Материалдар / Ерекше білім беру қажеттіліктері

Ерекше білім беру қажеттіліктері

Материал туралы қысқаша түсінік
Ерекше білім беру қажеттіліктері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2023
460
7 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы:Ерекше білім беру қажеттіліктері

1 слайд
Сабақтың тақырыбы:Ерекше білім беру қажеттіліктері

1 слайд

Сабақтың тақырыбы:Ерекше білім беру қажеттіліктері

Мазмұны: Жоспар:  Кіріспе;  Негізгі бөлім; Ерекше білім беру қажеттілігі; Ерекше білім беру қажеттілігі бар бала

2 слайд
Мазмұны: Жоспар:  Кіріспе;  Негізгі бөлім; Ерекше білім беру қажеттілігі; Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың топта көрсетілуі; Ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау;  Қорытынды;

2 слайд

Мазмұны: Жоспар:  Кіріспе;  Негізгі бөлім; Ерекше білім беру қажеттілігі; Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың топта көрсетілуі; Ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау;  Қорытынды;

КІРІСПЕ: Көптеген дамыған елдерде жалпы адами құндылықтары мен әлеуметтік талаптарға сай білім беру жүйесінде барлық балалар т

3 слайд
КІРІСПЕ: Көптеген дамыған елдерде жалпы адами құндылықтары мен әлеуметтік талаптарға сай білім беру жүйесінде барлық балалар тең және тосқауылсыз білім алулары қажет деген шешімге келген. Қазақстан Республикасының Заңнамаларында балаларды қорғау аясындағы халықаралық құжаттарға сәйкес мынандай ұғым енгізілген: ерекше білім беруге қажеттіліктері бар балалар (тұлғалар) және барлық оқушылардың жекелік мүмкіндіктері ескеріле отырып сапалы білім алудағы тең құқығы.

3 слайд

КІРІСПЕ: Көптеген дамыған елдерде жалпы адами құндылықтары мен әлеуметтік талаптарға сай білім беру жүйесінде барлық балалар тең және тосқауылсыз білім алулары қажет деген шешімге келген. Қазақстан Республикасының Заңнамаларында балаларды қорғау аясындағы халықаралық құжаттарға сәйкес мынандай ұғым енгізілген: ерекше білім беруге қажеттіліктері бар балалар (тұлғалар) және барлық оқушылардың жекелік мүмкіндіктері ескеріле отырып сапалы білім алудағы тең құқығы.

Ерекше білім беру қажеттілігі Ерекше білім беру қажеттілігі (ЕБҚ) - бұл көптеген дамыған елдерде кеңінен таралған түсінік, өйтк

4 слайд
Ерекше білім беру қажеттілігі Ерекше білім беру қажеттілігі (ЕБҚ) - бұл көптеген дамыған елдерде кеңінен таралған түсінік, өйткені инклюзивті білім берудің принципіне сәйкес әр оқушының жемісті білім алуы үшін барлық жағдайларды жасауға мектептің назарын аударады. Қазақстанда ЕБҚ бар балаларға "денсаулықтарына байланысты арнайы жалпы білім берудің оқу бағдарламалары мен қосымша білім беру бағдарламаларын қажет ететін білім алуда тұрақты немесе уақытша қиындықтарды бар тұлғалар" жатады.

4 слайд

Ерекше білім беру қажеттілігі Ерекше білім беру қажеттілігі (ЕБҚ) - бұл көптеген дамыған елдерде кеңінен таралған түсінік, өйткені инклюзивті білім берудің принципіне сәйкес әр оқушының жемісті білім алуы үшін барлық жағдайларды жасауға мектептің назарын аударады. Қазақстанда ЕБҚ бар балаларға "денсаулықтарына байланысты арнайы жалпы білім берудің оқу бағдарламалары мен қосымша білім беру бағдарламаларын қажет ететін білім алуда тұрақты немесе уақытша қиындықтарды бар тұлғалар" жатады.

Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балалар 3 топта көрсетіледі : 1 ТОП Психикалық және дене дамуында түрлі бұзылымдары бар

5 слайд
Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балалар 3 топта көрсетіледі : 1 ТОП Психикалық және дене дамуында түрлі бұзылымдары бар балалар: көру, есту, сөйлеу бұзылымдары, зияты, тірек- қозғалыс аппараты, техникалық дамуы тежелген және эмоционалды-ерік-жігер аясы зақымдалған балалар.

5 слайд

Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балалар 3 топта көрсетіледі : 1 ТОП Психикалық және дене дамуында түрлі бұзылымдары бар балалар: көру, есту, сөйлеу бұзылымдары, зияты, тірек- қозғалыс аппараты, техникалық дамуы тежелген және эмоционалды-ерік-жігер аясы зақымдалған балалар.

Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балалар 3 топта көрсетіледі : 2 ТОП Оқытудағы ерекше қиындықтары, мінез-құлық және эмоц

6 слайд
Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балалар 3 топта көрсетіледі : 2 ТОП Оқытудағы ерекше қиындықтары, мінез-құлық және эмоциялық проблемалары бар балалар.Зияты қалыпты балалардың ерекше қиындықтары жеке оқу дағдыларын меңгеруде байқалады: оқу, жазу және санау (дисграфия, дислексия, дис- калькулия және т.б.).

6 слайд

Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балалар 3 топта көрсетіледі : 2 ТОП Оқытудағы ерекше қиындықтары, мінез-құлық және эмоциялық проблемалары бар балалар.Зияты қалыпты балалардың ерекше қиындықтары жеке оқу дағдыларын меңгеруде байқалады: оқу, жазу және санау (дисграфия, дислексия, дис- калькулия және т.б.).

Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балалар 3 топта көрсетіледі : 3 ТОП Әлеуметтік-психологиялық, экономикалық, тілдік, мәде

7 слайд
Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балалар 3 топта көрсетіледі : 3 ТОП Әлеуметтік-психологиялық, экономикалық, тілдік, мәдени ерекшеліктерінен туындайтын ерекше білім беруге қажеттілігі туындайтын балалар. Бұл топқа микроәлеуметтік және педагогикалық қараусыз қалған нашар отбасынан шыққан немесе бала тәрбиесіне көңіл аудармайтын отбасылардан, әлеуметтік қатерлі топтағы отбасы балалары (ішімдікке, нашақорлыққа жақын ата-аналар), сонымен бірге жергілікті әлеуметке бейімделуде қиындыктары бар (боскындар, мигранттар, оралмандар) немесе оқу тілін түсінбейтін және бұл тілде сөйлемейтін балалар кіргізіледі.

7 слайд

Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балалар 3 топта көрсетіледі : 3 ТОП Әлеуметтік-психологиялық, экономикалық, тілдік, мәдени ерекшеліктерінен туындайтын ерекше білім беруге қажеттілігі туындайтын балалар. Бұл топқа микроәлеуметтік және педагогикалық қараусыз қалған нашар отбасынан шыққан немесе бала тәрбиесіне көңіл аудармайтын отбасылардан, әлеуметтік қатерлі топтағы отбасы балалары (ішімдікке, нашақорлыққа жақын ата-аналар), сонымен бірге жергілікті әлеуметке бейімделуде қиындыктары бар (боскындар, мигранттар, оралмандар) немесе оқу тілін түсінбейтін және бұл тілде сөйлемейтін балалар кіргізіледі.

Оқушының қажеттілігін бағалау мен қолдау: 1 ДЕҢГЕЙ Бағалау мен қолдауды тікелей мұғалім жүргізеді. Мұғалім формативті бағалау п

8 слайд
Оқушының қажеттілігін бағалау мен қолдау: 1 ДЕҢГЕЙ Бағалау мен қолдауды тікелей мұғалім жүргізеді. Мұғалім формативті бағалау процесінде оқу қиындықтарын бірінші болып анықтайды (егер ерекше білім беру қажеттіліктерін мектепке дейінгі жаста ПМПК анықтамаған болса). Оның міндеті – өз бетінше қиындықтардың сипатын, олардың пайда болу себептерін, оқушының қалыптасып жатқан білімдерінде олқылықтарын анықтау. Осы алынған ақпарат негізінде мұғалім окушының сыныптағы оқу барысына қолдауды ұйымдастырады (жекелік тәсіл).

8 слайд

Оқушының қажеттілігін бағалау мен қолдау: 1 ДЕҢГЕЙ Бағалау мен қолдауды тікелей мұғалім жүргізеді. Мұғалім формативті бағалау процесінде оқу қиындықтарын бірінші болып анықтайды (егер ерекше білім беру қажеттіліктерін мектепке дейінгі жаста ПМПК анықтамаған болса). Оның міндеті – өз бетінше қиындықтардың сипатын, олардың пайда болу себептерін, оқушының қалыптасып жатқан білімдерінде олқылықтарын анықтау. Осы алынған ақпарат негізінде мұғалім окушының сыныптағы оқу барысына қолдауды ұйымдастырады (жекелік тәсіл).

Оқушының қажеттілігін бағалау мен қолдау: 2 ДЕҢГЕЙ Қажеттіліктерді бағалауды мектептің психологиялық-педагогикалық қызметінің м

9 слайд
Оқушының қажеттілігін бағалау мен қолдау: 2 ДЕҢГЕЙ Қажеттіліктерді бағалауды мектептің психологиялық-педагогикалық қызметінің мамандары жүргізеді (психолог, логопед, арнайы педагог, әлеуметтік педагог). Олар ата-аналарын кездесуге шақырып, балалардың оқудағы қиындықтары және ерекше білім беру қажеттілігін бағалау туралы мұғаліммен бірге хабардар етеді.

9 слайд

Оқушының қажеттілігін бағалау мен қолдау: 2 ДЕҢГЕЙ Қажеттіліктерді бағалауды мектептің психологиялық-педагогикалық қызметінің мамандары жүргізеді (психолог, логопед, арнайы педагог, әлеуметтік педагог). Олар ата-аналарын кездесуге шақырып, балалардың оқудағы қиындықтары және ерекше білім беру қажеттілігін бағалау туралы мұғаліммен бірге хабардар етеді.

Оқушының қажеттілігін бағалау мен қолдау: 3 ДЕҢГЕЙ Оқушынын қажеттіліктерін бағалауды психологиялық-медициналық- педагогикалық

10 слайд
Оқушының қажеттілігін бағалау мен қолдау: 3 ДЕҢГЕЙ Оқушынын қажеттіліктерін бағалауды психологиялық-медициналық- педагогикалық кеңес мамандары жүргізеді. Бағалау нәтижелері бойынша ПМПК оқушыға арнайы педагогтың, ассистент-педагогтың көмегін, білім алудың варианттарын ұсынуы мүмкін: тұрғылықты жеріндегі жалпы білім беру сыныбында, арнайы сыныпта, арнайы мектепте. ҚР «Білім туралы» Заңының 49 бабына сәйкес білім беру ұйымын таңдау құқығы ата-аналарға беріледі, Ата-аналар тұрғылықты жердегі мектепті таңдаған кезде, мектеп оқушыға мұғалімнін және қолдау көрсету мамандарының көмегін ПМПК ұсынымдарына сәйкес камтамасыз етуі тиіс.

10 слайд

Оқушының қажеттілігін бағалау мен қолдау: 3 ДЕҢГЕЙ Оқушынын қажеттіліктерін бағалауды психологиялық-медициналық- педагогикалық кеңес мамандары жүргізеді. Бағалау нәтижелері бойынша ПМПК оқушыға арнайы педагогтың, ассистент-педагогтың көмегін, білім алудың варианттарын ұсынуы мүмкін: тұрғылықты жеріндегі жалпы білім беру сыныбында, арнайы сыныпта, арнайы мектепте. ҚР «Білім туралы» Заңының 49 бабына сәйкес білім беру ұйымын таңдау құқығы ата-аналарға беріледі, Ата-аналар тұрғылықты жердегі мектепті таңдаған кезде, мектеп оқушыға мұғалімнін және қолдау көрсету мамандарының көмегін ПМПК ұсынымдарына сәйкес камтамасыз етуі тиіс.

Қорытынды: Ерекше білім беру қажеттілігі – оқу процесі кезінде сапалы білім алу үшін көмек пен қызметтерге деген қажеттілік.

11 слайд
Қорытынды: Ерекше білім беру қажеттілігі – оқу процесі кезінде сапалы білім алу үшін көмек пен қызметтерге деген қажеттілік. Ерекше білім беруді қажет ететін адамдар (балалар) — дамудың бұзылуы; мінез-құлық және эмоционалдық проблемалар; қоршаған орта факторлары (әлеуметтік, психологиялық, экономикалық, лингвистикалық, мәдени) салдарынан тиісті деңгейде білім алу кезінде тұрақты немесе уақытша қиындықтарға тап болған адамдар (балалар).

11 слайд

Қорытынды: Ерекше білім беру қажеттілігі – оқу процесі кезінде сапалы білім алу үшін көмек пен қызметтерге деген қажеттілік. Ерекше білім беруді қажет ететін адамдар (балалар) — дамудың бұзылуы; мінез-құлық және эмоционалдық проблемалар; қоршаған орта факторлары (әлеуметтік, психологиялық, экономикалық, лингвистикалық, мәдени) салдарынан тиісті деңгейде білім алу кезінде тұрақты немесе уақытша қиындықтарға тап болған адамдар (балалар).

Назарларыңызға рахмет!

12 слайд
Назарларыңызға рахмет!

12 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