Материалдар / Химия пәнін оқытуда телеграмм, quizlet платформасының тиімділігі

Химия пәнін оқытуда телеграмм, quizlet платформасының тиімділігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Химия пәнін оқытуда телеграмм, quizlet платформасының тиімділігі Мақсаты: ЖМЦ пәндерін оқытуда онлайн платформалары мен бағдарламаларын тиімді қолдану бойынша тәжірибе алмасу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2021
368
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Алматы облысы Қаратал ауданы Оян ауылындағы МДШО бар орта мектебінің химия пәні мұғалімі Есимбекова Айнур Жанатовна Тақырыбы:

1 слайд
Алматы облысы Қаратал ауданы Оян ауылындағы МДШО бар орта мектебінің химия пәні мұғалімі Есимбекова Айнур Жанатовна Тақырыбы: Химия пәнін оқытуда телеграмм, quizlet платформасының тиімділігі Мақсаты: ЖМЦ пәндерін оқытуда онлайн платформалары мен бағдарламаларын тиімді қолдану бойынша тәжірибе алмасу.

1 слайд

Алматы облысы Қаратал ауданы Оян ауылындағы МДШО бар орта мектебінің химия пәні мұғалімі Есимбекова Айнур Жанатовна Тақырыбы: Химия пәнін оқытуда телеграмм, quizlet платформасының тиімділігі Мақсаты: ЖМЦ пәндерін оқытуда онлайн платформалары мен бағдарламаларын тиімді қолдану бойынша тәжірибе алмасу.

2 слайд

2 слайд

3 слайд

3 слайд

4 слайд

4 слайд

7 сынып химия Тағам құрамындағы қоректік заттар Оқу мақсаты тағам өнімдерін химиялық қосылыстардың жиынтығы деп түсіну; С

5 слайд
7 сынып химия Тағам құрамындағы қоректік заттар Оқу мақсаты тағам өнімдерін химиялық қосылыстардың жиынтығы деп түсіну; Сабақ мақсаты  тағам өнімдеріндегі химиялық элементтер құрамындағы қоректік заттардағы макро, микроэлементтердің негізгі құраушыларын анықтауды үйрену;

5 слайд

7 сынып химия Тағам құрамындағы қоректік заттар Оқу мақсаты тағам өнімдерін химиялық қосылыстардың жиынтығы деп түсіну; Сабақ мақсаты  тағам өнімдеріндегі химиялық элементтер құрамындағы қоректік заттардағы макро, микроэлементтердің негізгі құраушыларын анықтауды үйрену;

Миға шабуыл Дескриптор: Білім алушы Суретпен танысып, өз ойын еркін жеткізе алады.

6 слайд
Миға шабуыл Дескриптор: Білім алушы Суретпен танысып, өз ойын еркін жеткізе алады.

6 слайд

Миға шабуыл Дескриптор: Білім алушы Суретпен танысып, өз ойын еркін жеткізе алады.

Мәтін Ақуыз — адам ағзасын құрастырушы. Адам қалыпты өмір сүріп, дұрыс жұмыс атқару үшін құрамында бір күндік ақуыз мөлшері 100

