КОУЧИНГ ІЛІМІ ТУРАЛЫ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
КОУЧИНГ ІЛІМІ ТУРАЛЫ
Коучинг ілімі қазір әлемнің
көптеген елдерінде табысты
қолданылады.
Тимоти Голви, Джон Уитмор,
Мерлин Аткинсон, Томас Леонард
және басқалары сияқты жетекшi әлем коучтары өз
практикасымен адамдарға қызмет етуде.
Менің блогымда коучинг мынау деп
көрсетілмегенмен, оны элементтері көрініс береді.
Елімізде де коучингтің алғашқы қадамы жасалған.
1 слайд
КОУЧИНГ ІЛІМІ ТУРАЛЫ Коучинг ілімі қазір әлемнің көптеген елдерінде табысты қолданылады. Тимоти Голви, Джон Уитмор, Мерлин Аткинсон, Томас Леонард және басқалары сияқты жетекшi әлем коучтары өз практикасымен адамдарға қызмет етуде. Менің блогымда коучинг мынау деп көрсетілмегенмен, оны элементтері көрініс береді. Елімізде де коучингтің алғашқы қадамы жасалған.
2 слайд
Коучинг (ағылш.
соасhing –
бапкерлік) – бұл
адамға өзінің жеке
мақсаттарын
айқындау мен оған
қол жеткізуге кәсіби
көмек.
Бұл анықтаманы
жасаған коучингтің
негізін қалаушы
Джон Уитмор.
2 слайд
Коучинг (ағылш. соасhing – бапкерлік) – бұл адамға өзінің жеке мақсаттарын айқындау мен оған қол жеткізуге кәсіби көмек. Бұл анықтаманы жасаған коучингтің негізін қалаушы Джон Уитмор.
3 слайд
3 слайд
4 слайд
Коучингтің халықаралық
федерациясының анықтауына
сәйкес кәсіби коучинг – бұл
клиенттерге өз жеке және
кәсіби өмірінде нақты
нәтижелерге қол жетуге
көмектесетін үзіліссіз
қауымдастық. Коучинг процесі
арқылы клиенттер өз
білімдерін тереңдетеді, өз
ықпалдылығын және өмір
сапасын арттырады.
Ағылшын тілінің қысқаша
Оксфордтық сөздігі “соасh”
етістігінің мынадай
анықтамасын береді –
“жаттықтыру, оқыту, ақыл
қосу, бағыттау, деректермен
қамтамасыз ету”.
4 слайд
Коучингтің халықаралық федерациясының анықтауына сәйкес кәсіби коучинг – бұл клиенттерге өз жеке және кәсіби өмірінде нақты нәтижелерге қол жетуге көмектесетін үзіліссіз қауымдастық. Коучинг процесі арқылы клиенттер өз білімдерін тереңдетеді, өз ықпалдылығын және өмір сапасын арттырады. Ағылшын тілінің қысқаша Оксфордтық сөздігі “соасh” етістігінің мынадай анықтамасын береді – “жаттықтыру, оқыту, ақыл қосу, бағыттау, деректермен қамтамасыз ету”.
5 слайд
Коучинг тақырыбы
«ТОПТЫҚ ЖҰМЫСТЫ
ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖОЛДАРЫ
ЖӘНЕ ОНЫҢ ТИІМДІЛІГІ»
5 слайд
Коучинг тақырыбы «ТОПТЫҚ ЖҰМЫСТЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖОЛДАРЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ ТИІМДІЛІГІ»
6 слайд
Коучингтің мақсаты
Топтарда бірлесіп жұмыс жүргізу ережесін жасау.
Бірлесіп жұмыс жасайтын топтар құру.
Мұғалімдердің коучинг барысындағы мүмкіндіктері
Топтық, жұмыс жасауды дағдыға айналдырады.
Мұғалімдер бір-бірімен қарым-қатынас жасауға
дағдыланады.
6 слайд
Коучингтің мақсаты Топтарда бірлесіп жұмыс жүргізу ережесін жасау. Бірлесіп жұмыс жасайтын топтар құру. Мұғалімдердің коучинг барысындағы мүмкіндіктері Топтық, жұмыс жасауды дағдыға айналдырады. Мұғалімдер бір-бірімен қарым-қатынас жасауға дағдыланады.
7 слайд
Функционалдық сауаттылық
дегеніміз – адамдардың әлеуметтік
мәдени саяси және экономикалық
қызметтерге белсене араласуы , яғни
бүгінгі жаһандану дәуіріндегі заман
ағымына , жасына қарамай ілесіп
отыруы, адамның мамандығына ,
жасыны қарамай үнемі білімін
жетілдіріп отыруы.
7 слайд
Функционалдық сауаттылық дегеніміз – адамдардың әлеуметтік мәдени саяси және экономикалық қызметтерге белсене араласуы , яғни бүгінгі жаһандану дәуіріндегі заман ағымына , жасына қарамай ілесіп отыруы, адамның мамандығына , жасыны қарамай үнемі білімін жетілдіріп отыруы.
