Материалдар / Инклюзивті білім беру мекемесі жағдайында отбасымен жұмыс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Инклюзивті білім беру мекемесі жағдайында отбасымен жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Инклюзивті білім беру мекемесі жағдайында отбасымен жұмыс
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2023
619
16 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Саба қтың тақырыбы: Инклюзивті білім беру мекемесі жағдайында отбасымен жұмыс.

1 слайд
Саба қтың тақырыбы: Инклюзивті білім беру мекемесі жағдайында отбасымен жұмыс.

1 слайд

Саба қтың тақырыбы: Инклюзивті білім беру мекемесі жағдайында отбасымен жұмыс.

Ата-ананың мүмкіндігі шектеулі баласымен қарым- қатынасының бірнеше схемасы бар.  Бала бойындағы кемістікті жоққа шығару - ата

2 слайд
Ата-ананың мүмкіндігі шектеулі баласымен қарым- қатынасының бірнеше схемасы бар.  Бала бойындағы кемістікті жоққа шығару - ата-аналар мүмкіндіктердің қандай да бір шектеулерін мойындамайды және қабылдамайды, сонымен қатар олар баланың өз іс-әрекетінің барлық түрлерінде жоғары табысты болуын күтеді;  Шектен тыс қорғау, қамқорлық, қорғаншылық - ата-анасы асыра қорғауда, қамқорлықта, шектен тыс сүйіспеншілікте, қорғауда көрсететін баласына үлкен аяушылық сезімін сезінеді және жанашырлық танытады. Бұл жағдайда ата-ана бала үшін қолдан келгеннің бәрін жасауға дайын;  Баладан бас тарту - ата-ананың балаға деген теріс көзқарасы, ата-ана өз баласына деген дұшпандық сезімін сезінеді.  Баланы тәрбиелеуге қажетті дағдылардың болмауы ата-аналарға үйде балаға оңтайлы (кейде ерекше) жағдай жасауға мүмкіндік бермейді.

2 слайд

Ата-ананың мүмкіндігі шектеулі баласымен қарым- қатынасының бірнеше схемасы бар.  Бала бойындағы кемістікті жоққа шығару - ата-аналар мүмкіндіктердің қандай да бір шектеулерін мойындамайды және қабылдамайды, сонымен қатар олар баланың өз іс-әрекетінің барлық түрлерінде жоғары табысты болуын күтеді;  Шектен тыс қорғау, қамқорлық, қорғаншылық - ата-анасы асыра қорғауда, қамқорлықта, шектен тыс сүйіспеншілікте, қорғауда көрсететін баласына үлкен аяушылық сезімін сезінеді және жанашырлық танытады. Бұл жағдайда ата-ана бала үшін қолдан келгеннің бәрін жасауға дайын;  Баладан бас тарту - ата-ананың балаға деген теріс көзқарасы, ата-ана өз баласына деген дұшпандық сезімін сезінеді.  Баланы тәрбиелеуге қажетті дағдылардың болмауы ата-аналарға үйде балаға оңтайлы (кейде ерекше) жағдай жасауға мүмкіндік бермейді.

Мүмкіндігі шектеулі баласы бар ата-аналардың мәселелері 1. Отбасындағы қарым-қатынастар. Мүмкіндігі шектеулі нәрестенің дүниеге

3 слайд
Мүмкіндігі шектеулі баласы бар ата-аналардың мәселелері 1. Отбасындағы қарым-қатынастар. Мүмкіндігі шектеулі нәрестенің дүниеге келуі отбасының өмірін өзгертеді және оның ұзақ уақытқа бейімделуіне себеп болады. Отбасындағы басқа балалары қараусыз қалады. Көбінесе ата-аналар достарынан, таныстарынан,тіпті туыстарынан алыстайды; олардың көпшілігі мұндай отбасымен кездесуден қашады. Мүмкіндігі шектеулі бала анадан кәдімгі балаға қарағанда екі есе көп уақыт пен күш-қуатты талап етеді, оны балабақшаға қабылдамайды, анасы баласы үшін өзінің жұмысынан босатылуға мәжбүр болады. Мұндай отбасылар басқаларға қарағанда қақтығыстар мен бұзылуға бейім.

3 слайд

Мүмкіндігі шектеулі баласы бар ата-аналардың мәселелері 1. Отбасындағы қарым-қатынастар. Мүмкіндігі шектеулі нәрестенің дүниеге келуі отбасының өмірін өзгертеді және оның ұзақ уақытқа бейімделуіне себеп болады. Отбасындағы басқа балалары қараусыз қалады. Көбінесе ата-аналар достарынан, таныстарынан,тіпті туыстарынан алыстайды; олардың көпшілігі мұндай отбасымен кездесуден қашады. Мүмкіндігі шектеулі бала анадан кәдімгі балаға қарағанда екі есе көп уақыт пен күш-қуатты талап етеді, оны балабақшаға қабылдамайды, анасы баласы үшін өзінің жұмысынан босатылуға мәжбүр болады. Мұндай отбасылар басқаларға қарағанда қақтығыстар мен бұзылуға бейім.

Мүмкіндігі шектеулі баласы бар ата-аналардың мәселелері 2. Тәрбие және білім беру. Мүмкіндігі шектеулі баланы тәрбиелеп отырған

4 слайд
Мүмкіндігі шектеулі баласы бар ата-аналардың мәселелері 2. Тәрбие және білім беру. Мүмкіндігі шектеулі баланы тәрбиелеп отырған ата-аналар оны қалай және нені оқыту керек, оның мінез-құлқын қалай басқару керектігі туралы өте жеткіліксіз ақпарат алады. Көптеген аймақтарда тәрбие мен білім беру әлеуметтік-педагогикалық қызметтердің жоқтығынан қиындауда, балалардың көпшілігі өз қабілеттерін дамыта алмайды, қызығушылықтары мен хоббилерін таба алмайды. Жалпы білім беретін мектептерде оқуға мүмкіндік жоқ. Мүмкіндігі шектеулі балада өзіне деген сенімділікті тәрбиелеу – ең маңызды педагогикалық ұстаным. Ата-ананың міндеті – балаға оның күшті жақтарын ашуға көмектесу, оларды қалай пайдалану керектігін үйрету.

4 слайд

Мүмкіндігі шектеулі баласы бар ата-аналардың мәселелері 2. Тәрбие және білім беру. Мүмкіндігі шектеулі баланы тәрбиелеп отырған ата-аналар оны қалай және нені оқыту керек, оның мінез-құлқын қалай басқару керектігі туралы өте жеткіліксіз ақпарат алады. Көптеген аймақтарда тәрбие мен білім беру әлеуметтік-педагогикалық қызметтердің жоқтығынан қиындауда, балалардың көпшілігі өз қабілеттерін дамыта алмайды, қызығушылықтары мен хоббилерін таба алмайды. Жалпы білім беретін мектептерде оқуға мүмкіндік жоқ. Мүмкіндігі шектеулі балада өзіне деген сенімділікті тәрбиелеу – ең маңызды педагогикалық ұстаным. Ата-ананың міндеті – балаға оның күшті жақтарын ашуға көмектесу, оларды қалай пайдалану керектігін үйрету.

Мүмкіндігі шектеулі баласы бар ата-аналардың мәселелері 3. Психологиялық, медициналық-педагогикалық білімнің болмауы. Көп жағда

5 слайд
Мүмкіндігі шектеулі баласы бар ата-аналардың мәселелері 3. Психологиялық, медициналық-педагогикалық білімнің болмауы. Көп жағдайда мүгедек баласы бар ата-аналар кемістікті асыра бағалайды немесе төмендетеді.

5 слайд

Мүмкіндігі шектеулі баласы бар ата-аналардың мәселелері 3. Психологиялық, медициналық-педагогикалық білімнің болмауы. Көп жағдайда мүгедек баласы бар ата-аналар кемістікті асыра бағалайды немесе төмендетеді.

Мүмкіндігі шектеулі баласы бар ата-аналардың мәселелері 4. Балаға деген көзқарас. Ата-аналар нәрестенің дені сау, әдемі және ақ

6 слайд
Мүмкіндігі шектеулі баласы бар ата-аналардың мәселелері 4. Балаға деген көзқарас. Ата-аналар нәрестенің дені сау, әдемі және ақылды болып, қоғамда табысқа жетіп, олардың тірегі болатынын күтеді. А та-ананың м үмкіндігі шектеулі балаға деген екі сезімі бар: олар оны дені сау баланы жақсы көргендей жақсы көреді, немесе олар оған ашула нып , қорқ ып , тіпті одан бас тартады. Көптеген ата-аналар баласын емде ліп кететініне үміттенеді және арнайы дәрігерлерді немесе аурухананы іздейді. А та-аналар көбінесе екі жолдың бірін таңдайды: өзін жазалау - бүкіл өмірін баланың құлдық қызметіне арнауды шешеді немесе кінәні дәрігерлер ге , әлеуметтік қызметкерлер ге және мұғалімдер ге жүктейді . Ата-аналардың көпшілігі қиын жағдайдан кәсіби көмексіз өз бетінше күресуге тырысады, бірақ бұл қауіпті , себебі баламен қарым-қатынасы да, отбасының тыныштығы да зардап шегуі мүмкін. Ең дұрысы, бала мен ата-ана арасындағы эмоционалды және әлеуметтік қарым қатынас болуы керек , бірақ балаға бұл бұзылуларды мүмкіндігінше жеңу үшін қосымша көмек қажет.

6 слайд

Мүмкіндігі шектеулі баласы бар ата-аналардың мәселелері 4. Балаға деген көзқарас. Ата-аналар нәрестенің дені сау, әдемі және ақылды болып, қоғамда табысқа жетіп, олардың тірегі болатынын күтеді. А та-ананың м үмкіндігі шектеулі балаға деген екі сезімі бар: олар оны дені сау баланы жақсы көргендей жақсы көреді, немесе олар оған ашула нып , қорқ ып , тіпті одан бас тартады. Көптеген ата-аналар баласын емде ліп кететініне үміттенеді және арнайы дәрігерлерді немесе аурухананы іздейді. А та-аналар көбінесе екі жолдың бірін таңдайды: өзін жазалау - бүкіл өмірін баланың құлдық қызметіне арнауды шешеді немесе кінәні дәрігерлер ге , әлеуметтік қызметкерлер ге және мұғалімдер ге жүктейді . Ата-аналардың көпшілігі қиын жағдайдан кәсіби көмексіз өз бетінше күресуге тырысады, бірақ бұл қауіпті , себебі баламен қарым-қатынасы да, отбасының тыныштығы да зардап шегуі мүмкін. Ең дұрысы, бала мен ата-ана арасындағы эмоционалды және әлеуметтік қарым қатынас болуы керек , бірақ балаға бұл бұзылуларды мүмкіндігінше жеңу үшін қосымша көмек қажет.

Қорытынды Отбасы әлеуметтік-педагогикалық қызметтің құрамдас бөлігі болып табылады, өйткені баланың табысты дамуы мен әлеуметт

7 слайд
Қорытынды Отбасы әлеуметтік-педагогикалық қызметтің құрамдас бөлігі болып табылады, өйткені баланың табысты дамуы мен әлеуметтенуі көбінесе отбасы жағдайымен анықталады.Адамның дамуына көптеген биологиялық және әлеуметтік факторлар әсер етеді. Жеке тұлғаның қалыптасуына әсер ететін негізгі әлеуметтік фактор – отбасы. Отбасылық қарым-қатынастар адамның болашақта мансабын қалай құратынына, қай жолды таңдайтынына әсер етеді.

7 слайд

Қорытынды Отбасы әлеуметтік-педагогикалық қызметтің құрамдас бөлігі болып табылады, өйткені баланың табысты дамуы мен әлеуметтенуі көбінесе отбасы жағдайымен анықталады.Адамның дамуына көптеген биологиялық және әлеуметтік факторлар әсер етеді. Жеке тұлғаның қалыптасуына әсер ететін негізгі әлеуметтік фактор – отбасы. Отбасылық қарым-қатынастар адамның болашақта мансабын қалай құратынына, қай жолды таңдайтынына әсер етеді.

Назарларыңызға рахмет!

8 слайд
Назарларыңызға рахмет!

8 слайд

Назарларыңызға рахмет!