Формативті бағалау арқылы оқу мен оқытуда қалай табысқа жетуге болады
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қ о ш
к е л д і ң і з д е р !
1 слайд
Қ о ш к е л д і ң і з д е р !
2 слайд
Топқа бөлу
2 слайд
Топқа бөлу
3 слайд
Топта жағымды
ахуал туғызу.
3 слайд
Топта жағымды ахуал туғызу.
4 слайд
“ Теңгерім
дөңгелегі”
Формативті бағалау
дегеніміз не?
Дескриптор дегеніміз не?
4 слайд
“ Теңгерім дөңгелегі” Формативті бағалау дегеніміз не? Дескриптор дегеніміз не?
5 слайд
Формативті бағалау
арқылы оқу мен оқытуда
қалай табысқа
жетуге болады?
5 слайд
Формативті бағалау арқылы оқу мен оқытуда қалай табысқа жетуге болады?
6 слайд
Мақсаты:
Өзара әрекеттестік
белсенділігін арттыру
барысында тұлғалық
нәтижеге жеткізу арқылы
шынайы бағалауды
үйрету.
6 слайд
Мақсаты: Өзара әрекеттестік белсенділігін арттыру барысында тұлғалық нәтижеге жеткізу арқылы шынайы бағалауды үйрету.
7 слайд
Жаңартылған білім беру мазмұнындағы бағалау түрлері мен
әдістері
« Білім біліктілікке жеткізер баспалдақ, ал біліктілік сол білімді іске
асыра білу дағдысы»А.Байтұрсынов: Қазіргі таңда білім саласының
басты мақсаты құзіретті, жан-жақты дамыған тұлғаны
қалыптастырып, дамыту болып табылады . Бүгінгі таңда елімізде
білім беру мазмұны жаңа бағытқа бет бұрды. Еліміздің әлемдік
үрдістерге енуі білім беру жүйесінің жаңа сапалық деңгейге өту
қажеттілігін арттыру екені сөзсіз. Білім беру мазмұнын жаңарту өте
қажетті мәселе болып отыр. Оқу үрдісін жаңа әдіс-тәсілдермен
жаңарту болып табылады.
Н.Ә.Назарбаев : «Орта білім жүйесінде мектептерді Назарбаев
зияткерлік мектептеріндегі оқыту деңгейіне жеткізу керек» деген өз
жолдауында.
7 слайд
Жаңартылған білім беру мазмұнындағы бағалау түрлері мен әдістері « Білім біліктілікке жеткізер баспалдақ, ал біліктілік сол білімді іске асыра білу дағдысы»А.Байтұрсынов: Қазіргі таңда білім саласының басты мақсаты құзіретті, жан-жақты дамыған тұлғаны қалыптастырып, дамыту болып табылады . Бүгінгі таңда елімізде білім беру мазмұны жаңа бағытқа бет бұрды. Еліміздің әлемдік үрдістерге енуі білім беру жүйесінің жаңа сапалық деңгейге өту қажеттілігін арттыру екені сөзсіз. Білім беру мазмұнын жаңарту өте қажетті мәселе болып отыр. Оқу үрдісін жаңа әдіс-тәсілдермен жаңарту болып табылады. Н.Ә.Назарбаев : «Орта білім жүйесінде мектептерді Назарбаев зияткерлік мектептеріндегі оқыту деңгейіне жеткізу керек» деген өз жолдауында.
8 слайд
Таныстырылым
Қалыптастырушы бағалау
8 слайд
Таныстырылым Қалыптастырушы бағалау
9 слайд
Жалғастыруға
дайынмын Бір нәрсе
түсінемін, бірақ
бәрін емес Түсінбеймін,
қайталап қарау
қажет
9 слайд
Жалғастыруға дайынмын Бір нәрсе түсінемін, бірақ бәрін емес Түсінбеймін, қайталап қарау қажет
10 слайд
Оқушылардың пән бойынша үлгерімі екі тәсілмен бағаланады.
1. Қалыптастырушы бағалау.
2. Жиынтық бағалау.