7 слайд
Мәтін Ақуыз — адам ағзасын құрастырушы. Адам қалыпты өмір сүріп, дұрыс жұмыс атқару үшін құрамында бір күндік ақуыз мөлшері 100 — 120 гр. қажет. Ақуыз мына тағамдарда кездеседі — Сүт тағамдарында ———- Жұмыртқада — Қара бидай нанында ——- Бұршақ — Фасоль ————————— Соя — Арахис ————————— Жаңғақ — Саңырауқұлақ —————— Ет — Балық Ақуыз — адам ағзасын құрастырушы. Олар біздің ағзамыздағы барлық функцияға қатысады. _Ақуыздар_ - шаш пен тырнақтың қалыптасуына көмектеседі. Ас мәзірінің __10-15 % _ құрайды. Ет, балық, сүт өнімдері, бұршақтар, жұмыртқа, жаңғақ _ ақуызға бай өнімдер. Ас мәзірі арқылы қабылданады Көмірсу – негізгі жылу қоры және қуат береді. Көмірсулар ағзада көп болатын болса, майға айналады. Бір тәуліктегі бір адамға қажетті көмірсудің мөлшері450 — 500г. Құрамында көмірсулар болатын тағамдарды көп пайдалану адамның семіруіне, қант ауруларына әкеліп соғатынын есте сақтау қажет. Көмірсу мына тағамдарда кездеседі — Нан ————————- Картоп — Бидай жармасы ——— Банан — Қант ———————— Бал — Жеміс — жидек ——— Ботқа — Күріш ——————— Тары — Өсімдік майы ———- Жануар майы _Көмірсулар- картоп, конфет, кеспе, күріш, крахмал тағамдардан аламыз. Олар бізге _энергия_ береді. Олардың бәрі өсімдік өнімдері. Біздің тағамымыздың _40 % _ тұруы қажет. Майлар — біздің рационымызды ң _30% құрауы қажет. Олардың негізгі 4 қызметі бар: _ энергияны сақтайды, изомеляцияны қамтамасыз етеді, жасуша мембранасын түзеді, дәрумендерді ерітеді , тасымалдайды. Майлар 3 элементтен тұрады: _көміртек, сутек, оттектен тұрады.Сонымен қатар май ағзада қорғаныштық қызмет атқарады. Салқын кезде май жылу реттегіш қызмет атқарады. Күніне 80 — 100гр. май қажет.

7 слайд

Мәтін Ақуыз — адам ағзасын құрастырушы. Адам қалыпты өмір сүріп, дұрыс жұмыс атқару үшін құрамында бір күндік ақуыз мөлшері 100 — 120 гр. қажет. Ақуыз мына тағамдарда кездеседі — Сүт тағамдарында ———- Жұмыртқада — Қара бидай нанында ——- Бұршақ — Фасоль ————————— Соя — Арахис ————————— Жаңғақ — Саңырауқұлақ —————— Ет — Балық Ақуыз — адам ағзасын құрастырушы. Олар біздің ағзамыздағы барлық функцияға қатысады. _Ақуыздар_ - шаш пен тырнақтың қалыптасуына көмектеседі. Ас мәзірінің __10-15 % _ құрайды. Ет, балық, сүт өнімдері, бұршақтар, жұмыртқа, жаңғақ _ ақуызға бай өнімдер. Ас мәзірі арқылы қабылданады Көмірсу – негізгі жылу қоры және қуат береді. Көмірсулар ағзада көп болатын болса, майға айналады. Бір тәуліктегі бір адамға қажетті көмірсудің мөлшері450 — 500г. Құрамында көмірсулар болатын тағамдарды көп пайдалану адамның семіруіне, қант ауруларына әкеліп соғатынын есте сақтау қажет. Көмірсу мына тағамдарда кездеседі — Нан ————————- Картоп — Бидай жармасы ——— Банан — Қант ———————— Бал — Жеміс — жидек ——— Ботқа — Күріш ——————— Тары — Өсімдік майы ———- Жануар майы _Көмірсулар- картоп, конфет, кеспе, күріш, крахмал тағамдардан аламыз. Олар бізге _энергия_ береді. Олардың бәрі өсімдік өнімдері. Біздің тағамымыздың _40 % _ тұруы қажет. Майлар — біздің рационымызды ң _30% құрауы қажет. Олардың негізгі 4 қызметі бар: _ энергияны сақтайды, изомеляцияны қамтамасыз етеді, жасуша мембранасын түзеді, дәрумендерді ерітеді , тасымалдайды. Майлар 3 элементтен тұрады: _көміртек, сутек, оттектен тұрады.Сонымен қатар май ағзада қорғаныштық қызмет атқарады. Салқын кезде май жылу реттегіш қызмет атқарады. Күніне 80 — 100гр. май қажет.