8 слайд
Мектеп оқушыларының
функционалдық сауаттылығы
дегеніміз – оқушының пәнді терең
түсіну қабілетін дамыту , алған
білімін сыныптан тыс жерде, кез
келген жағдайда тиімді пайдалана
білуін қамтамасыз ету.
8 слайд
Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығы дегеніміз – оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту , алған білімін сыныптан тыс жерде, кез келген жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету.
9 слайд
Яғни, оқушылардың мектепте алған
білімдерін өмірде тиімді қолдануына үйрету.
Тұлғаның ең басты функциялық салалары:
-белсенділік ;
-шығармашыл тұрғыда ойлауға және шешім
қабылдай алуға ;
-кәсіби жолын таңдай алуға қабілеттілік ,
өмір бойы білім алуға дайын тұруы болып
табылады.
Ал бұл функционалдық дағдылар мектеп
қабырғасында қалыптасады.
9 слайд
Яғни, оқушылардың мектепте алған білімдерін өмірде тиімді қолдануына үйрету. Тұлғаның ең басты функциялық салалары: -белсенділік ; -шығармашыл тұрғыда ойлауға және шешім қабылдай алуға ; -кәсіби жолын таңдай алуға қабілеттілік , өмір бойы білім алуға дайын тұруы болып табылады. Ал бұл функционалдық дағдылар мектеп қабырғасында қалыптасады.
10 слайд
Коучингтің нәтижелері
қатысушылардың ойлау қабілеттерін дамытады,
функционалдық сауаттылыққа бейімділікті
қалыптастырады.
Коучингті өткізу әдістері
топтық жұмыс, жұптық жұмыс, миға шабуыл, АКТ,
Коучингке қатысушыларға арналған сұрақтар
10 слайд
Коучингтің нәтижелері қатысушылардың ойлау қабілеттерін дамытады, функционалдық сауаттылыққа бейімділікті қалыптастырады. Коучингті өткізу әдістері топтық жұмыс, жұптық жұмыс, миға шабуыл, АКТ, Коучингке қатысушыларға арналған сұрақтар
11 слайд
Уақыты
Коучердің іс-әрекеті
Мұғалімнің (тыңдаушының) іс-әрекеті
2 минут
Сәлемдесу.
Армысыздар, құрметті әріптестер!
Бүгінгі коучингімізге келгендеріңізге үлкен
рахмет.
Мен ойлаймын бүгінгі коучинг сіздерге маңызды
болады және сіздер осы коучингтен тамаша әсер
аласыздар.
5 минут
11 слайд
Уақыты Коучердің іс-әрекеті Мұғалімнің (тыңдаушының) іс-әрекеті 2 минут Сәлемдесу. Армысыздар, құрметті әріптестер! Бүгінгі коучингімізге келгендеріңізге үлкен рахмет. Мен ойлаймын бүгінгі коучинг сіздерге маңызды болады және сіздер осы коучингтен тамаша әсер аласыздар. 5 минут
12 слайд
Коучинг барысы:
Таныстырылым.
Топ құру: түрлі-түсті стикерлер арқылы
Нұсқау:
Ой қозғау . «Қаздар сабағы» бейнефильмін көрсетемін.
1. Сіздер мына көріністен қандай процесті байқадыңыздар?
2. Топтық жұмыс тәсілін қаншалықты жиі және қалай
қолданасыз?
3.Сіз мысал келтіре аласыз ба?
Осы кезде тақырыпты хабарлаймын алдарына топтық
жұмыстың тиімділін көрсететін материалдарды беремін .
Талқылау.мұғалімдер өз идеяларын зерделейді өзара
әрекеттестікті жақсартуға, топтық жұмыстың қарқынды
өтуіне ықпал етеді, белсенді түрде қатысады.
Олар топтық жұмыстың тиімділігімен танысып шығады .
Әр топ берілген тапсырмаларға байланысты постер жасап,
қорғайды.
12 слайд
Коучинг барысы: Таныстырылым. Топ құру: түрлі-түсті стикерлер арқылы Нұсқау: Ой қозғау . «Қаздар сабағы» бейнефильмін көрсетемін. 1. Сіздер мына көріністен қандай процесті байқадыңыздар? 2. Топтық жұмыс тәсілін қаншалықты жиі және қалай қолданасыз? 3.Сіз мысал келтіре аласыз ба? Осы кезде тақырыпты хабарлаймын алдарына топтық жұмыстың тиімділін көрсететін материалдарды беремін . Талқылау.мұғалімдер өз идеяларын зерделейді өзара әрекеттестікті жақсартуға, топтық жұмыстың қарқынды өтуіне ықпал етеді, белсенді түрде қатысады. Олар топтық жұмыстың тиімділігімен танысып шығады . Әр топ берілген тапсырмаларға байланысты постер жасап, қорғайды.
13 слайд
Миға шабуыл:
Мұғалімдер неліктен өзгеруі керек?
- Қазақстан Республикасындағы орта білім беру
реформасының аясында білім берудің артықшылығы неде?
- Функционалдық сауаттылық дегеніміз не?
-Білім беру саласындағы «100 нақты қадам» жоспарын
жүзеге асыру үшін қандай жұмыстар атқарылуы керек?
- Сіз қалай ойлайсыз жаңашыл мұғалім қандай болуы
керек?
- Жаңартылған білім мазмұны не үшін қажет?
-Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау (критериалды
бағалау) қалай түсіндіре аласыздар?
13 слайд
Миға шабуыл: Мұғалімдер неліктен өзгеруі керек? - Қазақстан Республикасындағы орта білім беру реформасының аясында білім берудің артықшылығы неде? - Функционалдық сауаттылық дегеніміз не? -Білім беру саласындағы «100 нақты қадам» жоспарын жүзеге асыру үшін қандай жұмыстар атқарылуы керек? - Сіз қалай ойлайсыз жаңашыл мұғалім қандай болуы керек? - Жаңартылған білім мазмұны не үшін қажет? -Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау (критериалды бағалау) қалай түсіндіре аласыздар?
14 слайд
Мәдениет дегеніміз не?
Мәдениетті болу дегенді қалай түсінесіз?
Өз достарыңды мәдениетті деп санайсыз ба?
Өз жанұяңызда осы тақырыпта ортақ пікірге келген кезіңіз
болды ма?
Бұл тақырыпта сөйлесу сізге қажет деп есептейсіз бе?
Өзіңізді мәдениеттілікке тәрбиелеу сізге байланысты деп
ойлайсыз ба?
Мәдениеттіліктің бастауы-сәлемдесуден басталады ма?
"Мәдениет" ұғымы сіз үшін маңызды ма?
14 слайд
Мәдениет дегеніміз не? Мәдениетті болу дегенді қалай түсінесіз? Өз достарыңды мәдениетті деп санайсыз ба? Өз жанұяңызда осы тақырыпта ортақ пікірге келген кезіңіз болды ма? Бұл тақырыпта сөйлесу сізге қажет деп есептейсіз бе? Өзіңізді мәдениеттілікке тәрбиелеу сізге байланысты деп ойлайсыз ба? Мәдениеттіліктің бастауы-сәлемдесуден басталады ма? "Мәдениет" ұғымы сіз үшін маңызды ма?
15 слайд
Мұғалім,оқушы және ата-ана арасындағы қарым-қатынас
жайлы не білеміз?
Мұғалім,ата-ана және оқушы арасындағы жағымды қарым
–қатынас қандай болуы керек?
Неліктен балада қиындықтар туындауы мүмкін?
Балаңыздың өз-өзіне сенімді, батыл және ынталы болуы
үшін қандай әрекеттер жасай аласыз?
Баланың өзін-өзі бағалауын арттыруға ықпал ететін қандай
жағдай жасай аласыздар?
Қазіргі таңда баланың тәлім-тәрбиесінің құлдырауына кім
кінәлі деп есептейсіздер?
Бала тәрбиесінде ата-ананың ролі қандай болуы қажет?
15 слайд
Мұғалім,оқушы және ата-ана арасындағы қарым-қатынас жайлы не білеміз? Мұғалім,ата-ана және оқушы арасындағы жағымды қарым –қатынас қандай болуы керек? Неліктен балада қиындықтар туындауы мүмкін? Балаңыздың өз-өзіне сенімді, батыл және ынталы болуы үшін қандай әрекеттер жасай аласыз? Баланың өзін-өзі бағалауын арттыруға ықпал ететін қандай жағдай жасай аласыздар? Қазіргі таңда баланың тәлім-тәрбиесінің құлдырауына кім кінәлі деп есептейсіздер? Бала тәрбиесінде ата-ананың ролі қандай болуы қажет?
16 слайд
Кері байланыс:
Сіздерге бүгінгі “Топтық жұмысты ұйымдастыру
жолдары және оның тиімділігі” тақырыбында
жүргізілген коучин ұнады ма?
Бұл коучингтен сіздер нені түсіндіңіздер?
Бүгінгі сабаққа рефлексия жазуды ұсынамын
Бүгінгі сабаққа рефлексия жазады.
5 минут
16 слайд
Кері байланыс: Сіздерге бүгінгі “Топтық жұмысты ұйымдастыру жолдары және оның тиімділігі” тақырыбында жүргізілген коучин ұнады ма? Бұл коучингтен сіздер нені түсіндіңіздер? Бүгінгі сабаққа рефлексия жазуды ұсынамын Бүгінгі сабаққа рефлексия жазады. 5 минут