Қалыптастырушы бағалау күнделікті оқыту мен оқу үдерісінің
ажырамас бөлігі болып табылады. Қалыптастырушы бағалау
тоқсан бойы жүйелі түрде өткізіледі және үздіксіз жүре отырып
мұғалім мен оқушы арасындағы кері байланысты қамтамасыз
етеді. Қалыптастырушы бағалау оқу үдерісін түзетуге мүмкіндік
беріледі. Сондықтан оқушылардың оқу жетістігін бағалауда
жаңаша әдіс-тәсілдер қолданылып жатыр.
10 слайд
Оқушылардың пән бойынша үлгерімі екі тәсілмен бағаланады. 1. Қалыптастырушы бағалау. 2. Жиынтық бағалау. Қалыптастырушы бағалау күнделікті оқыту мен оқу үдерісінің ажырамас бөлігі болып табылады. Қалыптастырушы бағалау тоқсан бойы жүйелі түрде өткізіледі және үздіксіз жүре отырып мұғалім мен оқушы арасындағы кері байланысты қамтамасыз етеді. Қалыптастырушы бағалау оқу үдерісін түзетуге мүмкіндік беріледі. Сондықтан оқушылардың оқу жетістігін бағалауда жаңаша әдіс-тәсілдер қолданылып жатыр.
11 слайд
Қалыптастырушы бағалаудың шарттары :
1.Оқушылардың оқу мақсаттарын білуі және түсінуі;
2. Оқушылармен тиімді кері байланыстың болуы ; 3.Оқушылардың өзіндік тану үдерісіне белсенді қатысуы;
4. Оқушылардың бағалау критерийлерін білуі және түсінуі;
5. Оқушылардың өз жұмысын талдай алу білігі мен мүмкіндігі;
11 слайд
Қалыптастырушы бағалаудың шарттары : 1.Оқушылардың оқу мақсаттарын білуі және түсінуі; 2. Оқушылармен тиімді кері байланыстың болуы ; 3.Оқушылардың өзіндік тану үдерісіне белсенді қатысуы; 4. Оқушылардың бағалау критерийлерін білуі және түсінуі; 5. Оқушылардың өз жұмысын талдай алу білігі мен мүмкіндігі;
12 слайд
Оқушылардың оқу мақсаттарын білуі және
түсінуіне қалай жетуге болады:
1. Бастапқы кезеңде мұғалім сабақ
мақсаттарын айқындап, оларды оқушыларға
түсіндіріп, бірге талқылайды;
2. Күнделікті талқылаулар келешекте оқу
мақсаттарын бірге айқындау дәстүріне
айналуы мүмкін. Бағалау критерийлері
оқытудың мақсатын және ара қатысын
белгілеуге сәйкес белгі.
Дескриптор –жетістік деңгейінің
сипаттамасы.
12 слайд
Оқушылардың оқу мақсаттарын білуі және түсінуіне қалай жетуге болады: 1. Бастапқы кезеңде мұғалім сабақ мақсаттарын айқындап, оларды оқушыларға түсіндіріп, бірге талқылайды; 2. Күнделікті талқылаулар келешекте оқу мақсаттарын бірге айқындау дәстүріне айналуы мүмкін. Бағалау критерийлері оқытудың мақсатын және ара қатысын белгілеуге сәйкес белгі. Дескриптор –жетістік деңгейінің сипаттамасы.
