ХИМИЯ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ ЕСИМБЕКОВА АЙНУР ЖАНАТОВАНЫҢ Жылдық есебі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ХИМИЯ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ ЕСИМБЕКОВА АЙНУР ЖАНАТОВАНЫҢ Жылдық есебі

Материал туралы қысқаша түсінік
Оян ауылындағы МДШО бар орта мектебінің басты тақырыбы: «Жаңартылған білім беру аясында интелектуалды қабілеттері дамыған, сыни тұрғысынан ойлай алатын, функционалды сауатты тұлғаны қалыптастыру» Осы тақырыпты жүзеге асырудағы басты мақсаты: Жаңартылған білім беру мазмұнын оқыту процесіне енгізе отырып, рухани жағынан дамыған , функционалды сауатты, табысты азамат қалыптастыру Жаратылыстану әдістемелік бірлестігінің тақырыбы:   Оқушылардың білім сапасын көтеру және мұғалімдердің педагогикалық шеберлік деңгейін жетілдіру мақсатында жаңа педагогикалық технологияларды сабақтарда қолдану
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ХИМИЯ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ ЕСИМБЕКОВА АЙНУР ЖАНАТОВАНЫҢ Жылдық есебі 2018-2019 оқу жылы

#1 слайд
ХИМИЯ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ ЕСИМБЕКОВА АЙНУР ЖАНАТОВАНЫҢ Жылдық есебі 2018-2019 оқу жылы

1 слайд

ХИМИЯ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ ЕСИМБЕКОВА АЙНУР ЖАНАТОВАНЫҢ Жылдық есебі 2018-2019 оқу жылы

Аты-жөні : Есимбекова Айнур Жанатовна Туған күні, айы, жылы: 14.10.1989жыл Білімі: жоғары Еңбек өтілі: 8 жыл Осы мекемеде еңб

#2 слайд
Аты-жөні : Есимбекова Айнур Жанатовна Туған күні, айы, жылы: 14.10.1989жыл Білімі: жоғары Еңбек өтілі: 8 жыл Осы мекемеде еңбек өтілі: 8 жыл Ұлты: қазақ Мекен – жайы: Жанаталап ауылы, Үсенов 13 Жұмыс орны: Оян ауылындағы МДШО бар орта мектебі Мамандығы: Химия пәні мұғалімі Бітірген оқу орны: Қазақ Мемлекеттік Қыздар Педагогикалық Университеті Біліктілігі : І санат Білім жетілдіру курсынан өтуі: 20198 жыл Тел: 28-8-18 Эл.адрес: aynur_esimbekova @mail . ru

2 слайд

Аты-жөні : Есимбекова Айнур Жанатовна Туған күні, айы, жылы: 14.10.1989жыл Білімі: жоғары Еңбек өтілі: 8 жыл Осы мекемеде еңбек өтілі: 8 жыл Ұлты: қазақ Мекен – жайы: Жанаталап ауылы, Үсенов 13 Жұмыс орны: Оян ауылындағы МДШО бар орта мектебі Мамандығы: Химия пәні мұғалімі Бітірген оқу орны: Қазақ Мемлекеттік Қыздар Педагогикалық Университеті Біліктілігі : І санат Білім жетілдіру курсынан өтуі: 20198 жыл Тел: 28-8-18 Эл.адрес: aynur_esimbekova @mail . ru

Оян ауылындағы МДШО бар орта мектебінің басты тақырыбы: «Жаңартылған білім беру аясында интелектуалды қабілеттері дамыған, сыни

#3 слайд
Оян ауылындағы МДШО бар орта мектебінің басты тақырыбы: «Жаңартылған білім беру аясында интелектуалды қабілеттері дамыған, сыни тұрғысынан ойлай алатын, функционалды сауатты тұлғаны қалыптастыру» Осы тақырыпты жүзеге асырудағы басты мақсаты: Жаңартылған білім беру мазмұнын оқыту процесіне енгізе отырып, рухани жағынан дамыған , функционалды сауатты, табысты азамат қалыптастыру Жаратылыстану әдістемелік бірлестігінің тақырыбы:   Оқушылардың білім сапасын көтеру және мұғалімдердің педагогикалық шеберлік деңгейін жетілдіру мақсатында жаңа педагогикалық технологияларды сабақтарда қолдану

