ХИМИЯ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ ЕСИМБЕКОВА АЙНУР ЖАНАТОВАНЫҢ Жылдық есебі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ХИМИЯ ПӘНІНІҢ
МҰҒАЛІМІ
ЕСИМБЕКОВА АЙНУР ЖАНАТОВАНЫҢ
Жылдық есебі
2018-2019
оқу жылы
1 слайд
ХИМИЯ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ ЕСИМБЕКОВА АЙНУР ЖАНАТОВАНЫҢ Жылдық есебі 2018-2019 оқу жылы
2 слайд
Аты-жөні : Есимбекова Айнур Жанатовна
Туған күні, айы, жылы: 14.10.1989жыл
Білімі: жоғары
Еңбек өтілі: 8 жыл
Осы мекемеде еңбек өтілі: 8 жыл
Ұлты: қазақ
Мекен – жайы: Жанаталап ауылы, Үсенов 13
Жұмыс орны: Оян ауылындағы МДШО бар орта мектебі
Мамандығы: Химия пәні мұғалімі
Бітірген оқу орны: Қазақ Мемлекеттік Қыздар Педагогикалық Университеті
Біліктілігі : І санат
Білім жетілдіру курсынан өтуі: 20198 жыл
Тел: 28-8-18
Эл.адрес: aynur_esimbekova @mail . ru
2 слайд
Аты-жөні : Есимбекова Айнур Жанатовна Туған күні, айы, жылы: 14.10.1989жыл Білімі: жоғары Еңбек өтілі: 8 жыл Осы мекемеде еңбек өтілі: 8 жыл Ұлты: қазақ Мекен – жайы: Жанаталап ауылы, Үсенов 13 Жұмыс орны: Оян ауылындағы МДШО бар орта мектебі Мамандығы: Химия пәні мұғалімі Бітірген оқу орны: Қазақ Мемлекеттік Қыздар Педагогикалық Университеті Біліктілігі : І санат Білім жетілдіру курсынан өтуі: 20198 жыл Тел: 28-8-18 Эл.адрес: aynur_esimbekova @mail . ru
3 слайд
Оян ауылындағы МДШО бар орта мектебінің басты тақырыбы:
«Жаңартылған білім беру аясында интелектуалды қабілеттері дамыған, сыни
тұрғысынан ойлай алатын, функционалды сауатты тұлғаны қалыптастыру»
Осы тақырыпты жүзеге асырудағы басты мақсаты:
Жаңартылған білім беру мазмұнын оқыту процесіне енгізе отырып, рухани
жағынан дамыған , функционалды сауатты, табысты азамат қалыптастыру
Жаратылыстану әдістемелік бірлестігінің тақырыбы:
Оқушылардың білім сапасын көтеру және мұғалімдердің педагогикалық
шеберлік деңгейін жетілдіру мақсатында жаңа педагогикалық
технологияларды сабақтарда қолдану
3 слайд
Оян ауылындағы МДШО бар орта мектебінің басты тақырыбы: «Жаңартылған білім беру аясында интелектуалды қабілеттері дамыған, сыни тұрғысынан ойлай алатын, функционалды сауатты тұлғаны қалыптастыру» Осы тақырыпты жүзеге асырудағы басты мақсаты: Жаңартылған білім беру мазмұнын оқыту процесіне енгізе отырып, рухани жағынан дамыған , функционалды сауатты, табысты азамат қалыптастыру Жаратылыстану әдістемелік бірлестігінің тақырыбы: Оқушылардың білім сапасын көтеру және мұғалімдердің педагогикалық шеберлік деңгейін жетілдіру мақсатында жаңа педагогикалық технологияларды сабақтарда қолдану
4 слайд
Мақсаты:
Оқушылардың сауаттылығын жетілдіру мақсатында сапалы білім беру;
Мектептегі әдістемелік жұмысты жүйелі ұйымдастыру;
Мониторинг жүргізу арқылы жеке қабілеттерін ашу;
Оқушылардың шығармашыл қабілеттерін ашуға жағдай туғызу, әр түрлі ғылыми,
сыныптан тыс жұмыстарды, материалдық базаны нығайту;
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмысты тереңдету;
Оқу-әдістемелік кешендерді жаңартып отыру;
Ата-ана ,мектеп үштік одақ арасындағы байланысты жетілдіру;
Мектепішілік, аудандық пәндік олимпиада, интеллектуалды ойындарға катысу, жүлделі
орындарды иелену.
Білім сапасын 50-60%-ға көтеру;
Міндеттері:
Жаңа педагогикалық- технологияларды пайдалана отырып, әрбір шәкірттің жеке
ерекшеліктеріне сай шығармашылықпен жұмыс істеп, іс- тәжірибе жинақтау.
Қазіргі сабақ заман талабына сай оқушылардың білімін жан- жақты тереңдету арқылы
оқушылардың ізденімпаздық қабілеттерін дамыту.
Мұғалімдер үнемі өз білімін көтеру, кәсіби шеберліктерін арттыру жолында оқушылардың
ойлау қызметі мен қабылеттерін дамыту.
4 слайд
Мақсаты: Оқушылардың сауаттылығын жетілдіру мақсатында сапалы білім беру; Мектептегі әдістемелік жұмысты жүйелі ұйымдастыру; Мониторинг жүргізу арқылы жеке қабілеттерін ашу; Оқушылардың шығармашыл қабілеттерін ашуға жағдай туғызу, әр түрлі ғылыми, сыныптан тыс жұмыстарды, материалдық базаны нығайту; Үлгерімі төмен оқушылармен жұмысты тереңдету; Оқу-әдістемелік кешендерді жаңартып отыру; Ата-ана ,мектеп үштік одақ арасындағы байланысты жетілдіру; Мектепішілік, аудандық пәндік олимпиада, интеллектуалды ойындарға катысу, жүлделі орындарды иелену. Білім сапасын 50-60%-ға көтеру; Міндеттері: Жаңа педагогикалық- технологияларды пайдалана отырып, әрбір шәкірттің жеке ерекшеліктеріне сай шығармашылықпен жұмыс істеп, іс- тәжірибе жинақтау. Қазіргі сабақ заман талабына сай оқушылардың білімін жан- жақты тереңдету арқылы оқушылардың ізденімпаздық қабілеттерін дамыту. Мұғалімдер үнемі өз білімін көтеру, кәсіби шеберліктерін арттыру жолында оқушылардың ойлау қызметі мен қабылеттерін дамыту.
5 слайд
Мақсатым:
Қазіргі заман талабы бойынша, өздігінен білім алып, дами алатын жеке
тұлғаны тәрбиелеу.Оқытуда әдіс-тәсілерді қолдана отырып, білім сапасын
көтеру.
Әр оқушының жеке ерекшеліктеріне қарай білім беруде өзін-өзі дамыту
процесіндегі интелектуалдық- шығармашылық белсенділігін, болашақта
дұрыс таңдау жасай алу қабілеттерін жетілдіру.
Міндетім:
Оқушының танымдық, қажеттілігін дамыту, өз бетінше зерттеу жұмысын
жүргізуіне жағдай жасау. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер арқылы
оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыру;
алған теориялық білімін өмірлік тәжірибеде қолдануға үйрету;
5 слайд
Мақсатым: Қазіргі заман талабы бойынша, өздігінен білім алып, дами алатын жеке тұлғаны тәрбиелеу.Оқытуда әдіс-тәсілерді қолдана отырып, білім сапасын көтеру. Әр оқушының жеке ерекшеліктеріне қарай білім беруде өзін-өзі дамыту процесіндегі интелектуалдық- шығармашылық белсенділігін, болашақта дұрыс таңдау жасай алу қабілеттерін жетілдіру. Міндетім: Оқушының танымдық, қажеттілігін дамыту, өз бетінше зерттеу жұмысын жүргізуіне жағдай жасау. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер арқылы оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыру; алған теориялық білімін өмірлік тәжірибеде қолдануға үйрету;
6 слайд
Оқытуда әдіс-тәсілерді қолдана отырып, білім сапасын көтеруде өз сабақтарымда әр
түрлі әдістерді қолдана отырып оқушыны жалықтырмауда сабақ кезінде
қолдандым.Дұрыс әдісті таңдау, баланы жалықтырмайтындай, шаршатпайтындай етіп
өткізу ол мұғалімге дұрыс бағыт-бағдар беруді талап етеді.
Әр оқушының жеке ерекшеліктеріне қарай білім беруде өзін-өзі дамыту процесіндегі
интелектуалдық- шығармашылық белсенділігін, болашақта дұрыс таңдау жасай алу
қабілеттерін жетілдіруде мен оқушылармен жеке жұмыс жасау арқылы , дарынды
оқушыларымды әр түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы олардың шығармашылық
қасиеттерін аша отырып әр түрлі байқауларға қатыстырдым. Мектебімізде өтілген
пәндер олимпиядасына 10-сынып оқушысы Құдайбергенов Айбар қатысып I-орын
иеленіп, ауданға жолдама алды.
Бірақ аудан көлемінде өтілген пәндер олимпиадасынан жүлделі орын иеленбедік.
2018 жылы оқушым Б.Түтінбай « Кіші Ғылым академиясының ғылыми практикалық
конференциясының» аудандық кезеңінде аясында 1-орын иеленіп, облысқа
жолдама алды.
2019 жылы 8 сынып оқушысы Б.Түтінбай Қ.Р Кіші Ғылым академиясының ғылыми
практикалық конференциясының облыстық кезеңінде 3-орынмен марапатталды.
6 слайд
Оқытуда әдіс-тәсілерді қолдана отырып, білім сапасын көтеруде өз сабақтарымда әр түрлі әдістерді қолдана отырып оқушыны жалықтырмауда сабақ кезінде қолдандым.Дұрыс әдісті таңдау, баланы жалықтырмайтындай, шаршатпайтындай етіп өткізу ол мұғалімге дұрыс бағыт-бағдар беруді талап етеді. Әр оқушының жеке ерекшеліктеріне қарай білім беруде өзін-өзі дамыту процесіндегі интелектуалдық- шығармашылық белсенділігін, болашақта дұрыс таңдау жасай алу қабілеттерін жетілдіруде мен оқушылармен жеке жұмыс жасау арқылы , дарынды оқушыларымды әр түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы олардың шығармашылық қасиеттерін аша отырып әр түрлі байқауларға қатыстырдым. Мектебімізде өтілген пәндер олимпиядасына 10-сынып оқушысы Құдайбергенов Айбар қатысып I-орын иеленіп, ауданға жолдама алды. Бірақ аудан көлемінде өтілген пәндер олимпиадасынан жүлделі орын иеленбедік. 2018 жылы оқушым Б.Түтінбай « Кіші Ғылым академиясының ғылыми практикалық конференциясының» аудандық кезеңінде аясында 1-орын иеленіп, облысқа жолдама алды. 2019 жылы 8 сынып оқушысы Б.Түтінбай Қ.Р Кіші Ғылым академиясының ғылыми практикалық конференциясының облыстық кезеңінде 3-орынмен марапатталды.
7 слайд
2018-2019 оқу жылы бойынша сыныптың білім сапасы:
Химия пәні бойынша 7
сынып
8
сынып
9
сынып
10
сынып
11
сынып -20
-10
0
10
20
30
40
50
60
70
80
1 тоқсан
2 тоқсан
айырмасы
3 тоқсан
4 тоқсан
айырмасы
1 тоқсан 2 тоқсан айырмасы 3 тоқсан 4 тоқсан айырмасы
7 сынып 60 50 -10 50 50 0
8 сынып 60 60 0 50 50 0
9 сынып 57,1 57,1 0 57,1 57,1 0
10 сынып 60 60 0 60 60 0
11 сынып 57,1 57,1 0 62,5 75 12,5
7 слайд
2018-2019 оқу жылы бойынша сыныптың білім сапасы: Химия пәні бойынша 7 сынып 8 сынып 9 сынып 10 сынып 11 сынып -20 -10 0 10 20 30 40 50 60 70 80 1 тоқсан 2 тоқсан айырмасы 3 тоқсан 4 тоқсан айырмасы 1 тоқсан 2 тоқсан айырмасы 3 тоқсан 4 тоқсан айырмасы 7 сынып 60 50 -10 50 50 0 8 сынып 60 60 0 50 50 0 9 сынып 57,1 57,1 0 57,1 57,1 0 10 сынып 60 60 0 60 60 0 11 сынып 57,1 57,1 0 62,5 75 12,5
8 слайд
Биология пәні бойынша:7 сынып 8 сынып 9 сынып 10 сынып 11 сынып
0
10
20
30
40
50
60
70
80
1 тоқсан
2 тоқсан
айырмасы
3 тоқсан
4 тоқсан
айырмасы
1 тоқсан 2 тоқсан айырмасы 3 тоқсан 4 тоқсан айырмасы
7 сынып 60 75 15 75 75 0
8 сынып 60 60 0 50 50 0
9 сынып 57,1 57,1 0 57,1 57,1 0
10 сынып 60 60 0 60 60 0
11 сынып 57,1 57,1 0 62,5 75 12,5
8 слайд
Биология пәні бойынша:7 сынып 8 сынып 9 сынып 10 сынып 11 сынып 0 10 20 30 40 50 60 70 80 1 тоқсан 2 тоқсан айырмасы 3 тоқсан 4 тоқсан айырмасы 1 тоқсан 2 тоқсан айырмасы 3 тоқсан 4 тоқсан айырмасы 7 сынып 60 75 15 75 75 0 8 сынып 60 60 0 50 50 0 9 сынып 57,1 57,1 0 57,1 57,1 0 10 сынып 60 60 0 60 60 0 11 сынып 57,1 57,1 0 62,5 75 12,5
9 слайд
2019 жылы аудан көлемінде өтілген химия пән мұғалімдері арасында
«Мұғалімдердің құзыреттілігі сапалы білім берудің негізі» тақырыбында коучинг сабағын
өткіздім.
2019жылы Қапшағай қаласында өтілген облыс көлеміндегі «С LIL-
үштілділілк білім беру» тақырыбында өтілген байқауда сертификат иелендім.
9 слайд
2019 жылы аудан көлемінде өтілген химия пән мұғалімдері арасында «Мұғалімдердің құзыреттілігі сапалы білім берудің негізі» тақырыбында коучинг сабағын өткіздім. 2019жылы Қапшағай қаласында өтілген облыс көлеміндегі «С LIL- үштілділілк білім беру» тақырыбында өтілген байқауда сертификат иелендім.
10 слайд
Күшті жағы
• Пән мұғалімі ретінде аудандық, облыстық
шараларға қатысамын.
• Оқушымен ынтымақтастық орта
қалыптастыруға тырысамын.
• Жекелеген оқушылардың пәнге
қызығушылығы және көшбасшылығы
қалыптасқан.
• Ата-анамен тығыз байланыс орнатамын.
• Облыстық 9 сыныптың тест көрсеткішінің
жоғары болуы.
• Оқушылардың өзін- өзі бағалауы,топтық
жұмыс жасауы. Әлсіз жағы
• Оқушының оқулық аясынан шыға алмауы;
• Жаттандылықтың орын алуы;
Мүмкіндік;
• Дарынды оқушыларды зерттеу жұмыстарына
көптеп дайындау;
• Нашар оқитын оқушыларды сабақтарда
қызығушылығын ояту;
• Оқытуда тиімді әдіс –тәсілдерді қолдану;
• Оқушы үнін тыңдау, серіктестікке тарту; Кауіпті
• Оқушы бойындағы мектепке қажетті дағдылардың
қалыптаспауы;
• Үш тілді білім беруде ағылшын тілінен қиналуы.
• Оқушының ағылшынша ойын жеткізе алмауы.
• Үй тапсырманың уақытымен орындамауы.
10 слайд
Күшті жағы • Пән мұғалімі ретінде аудандық, облыстық шараларға қатысамын. • Оқушымен ынтымақтастық орта қалыптастыруға тырысамын. • Жекелеген оқушылардың пәнге қызығушылығы және көшбасшылығы қалыптасқан. • Ата-анамен тығыз байланыс орнатамын. • Облыстық 9 сыныптың тест көрсеткішінің жоғары болуы. • Оқушылардың өзін- өзі бағалауы,топтық жұмыс жасауы. Әлсіз жағы • Оқушының оқулық аясынан шыға алмауы; • Жаттандылықтың орын алуы; Мүмкіндік; • Дарынды оқушыларды зерттеу жұмыстарына көптеп дайындау; • Нашар оқитын оқушыларды сабақтарда қызығушылығын ояту; • Оқытуда тиімді әдіс –тәсілдерді қолдану; • Оқушы үнін тыңдау, серіктестікке тарту; Кауіпті • Оқушы бойындағы мектепке қажетті дағдылардың қалыптаспауы; • Үш тілді білім беруде ағылшын тілінен қиналуы. • Оқушының ағылшынша ойын жеткізе алмауы. • Үй тапсырманың уақытымен орындамауы.