13 слайд
Критериалды бағалау жүйесінің тиімділігі:
- Мұғалімге оқушының оқу жетістіктерін обьективті түрде
бағалауға мүмкіндік береді;
- Оқушыларға оқу үдерісі барысында туындаған
қиындықтарды түсінуге бағалауға мүмкіндік береді;
- Ата-аналармен оқушының оқу жетістіктері бойынша
обьективті дәлелдемелерлмен қамтамасыз етіледі
Сонымен қатар оқушылардың оқу жетістіктерін бағалауда
бірқатар дағдылар қолданылады. Олар: білу, түсіну,
қолдану, сыни ойлау, анализ, синтез, бағалау, зерттеу
дағдылары,рефлексия, комуникативті дағдылар, тілдік
дағдылар, жеке жұмыс жасау дағдылары, топта жұмыс
жасау дағдылары , мәліметті іздеу дағдылары, тәжірибелік
дағдылар, шығармашылық дағдылар
13 слайд
Критериалды бағалау жүйесінің тиімділігі: - Мұғалімге оқушының оқу жетістіктерін обьективті түрде бағалауға мүмкіндік береді; - Оқушыларға оқу үдерісі барысында туындаған қиындықтарды түсінуге бағалауға мүмкіндік береді; - Ата-аналармен оқушының оқу жетістіктері бойынша обьективті дәлелдемелерлмен қамтамасыз етіледі Сонымен қатар оқушылардың оқу жетістіктерін бағалауда бірқатар дағдылар қолданылады. Олар: білу, түсіну, қолдану, сыни ойлау, анализ, синтез, бағалау, зерттеу дағдылары,рефлексия, комуникативті дағдылар, тілдік дағдылар, жеке жұмыс жасау дағдылары, топта жұмыс жасау дағдылары , мәліметті іздеу дағдылары, тәжірибелік дағдылар, шығармашылық дағдылар
14 слайд
Ханшайымны ң портреті
14 слайд
Ханшайымны ң портреті
15 слайд
Ою-өрнек жасау.
Берілген қағаздан
ою-өрнек жасау. Шульман
15 слайд
Ою-өрнек жасау. Берілген қағаздан ою-өрнек жасау. Шульман
16 слайд
Бағалау өлшемдеріне қарап қайта
бағалау жүргізіңіздер
Критерийлер Дескрипторлар Ұпай
1 Көркемділігі 1.Талғамы жоғары 2
2.Т алғамға сай 1
3.Төмен 0
2 Орнықтылығы 1.Орнықты 2
2.Орнықты етуге
тырысқан 1
3.Орнықты емес 0
3 Көлемі 1. Талапқа сай келеді 2
2.Талапқа сай жасауға
тырысқан 1
3.Талапқа сай емес 0
16 слайд
Бағалау өлшемдеріне қарап қайта бағалау жүргізіңіздер Критерийлер Дескрипторлар Ұпай 1 Көркемділігі 1.Талғамы жоғары 2 2.Т алғамға сай 1 3.Төмен 0 2 Орнықтылығы 1.Орнықты 2 2.Орнықты етуге тырысқан 1 3.Орнықты емес 0 3 Көлемі 1. Талапқа сай келеді 2 2.Талапқа сай жасауға тырысқан 1 3.Талапқа сай емес 0
17 слайд
Суреттер сөйлейді
табиғат құбылыстары
17 слайд
Суреттер сөйлейді табиғат құбылыстары
18 слайд
Салған суретті бағалау
1 Үй және мектеп Фундамент
Кіретін есігі
Жарық және жылу
Тұрғындардың жағдайы
2 Оқушы Мүшелерінің түгел болуы
Сымбаттылығы
3 Ошақ Ошақтың аяғы үштен кем болмау керек
Ошақтың үш аяғының бір-бірімен
байланысы мықты болуы керек
18 слайд
Салған суретті бағалау 1 Үй және мектеп Фундамент Кіретін есігі Жарық және жылу Тұрғындардың жағдайы 2 Оқушы Мүшелерінің түгел болуы Сымбаттылығы 3 Ошақ Ошақтың аяғы үштен кем болмау керек Ошақтың үш аяғының бір-бірімен байланысы мықты болуы керек
19 слайд
19 слайд
20 слайд
Бағалау түрлері
Ішкі жиынтық бағалау (суммативті) – Ішкі жиынтық
бағалау мектеп әкімшілігі және мұғалімдермен жүргізіледі
яғни қорытынды, тоқсандық баға, емтихан бағасы,
тоқсан аяқталғанда (тест, бақылау жұмысы)
қойылатын баға.
Сыртқы жиынтық бағалау – бұл жоғарғы мектеп
(11-сынып), негізгі мектеп ( 9 - сынып), бастауыш сынып
(4-сынып) оқу сатысы аяқталған кезеңдегі қалыптасқан
білім мен оқу дағдыларының деңгейлерін анықтау; (ОЖСБ;
ҰБТ; PIZA т.б)
Жиынтық бағалау – белгілі бір мерзімдегі (тоқсан, жарты
жылдық, жылдық) оқу жетістігінің деңгейін анықтау үшін
орындалатын оқушының жұмысы;
20 слайд
Бағалау түрлері Ішкі жиынтық бағалау (суммативті) – Ішкі жиынтық бағалау мектеп әкімшілігі және мұғалімдермен жүргізіледі яғни қорытынды, тоқсандық баға, емтихан бағасы, тоқсан аяқталғанда (тест, бақылау жұмысы) қойылатын баға. Сыртқы жиынтық бағалау – бұл жоғарғы мектеп (11-сынып), негізгі мектеп ( 9 - сынып), бастауыш сынып (4-сынып) оқу сатысы аяқталған кезеңдегі қалыптасқан білім мен оқу дағдыларының деңгейлерін анықтау; (ОЖСБ; ҰБТ; PIZA т.б) Жиынтық бағалау – белгілі бір мерзімдегі (тоқсан, жарты жылдық, жылдық) оқу жетістігінің деңгейін анықтау үшін орындалатын оқушының жұмысы;
21 слайд
21 слайд
22 слайд
“ Теңгерім
дөңгелегі”
1) Бүгінгі сабақта бағалаудың неше
түрі пайдаланылды?
2) Сіз үшін қайсысы тиімді?
22 слайд
“ Теңгерім дөңгелегі” 1) Бүгінгі сабақта бағалаудың неше түрі пайдаланылды? 2) Сіз үшін қайсысы тиімді?
23 слайд
1.Сізге коучинг сабағының мақсаттары түсінікті болды ма?
Иә жоқ Түсініктемелер
2. Сіз бұл мақсаттар сіздің қажеттіліктеріңізге сәйкес келетінін мойындайсыз ба?
Иә жоқ Түсініктемелер
3.Сізге оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер ұсынылды ма?
Иә жоқ Олар қандай тәсілдер болды?
4.Коучинг кезінде сіз қызығушылықты сезіндіңіз бе?
Иә жоқ Неге?
5.Коучинг кезінде сіз жаңа бір нәрсе үйрендіңіз бе?
Иә жоқ Не үйрендіңіз?
6.Жаңа тәсілдерді қолданғанда сіздің сеніміңіз артты ма?
Иә жоқ Қалай?
7.Коучинг сабағы Сіздің өзініздің оқыту мен оқу тәжірибеңізге өзгеріс енгіуге жігерлендірді ме? Қандай өзгерістер?
8.Сіз үшін осы коучингтің құнды жәйттері қандай болды?
9.Бүгінгі үйренгеңіз сіз үшін болашақта қажет болады деп ойлайсыз ба?
10.Сіздің қандай ұсынысыңыз бар?
23 слайд
1.Сізге коучинг сабағының мақсаттары түсінікті болды ма? Иә жоқ Түсініктемелер 2. Сіз бұл мақсаттар сіздің қажеттіліктеріңізге сәйкес келетінін мойындайсыз ба? Иә жоқ Түсініктемелер 3.Сізге оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер ұсынылды ма? Иә жоқ Олар қандай тәсілдер болды? 4.Коучинг кезінде сіз қызығушылықты сезіндіңіз бе? Иә жоқ Неге? 5.Коучинг кезінде сіз жаңа бір нәрсе үйрендіңіз бе? Иә жоқ Не үйрендіңіз? 6.Жаңа тәсілдерді қолданғанда сіздің сеніміңіз артты ма? Иә жоқ Қалай? 7.Коучинг сабағы Сіздің өзініздің оқыту мен оқу тәжірибеңізге өзгеріс енгіуге жігерлендірді ме? Қандай өзгерістер? 8.Сіз үшін осы коучингтің құнды жәйттері қандай болды? 9.Бүгінгі үйренгеңіз сіз үшін болашақта қажет болады деп ойлайсыз ба? 10.Сіздің қандай ұсынысыңыз бар?
24 слайд
С
а у б о л
ы
ң
ы
з д а р
!
24 слайд
С а у б о л ы ң ы з д а р !