3 слайд

Оян ауылындағы МДШО бар орта мектебінің басты тақырыбы: «Жаңартылған білім беру аясында интелектуалды қабілеттері дамыған, сыни тұрғысынан ойлай алатын, функционалды сауатты тұлғаны қалыптастыру» Осы тақырыпты жүзеге асырудағы басты мақсаты: Жаңартылған білім беру мазмұнын оқыту процесіне енгізе отырып, рухани жағынан дамыған , функционалды сауатты, табысты азамат қалыптастыру Жаратылыстану әдістемелік бірлестігінің тақырыбы:   Оқушылардың білім сапасын көтеру және мұғалімдердің педагогикалық шеберлік деңгейін жетілдіру мақсатында жаңа педагогикалық технологияларды сабақтарда қолдану

Мақсаты:  Оқушылардың сауаттылығын жетілдіру мақсатында сапалы білім беру;  Мектептегі әдістемелік жұмысты жүйелі ұйымдастыр

#4 слайд
  Мақсаты:  Оқушылардың сауаттылығын жетілдіру мақсатында сапалы білім беру;  Мектептегі әдістемелік жұмысты жүйелі ұйымдастыру;  Мониторинг жүргізу арқылы жеке қабілеттерін ашу;  Оқушылардың шығармашыл қабілеттерін ашуға жағдай туғызу, әр түрлі ғылыми, сыныптан тыс жұмыстарды, материалдық базаны нығайту;  Үлгерімі төмен оқушылармен жұмысты тереңдету;  Оқу-әдістемелік кешендерді жаңартып отыру;  Ата-ана ,мектеп үштік одақ арасындағы байланысты жетілдіру;  Мектепішілік, аудандық пәндік олимпиада, интеллектуалды ойындарға катысу, жүлделі орындарды иелену.  Білім сапасын 50-60%-ға көтеру; Міндеттері:  Жаңа педагогикалық- технологияларды пайдалана отырып, әрбір шәкірттің жеке ерекшеліктеріне сай шығармашылықпен жұмыс істеп, іс- тәжірибе жинақтау.  Қазіргі сабақ заман талабына сай оқушылардың білімін жан- жақты тереңдету арқылы оқушылардың ізденімпаздық қабілеттерін дамыту.  Мұғалімдер үнемі өз білімін көтеру, кәсіби шеберліктерін арттыру жолында оқушылардың ойлау қызметі мен қабылеттерін дамыту.

4 слайд

  Мақсаты:  Оқушылардың сауаттылығын жетілдіру мақсатында сапалы білім беру;  Мектептегі әдістемелік жұмысты жүйелі ұйымдастыру;  Мониторинг жүргізу арқылы жеке қабілеттерін ашу;  Оқушылардың шығармашыл қабілеттерін ашуға жағдай туғызу, әр түрлі ғылыми, сыныптан тыс жұмыстарды, материалдық базаны нығайту;  Үлгерімі төмен оқушылармен жұмысты тереңдету;  Оқу-әдістемелік кешендерді жаңартып отыру;  Ата-ана ,мектеп үштік одақ арасындағы байланысты жетілдіру;  Мектепішілік, аудандық пәндік олимпиада, интеллектуалды ойындарға катысу, жүлделі орындарды иелену.  Білім сапасын 50-60%-ға көтеру; Міндеттері:  Жаңа педагогикалық- технологияларды пайдалана отырып, әрбір шәкірттің жеке ерекшеліктеріне сай шығармашылықпен жұмыс істеп, іс- тәжірибе жинақтау.  Қазіргі сабақ заман талабына сай оқушылардың білімін жан- жақты тереңдету арқылы оқушылардың ізденімпаздық қабілеттерін дамыту.  Мұғалімдер үнемі өз білімін көтеру, кәсіби шеберліктерін арттыру жолында оқушылардың ойлау қызметі мен қабылеттерін дамыту.

