"Биология сабақтарында оқушылар білімін қалыптастыру тапсырмалары" әдістемелік құрал презентациясы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Биология сабақтарында оқушылар білімін қалыптастыру тапсырмалары" әдістемелік құрал презентациясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл презентацияда "Биология сабақтарында оқушылар білімін қалыптастыру " тапсырмалары әдістемелік құралдың құрылымы көрсетілген. Құрылымында бөлімдері туралы айтылады, ондағы материалдар туралы түсініктеме мысал ретінде көрсетілген.Биология курсының 6- сынып оқушыларына арналаған. ҰБТ ға дайындық ретінде 11 сынып оқушылары да қолдана алады. Бұл әдістемелік құралда суретпен жұмыстар, биологиялық диктант, тестер жинағы, сәйкестікті тап, тапсырмалары бар.Кіріспе бөлімі мен қорытынды бөлімдерінде әдістемелік құралтуралы ақпараттар берілген.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Солтүстік Қазақстан облысы Шал ақын ауданы Қазақ орта мектебі «Биология сабақтарында оқушылар білімін қалыптастыруға арналған

#1 слайд
Солтүстік Қазақстан облысы Шал ақын ауданы Қазақ орта мектебі «Биология сабақтарында оқушылар білімін қалыптастыруға арналған тапсырмалар жинағы» (Оқушылар мен мұғалімдерге арналған әдістемелік құрал) Естаева Кульшат Таурбековна –биология мұғалімі

1 слайд

Солтүстік Қазақстан облысы Шал ақын ауданы Қазақ орта мектебі «Биология сабақтарында оқушылар білімін қалыптастыруға арналған тапсырмалар жинағы» (Оқушылар мен мұғалімдерге арналған әдістемелік құрал) Естаева Кульшат Таурбековна –биология мұғалімі

Оқушылар білімін қалыптастырудың 3 принциптік бағыттары

#2 слайд
Оқушылар білімін қалыптастырудың 3 принциптік бағыттары

2 слайд

Оқушылар білімін қалыптастырудың 3 принциптік бағыттары

#3 слайд

3 слайд

Мазмұны Биология ғылымы Тірі табиғат туралы ғылым Биология ғылымын зерттеу әдістері Жануарлар бөлімі Ішекқуысты лар және

#4 слайд
Мазмұны Биология ғылымы Тірі табиғат туралы ғылым Биология ғылымын зерттеу әдістері Жануарлар бөлімі Ішекқуысты лар және құрттар,, қосмекенділе р, сәйкестікті тап тапсырма лары. Анатомия бөлімі Онтогенз тарауына тест, асқорыту мүшелерін қайталауға деңгейлік тапсырма лар Саңырауқұл ақтар мен бактериялар бөлімі Биологиялық диктант түрінде тиісті сөздерді қою, олардың тіршілігін сипаттайтын тапсырмалар Өсімдіктер бөлімі Жасуша , ұлпа, гүлдің құрылысы, жемістер мен тұқымдар, сәйкестікті тап тапсырмалары, дара ,қосжарнақты класс өсімдіктерін салыстыру.

4 слайд

Мазмұны Биология ғылымы Тірі табиғат туралы ғылым Биология ғылымын зерттеу әдістері Жануарлар бөлімі Ішекқуысты лар және құрттар,, қосмекенділе р, сәйкестікті тап тапсырма лары. Анатомия бөлімі Онтогенз тарауына тест, асқорыту мүшелерін қайталауға деңгейлік тапсырма лар Саңырауқұл ақтар мен бактериялар бөлімі Биологиялық диктант түрінде тиісті сөздерді қою, олардың тіршілігін сипаттайтын тапсырмалар Өсімдіктер бөлімі Жасуша , ұлпа, гүлдің құрылысы, жемістер мен тұқымдар, сәйкестікті тап тапсырмалары, дара ,қосжарнақты класс өсімдіктерін салыстыру.