Сөйлемді толықтырыңыз. Ақуыз — адам ағзасын құрастырушы. Олар біздің ағзамыздағы барлық функцияға қатысады. __________ - шаш пе

8 слайд
Сөйлемді толықтырыңыз. Ақуыз — адам ағзасын құрастырушы. Олар біздің ағзамыздағы барлық функцияға қатысады. __________ - шаш пен тырнақтың қалыптасуына көмектеседі. Ас мәзірінің _______ құрайды. Ет, балық, сүт өнімдері, бұршақтар, жұмыртқа, жаңғақ ақуызға бай өнімдер. Ас мәзірі арқылы қабылданады. __________ – картоп, конфет, кеспе, күріш, крахмал тағамдардан аламыз. Олар бізге _________ береді. Олардың бәрі өсімдік өнімдері. Біздің тағамымыздың ___________ тұруы қажет. Майлар — біздің рационымызды ң _______________ құрауы қажет. Олардың негізгі 4 қызметі бар: _________________________,________________________________, _________________________, __________________________. Майлар 3 элементтен тұрады: ______________________. Сонымен қатар май ағзада қорғаныштық қызмет атқарады. Салқын кезде май жылу реттегіш қызмет атқарады. Күніне 80 — 100гр. май қажет. Дескриптор: Білім алушы - Мәтінді оқып , сөйлемді толықтыра алады.

8 слайд

Сөйлемді толықтырыңыз. Ақуыз — адам ағзасын құрастырушы. Олар біздің ағзамыздағы барлық функцияға қатысады. __________ - шаш пен тырнақтың қалыптасуына көмектеседі. Ас мәзірінің _______ құрайды. Ет, балық, сүт өнімдері, бұршақтар, жұмыртқа, жаңғақ ақуызға бай өнімдер. Ас мәзірі арқылы қабылданады. __________ – картоп, конфет, кеспе, күріш, крахмал тағамдардан аламыз. Олар бізге _________ береді. Олардың бәрі өсімдік өнімдері. Біздің тағамымыздың ___________ тұруы қажет. Майлар — біздің рационымызды ң _______________ құрауы қажет. Олардың негізгі 4 қызметі бар: _________________________,________________________________, _________________________, __________________________. Майлар 3 элементтен тұрады: ______________________. Сонымен қатар май ағзада қорғаныштық қызмет атқарады. Салқын кезде май жылу реттегіш қызмет атқарады. Күніне 80 — 100гр. май қажет. Дескриптор: Білім алушы - Мәтінді оқып , сөйлемді толықтыра алады.

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

Макроэлементтер-дене массасымент салыстырғанда 0,005 % - дан жоғары мөлшерде болатын химиялық элементтер. Микроэлементтер –

11 слайд
Макроэлементтер-дене массасымент салыстырғанда 0,005 % - дан жоғары мөлшерде болатын химиялық элементтер. Микроэлементтер – топырақта, тау жыныстарында, қазба көмірлерде, табиғи және минералды суларда, организмдерде (аз мөлшерде 0,01 – 0,1% не одан төмен) кездесетін химиялық элементтер.Оқулықпен жұмыс. Кальций, фосфор,калий,хлор ,күкірт, натрий, магний Фтор, темір, мыс, йод

11 слайд

Макроэлементтер-дене массасымент салыстырғанда 0,005 % - дан жоғары мөлшерде болатын химиялық элементтер. Микроэлементтер – топырақта, тау жыныстарында, қазба көмірлерде, табиғи және минералды суларда, организмдерде (аз мөлшерде 0,01 – 0,1% не одан төмен) кездесетін химиялық элементтер.Оқулықпен жұмыс. Кальций, фосфор,калий,хлор ,күкірт, натрий, магний Фтор, темір, мыс, йод

Телеграмм смс

12 слайд
Телеграмм смс

12 слайд

Телеграмм смс

Телеграмм платформасының тиімділігі

13 слайд
Телеграмм платформасының тиімділігі

13 слайд

Телеграмм платформасының тиімділігі

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

18 слайд

18 слайд

19 слайд

19 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