Материалдар / ХИМИЯ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ ЕСИМБЕКОВА АЙНУР ЖАНАТОВАНЫҢ Жылдық есебі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ХИМИЯ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ ЕСИМБЕКОВА АЙНУР ЖАНАТОВАНЫҢ Жылдық есебі

Материал туралы қысқаша түсінік
Оян ауылындағы МДШО бар орта мектебінің басты тақырыбы: «Жаңартылған білім беру аясында интелектуалды қабілеттері дамыған, сыни тұрғысынан ойлай алатын, функционалды сауатты тұлғаны қалыптастыру» Осы тақырыпты жүзеге асырудағы басты мақсаты: Жаңартылған білім беру мазмұнын оқыту процесіне енгізе отырып, рухани жағынан дамыған , функционалды сауатты, табысты азамат қалыптастыру Жаратылыстану әдістемелік бірлестігінің тақырыбы:   Оқушылардың білім сапасын көтеру және мұғалімдердің педагогикалық шеберлік деңгейін жетілдіру мақсатында жаңа педагогикалық технологияларды сабақтарда қолдану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қараша 2021
1920
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ХИМИЯ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ ЕСИМБЕКОВА АЙНУР ЖАНАТОВАНЫҢ Жылдық есебі 2018-2019 оқу жылы

1 слайд
ХИМИЯ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ ЕСИМБЕКОВА АЙНУР ЖАНАТОВАНЫҢ Жылдық есебі 2018-2019 оқу жылы

1 слайд

ХИМИЯ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ ЕСИМБЕКОВА АЙНУР ЖАНАТОВАНЫҢ Жылдық есебі 2018-2019 оқу жылы

Аты-жөні : Есимбекова Айнур Жанатовна Туған күні, айы, жылы: 14.10.1989жыл Білімі: жоғары Еңбек өтілі: 8 жыл Осы мекемеде еңб

2 слайд
Аты-жөні : Есимбекова Айнур Жанатовна Туған күні, айы, жылы: 14.10.1989жыл Білімі: жоғары Еңбек өтілі: 8 жыл Осы мекемеде еңбек өтілі: 8 жыл Ұлты: қазақ Мекен – жайы: Жанаталап ауылы, Үсенов 13 Жұмыс орны: Оян ауылындағы МДШО бар орта мектебі Мамандығы: Химия пәні мұғалімі Бітірген оқу орны: Қазақ Мемлекеттік Қыздар Педагогикалық Университеті Біліктілігі : І санат Білім жетілдіру курсынан өтуі: 20198 жыл Тел: 28-8-18 Эл.адрес: aynur_esimbekova @mail . ru

2 слайд

Аты-жөні : Есимбекова Айнур Жанатовна Туған күні, айы, жылы: 14.10.1989жыл Білімі: жоғары Еңбек өтілі: 8 жыл Осы мекемеде еңбек өтілі: 8 жыл Ұлты: қазақ Мекен – жайы: Жанаталап ауылы, Үсенов 13 Жұмыс орны: Оян ауылындағы МДШО бар орта мектебі Мамандығы: Химия пәні мұғалімі Бітірген оқу орны: Қазақ Мемлекеттік Қыздар Педагогикалық Университеті Біліктілігі : І санат Білім жетілдіру курсынан өтуі: 20198 жыл Тел: 28-8-18 Эл.адрес: aynur_esimbekova @mail . ru

Оян ауылындағы МДШО бар орта мектебінің басты тақырыбы: «Жаңартылған білім беру аясында интелектуалды қабілеттері дамыған, сыни

3 слайд
Оян ауылындағы МДШО бар орта мектебінің басты тақырыбы: «Жаңартылған білім беру аясында интелектуалды қабілеттері дамыған, сыни тұрғысынан ойлай алатын, функционалды сауатты тұлғаны қалыптастыру» Осы тақырыпты жүзеге асырудағы басты мақсаты: Жаңартылған білім беру мазмұнын оқыту процесіне енгізе отырып, рухани жағынан дамыған , функционалды сауатты, табысты азамат қалыптастыру Жаратылыстану әдістемелік бірлестігінің тақырыбы:   Оқушылардың білім сапасын көтеру және мұғалімдердің педагогикалық шеберлік деңгейін жетілдіру мақсатында жаңа педагогикалық технологияларды сабақтарда қолдану

3 слайд

Оян ауылындағы МДШО бар орта мектебінің басты тақырыбы: «Жаңартылған білім беру аясында интелектуалды қабілеттері дамыған, сыни тұрғысынан ойлай алатын, функционалды сауатты тұлғаны қалыптастыру» Осы тақырыпты жүзеге асырудағы басты мақсаты: Жаңартылған білім беру мазмұнын оқыту процесіне енгізе отырып, рухани жағынан дамыған , функционалды сауатты, табысты азамат қалыптастыру Жаратылыстану әдістемелік бірлестігінің тақырыбы:   Оқушылардың білім сапасын көтеру және мұғалімдердің педагогикалық шеберлік деңгейін жетілдіру мақсатында жаңа педагогикалық технологияларды сабақтарда қолдану

Мақсаты:  Оқушылардың сауаттылығын жетілдіру мақсатында сапалы білім беру;  Мектептегі әдістемелік жұмысты жүйелі ұйымдастыр

4 слайд
  Мақсаты:  Оқушылардың сауаттылығын жетілдіру мақсатында сапалы білім беру;  Мектептегі әдістемелік жұмысты жүйелі ұйымдастыру;  Мониторинг жүргізу арқылы жеке қабілеттерін ашу;  Оқушылардың шығармашыл қабілеттерін ашуға жағдай туғызу, әр түрлі ғылыми, сыныптан тыс жұмыстарды, материалдық базаны нығайту;  Үлгерімі төмен оқушылармен жұмысты тереңдету;  Оқу-әдістемелік кешендерді жаңартып отыру;  Ата-ана ,мектеп үштік одақ арасындағы байланысты жетілдіру;  Мектепішілік, аудандық пәндік олимпиада, интеллектуалды ойындарға катысу, жүлделі орындарды иелену.  Білім сапасын 50-60%-ға көтеру; Міндеттері:  Жаңа педагогикалық- технологияларды пайдалана отырып, әрбір шәкірттің жеке ерекшеліктеріне сай шығармашылықпен жұмыс істеп, іс- тәжірибе жинақтау.  Қазіргі сабақ заман талабына сай оқушылардың білімін жан- жақты тереңдету арқылы оқушылардың ізденімпаздық қабілеттерін дамыту.  Мұғалімдер үнемі өз білімін көтеру, кәсіби шеберліктерін арттыру жолында оқушылардың ойлау қызметі мен қабылеттерін дамыту.

4 слайд

  Мақсаты:  Оқушылардың сауаттылығын жетілдіру мақсатында сапалы білім беру;  Мектептегі әдістемелік жұмысты жүйелі ұйымдастыру;  Мониторинг жүргізу арқылы жеке қабілеттерін ашу;  Оқушылардың шығармашыл қабілеттерін ашуға жағдай туғызу, әр түрлі ғылыми, сыныптан тыс жұмыстарды, материалдық базаны нығайту;  Үлгерімі төмен оқушылармен жұмысты тереңдету;  Оқу-әдістемелік кешендерді жаңартып отыру;  Ата-ана ,мектеп үштік одақ арасындағы байланысты жетілдіру;  Мектепішілік, аудандық пәндік олимпиада, интеллектуалды ойындарға катысу, жүлделі орындарды иелену.  Білім сапасын 50-60%-ға көтеру; Міндеттері:  Жаңа педагогикалық- технологияларды пайдалана отырып, әрбір шәкірттің жеке ерекшеліктеріне сай шығармашылықпен жұмыс істеп, іс- тәжірибе жинақтау.  Қазіргі сабақ заман талабына сай оқушылардың білімін жан- жақты тереңдету арқылы оқушылардың ізденімпаздық қабілеттерін дамыту.  Мұғалімдер үнемі өз білімін көтеру, кәсіби шеберліктерін арттыру жолында оқушылардың ойлау қызметі мен қабылеттерін дамыту.

Мақсатым: Қазіргі заман талабы бойынша, өздігінен білім алып, дами алатын жеке тұлғаны тәрбиелеу.Оқытуда әдіс-тәсілерді қолда

5 слайд
Мақсатым: Қазіргі заман талабы бойынша, өздігінен білім алып, дами алатын жеке тұлғаны тәрбиелеу.Оқытуда әдіс-тәсілерді қолдана отырып, білім сапасын көтеру. Әр оқушының жеке ерекшеліктеріне қарай білім беруде өзін-өзі дамыту процесіндегі интелектуалдық- шығармашылық белсенділігін, болашақта дұрыс таңдау жасай алу қабілеттерін жетілдіру. Міндетім: Оқушының танымдық, қажеттілігін дамыту, өз бетінше зерттеу жұмысын жүргізуіне жағдай жасау. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер арқылы оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыру; алған теориялық білімін өмірлік тәжірибеде қолдануға үйрету;

5 слайд

Мақсатым: Қазіргі заман талабы бойынша, өздігінен білім алып, дами алатын жеке тұлғаны тәрбиелеу.Оқытуда әдіс-тәсілерді қолдана отырып, білім сапасын көтеру. Әр оқушының жеке ерекшеліктеріне қарай білім беруде өзін-өзі дамыту процесіндегі интелектуалдық- шығармашылық белсенділігін, болашақта дұрыс таңдау жасай алу қабілеттерін жетілдіру. Міндетім: Оқушының танымдық, қажеттілігін дамыту, өз бетінше зерттеу жұмысын жүргізуіне жағдай жасау. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер арқылы оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыру; алған теориялық білімін өмірлік тәжірибеде қолдануға үйрету;

Оқытуда әдіс-тәсілерді қолдана отырып, білім сапасын көтеруде өз сабақтарымда әр түрлі әдістерді қолдана отырып оқушыны жал

6 слайд
Оқытуда әдіс-тәсілерді қолдана отырып, білім сапасын көтеруде өз сабақтарымда әр түрлі әдістерді қолдана отырып оқушыны жалықтырмауда сабақ кезінде қолдандым.Дұрыс әдісті таңдау, баланы жалықтырмайтындай, шаршатпайтындай етіп өткізу ол мұғалімге дұрыс бағыт-бағдар беруді талап етеді. Әр оқушының жеке ерекшеліктеріне қарай білім беруде өзін-өзі дамыту процесіндегі интелектуалдық- шығармашылық белсенділігін, болашақта дұрыс таңдау жасай алу қабілеттерін жетілдіруде мен оқушылармен жеке жұмыс жасау арқылы , дарынды оқушыларымды әр түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы олардың шығармашылық қасиеттерін аша отырып әр түрлі байқауларға қатыстырдым. Мектебімізде өтілген пәндер олимпиядасына 10-сынып оқушысы Құдайбергенов Айбар қатысып I-орын иеленіп, ауданға жолдама алды. Бірақ аудан көлемінде өтілген пәндер олимпиадасынан жүлделі орын иеленбедік. 2018 жылы оқушым Б.Түтінбай « Кіші Ғылым академиясының ғылыми практикалық конференциясының» аудандық кезеңінде аясында 1-орын иеленіп, облысқа жолдама алды. 2019 жылы 8 сынып оқушысы Б.Түтінбай Қ.Р Кіші Ғылым академиясының ғылыми практикалық конференциясының облыстық кезеңінде 3-орынмен марапатталды.

6 слайд

Оқытуда әдіс-тәсілерді қолдана отырып, білім сапасын көтеруде өз сабақтарымда әр түрлі әдістерді қолдана отырып оқушыны жалықтырмауда сабақ кезінде қолдандым.Дұрыс әдісті таңдау, баланы жалықтырмайтындай, шаршатпайтындай етіп өткізу ол мұғалімге дұрыс бағыт-бағдар беруді талап етеді. Әр оқушының жеке ерекшеліктеріне қарай білім беруде өзін-өзі дамыту процесіндегі интелектуалдық- шығармашылық белсенділігін, болашақта дұрыс таңдау жасай алу қабілеттерін жетілдіруде мен оқушылармен жеке жұмыс жасау арқылы , дарынды оқушыларымды әр түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы олардың шығармашылық қасиеттерін аша отырып әр түрлі байқауларға қатыстырдым. Мектебімізде өтілген пәндер олимпиядасына 10-сынып оқушысы Құдайбергенов Айбар қатысып I-орын иеленіп, ауданға жолдама алды. Бірақ аудан көлемінде өтілген пәндер олимпиадасынан жүлделі орын иеленбедік. 2018 жылы оқушым Б.Түтінбай « Кіші Ғылым академиясының ғылыми практикалық конференциясының» аудандық кезеңінде аясында 1-орын иеленіп, облысқа жолдама алды. 2019 жылы 8 сынып оқушысы Б.Түтінбай Қ.Р Кіші Ғылым академиясының ғылыми практикалық конференциясының облыстық кезеңінде 3-орынмен марапатталды.

2018-2019 оқу жылы бойынша сыныптың білім сапасы: Химия пәні бойынша 7 сынып 8 сынып 9 сынып 10 сынып 11 сынып -20

7 слайд
2018-2019 оқу жылы бойынша сыныптың білім сапасы: Химия пәні бойынша 7 сынып 8 сынып 9 сынып 10 сынып 11 сынып -20 -10 0 10 20 30 40 50 60 70 80 1 тоқсан 2 тоқсан айырмасы 3 тоқсан 4 тоқсан айырмасы 1 тоқсан 2 тоқсан айырмасы 3 тоқсан 4 тоқсан айырмасы 7 сынып 60 50 -10 50 50 0 8 сынып 60 60 0 50 50 0 9 сынып 57,1 57,1 0 57,1 57,1 0 10 сынып 60 60 0 60 60 0 11 сынып 57,1 57,1 0 62,5 75 12,5

7 слайд

2018-2019 оқу жылы бойынша сыныптың білім сапасы: Химия пәні бойынша 7 сынып 8 сынып 9 сынып 10 сынып 11 сынып -20 -10 0 10 20 30 40 50 60 70 80 1 тоқсан 2 тоқсан айырмасы 3 тоқсан 4 тоқсан айырмасы 1 тоқсан 2 тоқсан айырмасы 3 тоқсан 4 тоқсан айырмасы 7 сынып 60 50 -10 50 50 0 8 сынып 60 60 0 50 50 0 9 сынып 57,1 57,1 0 57,1 57,1 0 10 сынып 60 60 0 60 60 0 11 сынып 57,1 57,1 0 62,5 75 12,5

Биология пәні бойынша:7 сынып 8 сынып 9 сынып 10 сынып 11 сынып 0 10 20 30 40 50 60 70 80 1 тоқсан 2 тоқсан айырмасы 3 тоқсан

8 слайд
Биология пәні бойынша:7 сынып 8 сынып 9 сынып 10 сынып 11 сынып 0 10 20 30 40 50 60 70 80 1 тоқсан 2 тоқсан айырмасы 3 тоқсан 4 тоқсан айырмасы 1 тоқсан 2 тоқсан айырмасы 3 тоқсан 4 тоқсан айырмасы 7 сынып 60 75 15 75 75 0 8 сынып 60 60 0 50 50 0 9 сынып 57,1 57,1 0 57,1 57,1 0 10 сынып 60 60 0 60 60 0 11 сынып 57,1 57,1 0 62,5 75 12,5

8 слайд

Биология пәні бойынша:7 сынып 8 сынып 9 сынып 10 сынып 11 сынып 0 10 20 30 40 50 60 70 80 1 тоқсан 2 тоқсан айырмасы 3 тоқсан 4 тоқсан айырмасы 1 тоқсан 2 тоқсан айырмасы 3 тоқсан 4 тоқсан айырмасы 7 сынып 60 75 15 75 75 0 8 сынып 60 60 0 50 50 0 9 сынып 57,1 57,1 0 57,1 57,1 0 10 сынып 60 60 0 60 60 0 11 сынып 57,1 57,1 0 62,5 75 12,5

2019 жылы аудан көлемінде өтілген химия пән мұғалімдері арасында «Мұғалімдердің құзыреттілігі сапалы білім берудің негізі» тақ

9 слайд
2019 жылы аудан көлемінде өтілген химия пән мұғалімдері арасында   «Мұғалімдердің құзыреттілігі сапалы білім берудің негізі» тақырыбында коучинг сабағын өткіздім. 2019жылы Қапшағай қаласында өтілген облыс көлеміндегі «С LIL-   үштілділілк білім беру» тақырыбында өтілген байқауда сертификат иелендім.

9 слайд

2019 жылы аудан көлемінде өтілген химия пән мұғалімдері арасында   «Мұғалімдердің құзыреттілігі сапалы білім берудің негізі» тақырыбында коучинг сабағын өткіздім. 2019жылы Қапшағай қаласында өтілген облыс көлеміндегі «С LIL-   үштілділілк білім беру» тақырыбында өтілген байқауда сертификат иелендім.

Күшті жағы • Пән мұғалімі ретінде аудандық, облыстық шараларға қатысамын. • Оқушымен ынтымақтастық орта қалыптастыруға тырысам

10 слайд
Күшті жағы • Пән мұғалімі ретінде аудандық, облыстық шараларға қатысамын. • Оқушымен ынтымақтастық орта қалыптастыруға тырысамын. • Жекелеген оқушылардың пәнге қызығушылығы және көшбасшылығы қалыптасқан. • Ата-анамен тығыз байланыс орнатамын. • Облыстық 9 сыныптың тест көрсеткішінің жоғары болуы. • Оқушылардың өзін- өзі бағалауы,топтық жұмыс жасауы. Әлсіз жағы • Оқушының оқулық аясынан шыға алмауы; • Жаттандылықтың орын алуы; Мүмкіндік; • Дарынды оқушыларды зерттеу жұмыстарына көптеп дайындау; • Нашар оқитын оқушыларды сабақтарда қызығушылығын ояту; • Оқытуда тиімді әдіс –тәсілдерді қолдану; • Оқушы үнін тыңдау, серіктестікке тарту; Кауіпті • Оқушы бойындағы мектепке қажетті дағдылардың қалыптаспауы; • Үш тілді білім беруде ағылшын тілінен қиналуы. • Оқушының ағылшынша ойын жеткізе алмауы. • Үй тапсырманың уақытымен орындамауы.

10 слайд

Күшті жағы • Пән мұғалімі ретінде аудандық, облыстық шараларға қатысамын. • Оқушымен ынтымақтастық орта қалыптастыруға тырысамын. • Жекелеген оқушылардың пәнге қызығушылығы және көшбасшылығы қалыптасқан. • Ата-анамен тығыз байланыс орнатамын. • Облыстық 9 сыныптың тест көрсеткішінің жоғары болуы. • Оқушылардың өзін- өзі бағалауы,топтық жұмыс жасауы. Әлсіз жағы • Оқушының оқулық аясынан шыға алмауы; • Жаттандылықтың орын алуы; Мүмкіндік; • Дарынды оқушыларды зерттеу жұмыстарына көптеп дайындау; • Нашар оқитын оқушыларды сабақтарда қызығушылығын ояту; • Оқытуда тиімді әдіс –тәсілдерді қолдану; • Оқушы үнін тыңдау, серіктестікке тарту; Кауіпті • Оқушы бойындағы мектепке қажетті дағдылардың қалыптаспауы; • Үш тілді білім беруде ағылшын тілінен қиналуы. • Оқушының ағылшынша ойын жеткізе алмауы. • Үй тапсырманың уақытымен орындамауы.