•Миға шабуыл •Қосымша деректер іздеу; •Суреттер арқылы зерттеу; •Қосымша оқулықтарды пайдалану; •Орындау арқылы білімді зерделеу

#5 слайд
•Миға шабуыл •Қосымша деректер іздеу; •Суреттер арқылы зерттеу; •Қосымша оқулықтарды пайдалану; •Орындау арқылы білімді зерделеу; •Сыни тұрғыдан ойлау; •Деңгейлік тапсырмалар, жас ерекшеліктеріне сай оқыту; •Сәйкестендіру тестері; •салыстыру.

5 слайд

•Миға шабуыл •Қосымша деректер іздеу; •Суреттер арқылы зерттеу; •Қосымша оқулықтарды пайдалану; •Орындау арқылы білімді зерделеу; •Сыни тұрғыдан ойлау; •Деңгейлік тапсырмалар, жас ерекшеліктеріне сай оқыту; •Сәйкестендіру тестері; •салыстыру.

БИОЛОГИЯ ҒЫЛЫМЫ БӨЛІМІНДЕ I. Қай ғылым туралы айтылып тұр? 1. Ағзалардың сыртқы құрылысын зерттейтін ғылым. 2. Тұқым қуалаушылы

#6 слайд
БИОЛОГИЯ ҒЫЛЫМЫ БӨЛІМІНДЕ I. Қай ғылым туралы айтылып тұр? 1. Ағзалардың сыртқы құрылысын зерттейтін ғылым. 2. Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштікті зерттейтін ғылым. 3. Жануарлар туралы ғылым. II./Бақылау әдісі дегеніміз не, оның тәжірибе жасаудан айырмашылығы неде?

6 слайд

БИОЛОГИЯ ҒЫЛЫМЫ БӨЛІМІНДЕ I. Қай ғылым туралы айтылып тұр? 1. Ағзалардың сыртқы құрылысын зерттейтін ғылым. 2. Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштікті зерттейтін ғылым. 3. Жануарлар туралы ғылым. II./Бақылау әдісі дегеніміз не, оның тәжірибе жасаудан айырмашылығы неде?

ӨСІМДІКТЕР БӨЛІМІНДЕ А. Алқа тұқымдастар Ә.Күрделігүлділер тұқымдасы 1.Тамыр жүйесі шашақ 2.Күлтелері тұтасқан 3.Гүлшоғыры

#7 слайд
ӨСІМДІКТЕР БӨЛІМІНДЕ А. Алқа тұқымдастар Ә.Күрделігүлділер тұқымдасы 1.Тамыр жүйесі шашақ 2.Күлтелері тұтасқан 3.Гүлшоғыры себетгүл 4.Жапырағы қатар жүйкелі 5.Жапырақтары кезектесіп орналасқан 6.Гүлдерінде тостағанша болмайды 7.Гүлінің формуласы Т(5)К(5)А5Ж(2) 8.Жемісі- жидек немесе қауашақ 9.Гүлінің формуласы Т0К(5)А(5)Ж(2) 10.Жемісі- тұқымша 11.Тамыр жүйесі кіндік

7 слайд

ӨСІМДІКТЕР БӨЛІМІНДЕ А. Алқа тұқымдастар Ә.Күрделігүлділер тұқымдасы 1.Тамыр жүйесі шашақ 2.Күлтелері тұтасқан 3.Гүлшоғыры себетгүл 4.Жапырағы қатар жүйкелі 5.Жапырақтары кезектесіп орналасқан 6.Гүлдерінде тостағанша болмайды 7.Гүлінің формуласы Т(5)К(5)А5Ж(2) 8.Жемісі- жидек немесе қауашақ 9.Гүлінің формуласы Т0К(5)А(5)Ж(2) 10.Жемісі- тұқымша 11.Тамыр жүйесі кіндік

ЖАНУАРЛАР БӨЛІМІНДЕ БӨЛІМІНДЕ Суретті пайдаланып бақаның дамуын сипатта. •Суретте ақ сұламаның ішкі құрылысы берілен, санмен

#8 слайд
ЖАНУАРЛАР БӨЛІМІНДЕ БӨЛІМІНДЕ Суретті пайдаланып бақаның дамуын сипатта. •Суретте ақ сұламаның ішкі құрылысы берілен, санмен белгіленген • қай мүшелері, атап жаз.

8 слайд

ЖАНУАРЛАР БӨЛІМІНДЕ БӨЛІМІНДЕ Суретті пайдаланып бақаның дамуын сипатта. •Суретте ақ сұламаның ішкі құрылысы берілен, санмен белгіленген • қай мүшелері, атап жаз.

БАКТЕРИЯЛАР, САҢЫРАУҚҰЛАҚТАР салыстыру кестесі Ерекшеліктері Бактерия Саңырауқұлақтар Қоректенуі Құрылысы Көбеюі Өсіп-дм

#9 слайд
БАКТЕРИЯЛАР, САҢЫРАУҚҰЛАҚТАР салыстыру кестесі Ерекшеліктері Бактерия Саңырауқұлақтар Қоректенуі Құрылысы Көбеюі Өсіп-дмуы Тынысалуы Пайдасы Кездесетін жері Қандай ағза берілген, тіршілігін сипатта

9 слайд

БАКТЕРИЯЛАР, САҢЫРАУҚҰЛАҚТАР салыстыру кестесі Ерекшеліктері Бактерия Саңырауқұлақтар Қоректенуі Құрылысы Көбеюі Өсіп-дмуы Тынысалуы Пайдасы Кездесетін жері Қандай ағза берілген, тіршілігін сипатта

АНАТОМИЯ БӨЛІМІ 2.Сөйлемді аяқта 1. Асқорыту орталығы ______ орналасқан. 2. шартсыз тежелу пайда болады, егер ______

#10 слайд
АНАТОМИЯ БӨЛІМІ 2.Сөйлемді аяқта 1. Асқорыту орталығы ______ орналасқан. 2. шартсыз тежелу пайда болады, егер _______________ 3. Тойым сезімі пайда болады _______________ 3. Дұрыс жауабын таңда 1. Майлар ыдырайды: а) ауыз қуысында; б) қарын мен аш ішекте; в) тек қарында; г) тек аш ішекте 2. Ең негізгі энергия көзі: а) нәруыздар; б) майлар; в) көмірсулар. 3. Асқазанның негізгі ферменті: а) пепсин; б) трипсин; в) птиалин

10 слайд

АНАТОМИЯ БӨЛІМІ 2.Сөйлемді аяқта 1. Асқорыту орталығы ______ орналасқан. 2. шартсыз тежелу пайда болады, егер _______________ 3. Тойым сезімі пайда болады _______________ 3. Дұрыс жауабын таңда 1. Майлар ыдырайды: а) ауыз қуысында; б) қарын мен аш ішекте; в) тек қарында; г) тек аш ішекте 2. Ең негізгі энергия көзі: а) нәруыздар; б) майлар; в) көмірсулар. 3. Асқазанның негізгі ферменті: а) пепсин; б) трипсин; в) птиалин

ҚОРЫТЫНДЫ Бүгінгі күні білім беру жүйесінде жаңаша ізденістер жолға қойылып, жаңа педагогикалық технологиялар мен оқытуд

#11 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ Бүгінгі күні білім беру жүйесінде жаңаша ізденістер жолға қойылып, жаңа педагогикалық технологиялар мен оқытудың әдістері кеңінен қолданылып отыр. Оқу мен оқытудың жаңа матеиалдарын дайындау маңызды. Білім мазмұнының өзгеруі , оқыту формаларының , білімді бағалау мен бақылау жүйесінің жетілуі оқу әдістемелік құралдардың жаңаруын талап етеді. Бұл құрал да өз үлесін қосады деп ойлаймын

11 слайд

ҚОРЫТЫНДЫ Бүгінгі күні білім беру жүйесінде жаңаша ізденістер жолға қойылып, жаңа педагогикалық технологиялар мен оқытудың әдістері кеңінен қолданылып отыр. Оқу мен оқытудың жаңа матеиалдарын дайындау маңызды. Білім мазмұнының өзгеруі , оқыту формаларының , білімді бағалау мен бақылау жүйесінің жетілуі оқу әдістемелік құралдардың жаңаруын талап етеді. Бұл құрал да өз үлесін қосады деп ойлаймын

Файл форматы:
pptx
22.12.2017
865
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі