жүйесінде жаңаша
ізденістер жолға қойылып, жаңа
педагогикалық технологиялар мен
оқытудың әдістері кеңінен қолданылып
отыр. Оқу мен оқытудың жаңа
матеиалдарын дайындау маңызды. Білім
мазмұнының өзгеруі , оқыту
формаларының , білімді бағалау мен
бақылау жүйесінің жетілуі оқу әдістемелік
құралдардың жаңаруын талап етеді. Бұл
құрал да өз үлесін қосады деп ойлаймын
11 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ Бүгінгі күні білім беру жүйесінде жаңаша ізденістер жолға қойылып, жаңа педагогикалық технологиялар мен оқытудың әдістері кеңінен қолданылып отыр. Оқу мен оқытудың жаңа матеиалдарын дайындау маңызды. Білім мазмұнының өзгеруі , оқыту формаларының , білімді бағалау мен бақылау жүйесінің жетілуі оқу әдістемелік құралдардың жаңаруын талап етеді. Бұл құрал да өз үлесін қосады деп ойлаймын