Мақсатым: Қазіргі заман талабы бойынша, өздігінен білім алып, дами алатын жеке тұлғаны тәрбиелеу.Оқытуда әдіс-тәсілерді қолда

#5 слайд
Мақсатым: Қазіргі заман талабы бойынша, өздігінен білім алып, дами алатын жеке тұлғаны тәрбиелеу.Оқытуда әдіс-тәсілерді қолдана отырып, білім сапасын көтеру. Әр оқушының жеке ерекшеліктеріне қарай білім беруде өзін-өзі дамыту процесіндегі интелектуалдық- шығармашылық белсенділігін, болашақта дұрыс таңдау жасай алу қабілеттерін жетілдіру. Міндетім: Оқушының танымдық, қажеттілігін дамыту, өз бетінше зерттеу жұмысын жүргізуіне жағдай жасау. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер арқылы оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыру; алған теориялық білімін өмірлік тәжірибеде қолдануға үйрету;

5 слайд

Мақсатым: Қазіргі заман талабы бойынша, өздігінен білім алып, дами алатын жеке тұлғаны тәрбиелеу.Оқытуда әдіс-тәсілерді қолдана отырып, білім сапасын көтеру. Әр оқушының жеке ерекшеліктеріне қарай білім беруде өзін-өзі дамыту процесіндегі интелектуалдық- шығармашылық белсенділігін, болашақта дұрыс таңдау жасай алу қабілеттерін жетілдіру. Міндетім: Оқушының танымдық, қажеттілігін дамыту, өз бетінше зерттеу жұмысын жүргізуіне жағдай жасау. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер арқылы оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыру; алған теориялық білімін өмірлік тәжірибеде қолдануға үйрету;

Оқытуда әдіс-тәсілерді қолдана отырып, білім сапасын көтеруде өз сабақтарымда әр түрлі әдістерді қолдана отырып оқушыны жал

#6 слайд
Оқытуда әдіс-тәсілерді қолдана отырып, білім сапасын көтеруде өз сабақтарымда әр түрлі әдістерді қолдана отырып оқушыны жалықтырмауда сабақ кезінде қолдандым.Дұрыс әдісті таңдау, баланы жалықтырмайтындай, шаршатпайтындай етіп өткізу ол мұғалімге дұрыс бағыт-бағдар беруді талап етеді. Әр оқушының жеке ерекшеліктеріне қарай білім беруде өзін-өзі дамыту процесіндегі интелектуалдық- шығармашылық белсенділігін, болашақта дұрыс таңдау жасай алу қабілеттерін жетілдіруде мен оқушылармен жеке жұмыс жасау арқылы , дарынды оқушыларымды әр түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы олардың шығармашылық қасиеттерін аша отырып әр түрлі байқауларға қатыстырдым. Мектебімізде өтілген пәндер олимпиядасына 10-сынып оқушысы Құдайбергенов Айбар қатысып I-орын иеленіп, ауданға жолдама алды. Бірақ аудан көлемінде өтілген пәндер олимпиадасынан жүлделі орын иеленбедік. 2018 жылы оқушым Б.Түтінбай « Кіші Ғылым академиясының ғылыми практикалық конференциясының» аудандық кезеңінде аясында 1-орын иеленіп, облысқа жолдама алды. 2019 жылы 8 сынып оқушысы Б.Түтінбай Қ.Р Кіші Ғылым академиясының ғылыми практикалық конференциясының облыстық кезеңінде 3-орынмен марапатталды.

6 слайд

Оқытуда әдіс-тәсілерді қолдана отырып, білім сапасын көтеруде өз сабақтарымда әр түрлі әдістерді қолдана отырып оқушыны жалықтырмауда сабақ кезінде қолдандым.Дұрыс әдісті таңдау, баланы жалықтырмайтындай, шаршатпайтындай етіп өткізу ол мұғалімге дұрыс бағыт-бағдар беруді талап етеді. Әр оқушының жеке ерекшеліктеріне қарай білім беруде өзін-өзі дамыту процесіндегі интелектуалдық- шығармашылық белсенділігін, болашақта дұрыс таңдау жасай алу қабілеттерін жетілдіруде мен оқушылармен жеке жұмыс жасау арқылы , дарынды оқушыларымды әр түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы олардың шығармашылық қасиеттерін аша отырып әр түрлі байқауларға қатыстырдым. Мектебімізде өтілген пәндер олимпиядасына 10-сынып оқушысы Құдайбергенов Айбар қатысып I-орын иеленіп, ауданға жолдама алды. Бірақ аудан көлемінде өтілген пәндер олимпиадасынан жүлделі орын иеленбедік. 2018 жылы оқушым Б.Түтінбай « Кіші Ғылым академиясының ғылыми практикалық конференциясының» аудандық кезеңінде аясында 1-орын иеленіп, облысқа жолдама алды. 2019 жылы 8 сынып оқушысы Б.Түтінбай Қ.Р Кіші Ғылым академиясының ғылыми практикалық конференциясының облыстық кезеңінде 3-орынмен марапатталды.

2018-2019 оқу жылы бойынша сыныптың білім сапасы: Химия пәні бойынша 7 сынып 8 сынып 9 сынып 10 сынып 11 сынып -20

#7 слайд
2018-2019 оқу жылы бойынша сыныптың білім сапасы: Химия пәні бойынша 7 сынып 8 сынып 9 сынып 10 сынып 11 сынып -20 -10 0 10 20 30 40 50 60 70 80 1 тоқсан 2 тоқсан айырмасы 3 тоқсан 4 тоқсан айырмасы 1 тоқсан 2 тоқсан айырмасы 3 тоқсан 4 тоқсан айырмасы 7 сынып 60 50 -10 50 50 0 8 сынып 60 60 0 50 50 0 9 сынып 57,1 57,1 0 57,1 57,1 0 10 сынып 60 60 0 60 60 0 11 сынып 57,1 57,1 0 62,5 75 12,5

7 слайд

2018-2019 оқу жылы бойынша сыныптың білім сапасы: Химия пәні бойынша 7 сынып 8 сынып 9 сынып 10 сынып 11 сынып -20 -10 0 10 20 30 40 50 60 70 80 1 тоқсан 2 тоқсан айырмасы 3 тоқсан 4 тоқсан айырмасы 1 тоқсан 2 тоқсан айырмасы 3 тоқсан 4 тоқсан айырмасы 7 сынып 60 50 -10 50 50 0 8 сынып 60 60 0 50 50 0 9 сынып 57,1 57,1 0 57,1 57,1 0 10 сынып 60 60 0 60 60 0 11 сынып 57,1 57,1 0 62,5 75 12,5

Биология пәні бойынша:7 сынып 8 сынып 9 сынып 10 сынып 11 сынып 0 10 20 30 40 50 60 70 80 1 тоқсан 2 тоқсан айырмасы 3 тоқсан

#8 слайд
Биология пәні бойынша:7 сынып 8 сынып 9 сынып 10 сынып 11 сынып 0 10 20 30 40 50 60 70 80 1 тоқсан 2 тоқсан айырмасы 3 тоқсан 4 тоқсан айырмасы 1 тоқсан 2 тоқсан айырмасы 3 тоқсан 4 тоқсан айырмасы 7 сынып 60 75 15 75 75 0 8 сынып 60 60 0 50 50 0 9 сынып 57,1 57,1 0 57,1 57,1 0 10 сынып 60 60 0 60 60 0 11 сынып 57,1 57,1 0 62,5 75 12,5

8 слайд

Биология пәні бойынша:7 сынып 8 сынып 9 сынып 10 сынып 11 сынып 0 10 20 30 40 50 60 70 80 1 тоқсан 2 тоқсан айырмасы 3 тоқсан 4 тоқсан айырмасы 1 тоқсан 2 тоқсан айырмасы 3 тоқсан 4 тоқсан айырмасы 7 сынып 60 75 15 75 75 0 8 сынып 60 60 0 50 50 0 9 сынып 57,1 57,1 0 57,1 57,1 0 10 сынып 60 60 0 60 60 0 11 сынып 57,1 57,1 0 62,5 75 12,5

2019 жылы аудан көлемінде өтілген химия пән мұғалімдері арасында «Мұғалімдердің құзыреттілігі сапалы білім берудің негізі» тақ

#9 слайд
2019 жылы аудан көлемінде өтілген химия пән мұғалімдері арасында   «Мұғалімдердің құзыреттілігі сапалы білім берудің негізі» тақырыбында коучинг сабағын өткіздім. 2019жылы Қапшағай қаласында өтілген облыс көлеміндегі «С LIL-   үштілділілк білім беру» тақырыбында өтілген байқауда сертификат иелендім.

9 слайд

2019 жылы аудан көлемінде өтілген химия пән мұғалімдері арасында   «Мұғалімдердің құзыреттілігі сапалы білім берудің негізі» тақырыбында коучинг сабағын өткіздім. 2019жылы Қапшағай қаласында өтілген облыс көлеміндегі «С LIL-   үштілділілк білім беру» тақырыбында өтілген байқауда сертификат иелендім.

Күшті жағы • Пән мұғалімі ретінде аудандық, облыстық шараларға қатысамын. • Оқушымен ынтымақтастық орта қалыптастыруға тырысам

#10 слайд
Күшті жағы • Пән мұғалімі ретінде аудандық, облыстық шараларға қатысамын. • Оқушымен ынтымақтастық орта қалыптастыруға тырысамын. • Жекелеген оқушылардың пәнге қызығушылығы және көшбасшылығы қалыптасқан. • Ата-анамен тығыз байланыс орнатамын. • Облыстық 9 сыныптың тест көрсеткішінің жоғары болуы. • Оқушылардың өзін- өзі бағалауы,топтық жұмыс жасауы. Әлсіз жағы • Оқушының оқулық аясынан шыға алмауы; • Жаттандылықтың орын алуы; Мүмкіндік; • Дарынды оқушыларды зерттеу жұмыстарына көптеп дайындау; • Нашар оқитын оқушыларды сабақтарда қызығушылығын ояту; • Оқытуда тиімді әдіс –тәсілдерді қолдану; • Оқушы үнін тыңдау, серіктестікке тарту; Кауіпті • Оқушы бойындағы мектепке қажетті дағдылардың қалыптаспауы; • Үш тілді білім беруде ағылшын тілінен қиналуы. • Оқушының ағылшынша ойын жеткізе алмауы. • Үй тапсырманың уақытымен орындамауы.

10 слайд

Күшті жағы • Пән мұғалімі ретінде аудандық, облыстық шараларға қатысамын. • Оқушымен ынтымақтастық орта қалыптастыруға тырысамын. • Жекелеген оқушылардың пәнге қызығушылығы және көшбасшылығы қалыптасқан. • Ата-анамен тығыз байланыс орнатамын. • Облыстық 9 сыныптың тест көрсеткішінің жоғары болуы. • Оқушылардың өзін- өзі бағалауы,топтық жұмыс жасауы. Әлсіз жағы • Оқушының оқулық аясынан шыға алмауы; • Жаттандылықтың орын алуы; Мүмкіндік; • Дарынды оқушыларды зерттеу жұмыстарына көптеп дайындау; • Нашар оқитын оқушыларды сабақтарда қызығушылығын ояту; • Оқытуда тиімді әдіс –тәсілдерді қолдану; • Оқушы үнін тыңдау, серіктестікке тарту; Кауіпті • Оқушы бойындағы мектепке қажетті дағдылардың қалыптаспауы; • Үш тілді білім беруде ағылшын тілінен қиналуы. • Оқушының ағылшынша ойын жеткізе алмауы. • Үй тапсырманың уақытымен орындамауы.

Файл форматы:
pptx
30.11.2021
2398
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі