Материалдар / "Биология сабақтарында оқушылар білімін қалыптастыру тапсырмалары" әдістемелік құрал презентациясы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Биология сабақтарында оқушылар білімін қалыптастыру тапсырмалары" әдістемелік құрал презентациясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл презентацияда "Биология сабақтарында оқушылар білімін қалыптастыру " тапсырмалары әдістемелік құралдың құрылымы көрсетілген. Құрылымында бөлімдері туралы айтылады, ондағы материалдар туралы түсініктеме мысал ретінде көрсетілген.Биология курсының 6- сынып оқушыларына арналаған. ҰБТ ға дайындық ретінде 11 сынып оқушылары да қолдана алады. Бұл әдістемелік құралда суретпен жұмыстар, биологиялық диктант, тестер жинағы, сәйкестікті тап, тапсырмалары бар.Кіріспе бөлімі мен қорытынды бөлімдерінде әдістемелік құралтуралы ақпараттар берілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
738
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Солтүстік Қазақстан облысы Шал ақын ауданы Қазақ орта мектебі «Биология сабақтарында оқушылар білімін қалыптастыруға арналған

1 слайд
Солтүстік Қазақстан облысы Шал ақын ауданы Қазақ орта мектебі «Биология сабақтарында оқушылар білімін қалыптастыруға арналған тапсырмалар жинағы» (Оқушылар мен мұғалімдерге арналған әдістемелік құрал) Естаева Кульшат Таурбековна –биология мұғалімі

1 слайд

Солтүстік Қазақстан облысы Шал ақын ауданы Қазақ орта мектебі «Биология сабақтарында оқушылар білімін қалыптастыруға арналған тапсырмалар жинағы» (Оқушылар мен мұғалімдерге арналған әдістемелік құрал) Естаева Кульшат Таурбековна –биология мұғалімі

Оқушылар білімін қалыптастырудың 3 принциптік бағыттары

2 слайд
Оқушылар білімін қалыптастырудың 3 принциптік бағыттары

2 слайд

Оқушылар білімін қалыптастырудың 3 принциптік бағыттары

3 слайд

3 слайд

Мазмұны Биология ғылымы Тірі табиғат туралы ғылым Биология ғылымын зерттеу әдістері Жануарлар бөлімі Ішекқуысты лар және

4 слайд
Мазмұны Биология ғылымы Тірі табиғат туралы ғылым Биология ғылымын зерттеу әдістері Жануарлар бөлімі Ішекқуысты лар және құрттар,, қосмекенділе р, сәйкестікті тап тапсырма лары. Анатомия бөлімі Онтогенз тарауына тест, асқорыту мүшелерін қайталауға деңгейлік тапсырма лар Саңырауқұл ақтар мен бактериялар бөлімі Биологиялық диктант түрінде тиісті сөздерді қою, олардың тіршілігін сипаттайтын тапсырмалар Өсімдіктер бөлімі Жасуша , ұлпа, гүлдің құрылысы, жемістер мен тұқымдар, сәйкестікті тап тапсырмалары, дара ,қосжарнақты класс өсімдіктерін салыстыру.

4 слайд

Мазмұны Биология ғылымы Тірі табиғат туралы ғылым Биология ғылымын зерттеу әдістері Жануарлар бөлімі Ішекқуысты лар және құрттар,, қосмекенділе р, сәйкестікті тап тапсырма лары. Анатомия бөлімі Онтогенз тарауына тест, асқорыту мүшелерін қайталауға деңгейлік тапсырма лар Саңырауқұл ақтар мен бактериялар бөлімі Биологиялық диктант түрінде тиісті сөздерді қою, олардың тіршілігін сипаттайтын тапсырмалар Өсімдіктер бөлімі Жасуша , ұлпа, гүлдің құрылысы, жемістер мен тұқымдар, сәйкестікті тап тапсырмалары, дара ,қосжарнақты класс өсімдіктерін салыстыру.

•Миға шабуыл •Қосымша деректер іздеу; •Суреттер арқылы зерттеу; •Қосымша оқулықтарды пайдалану; •Орындау арқылы білімді зерделеу

5 слайд
•Миға шабуыл •Қосымша деректер іздеу; •Суреттер арқылы зерттеу; •Қосымша оқулықтарды пайдалану; •Орындау арқылы білімді зерделеу; •Сыни тұрғыдан ойлау; •Деңгейлік тапсырмалар, жас ерекшеліктеріне сай оқыту; •Сәйкестендіру тестері; •салыстыру.

5 слайд

•Миға шабуыл •Қосымша деректер іздеу; •Суреттер арқылы зерттеу; •Қосымша оқулықтарды пайдалану; •Орындау арқылы білімді зерделеу; •Сыни тұрғыдан ойлау; •Деңгейлік тапсырмалар, жас ерекшеліктеріне сай оқыту; •Сәйкестендіру тестері; •салыстыру.

БИОЛОГИЯ ҒЫЛЫМЫ БӨЛІМІНДЕ I. Қай ғылым туралы айтылып тұр? 1. Ағзалардың сыртқы құрылысын зерттейтін ғылым. 2. Тұқым қуалаушылы

6 слайд
БИОЛОГИЯ ҒЫЛЫМЫ БӨЛІМІНДЕ I. Қай ғылым туралы айтылып тұр? 1. Ағзалардың сыртқы құрылысын зерттейтін ғылым. 2. Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштікті зерттейтін ғылым. 3. Жануарлар туралы ғылым. II./Бақылау әдісі дегеніміз не, оның тәжірибе жасаудан айырмашылығы неде?

6 слайд

БИОЛОГИЯ ҒЫЛЫМЫ БӨЛІМІНДЕ I. Қай ғылым туралы айтылып тұр? 1. Ағзалардың сыртқы құрылысын зерттейтін ғылым. 2. Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштікті зерттейтін ғылым. 3. Жануарлар туралы ғылым. II./Бақылау әдісі дегеніміз не, оның тәжірибе жасаудан айырмашылығы неде?

ӨСІМДІКТЕР БӨЛІМІНДЕ А. Алқа тұқымдастар Ә.Күрделігүлділер тұқымдасы 1.Тамыр жүйесі шашақ 2.Күлтелері тұтасқан 3.Гүлшоғыры

7 слайд
ӨСІМДІКТЕР БӨЛІМІНДЕ А. Алқа тұқымдастар Ә.Күрделігүлділер тұқымдасы 1.Тамыр жүйесі шашақ 2.Күлтелері тұтасқан 3.Гүлшоғыры себетгүл 4.Жапырағы қатар жүйкелі 5.Жапырақтары кезектесіп орналасқан 6.Гүлдерінде тостағанша болмайды 7.Гүлінің формуласы Т(5)К(5)А5Ж(2) 8.Жемісі- жидек немесе қауашақ 9.Гүлінің формуласы Т0К(5)А(5)Ж(2) 10.Жемісі- тұқымша 11.Тамыр жүйесі кіндік

7 слайд

ӨСІМДІКТЕР БӨЛІМІНДЕ А. Алқа тұқымдастар Ә.Күрделігүлділер тұқымдасы 1.Тамыр жүйесі шашақ 2.Күлтелері тұтасқан 3.Гүлшоғыры себетгүл 4.Жапырағы қатар жүйкелі 5.Жапырақтары кезектесіп орналасқан 6.Гүлдерінде тостағанша болмайды 7.Гүлінің формуласы Т(5)К(5)А5Ж(2) 8.Жемісі- жидек немесе қауашақ 9.Гүлінің формуласы Т0К(5)А(5)Ж(2) 10.Жемісі- тұқымша 11.Тамыр жүйесі кіндік

ЖАНУАРЛАР БӨЛІМІНДЕ БӨЛІМІНДЕ Суретті пайдаланып бақаның дамуын сипатта. •Суретте ақ сұламаның ішкі құрылысы берілен, санмен

8 слайд
ЖАНУАРЛАР БӨЛІМІНДЕ БӨЛІМІНДЕ Суретті пайдаланып бақаның дамуын сипатта. •Суретте ақ сұламаның ішкі құрылысы берілен, санмен белгіленген • қай мүшелері, атап жаз.

8 слайд

ЖАНУАРЛАР БӨЛІМІНДЕ БӨЛІМІНДЕ Суретті пайдаланып бақаның дамуын сипатта. •Суретте ақ сұламаның ішкі құрылысы берілен, санмен белгіленген • қай мүшелері, атап жаз.

БАКТЕРИЯЛАР, САҢЫРАУҚҰЛАҚТАР салыстыру кестесі Ерекшеліктері Бактерия Саңырауқұлақтар Қоректенуі Құрылысы Көбеюі Өсіп-дм

9 слайд
БАКТЕРИЯЛАР, САҢЫРАУҚҰЛАҚТАР салыстыру кестесі Ерекшеліктері Бактерия Саңырауқұлақтар Қоректенуі Құрылысы Көбеюі Өсіп-дмуы Тынысалуы Пайдасы Кездесетін жері Қандай ағза берілген, тіршілігін сипатта

9 слайд

БАКТЕРИЯЛАР, САҢЫРАУҚҰЛАҚТАР салыстыру кестесі Ерекшеліктері Бактерия Саңырауқұлақтар Қоректенуі Құрылысы Көбеюі Өсіп-дмуы Тынысалуы Пайдасы Кездесетін жері Қандай ағза берілген, тіршілігін сипатта

АНАТОМИЯ БӨЛІМІ 2.Сөйлемді аяқта 1. Асқорыту орталығы ______ орналасқан. 2. шартсыз тежелу пайда болады, егер ______

10 слайд
АНАТОМИЯ БӨЛІМІ 2.Сөйлемді аяқта 1. Асқорыту орталығы ______ орналасқан. 2. шартсыз тежелу пайда болады, егер _______________ 3. Тойым сезімі пайда болады _______________ 3. Дұрыс жауабын таңда 1. Майлар ыдырайды: а) ауыз қуысында; б) қарын мен аш ішекте; в) тек қарында; г) тек аш ішекте 2. Ең негізгі энергия көзі: а) нәруыздар; б) майлар; в) көмірсулар. 3. Асқазанның негізгі ферменті: а) пепсин; б) трипсин; в) птиалин

10 слайд

АНАТОМИЯ БӨЛІМІ 2.Сөйлемді аяқта 1. Асқорыту орталығы ______ орналасқан. 2. шартсыз тежелу пайда болады, егер _______________ 3. Тойым сезімі пайда болады _______________ 3. Дұрыс жауабын таңда 1. Майлар ыдырайды: а) ауыз қуысында; б) қарын мен аш ішекте; в) тек қарында; г) тек аш ішекте 2. Ең негізгі энергия көзі: а) нәруыздар; б) майлар; в) көмірсулар. 3. Асқазанның негізгі ферменті: а) пепсин; б) трипсин; в) птиалин

ҚОРЫТЫНДЫ Бүгінгі күні білім беру жүйесінде жаңаша ізденістер жолға қойылып, жаңа педагогикалық технологиялар мен оқытуд

11 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ Бүгінгі күні білім беру жүйесінде жаңаша ізденістер жолға қойылып, жаңа педагогикалық технологиялар мен оқытудың әдістері кеңінен қолданылып отыр. Оқу мен оқытудың жаңа матеиалдарын дайындау маңызды. Білім мазмұнының өзгеруі , оқыту формаларының , білімді бағалау мен бақылау жүйесінің жетілуі оқу әдістемелік құралдардың жаңаруын талап етеді. Бұл құрал да өз үлесін қосады деп ойлаймын

11 слайд

ҚОРЫТЫНДЫ Бүгінгі күні білім беру жүйесінде жаңаша ізденістер жолға қойылып, жаңа педагогикалық технологиялар мен оқытудың әдістері кеңінен қолданылып отыр. Оқу мен оқытудың жаңа матеиалдарын дайындау маңызды. Білім мазмұнының өзгеруі , оқыту формаларының , білімді бағалау мен бақылау жүйесінің жетілуі оқу әдістемелік құралдардың жаңаруын талап етеді. Бұл құрал да өз үлесін қосады деп ойлаймын